تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله Miele در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

میله به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه ی تولید لوازم خانگی شناخته شده است. جاروبرقی های تولید شده در این برند از کیفیت عالی برخوردار بوده و به لطف آن هم عملکردی فوق العاده دارند. اما با وجود این قابلیت ها باید برای استفاده از آن نکاتی را رعایت کرد. عدم رعایت این موارد منجر به خرابی این محصول خواهد شد. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران به صورت 24 ساعته آماده است تا جاروبرقی های معیوب شما را تعمیر نماید. اما اگر می خواهید مشکلات به وجود آمده در این محصول را در منزل برطرف نمایید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله د رمحل تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی میله نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران
  • نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی میله در محل
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی میله
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی میله
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله Miele در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا با شماره تماس های نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله که در پایین صفحه درج شده است تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین امکان ثبت درخواست تعمیرات به صورت آنلاین در سایت نیز وجود دارد.
  3. پس از برقراری تماس مشخصات شما ثبت می گردد و نام تعمیرکار با کد اشتراک به تلفن همراه شما پیامک می شود.
  4. نهایت تا یک ساعت پس از ثبت درخواست، تعمیرکار مربوطه برای تعمیر جاروبرقی میله در محل مورد نظر حاضر خواهد شد.
  5. پس از اتمام تعمیرات جاروبرقی، فاکتور و ضمانت نامه رسمی نمایندگی را دریافت خواهید کرد.
  6. در نهایت نسبت به نحوه عملکرد تعمیرکار در تعمیرات جاروبرقی میله نظرسنجی صورت می گیرد و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار خواهیم داد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله Miele در تهران

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران

بررسی تعمیر جاروبرقی میله در تهران به شرح زیر است؛ برای تعمیر جاروبرقی میله در تهران کافی است به یکی از شعبه های نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله مراجعه کنید. اگر قصد مراجعه به صورت حضوری را دارید می توانید به نزدیک ترین شعبه ی این مرکز در اطراف محل زندگی خود مراجعه کرده و از خدمات آن بهرمند شوید.

اما اگر شرایط شما برای مراجعه ی حضوری مساعد نباشد می توانید از راه ارتباطی غیر حضوری که نمایندگی تعمیرات میله در نظر گرفته است بهرمند شوید. این روش ها شامل مراجعه به صورت تلفنی و آنلاین می باشد.

در صورت تماس تلفنی علاوه بر ثبت سفارش تعمیر می توانید از مشاوره هایی که متخصصان مجرب آن ارائه می دهند برخوردار شوید. مشاوره های ارائه شده در نمایندگی مجاز تعمیرات جاروبرقی میله به صورت رایگان در اختیار مشتریان قرار می گیرد. اما در صورتی که ثبات سفارش شما به صورت آنلاین باشد پرسنل ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و آدرس شما را دریافت خواهند کرد.

خدمات پس از فروش جاروبرقی میله به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی میله شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی میله استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.

در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی میله شما را انجام می دهند.

نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در محل و منزل به شرح زیر است؛ هوم خانه به منظور رفاه حال مشتریان خود خدمات جهت تعمیرات جاروبرقی میله را در محل و منزل ارائه می کند. بر همین اساس تکنسین های این مرکز در همان روزی که سفارش تعمیر مشتری ثبت شد به محل اعزام می شوند. البته شایان ذکر است که زمان حضور تکنسین در محل با مشتری هماهنگ می شود تا مشکلی پیش نیاید.

آنها با نحوه ی عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی آشنایی دارند و به همین جهت نیز کار عیب یابی و تعمیر را با سرعت بالایی انجام می دهند. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله سرعت عمل را با دقت بالا همراه کرده و تعمیر را به نحو احسنت انجام می دهند. با توجه به این ویژگی ها، نمایندگی برای تمام خدمات خود ضمانت یک سال در نظر گرفته است. ضمانت یک ساله ی خدمات به این معنا است که اگر در طول این مدت زمان دستگاه دوباره خراب شد می توانید دوباره به این مرکز مراجعه کنید. در این شرایط نمایندگی میله خدمات خود را به صورت رایگان ارائه خواهد کرد.

هزینه تعمیرات جاروبرقی میله

تنظیم هزینه تعمیر جاروبرقی میله در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله به شرح زیر است؛ هزینه تعمیرات جاروبرقی میله در تعمیرگاه مجاز و مرکزی نمایندگی بسیار منصفانه است. کیفیت همراه با قیمت های مناسب سبب شده تا بین مشتریان و نمایندگی اعتماد دوطرفه برقرار باشد.

یکی دیگر از خدماتی که در این نمایندگی به مشتریان ارائه می گردد شفاف سازی کامل هزینه های تعمیر قبل از شروع تعمیر دستگاه است. در نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله قبل از این که تکنسین ها تعمیر جاروبرقی را شروع کنند هزینه های ناشی از تعمیر را برآورد می کنند. سپس این هزینه ها را به مشتری اعلام می کنند.

اگر مشتری راضی باشد تعمیرکاران جاروبرقی میله را عیب یابی و تعمیر می نمایند. در پایان کار نیز فاکتوری شامل تمامی هزینه های تعمیر به مشتری تقدیم شده و هزینه ها مطابق با آن دریافت خواهد شد. به هنگام پرداخت هزینه ی تعمیر در این نمایندگی تعمیرات نگران نداشتن پول نقد به همراه خود نباشید. تکنسین های این مرکز با خود کارت خوان سیار دارند که پرداخت هزینه ها را نیز سهولت داده است.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی میله

شما می توانید از طریق جدول زیر، به راحتی هزینه تعمیرات جاروبرقی میله را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات جاروبرقی میله هزینه تعمیر جاروبرقی میله
تعویض بلبرینگ جاروبرقی میله 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی میله 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی میله 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی میله 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی میله 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی میله 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی میله 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی میله 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی میله 110,000 الی 220,000 تومان

عیب یابی جاروبرقی میله

در ادامه به بررسی عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله می پردازیم؛ عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکار جاروبرقی میله در این مرکز سبب شده است تا تعمیرات با کیفیت بالاتری انجام شود.

در واقع در این مرکز برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی از تعمیرکار مختص آن محصول در واحد فنی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله استفاده می شود. این کار باعث می شود کیفیت کار ارتقاء یافته و در نتیجه لوازم خانگی به شکل صحیح و در کمترین زمان تعمیر شوند.

این تعمیرکاران به دلیل تجربه ی کافی که در این کار دارند تعمیر قطعه ی خراب به جای تعویض قطعه را ترجیح می دهند. زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه دستگاه تعمیر شده و در عین حال قطعه ی فابریک آن نیز حفظ شود. اما اگر قطعه ی معیوب به هیچ عنوان قابلیت تعمیر نداشته باشد با استفاده از قطعات اورجینال آن را جایگزین می کنند. این کار از افت کیفیت و راندمان جاروبرقی میله بعد از تعمیر جلوگیری می کند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی میله توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

جاروبرقی Miele با قدرت بالایی که دارد می تواند یک کمک دست عالی در تمیز کردن منزل باشد. اما اگر از آن به درستی استفاده نکنید ممکن است خراب شود. با استفاده از راهنمایی که در ادامه ی این مقاله عنوان خواهد شد می توانید مشکلات جزئی آن را برطرف نمایید. اما اگر مشکل حاد باشد و نیاز به تخصص داشته باشد می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله آن را به نحو احسنت تعمیر کنید.

مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی میله به شرح زیر است:

دلیل روشن نشدن جاروبرقی میله چیست؟

چرا جاروبرقی کار نمی کند؟ شما می توانید به کمک به زیر برای تعمیر جاروبرقی میله اقدام نمایید:

  • ابتدا پریز و کابل و دو شاخه ی دستگاه را چک کنید.
  • اگر در این قطعات برق رسانی وجود نداشته باشد بالطبع دستگاه روشن نخواهد شد.
  • در مرحله بعد نوبت به بررسی سیم کشی مربوط به سیم جمع کن می رسد.
  • در صورتی که سیم جمع کن خراب باشد و یا در اتصالات آن اتصال وجود داشته باشد برق به حلقه گردان نمی رسید.
  • در نتیجه ی آن هم دستگاه روشن نخواهد شد. اما اگر این بخش سالم باشد باید به سراغ بررسی رله های دستگاه و یا کلید پاور آن بروید.
  • این قطعات اگر آسیب دیده باشند نیاز به تعویض خواهند داشت که در این شرایط نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله می تواند بهترین گزینه برای کمک باشد.

در صورت عدم رفع ایراد روشن نشدن دستگاه، با نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله در تهران تماس بگیرید.

علت وجود لرزش در جاروبرقی میله چیست؟

در صورت ایجاد لرزش در دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی میله دقت نمایید:

  • در ساختمان جاروبرقی میله و دیگر جاروبرقی ها از لاستیک نگه دارنده استفاده می شود.
  • نقش این لاستیک ها این است که به هنگام کار دستگاه از ایجاد لرزش در قطعات پیشگیری کند.
  • اما اگر این لاستیک شل شده و یا آسیب دیده باشد لرزش ایجاد خواهد شد.
  • در صورتی که لاستیک نگهدارنده شل شده است آن را سفت کنید.
  • اما اگر پاره شده و یا آسیب دیده است با تعویض آن مشکل رفع خواهد شد.

در صورت عدم رفع ایراد لرزش دستگاه، با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی میله صدای زیادی می دهد؟

در صورت ایجاد صدای اضافی و زیاد در جاروبرقی، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی میله دقت نمایید:

  • اگر با روشن کردن جاروبرقی میله متوجه شدید که دستگاه صدای اضافی تولید می کند باید هر چه سریع تر آن را عیب یابی نمایید.
  • در اولین مرحله سراغ بلبرینگ و بوش جاروبرقی بروید. در صورتی که در این قطعات جاروبرقی ایرادی وجود داشته باشد، آرمیچر و کفشک های جاروبرقی با هم درگیر می شوند.
  • در نتیجه ی درگیری این دو قطعه با هم صدای اضافی تولید می شود.
  • اما اگر در بررسی ها مشخص شود این قطعات سالم هستند باید فن دستگاه را چک کنید.
  • در این بررسی کنترل نمایید تا یکی از پره های آن نشکسته باشد.

اگر چنین اتفاقی رخ دهد نیاز به تعویض فن موتور وجود دارد. از ان جایی که این کار تخصصی است مراجعه به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در خانه توسط هوم خانه می تواند بهترین کار باشد.

دلیل داغ شدن جاروبرقی میله چیست؟

در صورت داغ شدن دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی میله دقت نمایید:

  • دلیل داغ شدن جاروبرقی احتمالاً نیم سوز شدن موتور آن است.
  • برای این که این مشکل را رفع کنید ابتدا ان را عیب یابی کرده و اگر مشکل از موتور دستگاه باشد آن را تعویض نمایید.

چناچه با استفاده از موارد بالا موفق به رفع این مشکل نشدید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی میله در تهران استفاده کنید.

برای بهتر شدن مکش جاروبرقی میله چه اقداماتی انجام دهیم؟

یکی از مشکلات جاروبرقی نداشتن قدرت مکش خوب آن است. در صورت کم شدن مکش در دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی میله دقت نمایید:

  • وجود گرفتگی در لوله خرطومی و لوله تلسکوپی می تواند یکی از دلایل کم شدن مکش جاروبرقی میله است.
  • این گرفتگی را کنترل کرده و آن را رفع کنید. در ضمن پر شدن پاکت و فیلتر دستگاه نیز می تواند منجر به کاهش مکش جاروبرقی گردد.
  • باید پیش از هر بار استفاده اقدام به خالی کردن پاکت جاروبرقی کنید.

در صورت عدم رفع ایراد ضعف در مکش دستگاه، با تعمیرگاه مجاز مرکزی جاروبرقی میله تماس بگیرید.

دلیل خاموشی خودکار جاروبرقی میله چیست؟

در صورت خاموش شدن ناگهانی دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی میله دقت نمایید:

  • برای رفع مشکل خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی ابتدا دلایل ساده ی آن را بررسی کنید.
  • برای مثال می توانید از وجود برق رسانی در پریز شروع کرده و سپس سلامت کابل و دو شاخه ی دستگاه را چک کنید.
  • اگر در این بخش ها مشکل وجود داشته باشد به راحتی می توانید آن را بر طرف نمایید.
  • اما اگر مشخص شود که این قطعات سالم هستند کنترل کنید که دستگاه داغ شده یا نه.

اگر چنین مشکلی وجود داشت حتماً موتور دستگاه ایراد دارد. برای تعویض و یا تعمیر موتور جاروبرقی باید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران استفاده کنید.

چرا چرخ های جاروبرقی میله دچار آسیب شده است؟

در صورت خراب شدن چرخ های دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی میله استفاده نمایید:

  • این خرابی معمولا به دلیل استفاده از دستگاه در سطوح نامناسب سیمانی و سرامیکی است.
  • همچنین در صورت برخورد چرخ ها با اجسام محکم نیز چرخ ها با شکستگی مواجه خواهند شد. برای رفع این ایراد می توانید از تعمیرگاه مجاز مرکزی جاروبرقی میله کمک بگیرید.

سیم چمع جاروبرقی میله را چگونه تعمیر کنیم؟

در صورت جمع نشدن سیم دستگاه از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی میله استفاده نمایید:

  • اگر سیم جاروبرقی را محکم کشیده باشید، احتمالا به سیم جمع کن ایرادی وارد نموده اید.
  • همچنین ممکن است یکی از اجزای آن شکسته باشد. تعمیر سیم جمع کن معمولا به این سادگی ها امکان پذیر نخواهد بود.
  • در چنین مواقعی نیاز به تعویض آن خواهید داشت. برای تعمیر و یا تعویض سیم جمع کن می تواند از خدمات تعمیرات جاروبرقی میله در محل استفاده کنید.

مشکل یک سره کار کردن موتور جاروبرقی میله چیست؟

در صورت یکسره شدن موتور دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی میله دقت نمایید:

  • بروز این ایراد در موتور دستگاه معمولا به دلیل خرابی دیمر است.
  • خرابی دیمر باعث می شود تا موتور به صورت یکسره کرا کرده و خاموش نشود.
  • در این مواقع می توانید از تعمیرکار نمایندگی جاروبرقی میله برای تعمیر آن کمک بگیرید. همچنین در صورت نیاز می بایست این قطعه را تعویض کنید.

مزایای استفاده از خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در هوم خانه

خدمات Homekhane نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله به شرح زیر است؛ با مطالعه ی کامل و دقیق این مقاله می توانید از نحوه ی عیب یابی و تعمیر جاروبرقی میله در منزل آگاه شوید. اما اگر تشخیص دهید که خرابی جاروبرقی جدی است و نیاز است که توسط تعمیرکاران خبره تعمیر شود هوم خانه با کادر متخصص خود آماده ی دریافت سفارشات شما عزیزان می باشد.
این مرکز بیش از 50 سال است که به عنوان نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در تهران فعالیت می کند. با خدمات درجه ی یکی که در اختیار مشتریان خود قرار داده است امروزه این مرکز به عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی های تعمیرات در تهران شناخته می شود.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی میله در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست