تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر بخارشور آرچلیک را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

شرکت آرچلیک یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی با بیش از 60 سال سابقه ی فعالیت، در شهر استانبول کشور ترکیه قرار دارد که محصولات تولیدی خود را به بیش از 130 کشور جهان صادر می کند و دارای 10 کارخانه تولیدی و چیزی بالغ بر 4500 شعبه پخش و فروش در سراسر جهان می باشد. آرچلیک یکی از برند های با کیفیت، پر فروش، محبوب و مطمئن شناخته شده است. از این رو شما می توانید از انتخابتان خوشحال باشید و با خیالی آسوده از لوازم خانگی تان استفاده کنید. بخارشو آرچلیک یکی از لوازم بسیار کاربردی و پر کاربرد در منازل است که در صورت آشنایی با کاربرد آن می توانید استفاده های زیادی از آن در منزلتان داشته باشید. هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک در تهران می باشد که در سرتاسر تهران اعم از شرق، غرب، شمال، جنوب و مرکز شهر، آماده ی ارائه ی خدمات به مشتریان خود می باشد.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی بخارشو آرچلیک نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر بخارشو آرچلیک در تهران
  • نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک در محل و منزل
  • هزینه تعمیر بخارشو آرچلیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول بخارشو آرچلیک
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار بخارشو آرچلیک
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر بخارشو آرچلیک در تهران

نحوه تعمیر بخارشو آرچلیک در تهران به شرح زیر است:

بخارشو آرچلیک یکی از لوازم بسیار کاربردی برای نظافت و از بین بردن لکه های سخت و غیره می باشد. امروزه استفاده از لوازم خانگی مدرنی مثل بخارشو در منازل بسیار رایج شده و طرف داران بسیاری پیدا کرده است. بخارشور برای تمیز کردن سطوح خانه و محل کار بسیار مناسب است. بخارشو در مقایسه با سایر لوازم خانگی از سیستم داخلی ساده تری برخوردار است و ممکن است همین امر مصرف کنندگان را به فکر بیاندازد که تعمیر این دستگاه کار ساده ای بوده و نیازی به مراجعه به مراکز نمایندگی آرچلیک یا تعمیرگاه نیست. برای این کار شما باید با مکانیسم کار دستگاه آشنایی داشته باشید و در مورد نحوه ی عملکرد درونی حساس دستگاه اطلاعات داشته باشید. در این صورت اگر دستگاه شما دچار مشکل شد، شما می توانید با بررسی بخارشو، ایراد آن را شناسایی کرده و به راحتی آن را تعمیر و یا در صورت خرابی قطعه، قطعه ی معیوب را تعویض کنید.

بخارشور آرچلیک در امر نظافت و تمیزی انواع مختلف سطوح و سایر نقاط بسیار دستگاه کاربردی و مناسبی به شمار می رود. اما مانند هر کدام از لوازم الکترونیکی دیگر به دلایل مختلفی می تواند با مشکل رو به رو شود. در مرحله اول ممکن است دو شاخه دستگاه از پریز برق جدا شده باشد یا به درستی به پریز متصل نشده باشد پس بهتر است خودتان دستگاه را بررسی کنید تا از اتصال کابل برق اطمینان پیدا کنید. اگر مشکل از اتصال برق نباشد ممکن است روشن نشدن دستگاه به دلیل خراب شدن دکمه های پاور دستگاه باشد که می توانید به سادگی آنها را تعویض کنید. مرحله بعدی کنترل کردن تسمه های دستگاه است که باید بررسی شوند. تسمه های بخارشوی نقش بسیار مهمی در عملکرد دستگاه دارند چون باعث چرخش و حرکت برس ها، سیستم اسپری آب و قطعات متحرک دستگاه می شوند. کنترل سلامت نازل ها و سایر اتصالات و همچنین تمیز کردن دستگاه نیز برای رفع گرفتگی و بررسی قطعات داخلی از لحاظ سلامت و تمیزی برای طول عمر و استفاده طولانی تر از دستگاه ضروری می باشد. در صورتی نیاز با نمایندگی تعمیرات آرچلیک تماس حاصل نمایید.

هزینه تعمیر بخارشوی آرچلیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

هزینه تعمیر بخارشوی آرچلیک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است:

از آنجایی که قیمت لوازم خانگی روز به روز در حال افزایش است، یکی از دغدغه های اصلی مصرف کنندگان از بدو خرید لوازم خانگی هزینه های تعمیر خرابی دستگاه است. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد، علاقه به تعمیر دستگاه معیوب هستید و در زمینه تعمیر لوازم الکترونیکی اطلاعات دارید، می توانید با کمترین هزینه دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید؛ ولی توجه داشته باشید که لوازم الکترونیکی سیستم های پیچیده و حساسی دارند. پس اگر اطمینان ندارید که بتوانید آن را تعمیر کنید، بهترین گزینه تماس با نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک می باشد که بعد از تماس با مراکز نمایندگی، تکنسین مربوطه با شما تماس می گیرد و در کمترین زمان ممکن در محل و منزل شما حاضر شده و پس از بررسی و عیب یابی دستگاه، هزینه های برآورد شده را طی یک برگ فاکتور به اطلاعتان خواهند رساند تا در صورت موافقت شما دستگاه را به نمایندگی منتقل کنند.

تعرفه خدمات تعمیرات بخارشوی آرچلیک

با کمک جدول زیر می توانید هزینه تعمیرات بخارشو آرچلیک در محل را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات بخارشوی آرچلیک هزینه تعمیر بخارشوی آرچلیک
هزینه تعویض بویلر و منبع بخارشوی آرچلیک 200.000 تومان الی 300.000 تومان
هزینه تعویض پمپ آب بخارشوی آرچلیک 120.000 تومان الی 380.000 تومان
هزینه تعویض المنت بخارشوی آرچلیک 550.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض دسته گروپ بخارشوی آرچلیک 330.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی بخارشوی آرچلیک 100.000 تومان الی 140.000 تومان

عیب یابی بخارشو آرچلیک

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار بخارشو آرچلیک در ادامه شرح داده شده است:

بخارشوی Arcelik یک دستگاه بسیار پیشرفته و قدرت مند است که در منازل کاربرد های زیادی دارند و همواره در امر نظافت و شستشوی سطوح بهترین گزینه می باشد. علاوه بر کاربردهای زیادی که این دستگاه دارد، می توان برای مدت طولانی از آن در امر نظافت و تمیزی استفاده کرد. دستگاه بخارشوی، دستگاه بسیار موثری است چون با قدرت بالایی که دارد و با استفاده از بخار آب داغ می تواند کثیفی، میکروب و باکتری ها را از روی سطوح به راحتی پاک کند. اما در مواقعی می تواند مشکلاتی به وجود بیاورد که نیازمند مراجعه به نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک باشیم. با نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک تماس بگیرید تا کارشناسان با شما به طور رایگان تماس بگیرند. شما می توانید مشکل دستگاه را برای آنها شرح دهید تا با مشاوره تلفنی ،تکنسین ها ایراد دستگاه را پیدا کنند. اگر خودتان قادر به تعمیر نباشید، می توانید بخارشوی را جهت تعمیر به مراکز نمایندگی منتقل کنید.

مشکلات و ایرادات متداول در نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک

مشکلات و ایرادات متداول در نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک در زیر توضیح داده شده است:

بخارشوی ها در انواع مختلف دستی، ایستاده، بخار خشک و سیلندری تولید می شوند که به دلایل مختلفی می توانند دچار مشکل و ایراد شوند. پیشنهاد ما برای نتیجه گیری بهتر از تعمیر بخارشو، مراجعه به نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک است. از ایرادات متداول بخارشوی آرچلیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

علت روشن نشدن بخارشو آرچلیک از چیست؟

در صورتی که بخارشوی آرچلیک روشن نشود، راهکارهای زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

  • بخارشو های آرچلیک در انواع برقی و شارژی تولید می شوند، اگر بخارشوی شارژی روشن نمی شود، ممکن است ایراد از باطری دستگاه باشد.
  • اما در مورد روشن نشدن بخارشوی برقی، ممکن است ایراد از اتصالات برقی باشد، اتصالات کابل دستگاه به پریز برق را بررسی کنید و در صورت مشاهده خرابی یا پارگی در کابل، آن را تعمیر یا تعویض کنید.
  • کلیدهای روشن/ خاموش دستگاه را بررسی کنید، اگر این کلیدها خراب شده باشند به راحتی می توان آنها را تعویض کرد.

اگر مشکل از این ها نبود، احتمالا موتور دستگاه نیم سوز شده است که در این صورت بهتر است با نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک تماس بگیرید.

چرا بخارشوی آرچلیک بخار نمی کند؟ برای تعمیرات آن چه کاری انجام دهیم؟

در صورت بخار نکردن بخارشوی آرچلیک باید نکات زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ابتدا از وجود آب در مخزن بخارشو آرچلیک اطمینان حاصل کنید، سپس کلاهک موجود در زیر مخزن بخارشور آرچلیک را بررسی کنید و تا وقتی که دستگاه روشن شود، کلید روشن را نگه دارید.
  • اگر بخار تولید نشد فیلتر دستگاه را بررسی کنید، مخزن را بیرون بکشید، مقداری آب سرد در قسمت متصل به فیلتر بریزید و دکمه روشن را فشار دهید، اگر روشن نشد مشکل از فیلتر است که باید تعویض شود.
  • در آخر منافذ خروج بخار را رسوب زدایی کرده و سعی کنید از آب تصفیه شده در بخارشوی استفاده کنید.

در صورتی که مشکل بخارشوی آرچلیک حل نشد، با نمایندگی مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

کار نکردن سیستم اسپری بخارشوی آرچلیک به چه علت است؟

در صورتی که سیستم اسپری بخارشوی آرچیلک کار نمی کند راهکارهای زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

  • کار نکردن سیستم اسپری بخارشو احتمالا به دلیل ساییده شدن یا خرابی تسمه ها است، پس تسمه ها را بررسی کنید و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.
  • همچنین کار نکردن سیستم اسپری ممکن است به دلیل خراب شدن کلید اسپری باشد که به راحتی قابل تعویض است.

چنانچه مشکل دستگاه بخارشوی آرچلیک حل نشد با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس حاصل کنید.

تعمیرکار چخ نظری در مورد کم شدن مکش بخارشوی آرچلیک دارد؟

در صورتی که مکش بخارشوی آرچلیک کم شده است موارد زیر را برای رفع ایراد و تعمیر به کار گیرید.

  • کاهش مکش بخارشو به دلایل مختلفی مثل پوسیدگی واشرها یا خراب شدن نازل ها اتفاق افتاده باشد.
  • مشکلات کاهش مکش بخارشور بهتر است توسط یک تعمیرکار ماهر و متخصص بررسی و تعمیر شود.

چنانچه مشکل مکش بخارشوی آرچیلک کم شده است با نمایندگی مجاز مرکزی هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

تمیز نکردن بخارشوی آرچلیک به چه علت است، برای تعمیر چه باید کرد؟

در صورتی که بخارشوی آرچلیک تمیز نمی کند، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی چه باید کرد؟

مخزن بخارشو را از لحاظ پر بودن و تمیزی بررسی کنید، فیلتر بخارشو را بررسی کنید تا اگر کثیف بود تمیز کرده و اگر نیاز به تعویض داشته باشد، با فیلتر جدید جایگزین کنید.

اگر با رفع تمام این مشکلات باز هم مشکل دستگاهتان برطرف نشد، برای حل مشکل بخارشوی، با نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک تماس بگیرید.

نازل بخارشوی آرچلیک مسدود شده است، برای تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت مسدود شدن نازل بخارشوی آرچلیک برای تعمیر و عیب یابی راهکارهای زیر را به کار گیرید.

  • املاح آب سبب می شود تا دیگ درون بخار رسوب کند. در واقع منیزیم یا کلسیم موجود در آب سبب رسوبات در دیگ بخار می شود.
  • برای رفع رسوبات می توانید از سرکه استفاده کنید. برای پیشگیری از ایجاد رسوبات می توانید از آب مقطر استفاده کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل بخارشوی آرچلیک می توانید با نمایندگی مرکزی مجاز هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

دلیل گرم نشدن آب درون مخزن بخارشو آرچلیک گرم چیست؟

در صورت گرم نشدن آب درون مخزن بخارشوی آرچیلک می توانید راهکارهای زیر را برای تعمیرات به کار ببرید:

  • خراب شدن قطعاتی مانند برد یا موتور سبب می شود تا دیگ بخار گرم شود.
  • در صورتی که آب گرم نشود پس بخاری ایجاد نمی شود.

در این حالت برای رفع مشکل، با نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک تماس بگیرید.

علت بروز نشتی در بخارشو آرچلیک چیست؟ برای تعمیرات و رفع عیب چه کنیم؟

در صورتی که بخارشوی آرچلیک نشتی دارد، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • بسته نشدن درپوش درب دیگ بخار بخارشوی سبب می شود تا دیگ نشتی داشته باشد.
  • همچنین شکستگی یا رسوب نیز سبب نشتی می شود.
  • در صورتی که آب با فشار استاندارد از مخزن خارج نشود پس بخار کمی ایجاد می شود.

نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک با برخورداری از تیمی حرفه ای و با تجربه، بهترین راه کارها را برای رفع اشکال دستگاه، پیش پای شما می گذارد.

نکات کلیدی در نگهداری از بخارشور آرچلیک

  • بهتر است برای کاهش رسوب بستن دستگاه، مخزن بخارشو را با آب تصفیه شده یا آب مقطر و یا آب جوشیده ی سرد شده پر کنید.
  • منافذ بخارشو را هر چند وقت یک بار با مواد جرم گیر یا مخلوط آب و سرکه تمیز کنید.
  • پس از استفاده از بخارشو، مخزن آن را کاملا خالی کنید.
  • برای پیشگیری از بروز حساسیت، پارچه کف شوی را در معرض گرد و غبار قرار ندهید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک در محل

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک در محل به شرح زیر است:

اگر بخارشو آرچلیک شما دچار مشکل شده است و شما به دنبال یک تعمیرکار کار بلد و مطمئن هستید ما هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک در تهران را به شما معرفی می کنیم. این شرکت پس از تماس شما به صورت کاملا رایگان برای تماس با شما در کمتر از یک ساعت اقدام خواهد کرد و طی یک مشاوره دقیق ایراد دستگاه شما را مشخص خواهد کرد و حتی هزینه های قابل پرداخت را پیش بینی کرده و به اطلاع شما خواهند رساند. پس از تایید مشتری، دستگاه به نمایندگی انتقال داده می شود. در این مرکز سرویس دهی، تعمیر و تعویض قطعات معیوب توسط نیروهای آموزش دیده انجام می شود. در مرحله ی اول سعی می شود تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه انجام گیرد؛ اما اگر قطعه قابل تعمیر نبود، قطعات معیوب را با استفاده از قطعات اورجینال جایگزین می شوند. همچنین گارانتی یک ساله تعمیر برای دستگاه تعمیر شده اختصاص می یابد.

نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات بخارشو آرچلیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست