تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو MATHEO در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

در میان وسایل و لوازم خانگی، جاروبرقی از مهم ترین ابزار برای نظافت خانه به شمار می رود. امروزه برندها و شرکت های مختلف و متفاوتی در زمینه تولید لوازم خانگی به خصوص جاروبرقی فعالیت دارند. برند متئو محصولی از کشور آلمان است که در تولید لوازم خانگی فعالیت دارد. محصولات این شرکت به دلیل کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مورد توجه همگان قرار گرفته است. هوم خانه نیز نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو را در اختیار دارد و خدمات پس از فروش آن را ارائه می کند. چنانچه در جاروبرقی شما مشکل و ایرادی وجود داشته باشد، این شرکت برای تعمیرات در اختیار شما عزیزان می باشد.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی جاروبرقی متئو نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در تهران
  • تعمیر جاروبرقی متئو در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی متئو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی متئو
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی متئو
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو MATHEO در تهران

نحوه تماس با خدمات مرکزی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در تهران به شرح زیر می باشد:

  • در قدم اول باید با استفاده از شماره های موجود در سایت با تعمیرگاه مرکزی جاروبرقی متئو تماس بگیرید یا درخواست تعمیرات خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.
  • پس از برقراری تماس و یا ثبت درخواست آنلاین اطلاعات شما در سیستم ثبت شده و نام تکنسین به همراه کد اشتراک برای شما پیامک می گردد.
  • تعمیرکار متخصص نمایندگی با در اختیار داشتن قطعات لازم در کمتر از یک ساعت برای تعمیر جاروبرقی متئو در محل شما حاضر خواهد شد.
  • پس از ارائه خدمات، فاکتور و ضمانت نامه رسمی تعمیرات جاروبرقی متئو را دریافت خواهید کرد.
  • در انتها بابت رضایتمندی از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو از شما نظرسنجی می شود.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو MATHEO در تهران

نمایندگی تعمیر جارو برقی متئو در تهران

بررسی تعمیر جارو برقی متئو در تهران به قرار زیر می باشد؛ بروز خرابی و ایرادات در جاروبرقی یک امر عادی است. این مشکلات می توانند نتیجه استفاده نادرست و یا هر عامل دیگری باشند. اما با وجود خرابی و مشکلات جای هیچ نگرانی نیست زیرا نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو شما را در تعمیر و رفع خرابی جاروبرقی شما یاری خواهد کرد.
این شرکت دارای شعب متعددی در کل شهر تهران است که خدمات پس از فروش را ارائه می دهند. تعدد شعب نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در تهران هم موجب دسترسی آسان و سریع مشتریان عزیز به شعبه شده و هم در کیفیت کار و تسریع در رفع مشکل نیز تاثیرگذار است.

برای ثبت سفارش خرابی و استفاده از خدمات پس از فروش در تهران می توانید با مراجعه حضوری و غیر حضوری این کار را انجام دهید. اگر امکان مراجه حضوری نبود این امکان در سایت نمایندگی نیز فراهم شده است تا خدمات ثبت سفارش را ارائه دهد.

پس با مراجعه به سایت نیز می توانید ثبت سفارش کنید. همچنین می توانید با شماره تماس های نمایندگی تعمیرات متئو تماس حاصل کرده و سفارش را ثبت کنید. تماس با نمایندگی دارای مزیت مشاوره رایگان نیز می باشد. بدین ترتیب می توانید با توجه به مشاوره رایگان، جاروبرقی خود را بصورت رایگان تعمیر کنید. ولی در صورت نداشتن تخصص پیشنهاد می کنیم این کار را به متخصصان مجرب در نمایندگی تعمیر جاروبرقی متئو بسپارید.

خدمات پس از فروش جاروبرقی متئو به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی متئو شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی متئو استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.

در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات متئو در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی متئو شما را انجام می دهند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو MATHEO در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در محل و منزل به شرح زیر است؛ برای برخی مشتریان به دلایل مختلف امکان مراجعه حضوری وجود ندارد. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو برای حل مشکل این عزیزان، خدمات تعمیرات جاروبرقی متئو در محل و منزل را ارائه می دهد.

برای این کار فقط کافی است با شماره تماس شرکت، تماس حاصل کرده و یا از طریق سایت اینترنتی ثبت سفارش کنید. با این کار نمایندگی آدرس شما را دریافت کرده و متخصصان مجرب خود را برای تعمیر جاروبرقی متئو در اسرع وقت به محل شما اعزام می کند.

تکنسین های ما آموزش و مهارت های لازم برای تعمیر جاروبرقی متئو را کسب کرده اند. به همین دلیل نمایندگی متئو با اطمینان به متخصصان خود در این حوزه، فعالیت و تعمیرات آنها را تا یک سال ضمانت می کند. در صورت بروز مشکلات و ایرادهای بعد از تعمیرات در جاروبرقی متئو مشکل آنها را با گارانتی و به صورت رایگان رفع می کند.

هزینه تعمیرات جاروبرقی متئو

هزینه تعمیر جاروبرقی متئو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به قرار زیر است؛ نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو هزینه های تعمیر و رفع اشکال جاروبرقی متئو را بر اساس قیمت های مصوب از سوی اتحادیه برآورد می کند. با این کار هم هزینه تعمیر جاروبرقی متئو در تعمیرگاه مجاز و مرکزی منصفانه خواهد بود و هم جلب رضایت مشتری را در پی خواهد داشت.

در این نمایندگی تعمیر جاروبرقی متئو بر اساس اصل رعایت مشتری مداری اول هزینه تعمیر جاروبرقی متئو بر اساس قیمت اتحادیه برآورد شده و برای شفاف سازی هزینه به مشتری ارائه می گردد. با این کار این امکان به مشتری داده می شود تا با رضایت خود اجازه تعمیر را به نمایندگی تعمیر جاروبرقی متئو بدهد و در صورت عدم رضایت این کار صورت نگیرد. در صورت تعمیر، ضمانت یک ساله خدمات به مشتری داده می شود تا از صحت و سقم تعمیرات جاروبرقی مطمئن باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی متئو

جدول زیر تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی متئو را به صورت کامل برای شما شرح می دهد:

خدمات تعمیرات جاروبرقی متئو هزینه تعمیر جاروبرقی متئو
تعویض بلبرینگ جاروبرقی متئو 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی متئو 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی متئو 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی متئو 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی متئو 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی متئو 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی متئو 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی متئو 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی متئو 110,000 الی 220,000 تومان

عیب یابی جاروبرقی متئو

عیب یابی و تعمیرات توسط جارو برقی متئو به شرح زیر انجام می پذیرد؛ در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو متخصصان آموزش دیده اند که قطعه های فابریک دستگاه را تعمیر نمایند. بنابراین متخصصان این مرکز اصل تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن را در اولویت کار خود قرار داده و بر روی تعمیر قطعه خراب تمرکز می کنند.

با این کار هم در کیفیت کار دستگاه جاروبرقی متئو اختلالی ایجاد نمی شود و هم هزینه تعمیر نسبت به تعویض آن کم تر خواهد بود. اما همیشه این کار امکان پذیر نخواهد بود زیرا در مواردی ممکن است قطعه آسیب دیده قابل تعمیر نباشد. بنابراین متخصص با بررسی این موارد مجبور به تعویض قطعه معیوب خواهد شد.

اما در صورت تعویض باید از اورجینال و اصل بودن قطعه مطمئن بود تا کارایی دستگاه افت پیدا نکند. همچنین اصل نبودن قطعه ممکن است که دلیل اصلی مشکلات بعدی نیز باشد. متخصصان این نمایندگی ها استفاده از قطعه ی اورجینال و اصلی را ترجیح داده و آن را بر روی جاروبرقی شما نصب خواهند کرد.

مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی متئو

وسایل و لوازم خانگی از جمله جاروبرقی متئو ممکن است به دلیل استفاده نامناسب و موارد دیگر دچار مشل شوند. از طرفی نیز برخی از این مشکلات و ایرادات متداول بوده و با ترفند های ساده ای حل خواهند شد. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو پیشنهاد می کند تا برای استفاده صحیح از جاروبرقی متئو بروشور مربوط به نحوه استفاده صحیح را که در جعبه آن وجود دارد را مطالعه کنید تا هم دستگاه دچار آسیب نشود و هم عمر استفاده از دستگاه نیز افزایش یابد. در این قسمت از مقاله برخی از مشکلات و ایرادات جاروبرقی متئو و راهکار های ساده برای رفع آنها برای شما عزیزان آورده شده است.

در ادامه به بررسی مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی متئو می پردازیم:

برای مشکل مکش جاروبرقی متئو چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات جاروبرقی نداشتن قدرت مکش خوب آن است. در صورت کم شدن مکش دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی متئو دقت نمایید:

  • یکی از مهمترین مشکلات این دستگاه نداشتن مکش قوی جاروبرقی است.
  • این مشکل دلایل زیادی می تواند داشته باشد اما اصلی ترین دلیل آن را ایراد در موتور جاروبرقی و نیم سوز شدن آن می توان دانست.
  • از دلایل نداشتن مکش قوی جاروبرقی می توان به مشکل بلبرینگ جارو برقی، مشکل پره های جاروبرقی، پر شدن کیسه جاروبرقی، کثیف بودن فیلتر جاروبرقی، گرفتگی لوله ها و غلطک جاروبرقی متئو نیز اشاره کرد.

البته این مشکلات را می توان به کمک مشاوره از نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در خانه نیز حل کرد.

علت بلند شدن دود و بوی سوختگی از جاروبرقی متئو چیست؟

یکی از مشکلات جاروبرقی بوی سوختگی آن است. در صورت بلند شدن دود از دستگاه، به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی متئو دقت نمایید:

  • بوی سوختگی و بلند شدن دود در جاروبرقی متئو نیز دلایل متعددی دارد که اصلی ترین آن خراب شدن بلبرینگ جاروبرقی است.
  • فرسودگی و خرابی بلبرینگ موجب سوختگی یا نیم سوز شدن موتور جارو برقی می شود و همین باعث بوی سوختگی و دود در جاروبرقی متئو می شود.
  • از دیگر دلایل بلند شدن دود و بوی سوختگی این است که اگر انسدادی در جاروبرقی متئو باشد که مانع از عمل کردن تسمه جاروبرقی شود بوی سوختگی از تسمه نیز می تواند باشد.
  • در نهایت سیم کشی جاروبرقی متئو را نیز باید چک کرد. زیرا فشار زیاد به جاروبرقی متئو با کار یک سره و مداوم باعث داغ شدن سیم و ایجاد سوختگی خواهد شد که ممکن است خطرناک باشد.

چرا جاروبرقی متئو صدای زیادی می دهد؟

در صورت بروز صدای زیاد از دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی متئو دقت نمایید:

  • ابتدا باید این نکته را در نظر داشت که آیا جارو برقی شما از نوع کم صدا یا پر صدا است؟
  • در مدل های پر صدا مشکل خاصی وجود ندارد و کارکرد جاروبرقی درست است.
  • اما اگر از نوع کم صدا است مشکل سر و صدای زیاد می تواند از بلبرینگ جاروبرقی باشد که باید تعمیر گردد.
  • همچنین گرفتگی در اتصالات و اجزای جاروبرقی نیز می تواند باعث صدای ناهنجار در جاروبرقی باشد.
  • پس باید اتصالات و اجزای جاروبرقی را به دقت بررسی کنید.

چنانچه از دانش فنی کافی برای رفع این مشکل بهره مند نیستید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در تهران بهره مند شوید.

علت یک سره کار کردن موتور جاروبرقی متئو چیست؟

در صورت یکسره شدن عملکرد موتور دستگاه، به نکات زیر برای تعمیرات جاروبرقی متئو دقت نمایید:

  • خراب شدن دیمر جاروبرقی باعث کارکرد یک سره جاروبرقی خواهد شد.
  • خرابی این قطعه بیشتر به دلیل این است که دیمر را به صورت مداوم در درجه و دور آخر قرار می دهید.
  • اگر دیمر خراب شده باشد باید آن را تعمیر کرد و برای جلو گیری از خراب شدن دوباره آن توصیه می شود که مدت زمان کمی از دور آخر آن استفاده گردد.
  • در ضمن برای رفع این خرابی می‌ توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو بهرمند شوید.

در صورتی که قادر به عیب یابی و تعمیر دستگاه خود نیستید، می توانید از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در تعمیرگاه مجاز هوم خانه کمک بگیرید.

علت کار نکردن جاروبرقی متئو چیست؟

در صورت کار نکردن دستگاه، به نکات زیر برای تعمیر جاروبرقی متئو دقت نمایید:

  • ابتدا از رسیدن جریان برق به جارو برقی باید مطمئن بود.
  • اگر جریان برق وجود دارد مشکل می تواند از کیت الکترونیکی جارو برقی باشد و یا می تواند در زغال های جارو برقی مشکل ایجاد شده باشد.
  • حتما علت تمام شدن ذغال جاروربرقی خود را بررسی کنید.
  • به خاطر تخصصی و فنی بودن این مشکلات توصیه می شود که مشکلات و ایرادات متداول در جاروبرقی متئو را به متخصصان این کار در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو بسپارید.

برای رفع این مشکل در منز خود و با مناسب ترین هزینه می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در تهران کمک بگیرید.

چرا جاروبرقی متئو داغ می کند؟

یکی از مشکلات جاروبرقی داغ شدن زیاد آن است. در صورت داغ شدن دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی متئو استفاده نمایید:

  • ممکن است فشار زیادی به موتور وارد شده باشد. این امر به علت کار کردن زیاد دستگاه رخ می دهد.
  • همچنین مسدود شدن لوله ها و پر بودن کیسه جاروبرقی نیز می تواند این ایراد را به وجود آورده باشد.
  • برای رفع عیب دستگاه را چند ساعت خاموش کنید تا خنک شود.

علت خراب شدن چرخ های جاروبرقی متئو چیست و از چه روشی برای تعمیرات تخصصی آن باید اقدام شود؟

یکی از مشکلات جاروبرقی خراب شدن چرخ های آن است. در صورت خراب شدن چرخ های دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی متئو استفاده نمایید:

  • خرابی چرخ های جاروبرقی بیشتر به دلیل شکستن آنها است.
  • در این مواقع می توانید از خدمات هوم خانه برای تعویض این چرخ ها با قطعات فابریک جاروبرقی متئو استفاده نمایید.
  • توجه داشته باشید که باید به صورت دوره ای برای تمیز کردن جاروبرقی خود اقدام کنید.

مشکل جمع نشدن سیم جاروبرقی متئو چیست؟

در صورت جمع نشدن سیم دستگاه از موارد زیر برای تعمیر جاروبرقی متئو استفاده نمایید:

  • اگر سیم جاروبرقی را خیلی بکشید ممکن است پاره شود یا خود سیم جمع کن نیز در معرض شکستگی قرار دارد.
  • حتما از سلامت کلید آن اطمینان خاطر کسب کنید.

در این مواقع می بایست از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در تهران برای تعمیر و یا تعویض سیم جمع کن جاروبرقی کمک بگیرید.

دلیل خاموشی خودکار جاروبرقی متئو چیست؟

در صورت خاموشی خودکار دستگاه از موارد زیر برای تعمیرات جاروبرقی متئو استفاده نمایید:

  • کلکتور، زغال و کیت های الکترونیکی اصلی ترین قطعاتی هستند که در صورت خرابی باعث خاموشی ناگهانی این دستگاه می باشند که در صورت خرابی بایستی تعویض شوند.
  • همچنین افزایش دمای موتور جاروبرقی نیز ممکن است دلیل خاموشی ناگهانی جاروبرقی توسط ترموستات دستگاه باشد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در هوم خانه

خدمات Homekhane نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو به شرح زیر است؛ مشکلات و ایرادات مختلفی ممکن است در وسایل و لوازم الکتریکی ایجاد شود. در این مقاله با برخی از مشکلات و ایرادات جاروبرقی متئو آشنا شده و راهکارهایی برای حل و رفع آنها برای شما آموزش داده شده است.

امیدواریم که با مطالعه این مقاله بتوانید مشکلات ساده به وجود آمده در جاروبرقی متئو خود را حل کنید. در صورتی که مشکل جدی باشد و شما تخصص کافی برای حل آن را ندارید پیشنهاد می شود که این کار را به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو بسپارید. این مرکز دارای تکنسین های مجربی است که تعمیرات دستگاه های شما را با دقت بالا انجام می دهند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی متئو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست