تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر KARCHER در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جاروبرقی کارچر یکی از با کیفیت ترین جاروبرقی های موجود در بازار است. این محصول با موتور قدرت مندی که دارد می تواند شما را در نظافت منزل به خوبی یاری کند. کیفیت و کارایی این محصول برای کسانی که از آن استفاده می کنند کاملاً آشکار است. تنها دغدغه ای که این کاربران دارند، تعمیر آن به هنگام خرابی می باشد. اما با وجود هوم خانه که به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در تهران فعالیت می کند، جای هیچ نگرانی نیست. این مجموعه دارای کادر مجربی است که به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشند. به منظور آشنایی بیشتر با این مرکز، ادامه این مقاله را با دقت مطالعه فرمایید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی کارچر نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در تهران
  • تعمیر جاروبرقی کارچر در محل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر
  • هزینه تعمیر جاروبرقی کارچر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی کارچر
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی کارچر
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر
  • هوم خانه نمایندگی تعمیر جاروبرقی کارچر
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر KARCHER در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر تماس بگیرید یا با مراجعه به سایت هوم خانه اقدام به ثبت درخواست تعمیرات به صورت آنلاین نمایید.
  2. بعد از تماس مشخصات شما در سیستم ثبت می شود و نام تکنسین به همراه با کد اشتراک به همراه شما پیامک می شود.
  3. تعمیرکار مربوطه در مدت زمان کمتر از یک ساعت با استفاده از قطعات اورجینال جهت تعمیر جاروبرقی کارچر در محل شما حاضر می شود.
  4. پس از انجام خدمات و رفع ایراد جاروبرقی، به شما ضمانتنامه و فاکتور تقدیم می گردد.
  5. در نهایت از شما راجع به رضایت از نحوه عملکرد تکنسین تعمیرات جاروبرقی کارچر نظرسنجی می شود.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر KARCHER در تهران

نمایندگی تعمیر جاروبرقی کارچر در تهران

خدمات تعمیر جاروبرقی کارچر در تهران به شرح زیر است؛ شاید پیش آمده باشد که جاروبرقی کارچر شما خراب شده باشد و شما برای مراجعه به تعمیرگاه برای تعمیر آن، ساعت ها در ترافیک مانده باشید. اما با وجود شعبات متعددی که نمایندگی تعمیرات کارچر در اقصی نقاط تهران دارد، این کار برای شما بسیار راحت خواهد بود.
وجود شعبه در اکثر مناطق تهران علاوه بر راحت کردن دسترسی به آن برای مشتریان، خدمات دهی نمایندگی تعمیر جاروبرقی کارچر در تهران را نیز سرعت بخشیده است. شما می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری، در این مرکز سفارش تعمیرات خود را ثبت نمایید.

در صورتی که به صورت تلفنی تماس گرفته باشید، متخصصان مجرب ما، مشاوره های ارزشمندی در زمینه تعمیرات به شما ارائه خواهند داد. در صورتی که به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و آدرس و مشخصات شما را دریافت خواهند کرد. به این ترتیب شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن، نسبت به تعمیر جاروبرقی کرشر خود اقدام نموده و از نتیجه کار راضی باشید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در محل و منزل به شرح زیر است؛ یافتن یک مرکز معتبر برای تعمیرات جاروبرقی معیوب و همچنین انتقال آن به محل نمایندگی کارچر در شهر تهران بسیار دشوار و هزینه بر است.
به همین جهت شما می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر جاروبرقی کارچر از خدمات در محل آن، استفاده کنید. در این حالت، تعمیرکاران متخصص ما به آدرس ذکر شده در فرم درخواست، اعزام خواهند شد. این کار در همان روز ثبت سفارش و با هماهنگی مشتری انجام می شود. تعمیر کاران با حضور در محل و منزل، ابتدا جاروبرقی کارشر را عیب یابی و سپس تعمیر می کنند.

تعمیرکاران این نمایندگی، تمام تجهیزات و قطعات مورد نیاز را با خود به همراه می آورند تا حین کار به مشکلی برنخورند. با توجه به نحوه عملکرد تعمیرکاران و اعتمادی که نمایندگی به کار آنها دارد، ضمانت یک ساله خدمات به مشتریان خود ارائه می کند.
با استفاده از آن تا یک سال اگر در همان قسمت تعمیر شده، باز هم مشکلی برای جاروبرقی پیش آمد، تعمیرکاران آن را به صورت رایگان تعمیر می کنند. همچنین بهینه سازی هزینه ها از دیگران مزیت های استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در محل و منزل می باشد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی کارچر به چه صورت است؟

یکی از اصلی ترین و مهمترین گزینه در هنگام خرابی جاروبرقی کارچر استفاده از خدمات پس از فروش این دستگاه برای عیب یابی و تعمیر آن است. کارچر از جمله برندهایی است که خدمات پس از فروش آن توسط برخی از شرکت های داخلی در ایران ارائه می شود. مصرف کنندگان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد در دستگاه خود با نمایندگی خدمات پس از فروش جاروبرقی کارچر از طریق شماره های موجود بر روی ضمانتنامه تماس بگیرند.

در بسیاری از مواقع این افراد از خدماتی که توسط نمایندگی های جاروبرقی کارچر ارائه می شود، رضایت کافی ندارند و یا از مدت زمان گارانتی دستگاه آن ها گذشته است. در این صورت مصرف کنندگان می توانند از خدماتی که توسط نمایندگی مجاز هوم خانه برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی کارچر ارائه می شود، استفاده نمایند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر چه ویژگی هایی دارد؟

تعمیر جاروبرقی یکی از مسائلی است که حتما باید توسط یک فرد متخصص و کارآزموده انجام شود. سپردن کار به افراد کارنابلد می تواند خرابی دستگاه شما را بیشتر کرده و باعث از کار افتادگی آن شود. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در هوم خانه از تعمیرکاران مجربی برخوردار است که کار تعمیرات جاروبرقی را در سریع ترین زمان ممکن انجام می دهند.

  • تعمیرکاران نمایندگی دارای مهارت، تخصص و پایبند به قوانین و اصول رضایتمندی مشتریان می باشند.
  • تعمیرکاران هوم خانه دوره های لازم جهت تعمیرات جاروبرقی کارچر را به طور کامل طی کرده اند
  • تعمیرکار این نمایندگی در زمینه تعمیر جاروبرقی کارچر دارای سابقه و تجربه بسیار زیادی می باشد.
  • تعمیرکاران این مجموعه برای تعمیر جاروبرقی کارچر در محل از قطعات اورجینال و اصلی استفاده می کنند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر

روند برآورد هزینه تعمیر جاروبرقی کارچر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در هوم خانه به شرح زیر است؛ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر هزینه تعمیرات جاروبرقی کارچر بسیار منصفانه تعیین شده است.
با توجه به این که تمامی هزینه ها در این مجموعه بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه مشخص می شوند، هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. به منظور جلب رضایت مشتریان، قبل از آن که تعمیرات جاروبرقی انجام شود، بر اساس نوع خرابی، هزینه تعمیر جاروبرقی کارچر برآورد می شود. چنانچه شما از این هزینه ها رضایت داشته باشید، تعمیرکاران به محل شما اعزام خواهند شد.

در پایان کار نیز برگه فاکتوری شامل تمامی هزینه های تعمیر به مشتری ارائه می شود. هزینه نهایی تعمیر طبق این فاکتور از مشتری گرفته می شود.
به منظور رفاه حال مشتریان، این نمایندگی به همراه تعمیرکاران خود کارت خوان های سیاری را به محل می فرستد تا برای پرداخت هزینه ها نیاز به خروج از منزل نباشد. هزینه تعمیر جاروبرقی کارچر در تعمیرگاه مجاز جاروبرقی کارچر نیز در این حالت بهینه خواهد شد.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی کارچر

جدول تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی کارچر به شرح زیر می باشد:

خدمات تعمیرات جاروبرقی کارچر هزینه تعمیر جاروبرقی کارچر
تعویض بلبرینگ جاروبرقی کارچر 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی کارچر 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی کارچر 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی کارچر 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی کارچر 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی کارچر 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی کارچر 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی کارچر 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی کارچر 110,000 الی 220,000 تومان

 

عیب یابی جاروبرقی کارچر

در این بخش به عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی کارچر می پردازیم؛ آن چه باعث شده تا نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در تهران به یکی از پر مخاطب ترین و معتبرترین مراکز تعمیرات تبدیل شود، تخصصی بودن تعمیرات در این مجموعه است.
این امر نیز به لطف استخدام تعمیرکارانی مجزا برای هر کدام از لوازم خانگی می باشد. به عنوان مثال در این مرکز به هیچ عنوان از تعمیرکار جاروبرقی برای تعمیرات جاروبرقی استفاده نمی شود. بلکه هر دستگاهی تعمیرکار مخصوص به خود را دارد.

با توجه به دانش و تجربه ای که این تعمیرکاران دارند، می توانند با تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه، کار تعمیر دستگاه را به اتمام برسانند. این موضوع باعث می شود تا هزینه های تعمیر نیز کاهش یابد و هم کیفیت عملکرد دستگاه حفظ شود. اما در مواردی که تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد، این افراد با استفاده از قطعات اورجینال، آنها را تعویض می کنند. به این ترتیب راندمان کاری جاروبرقی کارچر بعد از تعمیر به هیچ عنوان افت پیدا نخواهد کرد.

بررسی اشکالات و ایرادات متداول جاروبرقی کارچر توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

در این بخش به بررسی اشکالات و ایرادات متداول جاروبرقی کارچر به شرح زیر می پردازیم؛ از آن جایی که جاروبرقی جزء لوازم پر کاربرد در منازل است، احتمال این که خراب شده و یا آسیب ببیند نیز زیاد می باشد. از این رو لازم است با ایرادات متداول در این دستگاه آشنا شوید تا به هنگام بروز ایراد بتوانید خودتان آنها را رفع کنید.
اما اگر تجربه ای در این زمینه ندارید و یا فاقد اطلاعات کافی می باشید توصیه می کنیم از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر بهرمند شوید. در ادامه به بررسی اشکالات و ایرادات متداول جاروبرقی کارچر می پردازیم:

چرا جاروبرقی روشن کارچر نمی شود؟

برای روشن نشدن جاروبرقی کارچر می توانید از اقدامات زیر استفاده کنید:

  • دلیل این ایراد ممکن است عدم برق رسانی پریز باشد.
  • شاید هم کابل و دوشاخه جاروبرقی ایراد دارد.
  • ین قطعات را بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را تعویض کنید.
  • وجود ایراد در اتصالات داخلی نیز ممکن است منجر به این خرابی شود.
  • سوختن موتور یا نیم سوز شدن آن نیز در بروز این ایراد دخیل هستند.
  • برای این که تمام قطعات با دقت بررسی شده و دلیل این ایراد پیدا شود، بهتر است به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر مراجعه نمایید. تعمیرکاران این مرکز به صورت تخصصی آن را بررسی کرده و تعمیر می کنند.

چرا جاروبرقی کارچر بوی سوختگی می دهد؛؟

در زمان بررسی دلایل بوی سوختگی جاروبرقی، می توانید از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی کارچر استفاده نمایید:

  • برخی مواقع ممکن است در لوله تلسکوپی جاروبربرقی کرشر و یا خرطومی آن، گرفتگی وجود داشته باشد.
  • این گرفتگی از عملکرد تسمه جلوگیری می کند و منجر به از بین رفتن و سوختن آن می شود.
  • در ضمن در این موارد، موتور جاروبرقی فشار زیادی را متحمل می شود تا قدرت مکش خود را حفظ نماید.
  • در این حالت احتمالاً موتور بسوزد. چنانچه بوی سوختگی از جاروبرقی منتشر شد، آن را سریعاً خاموش کرده و با نمایندگی تعمیر جاروبرقی کارچر تماس بگیرید.
  • مستهلک شدن بلبرینگ دستگاه نیز از دیگر دلایل این ایراد است که تعمیرکاران آن را نیز کنترل خواهند کرد.

برای مشکل نداشتن مکش کافی جاروبرقی کارچر چه کاری انجام دهیم؟

برای بررسی دلیل کم شدن مکش جاروبرقی، از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی کارچر استفاده نمایید:

  • دلیل اصلی کاهش قدرت مکش جاروبرقی کرشر، وجود گرفتگی در لوله و خرطومی است. ممکن است به هنگام جاروکشی منزل، شیء بزرگی به داخل لوله رفته و راه آن را مسدود کرده است.
  • در این حالت هر چه موتور کار کند، مکش جاروبرقی اعمال نخواهد شد.
  • پس در اولین مرحله، گرفتگی این قطعات را چک کنید. سپس پر بودن کیسه و فیلتر آن را بررسی نمایید. اگر پر باشند، آنها را تخلیه و تمیز کنید و در جای خود نصب نمایید.
  • اما اگر با این اقدامات نتیجه ای حاصل نشد، باید موتور دستگاه را کنترل کنید.

زیرا در صورتی که موتور بسوزد و یا نیم سوز شود، مکش جاروبرقی کاهش می یابد. برای بررسی دقیق تر جاروبرقی از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر کمک بگیرید.

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی کارچر چیست؟

در صورت خاموش شدن ناگهانی دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی کارچر استفاده نمایید:

  • چنانچه سیم جاروبرقی را تا آخر کشیده باشید، احتمالاً سیم آن پاره شده و قطع شود.
  • در این حالت دستگاه به صورت خودکار خاموش می شود.
  • وجود ایراد در زغال ها و کیت الکترونیکی جاروبرقی نیز می تواند دلیلی بر بروز این اشکال باشد. در ضمن کنترل کنید تا کلکتور تمیز باشد.

کاربران گرامی؛ چنانچه که موفق به رفع این مشکل نشدید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی کارچر در محل استفاده کنید.

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی کارچر چیست؟

چرا جاروبرقی کارچر صدای زیادی می دهد؟

در صورت بروز صدای ناهنجار در جاروبرقی از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی کارچر استفاده نمایید:

  • از بین رفتن لاستیک نگهدارنده جاروبرقی، اصلی ترین دلیل این صدا است. علاوه بر آن، شکستن پره های فن نیز می تواند صدای ناهنجاری را ایجاد کند. بنابراین لازم است آن را تعویض کنید. برای این کار به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر مراجعه کنید.

چنانچه از دانش فنی کافی برای رفع این مشکل بهره مند نیستید می توانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی کارچر در محل بهره مند شوید.

چرا جاروبرقی کارچر داغ می کند؟

در صورت داغ شدن دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی کارچر استفاده نمایید:

  • گرفتگی در لوله و خرطومی و پر بودن کیسه، باعث تحمیل فشار زیاد به موتور و در نتیجه داغ شدن آن می شود.
  • خرابی فن نیز می تواند بر این موضوع تاثیر گذاشته باشد.
  • در اکثر موارد، با خالی کردن کیسه و برطرف کردن گرفتگی در لوله و خرطومی، مشکل رفع شده و نیاز به مراجعه به مراکز تعمیراتی نیست.

در صورتی که موفق به رفع این مشکل نشدید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی کارچر در تهران استفاده کنید.

علت جرقه زدن موتور جاروبرقی کارچر چیست؟

در صورت جرقه زدن موتور جاروبرقی کارچر از موارد زیر برای تعمیر آن استفاده نمایید:

  • دلایل زیادی برای جرقه زدن موتور جاروبرقی وجود دارد.
  • نیم سوز شدن موتور، ایراد در کلکتور یا زغال ها، کثیف شدن فیلترها و مواردی از این دست می تواند منجر به جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  • در صورت استفاده زیاد و داغ شدن جاروبرقی هم احتمال جرقه های موتور جاروبرقی بیشتر خواهد شد.

چنانچه نمی توانید این مشکل را در منزل خود رفع کنید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در محل استفاده کنید.

مشکل جمع نشدن سیم جاروبرقی کارچر روند تعمیرات و رفع ایراد چگونه است؟

در صورت بروز ایراد در سیم جمع کن دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی کارچر استفاده نمایید:

  • عدم استفاده درست از سیم جمع کن جاروبرقی باعث می شود تا سیم جمع کن آن با ایراداتی مواجه شود.
  • دقت کنید که خیلی آن را بیرون نکشید. در صورت فرسودگی و یا شکستن قطعات نیز مجبور به تعویض سیم جمع کن آن خواهید بود.
  • برای این منظور می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر استفاده نمایید.

برای رفع مشکل خرابی چرخ های جاروبرقی کارچر چه کار انجام دهیم؟

در صورت خراب شدن چرخ های دستگاه از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی کارچر استفاده نمایید:

  • کشیدن جاروبرقی روی زمین های نامناسب مانند سیمانی و سرامیک های شکسته ممکن است باعث شود تا چرخ های آن نیز ترک برداشته  و یا بشکنند.
  • چرخ های جاروبرقی معمولا مقاومت خوبی دارند اما در گذر زمان ممکن است با فرسودگی مواجه شود که در این مواقع می توانید با استفاده از قطعات فابریک و خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر این مشکل را نیز برطرف کنید.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر

سوالات متداول کاربران از نمایندگی مجاز مرکزی هوم خانه برای تعمیر جاروبرقی کارچر در محل به شرح زیر می باشد:

  • هزینه تعمیر جاروبرقی کارچر در مرکز هوم خانه چگونه تعیین می شود؟

تعیین هزینه تعمیرات جاروبرقی کارچر در مرکز هوم خانه با توجه به تعرفه های مصوب اتحادیه صورت می گیرد و موجب کاهش 75 درصد از هزینه های تعمیرات خواهد شد.

  • آیا خدمات تعمیرات جاروبرقی کارچر در هوم خانه گارانتی می شود؟

تمامی خدمات تعمیرات جاروبرقی کارچر در نمایندگی هوم خانه دارای گارانتی 3 الی 12 ماهه می باشد.

  • آیا نمایندگی هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیر جاروبرقی کارچر در تهران است؟

هوم خانه کد رسمی از نمایندگی اصلی تعمیر جاروبرقی کارچر ندارد و تنها خدمات تعمیرات این برند را ارائه می دهد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در هوم خانه

خدمات Homekhane نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر به شرح زیر است؛ هدف از نگارش این مقاله آن بود که شما با ایرادات جاروبرقی آشنا شده و همچنین نحوه تعمیر آن را یاد بگیرید. در این مقاله درباره ویژگی های هوم خانه که نمایندگی تعمیر جاروبرقی کارچر در تهران را دارد، توضیحاتی ارائه شد.
چنانچه آموزش های ارائه شده در این مطلب برای تعمیر جاروبرقی کارچر کارساز نبودند می توانید با مراجعه به این مرکز، از خدمات درجه یک آن بهرمند شوید. در این مجموعه از تکنسین هایی کارآزموده و با تجربه استفاده شده و لوازم خانگی شما در کمترین زمان و با کیفیت عالی تعمیر می شوند. پس با خیال راحت، جاروبرقی معیوب خود را به دستان تعمیرکاران این مرکز بسپارید.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی کارچر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست