تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر چرخ گوشت

هوم خانه نمایندگی تعمیرات انواع چرخ گوشت در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر چرخ گوشت را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

دستگاه چرخ گوشت به دلیل علاقه‌ ی خاصی که ایرانیان به گوشت و غذاهای تهیه شده با گوشت دارند، در هر خانه ای وجود دارد و به یکی از ملزومات منازل تبدیل شده است. چرخ گوشت‌ها امروزی دارای قابلیت‌ های منحصر به فردی هستند و ساختار پیچیده‌ ای دارند. اگر چرخ گوشتتان خراب شده و یا کند کار می‌ کند، بهتر است نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید. در این مقاله شما را با انواع خرابی های آن و راه کارهای پیش رو آشنا خواهیم کرد. اما اگر با استفاده از این موارد دستگاه درست نشد باید برای تعمیر چرخ گوشت آن را به نمایندگی ها تعمیرات ارجاع دهید و از سپردن به دست افراد ناشی پرهیز کنید. دلایل مختلفی وجود دارد که نشان می‌دهد درست ترین کار کمک گرفتن از تعمیرکاران حاضر در نمایندگی های مجاز می‌ باشد که در ادامه به چند مورد از این دلایل اشاره می کنیم.

مزیت های استفاده از نمایندگی تعمیر چرخ گوشت

اگر دستگاه چرخ گوشتی که در منزل دارید خراب شده است، بهتر است با بهره گیری از سرویس و خدماتی که در نمایندگی های مجاز ارائه می شود اقدام به تعمیر آنها کنید. زیرا در تعمیرگاه های عمومی از تعمیرکاران ناوارد و ناشی استفاده می شود و همچنین کیفیت تعمیر چرخ گوشت نیز قابل اطمینان نیست. در این بخش از مقاله با ذکر چند مورد از مزیت هایی که استفاده از خدمات نمایندگی ها دارد سعی داریم شما را در تعمیر چرخ گوشت کمک کنیم.

استفاده از تعمیرکار چرخ گوشت با تجربه

در نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت به منظور ارائه ی خدمات هر چه بهتر به مشتریان در سطح شهر تهران، از افراد با استعداد و خلاق استفاده شده است. این مرکز کادر خود را از میان افراد دارای دانش فنی بالا و همچنین دارای سابقه ی کاری انتخاب کرده است. این شرکت برای افراد انتخاب شده دوره های آموزشی فشرده ای برگزار کرده تا آنها را با نوع خدمات و چم و خم کار بیشتر آشنا نماید. تکنسین های مشغول در این مرکز حداقل دارای سابقه ی کار 8 ساله هستند و به همین علت نیز در این امر با تجربه می باشند و دارای مهارت کافی در شناسایی خرابی و محل آن دارند.

هزینه تعمیر چرخ گوشت طبق نرخ اعلام شده از طرف اتحادیه

هزینه تعمیر چرخ گوشت در نمایندگی مجاز ما در تهران منطبق با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی است و به همین علت از مراجعه کنندگان هزینه ی اضافی دریافت نمی شود. این مرکز با در نظر گرفتن نرخ تعیین شده برای تعمیر از سوی این نهادها اقدام به تعمیر دستگاه می نماید و آن را در ابتدا برای کاربر و مراجعه کننده به صورت کامل شفاف سازی می‌ کند. با مراجعه به این مراکز در سطح شهر تهران برای تعمیر دستگاه، هزینه ی تعمیر آن به حداقل ممکن خواهد رسید.

حضور تعمیرکار در محل و تعمیر به جای تعویض قطعات چرخ گوشت

هنگامی که با این مراکز برای تعمیر چرخ گوشت تماس می گیرید، تکنسین های ما در کمترین زمان منطبق بر وقت تعیین شده توسط شما در منزل و یا مکان مورد نظر حاضر می شوند و بررسی کرده و آن را به محل نمایندگی منتقل می کنند. در این بخش تعمیرکاران با بررسی دقیق دستگاه نوع و محل آن را شناسایی می کند و شروع به تعمیر آن می نمایند. طی تعمیر دستگاه، سعی آنها بر تعمیر قطعه ی معیوب می باشد و تا حد ممکن از تعویض آن اجتناب می کنند. زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه، دستگاه تعمیر شده و تا مدت ها به صورت درست و دقیق کار کند و راندمان دستگاه به هیچ عنوان افت نکند. تعویض نکردن قطعه در صورت وجود امکان تعمیر آن باعث می گردد تا هزینه ی تعمیر نیز کاهش پیدا کند.

تعمیرات چرخ گوشت با قطعات فابریک

اگر در دستگاه چرخ گوشتتان با خرابی مواجه شده اید، از سپردن آن به دست تعمیرکاران غیر حرفه ای یا عمومی پرهیز کنید؛ زیرا این افراد ممکن است یا محل خرابی را اشتباه متوجه شوند و یا آن را با استفاده از روش های غلط تعمیر کنند و یا در صورت نیاز به تعویض قطعه ی معیوب برای تعویض آن از قطعات تقلبی و غیر اصل استفاده نمایند. این در حالی است تعمیرکاران ما در این نمایندگی برای تعمیرات چرخ گوشت در ابتدا دستگاه را مورد بررسی قرار می دهند تا خرابی و محل آن را به صورت دقیق شناسایی کرده و سپس به تعمیر آن اقدام می کنند. در صورتی که قطعه ی آسیب دیده به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد، مبادرت به تعویض قطعه می شود که در این موارد نیز از قطعات اصلی و فابریک برای تعویض قطعه استفاده می کنند. استفاده کردن از قطعات اصلی در تعمیر دستگاه ها هم کیفیت تعمیر را بالا  برده و هم موجب افزایش عمر مفید محصول می شود.

تعمیرات چرخ گوشت در تهران با ضمانت نامه رسمی

تکنسین های حاظر در این مرکز بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، یک کارت گارانتی به او ارائه می دهند. کارت گارانتی شش ماهه صاحب کالا را از کیفیت و نوع تعمیر انجام شده بر روی چرخ گوشت مطمئن می کند و خیال او را از بابت به وجود آمدن خرابی مجدد در دستگاه آسوده می کند. در مواردی که قبل از پایان مهلت ضمانت نامه، در همان قسمت و یا قطعه ی تعمیر شده از دستگاه مشکلی ایجاد شود، تکنسین های این مرکز آن را به صورت رایگان برای شما تعمیر خواهند کرد. در مدت شش ماه ضمانت نامه ی تعمیر، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد.

ارائه ی خدمات 24 ساعته برای تعمیر چرخ گوشت

این نمایندگی سرویس و خدمات خود را به مشتریان و متقاضیان به صورت شبانه روزی ارائه می کند به صورتی که در هر ساعتی از شبانه روز متوجه خرابی در دستگاه خود شده باشید، می توانید با تکنسین های این مرکز تماس گرفته و یا به صورت حضوری مراجعه کرده و از خدمات و سرویس های آن بهرمند شوید. این مرکز همچنین می تواند با ارائه مشاوره تلفنی شما را در راستای تعمیر خرابی دستگاه و همچنین جلوگیری از افزایش خرابی آن یاری دهد.

عمده دلایل خرابی در تعمیر چرخ گوشت

چرخ گوشت یکی از دستگاه‌ های پرکاربرد در منازل است که با استفاده از موتوری قدرتمند و تیغه هایی تیز می تواند گوشت را چرخ کرده و در اختیار شما قرار دهد. اما امکان دارد این وسیله تحت شرایطی خراب شود. برای این که در مواجهه با این خرابی ها دچار سردرگرمی نشوید چند نمونه از دلایل خرابی و همچنین راه حل آنها را در زیر عنوان خواهیم کرد.

چرا چرخ گوشت کار نمی کند؟

اگر هنگام روشن کردن دستگاه متوجه شدید که کار نمی کند، به احتمال زیاد موتور آن دچار اشکال شده است. در موتور این محصول قطعات زیادی نظیر زغال، آرمیچر و … قرار دارند که خرابی هر کدام موتور را از کار می اندازد. برای تعمیر چرخ گوشت باید آن را بررسی کرده و قطعه ی معیوب را تعویض کرد. همچنین امکان دارد اورلود دستگاه ایراد داشته باشد که در این صورت ابتدا آن را با اهم‌متر سنجیده و در صورت خرابی آن را تعویض کنید.

علت نرسیدن برق به چرخ گوشت چیست؟ نظر تعمیرکار این دستگاه در این باره؟

در این موارد اولین کار بررسی پریز برق است. بعد از اطمینان از سالم بودن پریز، کابل دستگاه را بررسی کنید. اگر مشکل حل نشد بهتر است با نمایندگی مجاز تعمیرات آن تماس بگیرید.

دندانه های چرخ گوشت کند شده است، برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر هنگام استفاده از چرخ گوشت متوجه شدید که دستگاه گوشت را به درستی چرخ نمی کند و آن را به تکه های بزرگ و کوچک تقسیم کرده است، احتمالاً دندانه های آن دچار مشکل شده باشند. در این حالت دستگاه را خاموش کرده و پس از باز کردن جعبه از تیز بودن دندانه ها مطمئن شوید.

دستگاه به درستی کار نمی کند، برای تعمیر این دستگاه در چنین مواقعی چه باید کرد؟

اگر به هنگام استفاده از آن، دستگاه به درستی کار نکرد، شاید سر تیزکن آن مشکل پیدا کرده باشد. در این حالت سر تیز کن آن را بررسی کنید و اگر شل شده باشد، آن را در جای خود محکم ببندید. اگر مشکل دستگاه حل نشد برای تعمیر چرخ گوشت با یک نمایندگی تعمیرات تماس حاصل کنید.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز چرخ گوشت در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای نزدیک به 50 سال  تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد و در تعمیرگاه مجاز هوم خانه شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود زیرا آنها دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر چرخ گوشت به مصرف کنندگان  ارائه دهند به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز چرخ گوشت ، بعد از تعمیر دستگاه معیوب وهوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر چرخ گوشت استفاده می گردد
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص چرخ گوشت
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر چرخ گوشت ، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید

تعمیر چرخ گوشت در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر چرخ گوشت در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر چرخ گوشت در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر چرخ گوشت در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر چرخ گوشت در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

2.9/5 - (7 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست