تعمیرات لوازم خانگی

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جاروبرقی بوش دارای طراحی زیبا، صدای بسیار پایین و مکش فوق ‌العاده ای می باشد. سرعت و قدرت مکش در جاروبرقی بوش بسیار بالاست و این ویژگی سبب شده است تا کیفیت و سرعت نظافت در این جاروبرقی ها بیشتر باشد و مورد تایید کاربران ایرانی قرار گیرد. اگر جزء افرادی هستید که جاروبرقی برند بوش استفاده می کنید به هنگام مواجه با خرابی آن به هیچ عنوان نگران تعمیر آن نباشید. در ادامه ی این مقاله توصیه می کنیم با ما درباره ی نحوه ی تعمیر و مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش همراه باشید.

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه مرکز رسمی جاروبرقی بوش نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، مرکز رسمی و فعال ندارد، چنانچه مرکز در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران
  • مرکز تعمیر جاروبرقی بوش در تهران
  • مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در محل و منزل
  • هزینه تعمیر جاروبرقی بوش در محل
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی بوش
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی بوش
  • هوم خانه مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در تهران

نحوه تماس با مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا با نزدیک ترین شعبه مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش تماس بگیرید. با مراجعه به سایت هوم خانه نیز می توانید به شکل آنلاین درخواست خود را ثبت نمایید.
  2. پس از تماس شما با مرکز، اطلاعات شما در سیستم ثبت می شود و نام تعمیرکار به همراه کد اشتراک برای شما ارسال می گردد.
  3. تعمیرکار مجاز در مدت زمان کمتر از یک ساعت جهت تعمیر جاروبرقی بوش در محل شما حاضر خواهد شد.
  4. در پایان کار ضمانت نامه و فاکتور هزینه های تعمیرات جاروبرقی بوش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.
  5. در نهایت می توانید نظرات و رضایتمندی خود را در نظرسنجی این مرکز مجاز مطرح نمایید.

مرکز تعمیر جاروبرقی بوش در تهران

جاروبرقی برند بوش نیز مانند هر دستگاه دیگری ممکن است دچار خرابی و ایراداتی در حین استفاده شود. این ایرادات می تواند طیف وسیعی را از روشن نشدن دستگاه تا خرابی موتور در بر بگیرد. اما در هر حال در صورت خرابی دستگاه بهترین کار تماس با یک مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش است.

این مرکز با دارا بودن شعب مرکز تعمیرات بوش در سراسر تهران، توانسته است تعمیرات این دستگاه را به بهترین نحو برای متقاضیان عزیز انجام می دهند. این مرکز با دارا بودن متخصصان مجرب جاروبرقی برند بوش و با دسترسی به تمامی قطعاتی که در ساختمان جاروبرقی بوش به کار رفته است، کار تعمیر را در کمترین زمان و در محل یا منزل انجام می دهد.
همچنین در صورت نیاز تعویض قطعه ی معیوب از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعات استفاده می نماید. همچنین با مراجعه به این مرکز می توانید از دیگر خدمات آن در تهران بهرمند شده و دستگاه های معیوب خود را در مطمئن ترین حالت تعمیر نمایید.

خدمات پس از فروش جاروبرقی بوش به چه صورت است؟

اگر جاروبرقی میله شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانتنامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش جاروبرقی میله استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانتنامه تماس بگیرید.

در صورتی که از تاریخ گارانتی جاروبرقی شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این مرکز ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات مرکز تعمیرات میله در هوم خانه استفاده نمایید. در تعمیرگاه مجاز هوم خانه سرویس کاران با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی میله شما را انجام می دهند.

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش Bosch در محل و منزل

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش خدمات خود را در جهت تعمیر آسان دستگاه‌ ها در محل و منزل ارائه می کند. این مرکز تعمیرکاران خود را از بین افراد دوره دیده و دارای مهارت انتخاب کرده است. به دلیل استفاده مکرر از جاروبرقی بوش این مرکز شرایطی را فراهم آورده است تا با تماس شما عزیزان با این مرکز در اولین مدت زمان ممکن متخصصان مجرب خود را به محل یا منزل تعیین شده از طرف شما اعزام کنند. در حین حضور در محل یا منزل تعمیرکاران ابتدا شروع به عیب یابی دستگاه معیوبتان می کنند و پس از عیب یابی صاحب کالا را از هزینه ی تعمیر آن آگاه می سازند و به هنگام رضایت صاحب کالا شروع به تعمیر در محل مورد نظر می کنند.

یکی دیگر از خدمات مرکز تعمیر جاروبرقی بوش ارائه ی ضمانت نامه به مشتریان می باشد. این مرکز به هنگام تحویل جاروبرقی بوش یک برگه ضمانت نامه از طرف مرکز به شما ارائه می کند. این کارت ضمانت نامه دستگاه تعمیر شده را به مدت یک سال ضمانت می کند. در طول این ضمانت یک ساله اگر دستگاه در همان قطعه و محل خرابی دوباره دچار مشکل شد شما می توانید به مرکز بوش مراجعه کرده و از خدمات این کارت استفاده کنید.

در این صورت تمامی خدمات به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته و دستگاه تعمیر می شود. همچنین یکی از مزیت های مهم تعمیر در منزل یا محل این مرکز احترام گذاشتن به وقت مشتریان عزیز است تا وقت گران قیمت خود را جهت رفت و برگشت به تعمیرگاه سپری نکنند.

هزینه تعمیر در مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش

برآورد هزینه تعمیر جاروبرقی بوش در مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش به شرح زیر است؛ یکی از مزیت های مرکز تعمیر جاروبرقی بوش این است که هزینه های تعمیر دستگاه ها را بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه دریافت می کنند.

این مرکز پس از تعمیر دستگاه معیوب ضمانت یک ساله در اختیار صاحب کالا قرار می دهد. در طول دوره ضمانت یک ساله دیگر نیازی نیست که شما هیچ گونه هزینه اضافی را پرداخت کنید. این مرکز حتی هزینه ایاب و ذهاب از مشتری دریافت نمی کند. مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش متخصصان مجرب خود را به هر نقطه از تهران اعزام می کند و این باعث شده که میزان هزینه ها کاهش یافته و همچنین کار خیلی آسان و در سریع ترین شکل ممکن انجام شود.

همچنین تعمیرکاران این مرکز تعمیرات در حد توان از تعویض قطعات دستگاه معیوب خودداری می کنند؛ زیرا در این صورت هزینه ی تعمیر دستگاه تا حد نصف هزینه ی تعویض قطعات دستگاه معیوب کاهش پیدا می کند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی بوش توسط تعمیرکار مرکز تعمیرات هوم خانه

در این بخش به بررسی مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی بوش به شرح زیر می پردازیم؛ جاروبرقی Bosch دستگاهی بسیار کارآمد و مناسب برای نظافت محیط های خانگی به حساب می آید. این محصول نیز دارای مشکلات و ایراد های متداولی است که در این قسمت از متن مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در مورد آن برای شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

چرا جاروبرقی روشن نمی شود؟ برای تعمیر جاروبرقی بوش در این مورد چه باید کرد؟

در صورت روشن نشدن دستگاه، برای تعمیرات جاروبرقی بوش می توانید از نکات زیر استفاده کنید:

  • روشن نشدن جاروبرقی به عوامل مختلفی بستگی دارد که می توان به معیوب شدن دوشاخه جارو و یا سیم رابط، خرابی کلید قطع و وصل دستگاه، سوختگی رله، اشکال موجود در مدار موتور و سوختگی کامل موتور اشاره کرد.
  • در صورتی که جاربرقی بوش روشن نمی شود و شروع به کار نمی کند، ابتدا پریز برق را چک کنید که برق داشته باشد، کلید روشن و خاموش جاروبرقی را چند بار بزنید تا اگر کلید گیر دارد، رفع شود.
  • برای آزمایش سالم بودن رله سیم‌ های متصل شده به کلید روی دسته جاروبرقی را چک نمایید.
  • سپس جاروبرقی را به برق متصل نموده و با یک پیچ گوشتی دسته عایق کلید قدرت رله را بندید.
  • اگر جاروبرقی روشن نشد، عیب از رله نیست، در غیر این صورت سیم‌های رابط رله آسیب دیده است.

چنانچه موفق به رفع این مشکل در منزل نشدید می توانید از خدمات مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران کمک بگیرید.

علت کم یا زیاد نشدن قدرت جاروبرقی چیست؟ شیوه تعمیر جاروبرقی بوش در این مشکل

در صورت کم یا زیاد نشدن قدرت دستگاه، برای تعمیر جاروبرقی بوش می توانید از نکات زیر استفاده کنید:

تعمیرکاران مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش علت کم و زیاد نشدن قدرت جاروبرقی بوش را شکسته شدن کلید کم و زیاد کردن مکش جاروبرقی بوش، ایراد پیدا کردن برد دیمر که وظیفه کم و زیاد کردن قدرت موتور را برعهده دارد و ایراد پتانسیومتر کم و زیاد کردن قدرت جاروبرقی می دانند که برای رفع این ایراد تعویض کلید و برد دیمر جاروبرقی را توصیه می کنند.

در صورت حل نشدن مشکل با مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران تماس بگیرید.

چرا دستگاه مکش خوبی ندارد؟ روش تعمیر جاروبرقی بوش در این مواقع

در صورت کمشدن مکش دستگاه، برای تعمیرات جاروبرقی بوش می توانید از نکات زیر استفاده کنید:

  • اگر جاروبرقی بوش مکش ضعیفی داشته باشد می توان گفت ایراد آن از گرفتگی خرطومی جاروبرقی بوش باشد.
  • در صورت گرفتگی باید با فشار آب آن را تخلیه کنید.
  • همچنین یکی دیگر از ایراد آن خرابی یا کثیفی فیلتر های جاروبرقی است.
  • برای رفع آن به طور معمول فیلترهای جاروبرقی بوش را بایستی هر ۶ ماه یک بار تعویض کرد. همچنین ممکن است کیسه ی زباله جاروبرقی بوش پر شده باشد که باید آن را تخلیه نمایید و یا آن را شستشو دهید.

کاربران گرامی؛ در صورتی که موفق به رفع این مشکل نشدید می توانید از خدمات مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در محل بهره مند شوید.

چرا جاروبرقی صدای زیادی می دهد؟ تعمیرکار مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در این مورد چه نظری دارد؟

در صورت بروز صدای زیاد در دستگاه، برای تعمیر جاروبرقی بوش می توانید از نکات زیر استفاده کنید:

  • ایجاد صدای زیاد جاروبرقی بوش معمولا مربوط به موتور دستگاه است.
  • اگر موتور جاروبرقی بوش صدای بلندی می دهد، احتمال اینکه موتور جاروبرقی بوش آسیب دیده باشد زیاد است.
  • در این صورت معمولا بلبرینگ ها و بالشتک موتور دچار آسیب شده و یا پروانه موتور شکسته است و در نتیجه صدای بدی ایجاد خواهد کرد در این حالت احتمالا موتور جاروبرقی نیاز به پاکسازی و مخزن شویی یا تعویض بلبرینگ دارد.
  • موتور جاروبرقی بوش در اثر استهلاک، وارد شدن گرد و خاک به داخل موتور، یا کشیدن آب یا رطوبت به داخل موتور می تواند آسیب دیده و صدای زیادی تولید کند.

در صورت حل نشدن مشکل با تعمبرات جاروبرقی بوش در محل تماس بگیرید.

مشکل یک سره کار کردن موتور جاروبرقی چیست؟ نحوه تعمیر جاروبرقی بوش در این مورد

در صورتی که دستگاه یکسره کار می کند، برای تعمیر جاروبرقی بوش موارد زیر را مد نظر داشته باشید.

  • در این مواقع معمولا ایراد از دیمر جاروبرقی است.
  • باید توجه داشته باشید که دیمر را به صورت مدام در درجه آخر قرار ندهید.
  • زیرا سبب یکسره شدن جاروبرقی می شود.

کاربران گرامی؛ در صورتی که موفق به رفع این شکل نشدید می توانید از خدمات مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در تهران استفاده کنید.

چرا جاروبرقی به صورت منظم کار نمی کند؟ تعمیرکار مرکز تعمیر جاروبرقی بوش در این مورد چه نظری دارد؟

در صورت منظم کار نکردن دستگاه، برای تعمیرات و جاروبرقی بوش نکات زیر را به کار گیرید:

  • این ایراد ممکن است به علت خرابی زغال ها و یا تیغه های جاروبرقی باشد.
  • همچنین نیم سوز شدن کلاف و نیم سوز شدن آرمیچر نیز دلیلی بر این ایراد است.

در صورت حل نشدن مشکل با مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در خانه تماس بگیرید.

مشکل جمع نشدن سیم جاروبرقی چیست؟ چگونه می توان تعمیرات جاروبرقی بوش را در این مورد انجام نمود؟

در صورتی که دکمه پاور و سیم جمع کن دستگاه کار نمی کند، راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی جاروبرقی بوش به کار گیرید:

  • ممکن است دکمه ها گیر کرده باشند.
  • قاب بالایی دستگاه را باید بردارید، در صورتی که دکمه ها گیر داشته باشند باید آن را آزاد کنید.
  • همچنین هرز بودن و فرسودگی قطعات را نیز باید مد نظر داشته باشید.

در صورتی که از دانش فنی کافی برای رفع این مشکل بهره مند نیستید می توانید از خدمات تعمیرکار مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش کمک بگیرید.

چرا جاروبرقی داغ می کند؟ نحوه تعمیر جاروبرقی بوش در این باره

در صورت داغ شدن دستگاه، برای تعمیر جاروبرقی بوش می توانید از نکات زیر استفاده کنید:

  • داغ شدن موتور جاروبرقی تا حدودی نرمال است؛ اما اگر میزان استفاده از جاروبرقی بوش بیش از حد نرمال باشد باعث داغ شدن جاروبرقی می شود.
  • همچنین یکی دیگر از ایراد های داغ شدن جاروبرقی بوش می توان به خراب بودن فن موتور اشاره کرد.
  • در این مواقع جاروبرقی های بوش که دارای فیلتر هایی هستند ممکن است با گرد و خاک مسدود شوند و اگر فیلتر هوا کثیف باشد و یا تبادل هوا با بیرون برای موتور به خوبی انجام نشود موتور خیلی زود داغ می شود.
  • یکی دیگر از علل اصلی داغ شدن جاروبرقی بوش استفاده بیش از حد توان موتور آن است که در این حالت موتور داغ می کند و باعث سوختگی آن می شود.

در صورت مواجهه با چنین وضعیتی با مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در محل تماس بگیرید تا از خدمات آن مرکز جهت تعمیر دستگاه معیوبتان بهره مند شوید.

عیب یابی و تعمیرات جاروبرقی بوش توسط تعمیرکار مرکز تعمیر هوم خانه

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش به شرح زیر است؛ جاروبرقی بوش جزء دستگاه هایی است که دارای ساختار پیچیده ای در طراحی و ساخت است و تعمیر آن نیازمند تعمیرکار مجرب و با دانش و مهارت بالایی است. تعمیرکاران این مرکز با ساختار دستگاه آشنایی کافی را داشته و از بروزترین شیوه های سرویس و تعمیر آن به خوبی آگاه هستند.

سرعت عمل بالا در تعمیر و کیفیت بالای خدمات از جمله ویژگی های تعمیرکاران این مرکز تعمیراتی است. یک تعمیرکار خوب به محض حضور در محل دستگاه معیوب را عیب یابی می کند و بعد از اینکه عیب دستگاه را یافت شروع به تعمیر می کند.

همچنین تعمیرکاران مرکز تعمیر جاروبرقی بوش به مشتریان عزیز دلایل ایجاد شدن نقص در دستگاه و راهکار های پیشگیری از آن را توضیح می دهند. همچنین در مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش تمامی قطعات به صورت اورجینال وجود دارد و در صورت نیاز برای تعویض قطعات مورد استفاده قرار می گیرند.

مزایای استفاده از خدمات رسمی مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در هوم خانه

خدمات هوم خانه مرکز تعمیر جاروبرقی بوش به شرح زیر است؛ از برترین مرکز تعمیرات در تهران می توان به مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش اشاره کرد. این مرکز با سابقه درخشان و با دارا بودن تعمیرکاران مجرب، حضور در محل و منزل برای تعمیر، صدور ضمانت نامه ی یک ساله برای دستگاه و هزینه های مناسب و مقرون به صرفه برای عموم مردم در حال خدمت رسانی است.

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

مرکز تعمیرات جاروبرقی بوش در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست