تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال توشیبا

یخچال توشیبا یکی از بهترین تولیدات این برند ژاپنی است. این محصول با دقت بالایی ساخته شده و در آن از استانداردهای جهانی پشتیبانی شده است. یکی از مشکلاتی که کاربران این محصول دارند، نحوه تعمیر آن به هنگام خرابی است. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در تهران به صورت 24 ساعته آماده است تا این محصول را به صورت تخصصی تعمیر نماید. در این مقاله درباره نحوه عیب یابی و تعمیر یخچال توشیبا توضیحاتی ارائه خواهیم داد. اما دانشی در زمینه تعمیرات ندارید و این نمایندگی را برای تعمیر دستگاه خود انتخاب کرده اید، با مطالعه این متن می توانید از انتخاب خود مطمئن تر شوید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات شرکت تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیرات یخچال توشیبا تا 75% در هزینه های تعمیر صرفه جویی کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در تهران به صورت زیر می باشد:

  1. ابتدا باید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا در تهران تماس بگیرید و یا به سایت مراجعه کرده و اقدام به ثبت درخواست آنلاین نمایید.
  2.  پس از ثبت درخواست، مشخصات شما در سیستم مرکز ثبت می شود و نام تکنسین و کد اشتراک به تلفن همراه شما ارسال می گردد.
  3. تعمیرکار متخصص ظرف کمتر از یک ساعت به محل مورد شما برای عیب‌یابی و تعمیرات یخچال توشیبا اعزام می‌ شود.
  4. پس از اتمام خدمات تعمیر یخچال توشیبا در محل ضمانت نامه و فاکتور معتبر به شما ارائه می شود.
  5. در نهایت تیم هوم خانه از شما در مورد نحوه عملکرد تعمیرکار نظرسنجی می نماید و نظرات شما را سرلوحه کار خود قرار خواهد داد.

نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در تهران

در صورتی که به دنبال مجموعه ای هستید که بتواند خدمات تعمیرات یخچال توشیبا را با کیفیت و سرعت بالایی ارائه دهد، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا استفاده نمایید. تکنسین های نمایندگی مجاز هوم خانه دارای چندین سال سابقه مفید هستند و به روزترین آموزش های لازم در زمینه تعمیرات یخچال را دریافت کرده اند. همچنین این مرکز از قطعات یدکی باکیفیت و اصلی برای تعمیرات دستگاه شما استفاده می نماید. در نهایت کلیه خدمات ارائه شده توسط نمایندگی مرکزی هوم خانه ضمانت و گارانتی می شوند. اگر از یخچال توشیبا در منزل استفاده می کنید و دچار مشکلاتی شده است، می توانید با نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال توشیبا در هوم خانه تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش یخچال توشیبا به چه صورت است؟

اگر  یخچال توشیبا شما دچار خرابی شده باشد و دستگاه از ضمانت نامه و گارانتی معتبر نیز برخوردار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش یخچال توشیبا استفاده کنید. این خدمات توسط برخی از شرکت های داخلی ارائه می شود که برای استفاده از آن باید با شماره های درج شده بر روی برگه ضمانت نامه تماس بگیرید. در صورتی که از تاریخ گارانتی یخچال شما گذشته باشد، خرابی دستگاه شامل گارانتی نشود و یا اینکه از خدمات ارائه شده توسط این نمایندگی ها رضایت کافی را نداشتید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا در هوم خانه استفاده نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا در محل و منزل

یکی از خدمات منحصر به فرد نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا تعمیر لوازم خانگی معیوب در محل و منزل است. به این صورت که در همان روزی که سفارش شما برای تعمیر یخچال توشیبا ثبت شد، متخصصان مجرب هوم خانه به محل اعزام می شوند. این افراد با حضور در محل و منزل نیاز به انتقال دستگاه به نمایندگی تعمیرات را رفع کرده اند. متخصصان ما پس از حضور در محل دستگاه را به سرعت عیب یابی کرده و تعمیر می کنند. این افراد به دلیل آشنایی کامل با تمامی قطعات به کار رفته در این محصول و همچنین آگاهی از به روزترین روش های تعمیر، آن را در کمترین زمان عیب یابی و تعمیر می کنند.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا

هوم خانه هزینه تعمیرات را بسیار منصفانه در نظر گرفته است که باعث افزایش رضایت متقاضیان از این مرکز شده است. هزینه هایی که برای تعمیرات در این مرکز دریافت می شود، مطابق با نرخ های اعلام شده از سوی اتحادیه است و هیچ هزینه اضافی دریافت نمی گردد. همچنین در نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا قبل از تعمیر یخچال و بعد از عیب یابی هزینه های ناشی از تعمیر محاسبه می شود. هزینه های برآورد شده به مشتری اطلاع داده می شود تا در صورت رضایت مشتری، تکنسین ها نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نمایند. یکی دیگر از خدمات این مرکز ارائه فاکتور هزینه ها به مشتری می باشد. این فاکتور شامل تمامی هزینه های تعمیر بوده و هزینه تعمیرات بر اساس آن دریافت می گردد.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال توشیبا

تعرفه خدمات تعمیر یخچال توشیبا در جدول زیر درج شده است:

خدمات تعمیرات یخچال توشیبا هزینه تعمیر یخچال توشیبا
هزینه شارژ گاز یخچال توشیبا 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال توشیبا 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال توشیبا 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال توشیبا 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال توشیبا 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال توشیبا 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال توشیبا 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال توشیبا 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال توشیبا 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال توشیبا بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال توشیبا 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال توشیبا 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال توشیبا 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال توشیبا 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال توشیبا 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال توشیبا 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال توشیبا 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال توشیبا 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال توشیبا 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال توشیبا 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال توشیبا 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال توشیبا

نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا جهت تعمیر لوازم خانگی به صورت تخصصی از تعمیرکاران مخصوص همان لوازم خانگی استفاده می کنند. این مرکز با استفاده از تعمیرکار متخصص این محصول را تعمیر می کند. به همین سبب نیز تعمیرات آن به صورت تخصصی بوده و کیفیت عملکرد آن بعد از تعمیر افت پیدا نمی کند. این تعمیرکاران در تعمیرات خود تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را در اولویت کار خود قرار می دهند. در نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا تنها زمانی اقدام به تعویض قطعه معیوب می شود که قطعه به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد. البته در این موارد نیز تنها از قطعات اورجینال و اصلی برای یخچال استفاده می شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال توشیبا توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

بسیاری از ایرادات یخچال را می توانید با کمی دانش فنی در منزل بررسی و رفع کنید. پس از شناسایی ایرادات در صورت رفع نشدن آنها می توانید از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا کمک بگیرید. مشکلات و ایرادات متداول یخچال توشیبا در زیر شرح داده شده است:

نحوه تعمیر مشکل سر و صدای زیاد یخچال توشیبا چگونه است؟

اگر یخچال شما به هنگام کار سر و صدای زیادی تولید می کند، برای تعمیر و رفع عیب یخچال توشیبا موارد زیر را بررسی نمایید:

  • ممکن است یخچال تراز نباشد که در این حالت باید آن را به درستی تراز نمایید.
  • یکی از دلایل ایجاد سر و صدا در یخچال، کم بودن فاصله آن از دیوار است که باید سریعا برای اصلاح این وضعیت اقدام نمایید. دقت داشته باشید که مقدار فاصله میان یخچال و دیوار باید 20 سانتی متر باشد.
  • ممکن است چیدمان ظروف درون یخچال به صورت نادرست باشند که باید آن ها را به شکل صحیح درون یخچال قرار دهید.

در صورتی که با بررسی موارد بالا نیز مشکل دستگاه برطرف نشد، برای تعمیر و عیب یابی دستگاه خود با نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در هوم خانه تماس بگیرید.

یخچال توشیبا خنک نمی کند، تعمیرکار متخصص چه راهکاری را برای رفع این مشکل ارائه می دهد؟

اگر در هنگام کار با یخچال شاهد خنک نبودن فضای داخلی آن بودید، برای تعمیرات یخچال توشیبا نکات زیر را بررسی کنید:

  • در صورتی که درجه یخچال به درستی تنظیم نشده باشد، فضای داخلی دستگاه خنک نخواهد شد که باید درجه مناسب برای یخچال را تنظیم نمایید.
  • در صورتی که یخچال در کنار لوازم گرمازا قرار گرفته باشد، نمی تواند اقدام به خنک کردن نماید که باید این مشکل سریعا رفع گردد.
  • خراب شدن سنسور یخچال نیز از دلایل بروز این ایراد است که باید سنسور تعمیر یا تعویض گردد.
  • وجود هرگونه ایراد در عملکرد کمپرسور یخچال نیز می تواند موجب بروز این مشکل گردد که باید حتما توسط یک تکنسین متخصص بررسی شود.

برای عیب یابی و تعمیر یخچال خود می توانید از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا در هوم خانه کمک بگیرید.

چگونه مشکل برفک زدن یخچال توشیبا را رفع کنیم؟

در صورت بروز مشکل برفک زدن یخچال، برای تعمیر یخچال توشیبا موارد زیر را مورد بررسی قرار دهید:

  • در صورتی که مواد غذایی را به صورت گرم درون یخچال قرار دهید، بخار ایجاد شده می تواند موجب بروز برفک شود.
  • یکی از دلایل برفک زدن یخچال مربوط به زیاد بودن مقدار گاز یخچال است که جهت رفع این مشکل باید حتما از تعمیرکار متخصص کمک بگیرید.
  • در برخی موارد خرابی و پوسیدگی لاستیک دور درب یخچال می تواند موجب ورود هوای گرم به یخچال و در نتیجه برفک زدن دستگاه شود.
  • در این شرایط باید برای تعویض لاستیک درب یخچال اقدام نمایید.

برای تعمیر یخچال خود می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال توشیبا در مجموعه هوم خانه استفاده کنید.

تعمیرکار متخصص یخچال توشیبا، چه راهکاری را برای رفع مشکل نشتی آب پیشنهاد می دهد؟

در صورتی که یخچال توشیبا شما در حین کار نشتی آب دارد، برای تعمیر یخچال توشیبا باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • ممکن است با گذشت زمان قطعه آبریز یخچال خراب شده باشد که این مشکل نیز باعث نشتی آب می شود.
  • وجود هرگونه خرابی و ایراد در کارکرد شیر آب ورودی می تواند موجب بروز این مشکل شود که در این حالت باید اقدام به تعمیر یا تعویض این قطعه نمایید.
  • ممکن است فاضلاب یا درین یخچال کثیف باشد که در این شرایط آب نشت خواهد کرد. برای رفع گرفتگی آن ها می توانید از سیخ بلند استفاده نمایید.

برای عیب یابی و رفع عیب دستگاه خود می توانید با کارشناسان هوم خانه در نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا در تهران تماس بگیرید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا در هوم خانه چه مزایایی دارد؟

برای بهره مندی از خدمات تعمیرات یخچال توشیبا در تهران، بهتر است به نمایندگی مجاز و معتبر این دستگاه مراجعه کنید. انجام تعمیر یخچال توشیبا در محل، به روز بودن اطلاعات تعمیرکاران مجموعه، ارائه مشاوره لازم در زمینه عیب یابی دستگاه، پیگیری مداوم کارشناسان برای تعمیر صحیح و … از جمله خدماتی است که نمایندگی مجاز هوم خانه را به بهترین نمایندگی تعمیرات یخچال توشیبا تبدیل می نماید. اگر یخچال توشیبا شما خراب شده است و یا به درستی کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر دستگاه خود می توانید با یکی از شماره های این مجموعه تماس گرفته و از خدمات تعمیر در محل استفاده نمایید.

تعمیر یخچال توشیبا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر یخچال توشیبا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر یخچال توشیبا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر یخچال توشیبا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر یخچال توشیبا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست