تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات توشیبا

هوم خانه نمایندگی تعمیرات توشیبا در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی توشیبا را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

توشیبا یک شرکت ژاپنی با بازار بین‌ المللی در حوزه‌ی محصولات و خدمات الکترونیکی است که مرکز مدیریت آن در توکیو قرار دارد. تاریخ تأسیس شرکت کنونی توشیبا به سال ۱۹۳۹ باز می‌گردد. این شرکت علاوه بر تولید لوازم خانگی، پشتیبان شما در ارائه ی خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی شما می باشد. در صورتی که لوازم خانگی توشیبای شما دچار هرگونه مشکلی باشد نمایندگی تعمیرات توشیبا به ارائه خدمات و رفع هر گونه مشکل دستگاهتان می پردازند.

تعداد بسیاری نمایندگی‌ های مختلف در خصوص تعمیر لوازم خانگی توشیبا در تهران موجود است که با فعالیت‌های خود خدماتی را به مشتریان عرضه می‌نمایند اما نمایندگی تعمیرات توشیبا در تهران با متود پیشرفته و کلاس کاری بالا و مهم‌تر از آن ارائه خدماتی بی‌نظیر توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند.  وظیفه اصلی این مجموعه ارائه تعمیرات و خدمات سرویس به محصولات خریداری‌ شده توشیبا است که از جمله می‌توان به سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم خانگی توشیبا در تهران اشاره نمود.

در این مطلب قصد داریم اطلاعاتی را جهت نمایندگی تعمیرات توشیبا (هوم خانه) در اختیار شما قرار دهیم؛ پس جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات توشیبا

هوم خانه نمایندگی تعمیرات توشیبا در سراسر تهران دارای نمایندگی می باشد بنابراین  اگر از ساکنین شهر تهران هستید و به دنبال یک نمایندگی مجاز و پیشرفته ایی برای درست کردن لوازم خانگی توشیبای خود هستید، پیشنهاد می کنیم در هنگام خراب شدن دستگاهتان با نمایندگی توشیبا تماس بگیرید و مشکل دستگاه خود را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

شما به دو طریق حضوری و تلفنی می توانید با نمایندگی Toshiba در تماس باشید. در صورت نیاز با شماره‌ تلفن این نمایندگی تماس حاصل کرده و مشکلتان را بازگو می کنید. تکنسین های این نمایندگی در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به محل شما می رسانند و دستگاهتان را برای تعمیرات لوازم خانگی از شما تحویل گرفته و سپس در کوتاه ترین زمان به شما تحویل دهند. علاوه بر این شما خودتان نیز می توانید به صورت حضوری به نمایندگی توشیبا مراجعه کرده و دستگاهتان را صحیح و سالم تحویل بگیرید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات توشیبا

تمامی هزینه های دریافتی از شما به جهت لوازم خانگی توشیبای شما کاملا منصفانه بوده و تحت نظارت این مجموعه می باشد. قبل از انجام تعمیرات لازم حدود قیمت به شما گفته خواهد شد و هزینه آن بعد از پایان کار و تعمیرات لوازم خانگی شما دریافت خواهد شد. بدین گونه یکی از مهم‌ترین مزیت‌ هایی که نمایندگی تعمیرات توشیبا دارد، این است که ابتدا هنگام تماس شما میزان هزینه‌ های مورد نیاز برای تعمیرات لوازم خانگی شما را تخمین می‌زنند و تنها در صورت تقاضای شما به منزلتان مراجعه می‌کنند. بعد از حضور در منزل و پس از اتمام کار نیز فاکتوری که در آن لیست تمام‌ کارهای انجام شده برای درست کردن لوازم خانگی همراه با میزان هزینه هر کدام نیز مشخص ‌شده است، به مشتری عرضه می‌کنند تا خیال مشتری را از بابت هزینه‌ها راحت کنند.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی توشیبا هوم خانه را انتخاب کنیم؟

در نمایندگی تعمیرات توشیبا، هوم خانه از کارشناسان مجرب در حوزه ی تعمیرات لوازم خانگی توشیبا دعوت به عمل آمده و واحد مربوطه، به پیشرفته ترین امکانات و ابزار روز دنیا مجهز  شده است. در این نمایندگی خدمات و تعمیرات در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود بنابراین دیگر نگران اتلاف زمان خود نباشید زیرا این تکنسین ها به قدری حرفه ای و کار آزموده اند که مشکل دستگاه شما را به محض نگاه کردن متوجه شده و در صدد تعمیر آن بر می آیند. تمامی تعمیرات نمایندگی تعمیرات توشیبا دارای ضمانت شش ماهه می باشد. در طول دوره ضمانت شش ماهه نیاز به پرداخت هیچ هزینه اضافی نیست و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز در این ۶ ماه کاملا رایگان خواهد بود.

اعزام کارشناسان به هر نقطه از تهران توسط نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی توشیبا باعث شده تا علاوه بر کاهش هزینه، کار در آسان ترین و سریع ترین حالت ممکن انجام پذیرد. مرکز تعمیرات لوازم خانگی توشیبا آماده‌ ی ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیر لوازم خانگی توشیبا در تهران می‌باشد. نمایندگی توشیبا با سال‌ ها تجربه در زمینه‌ ی تعمیرات وسایل خانگی توشیبا و با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌ دیده، تخصصی‌ ترین تعمیرات را در تهران به شما ارائه خواهد داد. در صورتی‌ که شما از تعمیرکاران نمایندگی Toshiba استفاده کنید، تعویض قطعات لوازم خانگی توشیبا با قطعات اصل و فابریک که دارای گارانتی نیز هستند، انجام می شود.

معرفی لوازم خانگی توشیبا

  • مخلوط کن توشیبا : مخلوط کن توشیبا یکی از محصولات پرکاربرد این برند است که در اکثر خانه ها دیده می شود. شرکت هوم خانه تعمیرات این دستگاه را بر عهده گرفته و در صورتی که به تعمیرات مخلوط کن توشیبا نیازمند شدید،  نمایندگی تعمیرات مخلوط کن توشیبا کارهای تعمیراتی لوازم خانگی توشیبای شما را در کم ترین زمان انجام خواهد داد.
  • آبمیوه گیری توشیبا: آبمیوه گیری توشیبا یکی از لوازم مورد استفاده در هر خانه ای است که ممکن است روزی دچار ایراد شده و کار نکند. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری توشیبا این مشکل را برای همیشه حل کرده و با انجام تعمیرات خود دستگاه شما را مانند روز اول به شما تحویل خواهد داد.
  • ماشین لباسشویی توشیبا: یکی دیگر از محصولات توشیبا، لباسشویی می باشد که ممکن است دچار خرابی هایی شود و مشکلاتی را برای شما یه وجود آورد. تیم متخصص ما در تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا هوم خانه این مشکل را برطرف کرده و جای هیچ نگرانی برای افراد باقی نگذاشته است.
  • بخار شو توشیبا: ممکن است دستگاه بخار شوی توشیبای شما در منزلتان دچار ایراداتی شود و دیگر برایتان کارکرد نداشته باشد. اما تعمیرات بخار شوی توشیبا، هوم خانه مشکل دستگاه شما را با ارائه‌ی ضمانت نامه معتبر  تضمین کرده و در صدد حل آن بر می آید.
  • جاروبرقی توشیبا: دیگر نگران خرابی های جارو برقیتان نباشید، مجموعه ی متخصص گرد هم آمده در نمایندگی تعمیر جاروبرقی توشیبا هوم خانه با ارائه ی بهترین تعمیرات، گزینه ی مناسبی برای مشکل به وجود آمده برای جارو برقی توشیبای شما هستند.
  • جارو شارژی توشیبا: یکی دیگر از خدمات و سرویس های ارائه شده توسط تعمیرات توشیبا، هوه خانه جاروشارژی توشیبا است که توسط تیمی متخصص انجام می گیرد. در صورتی که به تعمیرات جاروشارژی نیاز پیدا کردید نمایندگی تعمیرات ما آن را انجام خواهد داد.
  • مایکروفر توشیبا : نمایندگی تعمیر ماکروفر توشیبا هوم خانه با ارائه‌ی تعمیرات تخصصی خود آماده ی خدمت برای تعمیرات دستگاه ماکروفر شما می باشد.
  • قهوه ساز توشیبا : قهوه ساز یکی از دستگاه ها‌ی تولید شده توسط این برند می باشند که ممکن است در طول زمان دچار ایراداتی شود که نیاز به تعمیرات دارد. در صورت به وجود آمدن چنین مشکلی نمایندگی تعمیرات قهوه ساز توشیبا، هوم خانه وسیله ی شما را تعمیر خواهد کرد.
  • توستر توشیبا : شرکت هوم خانه با تعمیرات توستر توشیبا، تعمیرات توستر توشیبا شما را تضمین می کند و تعمیرات آن را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد. پس دیگر نگران خرابی توستر توشیبای خود نباشید و کار را به ما بسپارید.
  • چای ساز توشیبا : اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که از چای ساز برای خرابی دستگاهتان استفاده می کنید می توانید برای انجام تعمیرات آن روی ما حساب باز کنید. تیم حرفه ای ما یعنی تعمیرات چای ساز توشیا در سایت خوم خانه با دارا بودن دانش دانش خاص خود در این زمینه درصدد رفع مشکل شما خواهند بود.
  • اتو توشیبا :  در صورت خرابی اتوی توشیبا دیگر نگران مشکلات به وجود آمده در این دستگاه نباشید و کار را با خیالی آسوده به سایت ما یعنی سایت هوم خانه بسارید. زیرا تعمیرات اتوی توشیبا با دارا بودن متخصصان حرفه ایی در این زمینه مشکل دستگاه شما را تشخیص داده و آن را  تعمیر خواهند کرد.
  • اسپرسوساز توشیبا : یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت توشیبا اسپرسوساز می باشد که دارای کیفیت بالایی می باشد و عمر و ماندگاری بالایی نیز دارد. اما ممکن است اسپرسوساز شما به هر دلیلی دچار خرابی یا مشکل شده و کار نکند. در صورت به وجود آمدن مشکل در اسپرسو ساز توشیبای شما، تعمیرات اسپرسوساز توشیبا، در سایت هوم خانه برای تعمیرات لازم آماده‌ی ارائه ی تعمیرات خود می باشند.
  • سرخ کن توشیبا : دستگاه سرخ کن توشیبا یکی از دستگاه های تولید شده توسط این شرکت است. تعمیرات سرخ کن توشیبا، در سایت ما تعمیرات این دستگاه را تحت پوشش خود داده و با انجام تعمیرات آن در کوتاه ترین زمین ممکن دستگاهتان را مانند روز اول به شما تحویل خواهد داد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات توشیبا

با بهره بردن از خدمات و سرویس های هوم خانه نمایندگی توشیبا علاوه بر تعمیرات لوازم خانگی توشیبا، از قیمت مناسب و به صرفه نیز برای بهره خواهید برد. تعمیرات به دست تیم تعمیراتی ما، سایت هوم خانه انجام خواهد شد که به دلیل تعویض قطعات از کار افتاده با قطعات فابریک، طول عمر دستگاه شما چندین برابر افزایش می شود و شما با خیال راحل می توانید از دستگاه خود استفاده کنید .بنابراین اگر به دنبال بهترین تعمیرگاه برای تعمیرات لوازم خانگی توشیبایتان هستید ما هوم خانه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی توشیبا را به شما پیشنهاد می کنیم.

نمایندگی تعمیرات توشیبا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات توشیبا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات توشیبا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات توشیبا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات توشیبا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست