تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات جاروبرقی همیلتون

مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون Hamilton در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید. برای ارتباط با خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی همیلتون با شماره دفترچه گارانتی تماس حاصل نمایید. هوم خانه تعمیرات تخصصی تمامی برندهای جاروبرقی را انجام میدهد.

اگر می خواهید فقط یک بار برای خرید جاروبرقی هزینه کرده و سال ها از آن استفاده کنید، جاروبرقی همیلتون می تواند یک گزینه ایده آل باشد. دیگر ظاهر جاروبرقی نمی تواند ملاک خوبی برای انتخاب یک جاروبرقی باشد. جاروبرقی همیلتون با قدرت بالای مکندگی قابلیت تمیز کردن تمام سطوح را دارد. طویل بودن سیم برق، ظرفیت بالای محفظه جمع آوری گرد و غبار، وزن سبک، کیفیت قطعات، سری های متنوع برای دسترسی به تمام نقاط از مهمترین ویژگی های این جاروبرقی محسوب می شوند. هوم خانه مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون انواع خدمات مربوط به جاروبرقی را با بالاترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد.

هوم خانه به عنوان مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون در منزل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی همیلتون نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، مرکز رسمی و فعال ندارد، چنانچه مرکز در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون در تهران
  • مرکز تعمیر جاروبرقی همیلتون در تهران
  • مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی همیلتون در محل
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی همیلتون
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی همیلتون
  • هوم خانه مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون Hamilton در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. در گام اول با مراجعه به سایت هوم خانه درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و یا با نزدیک ترین شعبه از مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون تماس بگیرید.
  2. پس از تماس، نام تعمیرکار همراه با کد اشتراک به تلفن همراه شما پیامک می گردد.
  3. تعمیرکار مرکز با استفاده از قطعات فابریک در مدت کمتر از یک ساعت برای تعمیر جاروبرقی همیلتون در محل شما حاضر می شود.
  4. پس از ارائه خدمات و رفع عیب جاروبرقی، ضمانتنامه و فاکتور معتبر به شما تقدیم می شود.
  5. در نهایت از نحوه عملکرد تعمیرکار در تعمیرات جاروبرقی همیلتون از شما نظرسنجی می شود.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی همیلتون Hamilton در تهران

مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون در تهران

خدمات مرکز تعمیر جاروبرقی همیلتون در تهران به شرح زیر می باشد؛ در شهرهای کوچک دسترسی به تعمیرگاه های مجاز جهت تعمیر جاروبرقی ممکن است راحت تر باشد. اما در شهرهای پر جمعیت ممکن است به دلیل ترافیک و وسعت شهر دسترسی به تعمیرگاه ها کمی سخت تر باشد.

خوشبختانه مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون شعبات خود را در تمام مناطق شهر تهران گسترش داده و زمان سرویس دهی به مشتریان را به حداقل رسانده است. شما در هر منطقه از شهر تهران ساکن باشید، تعمیرکاری که در محدوده شما مستقر می باشد به محل و منزل شما اعزام می شود.

تعمیرکار سعی می کند با عیب یابی دقیق مسیر تعمیر را به درستی مشخص کرده و در زمان کوتاهی به نتیجه مطلوب برسد. ضمانت یک ساله خدمات از مهم ترین اقداماتی است که تعمیرکاران مرکز تعمیرات همیلتون بعد از اتمام کار خود ارائه می دهند. چرا که آنها کار خود را به نحو احسنت انجام داده و از قطعات اورجینال در روند تعمیر جاروبرقی استفاده کرده اند.

خدمات پس از فروش جاروبرقی همیلتون به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی همیلتون شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی همیلتون استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.

در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این مرکز ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات مرکز تعمیرات همیلتون در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی همیلتون شما را انجام می دهند.

مرکز تعمیر جاروبرقی همیلتون Hamilton در محل و منزل

خدمات مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون در محل و منزل در زیر شرح داده شده است؛ زمانی که یکی از لوازم در خانه دچار نقص و خرابی می شود اولین دغدغه حمل و جابه جایی آن به تعمیرگاه می باشد.

تعمیر جاروبرقی در محل و منزل مختص به یک ایراد خاص نمی باشد، تمام ایرادات پیش آمده در جاروبرقی چه جزیی و چه کلی در محل و منزل مورد بررسی و تعمیر قرار می گیرد و دیگر نیازی به انتقال آن به تعمیرگاه نمی باشد. با توجه به اهمیت زمان برای شما، مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون تعمیر جاروبرقی در محل و منزل را در لیست خدمات خود قرار داده است.

شما می توانید طبق برنامه ریزی کاری خود از تعمیرکار بخواهید در زمان مشخص شده از سوی شما در محل حضور پیدا کند. متخصصان مجرب با لوازم و تجهیزات کامل و با حضور در محل و منزل، با توجه به مهارت و تجربه ای که دارند جاروبرقی را بررسی کرده و اقدامات لازم را جهت عیب یابی و تعمیر آن انجام می دهند.

هزینه تعمیرات جاروبرقی همیلتون

هزینه تعمیر در مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون در زیر ارائه شده است؛ تعمیرکاران حرفه ای با تمام ساختار جاروبرقی آشنا می باشند. آنها با یک بررسی اجمالی می توانند تشخیص دهند که آیا تعمیر قطعه به سود شما می باشد یا تعویض قطعه.

در بسیاری از موارد قطعات معیوب قابل تعمیر می باشند اما اگر در شرایط خاص تعمیرکار قطعه را تعویض کند ممکن است تعویض قطعه کمی هزینه های شما را افزایش می دهد اما با اطمینان می توانید سال ها از جاروبرقی خود بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

هزینه های محاسبه شده در مرکز تعمیر جاروبرقی همیلتون طبق نرخ اتحادیه بوده و مدیران این مجموعه تمامی فاکتورها را مورد بررسی قرار می دهند. تعمیرکاران مرکز همیلتون در پایان کار خود با ارائه فاکتور شفاف، شما را از جزییات هزینه ها مطلع خواهند کرد. این مرکز با حفظ کیفیت خدمات ارائه شده، کم ترین و مناسب ترین تعرفه ها را برای تعمیر جاروبرقی در نظر گرفته است.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی همیلتون

هزینه تعمیرات جاروبرقی همیلتون در جدول زیر برای شما به صورت کامل درجه شده است:

خدمات تعمیرات جاروبرقی همیلتون هزینه تعمیر جاروبرقی همیلتون
تعویض بلبرینگ جاروبرقی همیلتون 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی همیلتون 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی همیلتون 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی همیلتون 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی همیلتون 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی همیلتون 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی همیلتون 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی همیلتون 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی همیلتون 110,000 الی 220,000 تومان

عیب یابی جاروبرقی همیلتون

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی همیلتون در زیر ذکر شده است؛ اگر شناختی از قطعات جاروبرقی ندارید بهتر است از تعمیر جاروبرقی خودداری کرده و در اولین فرصت با مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون تماس گرفته و از خدمات این مرکز استفاده کنید.

تعمیرکار پس از بررسی های اولیه تا حدودی هزینه ها را تخمین زده و شما را در جریان هزینه ها قرار می دهد. او با توجه به اطلاعاتی که از عیب یابی جاروبرقی به دست آورده است، میزان خرابی را بررسی کرده و به تعمیر یا تعویض قطعه می پردازد. مسلماً تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه از اولویت های تعمیرکار محسوب می شود.

اما در برخی از مواقع طبق بررسی های صورت گرفته توسط تعمیرکار، تعویض قطعه کار عاقلانه تر و مقرون به صرفه تری خواهد بود. برای جایگزین کردن قطعه معیوب استفاده از قطعات اورجینال در اولویت و دستور کار تعمیرکار است. استفاده از قطعات فابریک و اصل کیفیت کار تعمیرکار را تضمین می کند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی همیلتون توسط تعمیرکار مرکز تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی همیلتون در زیر ارائه شده است؛ شما می توانید برخی از مشکلاتی که در جاروبرقی وجود دارند را بدون حضور تعمیرکار، به تنهایی برطرف کنید. البته اگر دارای دانش فنی در زمینه‌ لوازم الکتریکی نیستید به هیچ عنوان به تعمیر جاروبرقی‌ فکر نکنید. مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون با اعزام تعمیرکاران ماهر و مجرب به محل، جاروبرقی شما را با بالاترین کیفیت و پایین ترین هزینه تعمیر خواهند کرد.

مشکل روشن نشدن جاروبرقی همیلتون چیست؟

در صورتی که جاروبرقی روشن نشود، برای تعمیرات جاروبرقی همیلتون می توان موارد زیر را به کار برد:

  • ابتدا پریز برق را چک کنید و از وجود جریان برق اطمینان حاصل کنید.
  • سیم و دو شاخه جاروبرقی را بررسی کنید.
  • ممکن است بر اثر کشیدگی، سیم از محل خود خهمیلتون شده باشد.
  • خرابی دکمه های روشن و خاموش جاروبرقی، خرابی سیم پیچی موتور و خرابی در رله جاروبرقی نیز می توانند از دلایل کار نکردن جاروبرقی باشند.
  • مدار جاروبرقی ها از نوع سری می باشد. اگر یک قطعه ارتباط خود را با سایر قطعات از دست بدهد موتور جاروبرقی روشن نخواهد شد.

در صورت رفع نشدن مشکل روشن نشدن جاروبرقی همیلتون، با خدمات مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

دلیل خاموشی خودکار جاروبرقی همیلتون چیست؟

در این بخش به بررس نحوه تعمیرات جاروبرقی همیلتون در هنگام خاموش شدن ناگهانی این دستگاه می پردازیم:

  • ابتدا پریز، سیم و دوشاخه جاروبرقی را مورد بررسی قرار دهید.
  • ممکن است جریان برق در پریز قطع شده باشد.
  • سیم یک وسیله دیگر را به پریز متصل کرده و از جریان برق مطمئن شوید.
  • امکان دارد بر اثر کشیدگی، دوشاخه یا سیم جاروبرقی دچار قطعی شده باشد.
  • از دیگر دلایل خاموش شدن جاروبرقی سوختن موتور جاروبرقی می باشد.

در صورت رفع نشدن مشکل، باید از تعمیرکار حرفه ای مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون در محل برای تعمیر دستگاه کمک بخواهید.

چرا برس جاروبرقی همیلتون نمی چرخد؟

در صورت نچرخیدن برس جاروبرقی همیلتون، موارد زیر را برای تعمیر جاروبرقی همیلتون در این مواقع قرار دهید:

  • از دلایل نچرخیدن برس جاروبرقی گیر کردن پرز می باشد. با تمیز کردن پرزها، برس به راحتی می تواند بچرخد.
  • اگر برس را تمیز نکنید موتور جاروبرقی برای جمع کردن آشغال های روی سطوح باید انرژی بیشتری را صرف کند.
  • از این رو لازم است به صورت دوره ای برای شستن اجزای مختلف جاروبرقی خود اقدام کنید.

در صورتی که مشکل دستگاه حل نشد، باید با تعویض قطعات کارکرد جاروبرقی را به حالت اول برگردانید، برای این امر می توانید از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه برای دریافت قطعات استفاده کنید.

چرا جاروبرقی همیلتون صدای زیادی از خود تولید می کند؟

در صورتی که سروصدای بیش از اندازه در جاروبرقی باشد، برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی همیلتون موارد زیر را باید انجام داد:

خرابی و مشکل در پروانه و بلبرینگ جاروبرقی می تواند منبع این صدا باشد. برای رفع این مشکل باید از تعمیرکاران متخصص مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون کمک بخواهید.

در جاروبرقی به دلیل سرعت زیاد موتور که منجر به لرزش شدید در بدنه می شود، بین قطعات مختلف از رابط‌ ها یا نگهدارنده‌ های لاستیکی استفاده می‌کنند. خرابی این لاستیک ‌ها موجب می‌شود جاروبرقی در هنگام استفاده صدای زیادی تولید کند.

چنانچه مشکل دستگاه جاروبرقی حل نشد، با خدمات مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون در خانه توسط هوم خانه تماس بگیرید.

مشکل داغ کردن جاروبرقی همیلتون چیست؟

در صورت داغ کردن مشکل جاروبرقی همیلتون، باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • هرگز از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده نکنید.
  • بعد از چند دقیقه کار کردن آن را خاموش کرده و اجازه دهید خنک شود.
  • گاهی استفاده طولانی مدت از جاروبرقی منجر به نیم سوز شدن موتور جاروبرقی می شود.
  • کثیف بودن فیلتر جاروبرقی نیز می تواند از دلایل داغ شدن جاروبرقی باشد.
  • به هنگام درآوردن فیلتر از جای خود به منظور تعویض یا تمیز کردن آن مراحل را به خاطر بسپارید تا در نصب مجدد فیلتر با مشکل رو به رو نشوید.
  • اگر فن جاروبرقی نیز دچار ایراد شود موتور داغ کرده و خاموش خواهد شد.

برای تعمیر قطعات جاروبرقی باید با مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون در خانه تماس گرفته و از حضور تعمیرکار در محل استفاده کنید.

برای رفع مشکل مکش چاروبرقی همیلتون چه کاری انجام دهیم؟

در صورت کاهش مکش قدرت دستگاه، باید برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی همیلتون موارد زیر را به کار گیرید:

  • اگر به هنگام استفاده از جاروبرقی متوجه می شوید که آشغال ها در جای خود باقیمانده و توسط جاروبرقی جمع نشده اند، اولین موردی که در جاروبرقی باید چک کنید کیسه جاروبرقی می باشد.
  • اجازه ندهید کیسه جاروبرقی بیش از اندازه پر شود و پیش از هر بار استفاده برای تخلیه کیسه جاروبرقی خود اقدام کنید. لوله و خرطومی جاروبرقی را نیز چک کنید.
  • امکان دارد یک تکه آشغال بزرگ در لوله و خرطومی گیر کرده است و از چشم شما پنهان مانده است.
  • شما می توانید به تنهایی این موارد را بررسی کرده و مشکل را برطرف کنید.

در صورت حل نشدن مشکل دستگاه، با مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون توسط هوم خانه تماس بگیرید.

علت کم بودن قدرت موتور جاروبرقی همیلتون چیست؟

در صورت کاهش قدرت موتور جاروبرقی ، می توانید موارد زیر را برای عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی همیلتون در این مواقع به کار گیرید:

  • کثیف شدن کلکتور باعث کم شدن قدرت موتور جاروبرقی می شود.
  • شما می توانید با استفاده از تینر‌های فرار قوی و یا بنزین، کلکتور را تمیز کنید.
  • بهتر است برای تمیز کردن کلکتور از سمباده استفاده نکنید. چرا که ممکن است ذرات ساییده شده مابین شیار تیغه ها قرار گرفته و به آرمیچر آسیب وارد شود.
  • آرمیچر به کمک یاطاقان‌ ها می تواند به راحتی بچرخد و اگر بلبرینگ ‌ها یا بوش ‌ها دچار آسیب شوند، آرمیچر در حال چرخش دچار مشکل می‌ شود.

برای رفع این ایراد بهتر است از خدمات مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون در منرل استفاده کنید.

علت نچرخیدن برس جاروبرقی همیلتون در زمان کار کردن چیست؟

در صورت حرکت نکردن جاروبرقی همیلتون، راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی مدنظر قرار دهید:

  • حرکت و چرخش جاروبرقی براساس چرخ و پایه زیر دستگاه است.
  • در صورتی که گردو غبار سبب انسداد پایه جاروبرقی شود، دستگاه قادر به حرکت نیست.
  • همچنین باید توجه داشته باشید که علائم و ایرادات ناشی از گردو غبار را باید جدی بگیرید و اقدام به تمیز کردن جاروبرقی نمایید.

اگر مشکل از کثیف بودن و انسداد ناشی از گرد و غبار در آن نبود، لازم است از مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون مشاوره و راهنمایی لازم را دریافت نمایید.

مزایای استفاده از خدمات مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون در هوم خانه

خدمات هوم خانه مرکز تعمیر جاروبرقی همیلتون در زیر بیان شده است؛ تعمیرکار هوم خانه کار خود را طبق یک برنامه انجام می دهد. او با توجه به تجهیزات کاملی که در اختیار دارد ابتدا به عیب یابی جاروبرقی پرداخته سپس با شناخت دقیق و درست از ساختار جاروبرقی، تلاش می کند بدون این که هزینه گزافی به مشتری تحمیل شود، کوتاه ترین مسیر را برای تعمیر جاروبرقی انتخاب کند.

استخدام تعمیرکاران باتجربه و ماهر، استفاده از قطعات اورجینال، تعمیر در محل و منزل و البته دریافت هزینه طبق نرخ مصوب از مهم ترین ویژگی های Homekhane به عنوان مرکز تعمیرات جاروبرقی همیلتون می باشند.

تعمیرات جاروبرقی همیلتون در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیرات جاروبرقی همیلتون در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات جاروبرقی همیلتون در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیرات جاروبرقی همیلتون در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیرات جاروبرقی همیلتون در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.2/5 - (4 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست