تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ

هوم خانه نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر اسپرسوساز اسمگ را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برند لوازم خانگی اسمگ یکی از برندهای معتبر و بین المللی ایتالیایی است. این برند در سال 1948 تاسیس شده و با تولید محصولاتی متناسب با نیاز کاربران توانسته بخش بزرگی از بازار لوازم خانگی را به خود اختصاص دهد. در ساخت این محصولات علاوه بر کارایی به زیبایی آنها نیز توجه شده و به همین سبب دارای طراحی و رنگ‌ بندی ‌های خاصی هستند. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ در تهران فعالیت دارد و آماده است تا تمامی خدمات پس از فروش این برند را به کاربران عرضه کند. شما می توانید در صورت خرابی اسپرسوساز اسمگ به این نمایندگی مراجعه کرده و با استفاده از دانش تکنسین های آن دستگاه معیوب خود را به بهترین شکل ممکن تعمیر نمایید. با استفاده از خدمات این مرکز دستگاه های معیوب در کمترین زمان و با هزینه ی مناسب تعمیر خواهند شد.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز اسمگ تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی اسپرسوساز اسمگ نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اسپرسوساز اسمگ در تهران
  • نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز اسمگ در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اسپرسوساز اسمگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اسپرسوساز اسمگ
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اسپرسوساز اسمگ
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز اسمگ
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اسپرسو ساز اسمگ در تهران

تعمیر اسپرسو ساز اسمگ در تهران به شرح زیر می باشد:

به دلیل علاقه ی زیادی که افراد به نوشیدنی قهوه و اسپرسو دارند امروزه دستگاه های اسپرسوساز به یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی مبدل شده اند. ممکن است برای تهیه قهوه سراغ اسپرسوساز بروید ولی با روشن کردن آن متوجه شوید که دستگاه روشن نمی شود و یا ایرادی دارد. در این موارد بهتر است هر چه سریعتر نسبت به تعمیر آن اقدام کنید.

این امر از بزرگتر شدن مشکل دستگاه پیشگیری می کند. بهترین راه برای تعمیر این محصول مراجعه به نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ می باشد. در این مرکز از متخصصان مجرب در زمینه ی تعمیرات استفاده شده است که این امر سبب تخصصی بودن تعمیرات دستگاه‌ها می شود. این تکنسین ها می توانند به سرعت دستگاه معیوب را عیب یابی کرده و تعمیر نمایند.

اسپرسوساز اسمگ جزء دستگاه های شیک و کلاسیک این برند است که دارای کیفیت ساخت عالی و ساختاری نسبتاً پیچیده است. اما کیفیت باعث نمی گردد دستگاه در برابر تمام اسیب ها و خرابی ها مصون بماند. زیرا ممکن است استفاده ی نادرست و یا جریان نامناسب برق و دیگر عوامل بر روی آن تاثیر گذاشته و در نهایت منجر به خرابی دستگاه شود.

در این محصول ممکن است با ایراداتی چون جرم گرفتن پمپ دستگاه، کاهش فشار اسپرسوساز، خرابی در ترموستات و … مواجه شوید. در این موارد از دستکاری دستگاه جداً خودداری کنید تا مشکل ایجاد شده حادتر نشود. تعدد شعبات نمایندگی تعمیرات اسمگ باعث شده تا در هر نقطه ای از شهر تهران به سهولت به این مرکز دسترسی داشته باشد. ضمناً شما می توانید به صورت آنلاین و یا از طریق شماره تلفن های این مرکز سفارش تعمیر خود را ثبت نمایید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ در محل و منزل

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ در محل و منزل به شرح زیر می باشد:

یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ به مشتریان انجام تعمیرات در محل می باشد. شما می توانید به صورت آنلاین و یا با استفاده از شماره تماس های این نمایندگی و یا به صورت حضوری سفارش خود را برای تعمیر اسپرسو ساز معیوب خود از برند اسمگ ثبت نمایید. در این موارد تکنسین های نمایندگی با حضور در محل و منزل اقدام به عیب یابی و تعمیر دستگاه می کنند. تعمیرکاران ما در همان روز ثبت سفارش به آدرس شما مراجعه می کنند و در اولین مرحله دستگاه را به صورت کامل بررسی می کنند. در این بررسی قطعه و یا قطعات معیوب دستگاه شناسایی می شوند. البته شایان ذکر است که به دلیل آشنایی کامل این افراد با قطعات به کار رفته در ساختمان دستگاه ها کار عیب یابی به سرعت انجام خواهد شد.

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ با تعمیر لوازم خانگی معیوب در محل و منزل توانسته بزرگترین مشکل بر سر راه تعمیر دستگاه ها را برای مشتریان رفع نماید. زیرا انتقال دستگاه ها مخصوصاً لوازم خانگی بزرگ به محل نمایندگی در تهران کاری بسیار دشوار است. وضعیت حمل و نقل و همچنین ترافیک در تهران این اجازه را به کاربر نمی دهد تا به راحتی دستگاه را به محل نمایندگی انتقال دهد. هزینه های انتقال دستگاه ها نیز در تهران بسیار زیاد است لذا این نوع ارائه خدمات در نمایندگی اسمگ باعث شده تا هزینه های تعمیر نیز تا حدودی کاهش پیدا نماید. در مواقعی که دستگاه در محل قابل تعمیر نباشد، تکنسین های این مرکز آن را انتقال داده و در محل نمایندگی تعمیر می کنند.

هزینه تعمیر اسپرسو ساز اسمگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

هزینه تعمیر اسپرسو ساز اسمگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر می باشد:

هزینه تعمیرات لوازم خانگی اسمگ در نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ به صورت منصفانه تعیین شده است. با توجه به این که خرابی لوازم خانگی و تعمیر آنها جزو هزینه های پیش بینی نشده است امکان دارد فشار اقتصادی زیادی بر خانوارها وارد کند. در ضمن به دلیل خارجی بودن این محصول و نیاز به استفاده از قطعات اورجینال در آن احتمال افزایش هزینه ی تعمیر زیاد است. لذا مناسب بودن هزینه های تعمیر می تواند کمک بزرگی به رفع مشکلات مشتریان کرده و آنها را به استفاده از خدمات این مرکز ترغیب نماید. همین عامل موجب موفقیت نمایندگی تعمیرات در بین سایر رقبا شده و رضایتمندی مشتریان را در پی خواهد داشت. در این مراکز به جز هزینه ی تعمیرات که آن هم بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه مشخص می گردد هیچ هزینه مازادی دریافت نمی شود.

یکی دیگر از ویژگی های ممتاز نمایندگی های تعمیرات اسپرسو ساز شفاف سازی هزینه ها برای مشتریان می باشد. در همین راستا تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ حین عیب یابی دستگاه اسپرسوساز با شناسایی قطعات معیوب دستگاه، هزینه های تعمیر را برآورده می کنند. بر اساس اصول مشتری مداری در این مرکز میزان هزینه های محاسبه شده در اختیار مراجعه کننده قرار می گیرد. در صورتی که وی از این هزینه ها رضایت داشته باشد کارشناسان ما اقدام به تعمیر دستگاه خواهند کرد. در انتهای کار نیز لیست تمامی هزینه ها در یک برگه فاکتور به مشتری ارائه شده و هزینه ی تعمیر بر اساس آن دریافت می گردد.

تعرفه خدمات تعمیرات اسپرسوساز اسمگ

تعرفه خدمات تعمیر اسپرسوساز اسمگ به شرح جدول زیر می باشد:

خدمات تعمیرات اسپرسوساز اسمگ هزینه تعمیر اسپرسوساز اسمگ
هزینه تعویض پمپ اسپرسوساز اسمگ 900.000 تومان الی 2.950.000 تومان
هزینه تعویض بویلر اسپرسوساز اسمگ 850.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض برد الکترونیکی اسپرسوساز اسمگ 430.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض دسته گروپ اسپرسوساز اسمگ 330.000 تومان الی 1.200.000 تومان
هزینه رسوب زدایی یا جرم گیری اسپرسوساز اسمگ 380.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات اسپرسوساز اسمگ 170.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض المنت اسپرسوساز اسمگ 250.000 تومان الی 620.000 تومان
هزینه تعویض شیر برگشت آب در اسپرسوساز اسمگ 300.000 تومان الی 1.400.000 تومان

عیب یابی اسپرسوساز اسمگ

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اسپرسوساز اسمگ در زیر شرح داده شده است:

اگر دستگاه اسپرسوساز اسمگ شما خراب شده است باید سفارش تعمیر خود را در نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز اسمگ ثبت کنید. تعمیرکار اسپرسوساز اسمگ در همان روز به آدرس یاد شده اعزام شده و تعمیر دستگاه را در محل و منزل انجام می دهد. این تعمیرکاران با استفاده از مهارت و دانش خود دستگاه را عیب یابی کرده و خرابی آن را تشخیص می دهند. با مشخص شدن محل دقیق خرابی دستگاه اقدام به تعمیر قطعه ی معیوب می شود. اولویت کار تکنسین های این نمایندگی تعمیر قطعه ی خراب به جای تعویض آن می باشد. زیرا با این کار کیفیت عملکرد اسپرسوساز حفظ شده و کارکرد آن به روال سابق برمی گردد. در مواردی قطعه قابل تعمیر نباشد به منظور جلوگیری از افت راندمان اسپرسوساز از قطعات اورجینال برای تعویض آنها استفاده می شود.

مشکلات و ایرادات متداول اسپرسوساز اسمگ

مشکلات و ایرادات متداول اسپرسوساز اسمگ به شرح زیر می باشد:

برند اسمگ در زمینه طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی نظیر دستگاه اسپرسوساز Smeg دارای پیشینه ای درخشان می باشد. این برند در ساخت تمامی محصولات از فناوری های روز استفاده کرده و کیفیت و کارایی آنها را به حداکثر رسانده است. اما این امر مانع از خراب شدن آنها نمی شود؛ زیرا به جز کیفیت ساخت عوامل دیگری نیز در عملکرد دستگاه موثر است. اما توجه داشته باشید که نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ انواع خرابی و ایرادات دستگاه را برطرف می کند و به همین جهت جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. در این بخش از مقاله درباره ی مشکلات و ایرادات متداول اسپرسوساز اسمگ و راهکارهای پیش رو سخن خواهیم گفت.

علت وجود تفاله قهوه در اسپرسو ساز اسمگ چیست، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

در صورت وجود تفاله در اسپرسوساز اسمگ، راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار ببرید.

  • وجود مشکل در سبد فیلر اسپرسوساز اسمگ سبب می شود تا تفاله درون قهوه مشاهده شود.
  • همچنین تورفتگی در سبد نیز سبب سرازیر شدن تفاله ها داخل اسپرسو می شود.

اگر مشکل دستگاه اسپرسوساز اسمگ حل نشد، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز هوم خانه در محل بهره مند شوید.

مشکل نشت آب از زیر اسپرسو ساز اسمگ از چیست؟

در صورتی که دستگاه اسپرسوساز اسمگ دچار نشتی آب است، باید موارد زیر را برای تعمیر به کار ببرید:

  • در صورتی که لوله آبی که متصل به اسپرسوساز است، دچار گرفتگی یا انسداد و یا پیچ خوردگی باشد، نشتی آب از دستگاه رخ می دهد.

در صورت حل نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات هوم خانه برای تعمیر و عیب یابی اسپرسوساز اسمگ تماس بگیرید.

علت تولید صدا با روشن کردن اسپرسو ساز اسمگ چیست، برای تعمیرات چه باید کرد؟

در صورت ایجاد صدا با روشن کردن اسپرسوساز اسمگ ، موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی دستگاه به کار ببرید:

  • در صورت خالی بودن مخزن آب اسپرسوساز، صدای دستگاه زیاد خواهد بود.
  • در صورتی که دانه های قهوه، بیش از اندازه درشت باشد، با برخورد با آب می تواند صدای عجیبی ایجاد کند.

اگر مشکل اسپرسوساز اسمگ حل نشد، می توانید با خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز هوم خانه تماس بگیرید.

اسپرسوی حاضر شده در اسپرسوساز اسمگ کف مناسبی ندارد، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

در صورتی که اسپرسو آماده شده در اسپرسوساز اسمگ کف مناسبی ندارد، برای تعمیرات راهکارهای زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا باید توجه داشته باشید که قهوه ی مورد استفاده مرغوب باشد.
  • یکی دیگر از عوامل موثر در کم بودن میزان کف اسپرسو تمیز نبودن خروجی اسپرسوی دستگاه است.
  • اما اگر مشکل از قهوه و خروجی دستگاه نباشد احتمالاً به دلیل مناسب نبودن دمای آب و یا کاهش فشار دستگاه این مشکل بروز کند.

برای رفع مشکلات دستگاه بهتر است از کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز اسمگ کمک بگیرید.

اسپرسوساز اسمگ آب را گرم نمی کند، برای تعمیرات و رفع عیب چه باید انجام داد؟

در صورتی که اسپرسوساز آب را گرم نمی کند، برای تعمیرات راهکارهای زیر را دنبال کنید:

  • برای رفع این ایراد بهتر است از عوامل بیرونی دستگاه شروع به بررسی کنید.
  • ابتدا برق رسانی پریز را بررسی نمایید. برای این کار یا از فازمتر استفاده کنید یا دستگاه دیگری را به پریز متصل نمایید.
  • پارگی و زدگی در کابل نیز می تواند موجب روشن نشدن دستگاه شود. به همین جهت نیز در این موارد باید آن را تعویض کرد.
  • یکی دیگر از عوامل موثر در گرم نشدن آب داخل اسپرسوساز، خرابی المنت آن می باشد.

در صورتی که مشکل دستگاه اسپرسوساز حل نشد، با تعمیرگاه مجاز و مرکزی اسمگ در هوم خانه تماس بگیرید.

پمپ اسپرسوساز اسمگ روشن است اما اسپرسو از آن خارج نمی شود، برای تعمیرات و عیب یابی چه کنیم؟

در صورتی که پمپ دستگاه روشن است و اسپرسو خارج نمی شود راهکارهای زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

  • یکی از ساده ترین علل این امر نبود آب در مخزن دستگاه است. در این مورد از اتصال درست دستگاه به شیر آب و پر بودن مخزن اطمینان حاصل کنید.
  • یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در بروز این مشکل انسداد و جرم گرفتگی پمپ دستگاه می باشد.
  • اگر آب مورد استفاده دارای سختی زیادی باشد و یا آب برای مدت زمان زیادی در دستگاه باقی بماند باعث ایجاد رسوب در پمپ شده و از خارج شدن اسپرسو جلوگیری می کند.

در صورتی که مشکل دستگاه اسپرسوساز اسمگ حل نشد، برای تعمیرات می توانید با نمایندگی مرکزی هوم خانه تماس بگیرید.

علت ترش بودن طعم اسپرسو در اسپرسو ساز اسمگ چیست، برای تعمیرات چه باید انجام داد؟

در صورت ترش بودن طعم اسپرسو در دستگاه اسمگ، می توانید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار ببرید:

  • در صورتی که اسپرسو طعم ترشی داشته باشد، باید بدانید که دانه های قهوه به صورت طبیعی کمی خاصیت اسیدی دارند و مزه ترشی دارند.
  • در صورتی که اسپرسو، به مدت چند روز درون دستگاه باقی مانده باشد، آنگاه می تواند سبب ترش شدن طعم قهوه شود.
  • همچنین تنظیم نبودن دمای دستگاه نیز می تواند سبب ترش شدن طعم قهوه شود.
  • دلیل دیگر ترش شدن اسپرسو، به دلیل آسیاب نشدن کامل دانه های قهوه می باشد.

در صورتی که مشکل ترش بودن طعم اسپرسو در اسپرسوساز اسمگ حل نشد؛ می توانید با خدمت نمایندگی تعمیرات هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

مشکل تلخ بودن طعم قهوه در اسپرسو ساز اسمگ چیست، برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟

در صورت تلخ بودن قهوه در دستگاه اسپرسوساز اسمگ می توانید راهکارهای زیر را برای عیب یابی و تعمیر به کار ببرید.

  • در صورتی که دمای مناسب 93 درجه سانتی گراد باشد، آنگاه طعم قهوه تلخ نمی شود.
  • همچنین توجه داشته باشید که دمای بالا سبب می شود تا طعم قهوه تلخ شود.
  • اگر دانه های قهوه، بیش از اندازه آسیاب شود، طعم تلخی پیدا خواهند کرد.بنابراین بهتر است کمی دانه های قهوه درشت تر باشند، اما نه به اندازه ای که سبب ترش شدن طعم قهوه شود.
  • تمیز نبودن دستگاه می تواند سبب تلخ شدن قهوه شود.

اگر مشکل دستگاه اسپرسوساز شما حل نشد؛ می توانید با نمایندگی تعمیرات هوم خانه برای تعمیر تماس بگیرید.

علت خارج نشدن اسپرسو از اسپرسو ساز اسمگ چیست، برای تعمیر چه باید کرد؟

در صورتی که اسپرسو از اسپرسوساز اسمگ خارج نمی شود، برای رفع ایراد و تعمیر راهکارهای زیر را انجام دهید:

  • در صورتی که آب درون مخزن اسپرسوساز وجود ندارد، باید ابتدا درون آن آب بریزید.
  • همچنین در صورتی که بیش از اندازه درون فیلتر، قهوه ریخته باشد، مسیر خروجی اسپرسو مسدود می شود.
  • در نظر داشته باشید که باید دانه های قهوه بسیار ریز باشد.
  • اگر دانه قهوه به هم فشرده باشد سبب می شود تا جریان آب برقرار نشود.
  • اندازه حجم قهوه ای که در فیلتر سبد ریخته می شود نیز بسیار مهم است.
  • در صورتی که پودر قهوه بسیار سفت شده باشد و مانع عبور آب شود، باید اقدام به رفع آن کنید.
  • ته نشین شدن و رسوب مواد درون اسپرسوساز می تواند سبب مسدود شدن مسیر خروجی اسپرسو شود.

برای رفع مشکل می توانید با خدمات نمایندگی تعمیرات اسپرسوساز اسمگ هوم خانه تماس بگیرید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ

نتیجه گیری از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ به شرح زیر است:

Homekhane به عنوان نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ سال هاست در این زمینه فعالیت دارد و توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. این مرکز با ارئه خدمات درجه یک و ضمانت یک ساله ی خدمات خود توانسته در بین تعمیرگاه های مجاز تهران در رده های بالا قرار بگیرد. کارنامه ی درخشان این نمایندگی و رضایت مراجعه کنندگان تایید کننده کیفیت کار این مرکز می باشد.

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اسپرسو ساز اسمگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست