تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی

جاروبرقی هیتاچی از جمله بهترین و باکیفیت ترین برندهای موجود در بازار است که از مکش و قدرت بالایی نیز برخوردار می باشد. اما بهترین برندها نیز ممکن است در بعضی مواقع به علت رعایت نکردن اصول نگهداری صحیح و یا استفاده مداوم دچار مشکلات و ایراداتی شوند. از این رو بهترین گزینه استفاده از خدمات نماینگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی HITACHI  و تعمیرکار متخصص می باشد که به دستگاه آشنایی کاملی داشته باشد. تعمیرگاه مجاز جاروبرقی هیتاچی در هوم خانه دارای شعبات مختلفی در شرق، غرب، شمال و جنوب تهران می باشد و می تواند ایرادات دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان برطرف نماید. تعمیرگاه مجاز هوم خانه از تکنسین های آموزش دیده و حرفه ای برخوردار است که تعمیرات جاروبرقی هیتاچی شما را با کمترین هزینه انجام می دهند.

کاربران گرامی با استتفاده از خدمات متخصصین تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیر جاروبرقی های هیتاچی در محل می توانید هزینه های تعمیر را تا 75% کاهش دهید.

در این مقاله به بررسی موارد زیر در زمینه تعمیرات جاروبرقی هیتاچی خواهیم پرداخت:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی
  • استفاده از خدمات پس از فروش جاروبرقی هیتاچی
  • تعمیر جاروبرقی هیتاچی در محل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی
  • تعمیر و عیب یابی جاروبرقی هیتاچی توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه
  • هزینه تعمیر جاروبرقی هیتاچی
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی
  • نتیجه گیری از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در هوم خانه

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی HITACHI در تهران

با شماره های درج شده در انتهای صفحه برای تماس مراجعه کنید. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در هوم خانه به صورت زیر است:

  1. ابتدا برای ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی هیتاچی با نمایندگی مجاز هوم خانه تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید فرم درخواست تعمیرات را به صورت آنلاین تکمیل نمایید.
  3. پس از ثبت درخواست، نام تعمیرکار جاروبرقی هیتاچی و کد اشتراک برای شما ارسال می شود.
  4. تعمیرکار در کمتر از یک ساعت برای تعمیر جاروبرقی هیتاچی در محل حاضر می شود.
  5. پس از اتمام کار تعمیر جاروبرقی هیتاچی، ضمانتنامه و گارانتی معتبر تقدیم شما می گردد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در تهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در تهران دارای تعمیرکاران متخصصی است که بر انواع مدل های جاروبرقی هیتاچی، نحوه کار، قطعات و ایرادات احتمالی آن ها تسلط کامل دارند و می توانند کار تعمیر و عیب یابی جاروبرقی هیتاچی شما را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند. همچنین این مجموعه قطعات یدکی فابریک و اصل را به مشتریان ارائه می دهد و دیگر مشتریان برای یافتن قطعات دستگاه خود زمان زیادی را صرف نمی کنند.

اگر جاروبرقی هیتاچی شما به هر دلیلی دچار مشکل و خرابی شده است، باید هرچه سریع تر نسبت به تعمیر آن در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی اقدام نمایید. در صورتی که مشکل دستگاه به سرعت برطرف نشود، باعث خرابی بیشتر و حتی از کار افتادگی کامل آن خواهد شد. تعمیرگاه مجاز هوم خانه دارای چندین سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر و عیب یابی جاروبرقی هیتاچی می باشد و سرعت، دقت و استفاده از قطعات جاروبرقی اورجینال از اصول مهم این نمایندگی محسوب می شود.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی

خدمات پس از فروش جاروبرقی هیتاچی به چه صورت است؟

یکی از اصلی ترین و مهمترین گزینه در هنگام خرابی جاروبرقی هیتاچی استفاده از خدمات پس از فروش این دستگاه برای عیب یابی و تعمیر آن است. هیتاچی از جمله برندهایی است که خدمات پس از فروش آن توسط برخی از شرکت های داخلی در ایران ارائه می شود. مصرف کنندگان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد در دستگاه خود با نمایندگی خدمات پس از فروش جاروبرقی هیتاچی از طریق شماره های موجود بر روی ضمانتنامه تماس بگیرند.

در بسیاری از مواقع این افراد از خدماتی که توسط نمایندگی های جاروبرقی هیتاچی ارائه می شود، رضایت کافی ندارند و یا از مدت زمان گارانتی دستگاه آن ها گذشته است. در این صورت مصرف کنندگان می توانند از خدماتی که توسط نمایندگی مجاز هوم خانه برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی هیتاچی ارائه می شود، استفاده نمایند.

تعمیر جاروبرقی هیتاچی در محل

یکی از مشکلاتی که مصرف کنندگان در هنگام خرابی جاروبرقی هیتاچی با آن مواجه می شوند، نداشتن وقت کافی برای انتقال دستگاه به تعمیرگاه و همچنین هزینه های حمل و نقل است. یکی از بهترین گزینه ها برای تعمیر دستگاه در این مواقع، استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی هیتاچی در محل است.
با استفاده از خدمات تعمیر جاروبرقی هیتاچی در منزل، دستگاه شما در کوتاه ترین زمان و بدون انتقال دستگاه به نمایندگی، توسط تعمیرکاران متخصص هوم خانه تعمیر می شود. همچین در صورت تعمیر دستگاه در محل و منزل شما، امکان نظارت مستقیم بر روی عملکرد تکنسین متخصص نیز وجود دارد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در محل توسط هوم خانه این امکان را به شما می دهد تا بتوانید در محل و با بهره مندی از باکیفیت ترین خدمات تمام ایرادات جاروبرقی هیتاچی خود را برطرف نمایید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی چه ویژگی هایی دارد؟

به طور کلی تعمیرات جاروبرقی امری بسیار تخصصی است و تعمیرکار باید از دانش و مهارت زیادی برخوردار باشد. در صورتی که تعمیرکار نتواند قطعه آسیب دیده را به درستی تشخیص دهد، به سایر قطعات نیز آسیب خواهد رسید. از این رو سپردن این کار به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در هوم خانه می تواند به شما کمک نماید.

  • تکنسین های این مجموعه از تجربه زیادی در زمینه تعمیرات جاروبرقی هیتاچی برخوردار هستند و می توانند آن را سریعا تعمیر کنند.
  • تعمیرکار جاروبرقی هیتاچی آموزش های لازم جهت تعمیرات این دستگاه را دیده است و از مهارت زیادی نیز برخوردار می باشد.
  • تعمیرکاران متخصص از قطعات اصلی و اورجینال جاروبرقی هیتاچی برای دستگاه شما استفاده می کنند.
  • تعمیرکاران متخصص این مجموعه اقدام به تعمیر جاروبرقی هیتاچی در محل با بهترین کیفیت ممکن می کنند.

عیب یابی جاروبرقی هیتاچی

اگر چه جاروبرقی دستگاهی ساده به نظر می رسد اما مانند سایر لوازم برقی به سرویس و تعمیر به موقع نیاز دارد. به همین دلیل در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد در دستگاه، باید برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی هیتاچی خود اقدام نمایید. تعمیر جاروبرقی هیتاچی کاری بسیار تخصصی است و نیاز به دانش و تجربه کافی در این زمینه دارد.
انتخاب تعمیرکار جاروبرقی هیتاچی که دارای تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیر و عیب یابی انواع مدل های این جاروبرقی باشد، بسیار مهم است. در صورت عیب یابی و تعمیر اشتباه دستگاه ممکن است مشکلات بیشتری برای دستگاه ایجاد شود؛ در نتیجه به هیچ عنوان جاروبرقی هیتاچی خود را به تعمیرکار نابلد نسپارید.

در صورت مشاهده هرگونه ایراد در جاروبرقی هیتاچی می توانید با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در هوم خانه تماس بگیرید تا در اولین فرصت تعمیرکاران متبحر این مجموعه برای ارائه خدمات تعمیرات اعزام شوند.

از جمله مشکلات جاروبرقی هیتاچی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

برای رفع صدای بلند جاروبرقی هیتاچی چه اقداماتی لازم است؟

در صورتی که دستگاه شما در حین کار صدای زیادی تولید می کند، برای عیب یابی جاروبرقی هیتاچی خود باید موارد زیر را بررسی نمایید:

  • به طور کلی صدای زیاد جاروبرقی می تواند نشان دهنده مشکلات داخلی دستگاه باشد.
  • ابتدا باید قطعات داخلی جاروبرقی را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ یک از آنها شل نشده باشند. ممکن است صدا از قسمت بلبرینگ دستگاه باشد.
  • کیسه جاروبرقی را نیز بررسی نمایید. پر شدن کیسه جاروبرقی می تواند باعث ایجاد مشکلات بسیاری شود، در نتیجه سعی کنید همیشه کیسه را بررسی کنید.
  • ممکن است مشکل از لوله های جاروبرقی باشد. مسدود بودن لوله ها می تواند باعث ایجاد صدا شود.

در صورتی که نمی توانید مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در تهران توسط هوم خانه تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی هیتاچی بوی سوختگی می دهد؟

در این بخش قصد داریم تا به کمک تعمیرکار جاروبرقی هیتاچی به بررسی مشکل بوی سوختگی در این دستگاه بپردازیم:

  • ابتدا باید کیسه جاروبرقی را بررسی نمایید. در صورتی که کیسه جاروبرقی بیش از حد پر شود، به موتور دستگاه فشار زیادی وارد کرده و در نتیجه بوی سوختگی ایجاد می شود.
  • لوله های جاروبرقی را نیز بررسی کنید. در صورت مسدود بودن لوله ها ممکن است این مشکل رخ دهد.
  • کابل ها و سیم های جاروبرقی را به دقت بررسی نمایید. مطمئن شوید که کابل ها و پریز باعث ایجاد این مشکل نشده باشند.
  • پاره شدن تسمه و نیم سوز شدن موتور جاروبرقی نیز می تواند باعث ایجاد بوی سوختگی در دستگاه شود که حتما باید توسط تعمیرکار جاروبرقی هیتاچی تعمیر گردد.

در صورت نیاز به تعمیرکار با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی گرنیه در هوم خانه تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی هیتاچی مکش خوبی ندارد؟

یکی از مشکلات جاروبرقی داشتن مکش ضعیف است. در بعضی مواقع ممکن است قدرت مکش دستگاه شما بسیار کم باشد که در این صورت نیاز به تعمیر و عیب یابی جاروبرقی هیتاچی می باشد. برای عیب یابی به بررسی موارد زیر بپردازید:

  • ابتدا کیسه جاروبرقی را بررسی نموده و در صورت پر بودن آن را تخلیه کنید. بهتر است کیسه را به طور مرتب بررسی کرده و آن را شستشو دهید تا مشکلی رخ ندهد.
  • فیلتر دستگاه را بررسی کنید. کثیف بودن فیلتر جاروبرقی می تواند باعث کاهش مکش آن شود که باید مرتبا تمیز گردد.
  • لوله های جاروبرقی را بررسی کنید و مطمئن شوید که چیزی باعث انسداد آن نشده باشد. برای این کار می تواند یک تکه چوب را درون لوله را فرو کنید.
  • برس دستگاه را بررسی کنید. برس جاروبرقی باید به طور مرتب تمیز شود.
  • موتور جاروبرقی را نیز بررسی نمایید. گاهی ممکن است کاهش مکش دستگاه به علت کم بودن قدرت موتور ایجاد شود که باید توسط تکنسین متخصص تعمیر شود.

از آنجایی که تعمیر جاروبرقی هیتاچی امری تخصصی است، برای عیب یابی آن از تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی هیتاچی در منزل توسط نمایندگی هوم خانه کمک بگیرید.

 

دلیل روشن نشدن جاروبرقی هیتاچی چیست؟

یکی از مشکلات رایج روشن نشدن جاروبرقی هیتاچی است. در صورتی که دستگاهتان روشن نمی شود، باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی هیتاچی بررسی کنید:

  • ممکن است مشکل از پریز یا قطعی جریان برق باشد. دستگاه را به پریز دیگری وصل کرده و امتحان کنید.
  • سیم ها و اتصالات جاروبرقی را بررسی نمایید و از عدم قطعی آن ها اطمینان حاصل کنید.
  • ممکن است مدار سری موتور و رله سوخته و قطع شده باشد که باید تعمیر یا تعویض شود.

موتور جاروبرقی را نیز بررسی کنید. اگر موتور دچار مشکل شده باشد باید با تعمیرکار جاروبرقی هیتاچی در محل تماس بگیرید.

برای انجام خدمات تعمیرات جاروبرقی هیتاچی با نمایندگی مرکزی هوم خانه تماس حاصل فرمایید.

جاروبرقی هیتاچی بوی سوختگی می دهد، برای تعمیر آن چه اقدامتی لازم است؟

در زمان بررسی مشکل بوی سوختگی جاروبرقی هیتاچی را برطرف کنید، می توانید از موارد زیر استفاده کنید:

  • اگر به همراه بوی سوختگی، صدای ناخوشایندی از جاروبرقی هیتاچی تولید می شد، حتما بلبرینگ را مورد بررسی قرار دهید.
  • امکان دارد که فرسودگی بلبرینگ باعث ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی هیتاچی شود.
  • حتما از سلامت تسمه جاروبرقی هیتاچی اطمینان خاطر کسب کنید.
  • برس، خزطومی و لوله تسکوپی جاروبرقی هیتاچی را رفع انسداد کنید.
  • این امکان وجود دارد که سیم کشی جاروبرقی هیتاچی باعث ایجاد بوی سوختگی شده باشد.

سیم جمع کن جاروبرقی هیتاچی، کار نمی کند، برای تعمیر آن چه کاری انجام دهیم؟

برای تعمیر سیم جمع کن جاروبرقی هیتاچی، از مراحل زیر استفاده نمایید:

  • در ابتدا سیم را به مقدار یک تا دو متر به بیرون بکشید و دوباره ان را امتحان کنید.
  • در صورتی که سیم جمع کن گیر داشته باشد، با این کار تعمیر می شود.

چرا جاروبرقی هیتاچی جرقه می زند؟

دلیل جرقه زدن جاروبرقی هیتاچی را در موارد زیر مورد بررسی قرار دهید:

  • حتما سلامت کلکتور و یا ذغال را مورد بررسی قرار دهید.
  • این امکان وجود دارد که بلبرینگ موتور جاروبرقی هیتاچی دچار فرسودگی شده و نیاز به تعمیر داشته باشد.

جاروبرقی هیتاچی به صورت یکسره کار می کند، برای تعمیر آن چه کاری انجام شود؟

شما می توانید برای رفع مشکل یکسره کارکردن جاروبرقی هیتاچی، موارد زیر را انجام دهید:

  • حتما سلامت کلید روشن و خاموش جاروبرقی هیتاچی را بررسی کنید.
  • این امکان وجود دارد که خرابی از سوی دیمر جاروبرقی هیتاچی باشد.

هزینه تعمیر جاروبرقی هیتاچی

هزینه تعمیر جاروبرقی هیتاچی به فاکتورهای مختلفی از جمله نوع خرابی دستگاه و تعمیر و یا تعویض قطعات آن بستگی دارد. پس از حضور کارشناس نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در محل و بررسی دستگاه، هزینه تعمیرات آن مشخص خواهد شد.
هزینه های تعمیرات نمایندگی مجاز هوم خانه متناسب با خدمات تعمیراتی است که برای دستگاه شما ارائه می شود. در این مجموعه هیچگونه هزینه اضافی برای ارائه خدمات از مشتریان دریافت نمی گردد و به همین دلیل مشتریان هیچ دغدغه ای برای پرداخت هزینه ها نخواهند داشت.
همچنین از آنجایی که نمایندگی هوم خانه هزینه های تعمیرات خود در بر مبنای تعرفه مصوب اتحادیه قرار می دهد، مشتریان با دریافت خدمات تعمیرات جاروبرقی هیتاچی این مرکز می توانند تا 75 درصد هزینه های خود را کاهش دهند.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی هیتاچی

هوم خانه تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی هیتاچی را برای سهولت شما در برآورد هزینه ها در ادامه آورده است:

خدمات تعمیرات جاروبرقی هیتاچی هزینه تعمیر جاروبرقی هیتاچی
تعویض بلبرینگ جاروبرقی هیتاچی 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی هیتاچی 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی هیتاچی 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی هیتاچی 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی هیتاچی 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی هیتاچی 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی هیتاچی 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی هیتاچی 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی هیتاچی 110,000 الی 220,000 تومان

 

پاسخ به پرسش های متداول مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی

مشتریان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی پیش از دریافت خدمات این مرکز با سوالاتی مواجه می شوند که در این بخش به این سوالات پاسخ خواهیم داد:

  • هزینه تعمیر جاروبرقی هیتاچی در هوم خانه چقدر است؟

هزینه تعمیر و عیب یابی جاروبرقی هیتاچی در نمایندگی مجاز هوم خانه مطابق با نرخ مصوبه اتحادیه تعیین می گردد. بنابراین با صرف هزینه ای مناسب می توانید از خدمات این مجموعه بهره مند شوید.

  • گارانتی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی چه مدت اعتبار دارد؟

کلیه خدمات تعمیرات نمایندگی هوم خانه از 3 الی 12 ماه گارانتی برخوردار است.

  • پرداخت صورتحساب تعمیر جاروبرقی هیتاچی به چه صورت است؟

مشتریان می توانند پس از اتمام کار و در صورت رضایت از خدمات، هزینه را به تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی هیتاچی پرداخت کنند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در هوم خانه

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی می تواند هرگونه مشکل و ایرادی که در دستگاه شما وجود دارد را به راحتی رفع کند. این مجموعه به صورت شبانه روزی و 24 ساعته در خدمت مشتریان عزیز می باشد و برای ارائه خدمات تعمیرات خود نیز گارانتی و ضمانتنامه معتبر ارائه می دهد.

هوم خانه مشکلات جاروبرقی هیتاچی شما را با بهترین خدمات و مناسب ترین هزینه برطرف می نماید. همچنین کلیه قطعاتی که توسط این مرکز ارائه می گردد، از نوع فابریک و اصلی هستند که خیال مشتریان را بابت تعویض قطعات جاروبرقی هیتاچی آسوده خواهد کرد.
در صورتی که نیاز به تعمیرکار حرفه ای و مجرب برای تعمیرات جاروبرقی هیتاچی خود دارید، می تواند از طریق تماس با نمایندگی مرکزی هوم خانه از خدمات این مجموعه با هزینه ای مناسب بهره مند شوید.

مجموعه Homekhane همواره در تاش بوده تا بهترین خدمات را برای تعمیر جاروبرقی در محل به مصرف کنندگان ارائه دهد و از این نظر توانسته همواره در میان مصرف کنندگان محبوبیت زیادی داشته باشد.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی هیتاچی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست