تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت Pilot را در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

با خرید هر وسیله خانگی جدید و به ویژه اجاق گاز، بخشی از ذهن مخاطب به سمت لحظه هایی می رود، که به دلیل بروز مشکل و خرابی، چه راهکاری می تواند برای آن وجود داشته باشد. نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات اجاق گاز پیلوت هوم خانه، با ارائه خدمات جامع و  ارزنده، تعمیرات را به سمت درست هدایت می کند و دغدغه های زمانی، مکانی، اعتباری و نتیجه را بر طرف می نماید. در این مقاله با ویژگی های این مرکز، بیشتر آشنا خواهیم شد.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی پیلوت نمی باشد، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است برای ارتباط با نمایندگی رسمی این برند به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران
  • تعمیرگاه تعمیرات اجاق گاز پیلوت در محل و منزل
  • هزینه تعمیر اجاق گاز پیلوت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز پیلوت
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز پیلوت
  • هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات اجاق گاز پیلوت
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران

نحوه تعمیر اجاق گاز پیلوت در تهران به شرح زیر است.

اگر در تهران سکونت دارید، از حضور کارشناسان خبره در تمام زمینه ها بهره مند می شوید. متخصصان مجرب و ماهر نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز پیلوت با تخصص و تجربه در هر بخشی،  گره گشای مشکلات هستند. اگر اجاق گازتان دچار مشکل شده است، چیزی نمی گذرد که با کمک تکنسین های زبده  این نمایندگی، مشکل دستگاه برطرف می شود و مانند روز اول به شما خدمت می کند.

اگر به فرد مبتدی و یا تازه کار مراجعه کنید، نه تنها مشکل دستگاه شما بر طرف نمی شود، بلکه در مراحل متفاوت مجبور می شوید به تعمیرگاه های دیگر مراجعه کنید. این در حالی است که مراجعه به تعمیرگاه مجاز تعمیرات اجاق گاز پیلوت میان بُری برای شما محسوب می شود. چرا که تخصص و تجربه کارشناسان این تیم حرفه ای، شما را با سرعت بالایی به مقصد نهایی که تعمیر سازنده و همراه با شمِ اقتصادی است، می رساند. یک بار تعمیر را با نتیجه ای دلخواه کسب خواهید کرد.

خدمات پس از فروش  اجاق گاز پیلوت به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش اجاق گاز پیلوت توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر اجاق گاز پیلوت در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت Pilot در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در محل و منزل به شرح زیر است.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت با به این موضوع که هر بانویی با هزاران دغدغه در طول شبانه روز سر و کله می زند، فرصت کافی برای پیگیری کارهای تعمیرات اجاق گاز را به هیچ عنوان نخواهد داشت و تمام تلاش خود را برای مدیریت زمان و رسیدگی به امور منزل در کنار مشغله های دیگر به کار می بندد، اشراف دارد. اینجاست که این نمایندگی به کمک آن ها می آید و می توانند به جای اتلاف زمانی که ممکن است در هنگام تعمیر با آن مواجه شوند، زمان ارزشمند خود را در کنار خانواده سپری کند.

 هزینه تعمیر اجاق گاز پیلوت در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر اجاق گاز پیلوت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در زیر ذکر شده است؛ با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، شهروندان برای هر قدمی که بر می دارند، چرتکه می اندازند و سود و زیان کار را بررسی می نمایند. گرچه تعمیرات لوازم خانگی، توفیق اجباری است که شامل هر خانواده ای می شود؛ ولی این موضوع باعث می شود که در هنگام انتخاب تعمیرگاه نیز حساب شده عمل کنند. تعمیرگاه مجاز تعمیرات اجاق گاز پیلوت با اعلام کلیه نرخ ها به صورت شفاف، حق انتخاب را برای مشتریان و حتی شهروندان دیگر که در حال جستجو هستند، قائل می شود. هم چنین نرخ ها به منظور حمایت از حقوق مشتریان، بر اساس نرخ مصوب می باشد. به گونه ای که اختلاف فاحشی با دیگر مراکز تعمیراتی دارد.

علاوه بر نرخ منصفانه و استاندارد، شیوه های تعمیر اصولی این نمایندگی، اقدامی در جهت کاهش هزینه تعمیرات می باشد. به این معنا که در ابتدا به بررسی دقیق اشکالات دستگاه می پردازند و سپس در صورت وجود مشکل، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را انجام می دهند. در برخی موارد ممکن است با وجود قابلیت تعمیر قطعات، تعمیرکار قطعه جدید را جایگزین کند. این اقدام نه تنها باعث ایجاد هزینه اضافی برای مشتری می شود، بلکه ممکن است منجر به بروز اختلال در دستگاه نیز شود. اما کارشناسان نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت حمایت از مشتری را در همه حال رعایت نموده و تلاش خود را برای تعمیر قطعات خراب به جای تعویض قطعه، بکار می برند.

تعرفه خدمات تعمیرات اجاق گاز پیلوت

هوم خانه برای راحتی شما در برآورد هزینه تعمیر اجاق پیلوت، جدول زیر را درج کرده است:

خدمات تعمیرات اجاق گاز پیلوت هزینه تعمیر اجاق گاز پیلوت
تعویض ترانس اجاق گاز پیلوت 80.000 تومان الی 190.000 تومان
تعویض بوبین اجاق گاز پیلوت 45.000 تومان الی 70.000 تومان
تعویض سیم ترموکوبل 45.000 تومان الی 75.000 تومان
تعویض سر شعله اجاق گاز پیلوت 40.000 تومان الی 400.000 تومان
تعویض ولوم، تنظیم هوا و فنجونی اجاق گاز پیلوت 30.000 تومان الی 150.000 تومان
تعویض چینی فندک اجاق گاز پیلوت 35.000 تومان الی 65.000 تومان
تعویض شیشه اجاق گاز پیلوت 95.000 تومان الی 395.000 تومان
کارشاسی و عیب یابی اجاق گاز پیلوت 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی اجاق گاز پیلوت

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار اجاق گاز پیلوت به شرح زیر است؛ اگر به دنبال یک کار تعمیراتی تضمینی هستید که تا مدت ها خیال تان از عملکرد دستگاه راحت باشد، از خدمات نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت استفاده کنید. در این حالت عملکرد اجاق گاز مانند روز اول خواهد شد. ضمن این که ضمانت یک ساله خدمات نیز شامل حالتان می شود. با در دست داشتن کارت ضمانت تعمیر، در صورت نیاز به تعمیر، بدون پرداختِ کم ترین مبلغ، کارشناسان این نمایندگی خدمات تعمیر را به صورت مطلوب و کامل به مشتریان ارائه می دهند.

ارائه کارت ضمانت تعمیر، از دیگر خدماتی است که در راستای کاهش هزینه های جانبی برای مشتریان، صورت می گیرد. همچنین در تمام پروسه تعمیر می توانید از مشاوره و اطلاعات آموزشی که توسط بخش مشاوره و فنی تعمیرگاه مجاز تعمیرات اجاق گاز پیلوت تهیه و تدوین شده است، استفاده کنید. به این ترتیب می توانید استفاده و نگهداری صحیح و اصولی از اجاق گاز را فرا بگیرید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز پیلوت توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول اجاق گاز پیلوت در این بخش توضیح داده شده است؛ اگر اجاق گاز پیلوت را جدیداً خریداری کرده اید و یا مدتی است جایگاه خود را در آشپزخانه شما به دست آورده است، لازم است دفترچه راهنمای دستگاه را با دقت مطالعه نمایید. آشنایی با اجاق گاز، قطعات، قابلیت های آن و نحوه نگهداری از آن، از جمله اساسی ترین مواردی است که نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت توصیه می کند نسبت به آن آگاهی کافی داشته باشید. گاهی یک اجاق گاز جدید هم ممکن است با مشکلاتی مواجه شود که داشتن اطلاعات شما، قدم موثری برای رفع آن می باشد.

در بخشی از موارد تعمیرات، نیاز است که قطعه و یا قطعات دستگاه تعویض گردد. به آن دلیل که قابلیت تعمیر و استفاده مجدد را ندارد. در این بخش از تعمیر، تأکید نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز پیلوت بر استفاده از قطعات اورجینال به جای استفاده از قطعات تقلبی است. فراموش نکنید قطعات تقلبی گرچه راحت تر و با سرعت در اختیار عموم قرار می گیرد، به همان اندازه راحت و سریع دستگاه اجاق گاز را نیز از رده خارج می کند. بنابراین در تمام مراحل تعمیر از مشاوره و نظارت این نمایندگی متعهد تعمیرات استفاده کنید.

این نمایندگی در ادامه، به منظور آشنایی مشتریان با ایرادات رایج، برخی از ایرادات متداول در دستگاه اجاق گاز را عنوان می نماید.

علت روشن نشدن شعله اجاق گاز چیست؟

در صورتی که اجاق گاز پیلوت روشن نمی شود، موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • روشن شدن اجاق گاز نیز مانند دیگر لوازم خانگی نیازمند رعایت شرایط و سلسله مراتبی است.
  • از اتصال دو شاخه برق گرفته تا لوله های اتصال. هم چنین میزان بهداشت مشعل های اجاق گاز در روشن نشدن اجاق گاز موثر می باشد.

در نتیجه در هنگام مواجهه با این مشکل، این موارد را بررسی نمایید و در صورتی که قابل رفع نبود از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت کمک بگیرید.

دلیل استشمام گاز از اجاق گاز پیلوت چیست؟

در صورت بلند شدن بوی گاز از اجاق گاز پیلوت راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • منبع تغذیه و عملکرد اجاق گاز، یکی از منابع مهم انرژی که همان گاز است، می باشد.
  • گاهی ممکن است در فرآیند پخت و پز و استفاده از دستگاه، بوی گاز به مشام تان برسد.
  • در این حالت دستگیره مشعل اجاق گاز را به حالت خاموش برگردانید و شیر فلکه گاز را هم ببندید.
  • برای حفظ ایمنی، از روشن کردن چراغ ها نیز خودداری کنید.
  • این مشکل به دلیل نشتی گاز است که بسیار خطرناک می باشد. در ابتدا لوله های اتصال گاز را بررسی کنید.

اگر از دستگاه خود بوی گاز استشمام میکنید، گاز را قطع کنید و سریعا با خدمات نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت تماس حاصل نمایید.

دلیل یکنواخت و یکسان نبودن شعله اجاق گاز پیلوت چیست؟

در صورت یکنواخت نبودن شعله اجاق گاز پیلوت راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • بدون شک به دفعات مکرر شاهد یکسان نبودن شعله های مشعل اجاق گاز بوده اید.
  • حالتی که در بخشی، شعله بلند و در بخشی دیگر کوتاه می باشد و یا شعله به صورت نیمه، تشکیل شود.
  • این موضوع می تواند به دلیل خیس بودن صفحه مشعل باشد که امکان اشتعال را محدود می کند. یا این که به دلیل تجمع رسوباتی نظیر چربی و یا باقی مانده غذا و یا گرد و غبار باشد که در سوراخ های صفحه، از یک دست بودن شعله جلوگیری می کند.
  • در صورت خیس بودن صفحه، لازم است اجازه دهید به اندازه کافی خشک شود و در صورت وجود چربی و آلودگی دیگر، آن را تمیز نمایید.

برای رفع مشکل یکنواخت بودن شعله بهتر است از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در تهران کمک بگیرید.

ایراد زرد و نارنجی سوختن شعله ها؛ آموزش تعمیر اجاق گاز پیلوت در این مورد

یکی از مشکلات گاز، زرد بودن سوخت شعله گاز است. در صورت زرد شدن شعله اجاق گاز پیلوت موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • سوختن ناقص گاز سبب زرد سوختن شعله می شود.
  • در صورتی که مقدار هوا در محفظه مخلوط کن کمتر از گاز باشد نیز سبب زرد سوختن می شود.
  • همچنین تمیز نبودن مشعل و انباشت مواد غذایی و چربی نیز سبب مسدود کردن منافذ مشعل می شود.

در صورتی که مشکل دستگاه حل نشد با خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز پیلوت در منزل تماس بگیرید.

علت دود کردن شعله اجاق گاز پیلوت چیست؟

در صورتی که شعله اجاق دود می کند، راهکارهای زیر را برای تعمیرات اجاق گاز پیلوت به کار ببرید:

  • در صورت بیشتر بودن میزان گاز از هوا در صفحه مخلوط کن سبب دود کردن شعله می شود.
  • همچنین ریختن ماده غذایی در روی شعله نیز سبب دود زدن شعله می شود.

چنانچه مشکل دود کردن حل نشد، میتوانید با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در محل تماس بگیرید.

علت بلند بودن ارتفاع شعله اجاق گاز پیلوت چیست؟

یکی از مشکلات گاز، بلند بودن ارتفاع شعله های گاز است. در صورت بلند بودن ارتفاع شعله اجاق موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی اجاق گاز پیلوت انجام دهید:

  • در صورتی که مخلوط گاز هوا یکسان نباشد سبب بلند شدن ارتفاع شعله می شود.
  • ارتفاع شعله به طور استاندارد باید 20 میلی متر باشد.

چنانچه شعله اجاق بلند است با نمایندگی تعمیر اجاق گاز پیلوت در منزل برای تعمیرات تماس بگیرید.

اگر عملکرد اجاق گاز پیلوت همراه با سر و صدا بود، چه کار کنیم؟

در صورتی که اجاق با سروصدا کار کند، موارد زیر را برای تعمیرات اجاق گاز پیلوت به کار ببرید:

  • نرسیدن هوا به مشعل
  • تنظیم نبودن میزان هوا و گاز در صفحه مخلوط کن اجاق گاز

اگر صدا در دستگاه شما آزاردهنده شده است، میتوانید برای حل آن با نمایندگی تعمیر گاز پیلوت در خانه تماس بگیرید.

علت طول کشیدن زمان روشن شدن شعله های اجاق گاز پیلوت چیست؟

در صورتی که شعله اجاق مدت زمان زیادی طول بکشد که روشن شود برای تعمیرات اجاق گاز پیلوت موارد زیر را انجام دهید:

  • خرابی و ایراد در ترموکوپل و بوبین سبب می شود تا شعله اجاق گاز مدت زمانی زیادی طول بکشد تا روشن شود.

 بررسی ترموکوپل و بخش های متصل به آن، در صورتی که برای شما امری سخت است توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت امکان پذیر می باشد.

علت مشکل نچرخیدن شیر گاز در اجاق گاز پیلوت چیست؟

در صورت نچرخیدن شیر گاز در اجاق گاز پیلوت باید موارد زیر را برای تعمیرات به کار ببرید:

  • در صورتی که غذا در بین شیر یا ولوم گیر کرده باشد، ولوم نمی چرخد.
  • همچنین در صورتی که شیر یا ولوم خراب شده باشد، پیچ نمی چرخد.

اگر به تنهایی نتوانستید این مشکل را برطرف کنید بهتر است از تعمیرکاران اجاق گاز پیلوت در محل برای تعمیر آن کمک بگیرید.

خدمات رسمی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت یا تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

در بین سایر لوازم خانگی، اجاق گاز نیز با توجه به استفاده وافری که از آن می شود، دارای عمر مفیدی است. ایرادات و نواقصی که در دستگاه به وجود می آید به دلیل عدم استفاده صحیح و نگهداری از اجاق گاز می باشد. بنابراین همراهی نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت هوم خانه، به عنوان یک نمایندگی حامی که به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات مشاوره و فنی می پردازد بسیار مهم است. در این مرکز فاکتور هایی نظیر تخصص، تجربه، ضمانت خدمات تعمیر، مشتریان را به نتیجه دلخواه می رساند.

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات اجاق گاز پیلوت در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3/5 - (3 امتیاز)

بدون برچسب

در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست