تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات کارچر

هوم خانه نمایندگی تعمیرات کارچر در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی کرشر را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برند کارچر یا کرشر آلمان یکی بزرگترین برندهای فعال در زمینه تولید انواع لوازم خانگی و محصولات صنعتی می باشد. خط تولید این کمپانی به صورت تمام اتوماتیک بوده و محصولات خود را مطابق با فناوری های روئز دنیا طراحی و تولید می کند. این برند در ساخت لوازم خانگی خود تمام نیازهای کاربران را در نظر گرفته و بر همین اساس نیز کارایی آنها بسیار بالا می باشد. با توجه به این ویژگی ها بدیهی است که کاربران از آنها رضایت حداکثری و کامل دارند. این برند برای تمامی محصولات خود خدمات پس از فروش نیز در نظر گرفته تا مصرف کنندگان در صورت خرابی دستگاه ها با مشکل روبرو نشوند. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات کارچر در تهران آماده است تا تمامی خدمات لازم در رابطه با تعمیرات و سرویس آنها در اختیار مشتریان قرار دهد. با در ادامه ی این مطلب همراه باشید تا با ویژگی های این نمایندگی بیشتر آشنا شوید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات کارچر در تهران

به منظور تماس با این مرکز شما می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت نمایید. در صورت تمایل به مراجعه ی حضوری شما می توانید فرم مربوط به درخواست سفارش تعمیرات را پر کنید. با ثبت مشخصات و آدرس دقیق خود، تکنسین های ما در همان روز به آدرس ذکر شده اعزام می شوند. یکی دیگر از راه های ثبت سفارش در این نمایندگی سفارش به صورت غیر حضوری است. در این روش شما هم می توانید از شماره تلفن های نمایندگی کارچر استفاده کنید و هم می توانید از طریق سایت و به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت نمایید. در صورت تماس با شماره تلفن های مرکز، تکنسین های ما می توانند به صورت رایگان شما را راهنمایی کنند. اگر با استفاده از مشاوره های تلفنی ایراد به وجود آمده در دستگاه برطرف شد، تعمیر لوازم خانگی شما بدون هیچ هزینه ای انجام شده است.

اما در مواردی که به صورت اینترنتی سفارش تعمیر لوازم خانگی خود از برند کارچر را داده باشید، تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت. پس از ثبت سفارش تعمیر در نمایندگی تعمیرات کرشر تکنسین های این مرکز مطابق با زمان بندی انجام شده، در کمترین زمان به محل دستگاه اعزام می شوند. با حضور در محل، دستگاه معیوب مورد بررسی قرار گرفته و در صورت امکان تعمیر در محل انجام خواهد گرفت. در مواردی که دستگاه در محل قابل تعمیر نباشد تعمیرکاران ما آن را به محل نمایندگی انتقال داده و آن را تعمیر می کنند. انتقال دستگاه به محل نمایندگی نیز توسط کادر این مرکز انجام می گیرد. این خدمات به صورت 24 به متقاضیان ارائه می شود. شما عزیزان در هر ساعت از شبانه روز می توانید برای تعمیر لوازم خانگی معیوب خود اقدام کرده و آن را در همان روز تعمیر شده تحویل بگیرید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی کارچر در محل

هزینه تعمیر لوازم خانگی کارچر با توجه به خدماتی که در این نمایندگی به مراجعه کنندگان ارائه می شود بسیار منصفانه می باشد. هزینه های تعمیر در این مرکز بر اساس نرخ هایی که از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی اعلام می شوند، مشخص شده است. همین امر سبب پایین بودن این هزینه های در نمایندگی تعمیرات کارچر شده است. زمانی که تکنسین های ما به محل اعزام می شوند در اولین مرحله از تعمیر، دستگاه را عیب یابی می کنند. آنها در این بررسی ها قطعات آسیب دیده‌ی لوازم خانگی را مشخص می نمایند. بر اساس همین عیب یابی هزینه های احتمالی تعمیر آن را تخمین زده و آن را به اطلاع صاحب کالا می رسانند.

در صورتی که مشتری از هزینه های تعمیر رضایت داشته باشد تعمیرکاران ما اقدام به تعمیر دستگاه معیوب می کنند. در ضمن در پایان کار تعمیر و به هنگام تحویل آن به مشتری یک برگه فاکتور شامل هزینه های تعمیر به وی ارائه می شود. در این برگه تمامی هزینه ها ریز به ریز یادداشت شده و مشتری می تواند با مطالعه ی آن از هزینه ها آگاهی پیدا کند. هزینه ی تعمیر مطابق آنچه در این فاکتور آمده است از مشتری دریافت می گردد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی کارچر هوم خانه را انتخاب کنیم؟

خدماتی که در نمایندگی های تعمیر به مشتریان ارائه می شود می تواند بهترین دلیل برای مراجعه ی مشتریان باشد. ما در نمایندگی تعمیرات کارچر در تهران از بهترین و ماهرترین تکنسین ها کمک گرفته این تا لوازم خانگی شما ره به صورت تخصصی تعمیر نمایید. این افراد دارای سابقه ی کار درخشان و موفقی هستند. همچنین آنها با تمامی قطعاتی که در ساختمان این محصولات با کار رفته است آشنایی داشته و عملکرد آنها را به خوبی می دانند. این امر سبب شده تا تکنسین های شاغل در این مرکز حتی با شنیدن نوع خرابی و آسیبی که دستگاه دیده است آنها را عیب یابی کنند. یکی دیگر از ویژگی های این نمایندگی سرعت در تعمیر لوازم خانگی می باشد. به دلیل این که هر کدام از لوازم خانگی  دارای نقش مهمی در امور منزل دارند باید هر چه سریعتر تعمیر شوند تا مشکلی پیش نیاید. با مراجعه به این مرکز تعمیرات دستگاه های معیوب در همان روز انجام خواهد شد.

یکی از مشکلات مشتریان برای تعمیر لوازم خانگی انتقال آنها به محل نمایندگی می باشد. نمایندگی تعمیرات کارچر این مشکل را برای همیشه رفع کرده است. با ثبت سفارش تعمیر لوازم خانگی در این مرکز تکنسین های ما در اولین فرصت به آدرس گفته شده مراجعه کرده و تعمیر دستگاه را در محل انجام می دهد. هر کدام از لوازم خانگی معیوب که در محل قابل تعمیر نباشد به محل نمایندگی انتقال داده می شود. این کار نیز توسط کادر آن انجام می شود و هیچ مشکلی برای مشتری پیش نخواهد آمد. در این موارد به هنگام تحویل دستگاه از صاحب آن رسیدی به وی ارائه می شود. یکی دیگر از خدمات نمایندگی مجاز ما در تهران تعویض قطعات معیوب موجود در دستگاه با استفاده از قطعات اصل و فابریک می باشد.

اولویت اصلی تعمیرکاران ما تعمیر قطعات آسیب دیده در دستگاه می باشد. اما در صورتی قطعه ی معیوب به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد آن را با قطعه ی اصل جایگزین می کنند. این امر سبب جلوگیری از افت راندمان و کیفیت عملکرد دستگاه ‌ها می‌ شود. ارائه کارت گارانتی تعمیر یکی دیگر از خدمات درجه یک نمایندگی تعمیرات کارچر می باشد. این کارت عملکرد دستگاه تعمیر شده را از شش ماه تا یک سال ضمانت می کند. در این مدت زمان اگر دستگاه دوباره خراب شد، شما می توانید دوباره به این مرکز مراجعه کرده و از تمامی خدمات آن بهرمند شوید. این خدمات با استفاده از کارت گارانتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

معرفی لوازم خانگی کارچر

برند کرشر یا کارچر آلمان طیف وسیعی از لوازم خانگی و صنعتی و … را طراحی و تولید می کند. اما نمایندگی تعمیرات کارچر خدمات خود را تنها برای تعمیرات لوازم خانگی آن ارائه می کند. خدمات این مرکز شامل تعمیر بخارشوی کارچر، تعمیر جاروبرقی کارچر و تعمیر جارو شارژی کارچر می باشند. این لوازم با استفاده از فناوری های روز دنیا طراحی شده اند و در ساخت آنها تمامی آنها لحاظ شده است. کیفیت عملکرد آنها بسیار بالا بوده و به دلیل ساخت عالی خود دارای طول عمر زیادی هستند. اما با تمام این ویژگی ها باز هم امکان دارد تحت تاثیر عواملی چون استفاده ی نادرست و نوسانات برق و … دچار خرابی شوند. در این موارد بهترین کار تعمیر آنها به دست تعمیرکاران ماهر است. این نمایندگی می تواند لوازم خانگی معیوب شما از این برند را در کمترین زمان و با کمترین هزینه ها به صورت تخصصی تعمیر نماید.

تعمیرکار کارچر در تهران

تعمیرگاه کارچر در تهران جزو مجهزترین و به روزترین تعمیرگاه ها می باشد. نمایندگی تعمیرات کارچر این تعمیرگاه را به پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات مجهز کرده است تا کار تعمیر لوازم خانگی به بهترین شکل ممکن انجام شود. تعمیرکاران ما به دلیل آشنایی با جدیدترین روش های تعمیر لوازم خانگی می توانند از این امکانات استفاده نمایند. استفاده از این تجهیزات سبب شده تا تعمیرات لوازم خانگی به صورت تخصصی باشد. در ضمن در این تعمیرگاه تمامی قطعاتی که ممکن است برای تعمیر دستگاه ها لازم باشد تدارک دیده شده است. این قطعات به صورت اورجینال هستند و تعمیرکاران می توانند جهت تعویض قطعات معیوب لوازم خانگی از آنها استفاده کنند. این ویژگی ها سرعت عمل تعمیرکاران را بالا برده است. اما توجه داشته باشید که سرعت عمل بالا از دقت عملکرد آنها نمی کاهد. با توجه به این گفته ها می‌ توان دریافت که تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی تعمیرات کارچر در کمترین زمان و با دقت بالا صورت می گیرد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات کارچر

هوم خانه با سابقه ای بیش از نیم قرن دارای کارنامه ای درخشان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی می باشد. نمایندگی تعمیرات کارچر با استفاده از تکنسین هایی مجرب و دوره دیده می تواند لوازم خانگی شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر نماید. ارائه خدمات درجه یک نظیر تعمیر در کمترین زمان، ارائه کارت گارانتی و … با کمترین قیمت ها باعث شده تا مشتریان از خدمات این مرکز رضایت کامل داشته باشند.

نمایندگی تعمیرات کارچر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات کارچر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات کارچر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات کارچر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات کارچر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست