تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی

شرکت های آسیای شرقی همواره در دسته شرکت های پیشرو در زمینه تولید لوزام خانگی بوده اند. نام آشناترین این برندها ال جی، سونی، پاناسونیک و سامسونگ هستند. البته در این میان شرکت های دیگری نیز وجود دارند که در این بازار پررقابت توانسته اند جایگاهی برای خود بیابند. شرکت ژاپنی هیتاچی یکی از شرکت هایی که است که توانسته تاکنون جایگاه خود را در بازار حفظ نماید. این شرکت در زمینه تولید لوازم برقی فعالیت گسترده ای دارد. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در هوم خانه یکی از نمایندگی های معتبر این برند است که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

کاربران گرامی، با استفاده از شرکت تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی می توانید در هزینه های تعمیر خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی در تهران

قبل از اینکه به بررسی سایر موارد بپردازیم، بد نیست که با راه های ارتباطی نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی آشنا شوید:

  1. روش اول استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت می باشد. می توانید با استفاده از این شماره ها با نمایندگی هوم خانه تماس گرفته و مشکلات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.
  2. روش بعدی استفاده از فرم درخواست تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی می باشد. در این روش ابتدا باید وارد سایت هوم خانه شده و سپس فرم درخواست تعمیرات را پر کنید.
  3. زمانی که فرم درخواست تعمیرات را تکمیل کردید، اطلاعات شما در سایت ذخیره می شود و کارشناسان هوم خانه مشکلات شما را بررسی می کنند.
  4. بعد از اینکه با استفاده از یکی از دو روش بالا درخواست تعمیرکار کردید، باید منتظر باشید تا تعمیرکار برای تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در محل شما اعزام شود.
  5. پس از اتمام تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی، تعمیرکار مربوطه به شما ضمانت نامه معتبر نمایندگی را تقدیم می نماید.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در تهران

یکی از بهترین نمایندگی های تعمیرات لوازم خانگی در تهران نمایندگی هوم خانه است. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در هوم خانه برای مشتریان خود مزایای ویژه ای را در نظر گرفته است. مشتریان تهرانی نمایندگی هوم خانه می توانند در تمامی ساعت شبانه روز از خدمات تعمیرات آبمیوه گیری خود در این نمایندگی بهره مند شوند. همچنین نمایندگی هوم خانه در 7 روز هفته حتی روزهای تعطیل خدمات خود را به کاربران ارائه می دهد. همچنین بد نیست بدانید که نمایندگی هوم خانه در سراسر تهران شعبه دارد و تمامی نقاط تهران را (شمال، جنوب، شرق و غرب) پوشش می دهد.

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری هیتاچی به چه صورت است؟

برند هیتاچی به صورت رسمی در ایران شعبه ندارد. به همین دلیل خدمات پس از فروشی که برای محصولات این شرکت ارائه می شود، توسط خود شرکت هیتاچی ارائه نمی گردد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم که به دنبال استفاده از خدمات پس از فروش آبمیوه گیری هیتاچی خود نباشید و به جای آن از خدمات نمایندگی های تعمیر استفاده کنید. اگر بین نمایندگی های تعمیر آبمیوه گیری به دنبال بهترین نمایندگی می باشید، می توانید نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی در هوم خانه را انتخاب کنید. هوم خانه با هدف افزایش آسایش کاربران تمامی خدمات پس از فروش این آبمیوه گیری را پوشش می دهد.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی در محل و منزل

یکی دیگر از مزایای ویژه ای که نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در هوم خانه برای کاربران خود در نظر گرفته است، ارائه خدمات تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در محل و منزل مشتریان می باشد. این مزیت باعث می شود که کاربران از جهات گوناگونی نفع ببرند. اول از همه هزینه کلی تعمیرات به صورت چشمگیری کاهش پیدا می کند. مزیت دوم، احتمال آسیب دیدن آبیموه گیری حین جابجایی ار بین می رود. مزیت سوم و آخر نیز کوتاه شدن مدت زمان تعمیرات می باشد؛ زیرا دیگر نیازی نیست که دستگاه را به محل نمایندگی ببرید و ساعت ها در ترافیک و شلوغی خیابان ها معطل شوید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی

یکی از مهمترین دلایل استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی در هوم خانه، هزینه منصفانه خدمات این نمایندگی می باشد. شاید بد نباشد بدانید که هزینه خدمات ما بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تنظیم شده است. این موضوع باعث می شود که مشتریان عزیز از خدمات نمایندگی ما با اطمینان خاطر استفاده کنند.

همچنین سیاست کاری تعمیرکاران جهت تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی با تمامی نمایندگی های دیگر تفاوتی اساسی دارد؛ چرا که تعمیرکاران ما حق تعویض قطعات را ندارند و باید در جهت تعمیر قطعه تلاش کنند؛ چرا که تعویض قطعه هزینه بالایی نسبت به تعمیر دارد. البته این قانون تبصره هایی نیز دارد: اگر قطعه خراب شده دیگر قابل تعمیر نباشد، آن زمان تعمیرکاران ما می توانند قطعه خراب را با قطعه سالم عوض کنند.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی

برای محاسبه هزینه تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در محل، می توانید از جدول زیر کمک بگیرید:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی هزینه تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری هیتاچی 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری هیتاچی 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری هیتاچی 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری هیتاچی 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری هیتاچی 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری هیتاچی 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری هیتاچی

به این موضوع بسیار مهم دقت داشته باشید که مشکلات بالا فقط مشکلات متداولی هستند که برای آبمیوه گیری های برند هیتاچی رخ می دهند. مشکلات خاص و پیچیده دیگری نیز وجود دارند که برای عیب یابی و حل آن ها باید از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی استفاده کنید. چرا که خودتان قادر به رفع این مشکلات نخواهید بود. به این نکته نیز دقت داشته باشید پرنسلی که در این نمایندگی در زمینه تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی فعالیت می کنند، بسیار کارآزموده و دقیق هستند و می توانند به سرعت مشکلات شما را بررسی و حل نمایند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری هیتاچی توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

در این بخش تصمیم داریم که تمامی مشکلات دستگاه آبمیوه گیری را از نظر تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در مجموعه هوم خانه بررسی کنیم. با مطالعه ادامه مطلب می توانید رایج ترین مشکلات آبمیوه گیری را شناسایی و بررسی کنید. همچنین در صورت نیاز می توانید با نمایندگی هوم خانه تماس بگیرید.

چرا موتور آبمیوه گیری هیتاچی داغ می کند؟

  • داغ کردن موتور آبمیوه گیری می تواند به دلایل حجم زیاد میوه باشد. وقتی بیش از ظرفیت دستگاه در آن میوه بریزید، به موتور دستگاه فشار می آید.
  • قطعه دیگری که باید مورد بررسی قرار دهید، محور شفت اصلی آبمیوه گیری می باشد. در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، باید به سرعت تعمیر گردد.
  • نیم سوز شدن موتور نیز دلیل بعدی این مشکل مهم است. یکی از نشانه های نیم سوز شدن موتور بلند شدن دود از آبمیوه گیری می باشد.
  • توصیه می شود میوه های سخت مانند آناناس را در آبمیوه گیری قرار ندهید؛ چرا که به موتور فشار زیادی وارد می کنند و باعث داغ کردن آن می شوند.

برای عیب یابی و تعمیر دقیق دستگاه خود می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی در تهران استفاده نمایید.

چرا آبمیوه گیری به خوبی نمی‌ چرخد؟ برای تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی چه کنیم؟

یکی از مشکلات رایجی که برای انواع آبمیوه گیری رخ می دهد، این است که به خوبی نچرخد. برای حل این مشکل:

  • کلیدها و سیم های دستگاه را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید که جریان برق به آن ها می رسد.
  • سپس کافی است که مطمئن شوید پایانه های کلید نیز سالم هستند و در آن ها برق جریان دارد.

در صورتی که خودتان می توانید، این قطعات را تعمیر کنید. اما اگر مشکل از این قسمت ها نبود، می توانید با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در محل تماس بگیرید.

علت صدا و لرزش آبمیوه گیری در حین کار چیست؟ نحوه تعمیر و رفع عیب آبمیوه گیری هیتاچی به چه صورت است؟

  • قبل از اینکه کار خاصی انجام دهید، دو قطعه بلبرینگ و بویین را گریس کاری کنید. با این کار احتمالاً مشکل لرزش و صدای دستگاه رفع می شود.
  • در صورتی که این دو قطعه بلبرینگ و بویین خراب شده باشند، باید آن ها را تعمیر کنید. به این منظور با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی تماس بگیرید.
  • بین دو بویین و تیغه را نگاه کنید و مطمئن شوید که جسمی در بین آن ها قرار نگرفته باشد.
  • در مرحله آخر باید مطمئن شوید که وزن تیغه آبمیوه گیری به چه صورتی پخش می شود. در صورتی که به صورت یکسان پخش نمی شد، باید که این قطعه را تعمیر کنید.

از چه روشی بوی بد آبمیوه گیری هیتاچی را برطرف کنیم؟

به این موضوع مهم دقت داشته باشید که منظور از بوی نامطبوع بویی شبیه به سوختگی است. در صورت استشمام این بو از دستگاه:

  • ابتدا موتور دستگاه را بررسی کنید. در صورتی که موتور سوخته باشد، بوی بدی از دستگاه بلند می شود.
  • دقت کنید در صورتی که مایعات با قسمت های الکتریکی آبمیوه گیری برخورد کند، باعث خراب شدن و یا سوختن آن ها و در نتیجه بوی بد دستگاه می شود.
  • در صورتی که موتورتان مرطوب شده باشد، باید آن را خارج کنید و با دستمال موتور را خشک کنید.

بیشتر این موارد به قسمت های داخلی و حساس آبمیوه گیری مرتبط هستند، پیشنهاد می شود که برای عیب یابی آن ها از تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی کمک بخواهید.

آبمیوه گیری هیتاچی در حین کار ناگهان خاموش می شود، برای تعمیر آن چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورتی که دستگاه شما روشن نشود یا در حین کار خاموش شود، به احتمال زیاد مشکل از اورلود دستگاه است. اورلود و یا محافظ الکتریکی قطعه ای است در صورت وجود خرابی یا مشکل در دستگاه، آن را خاموش می کند. در نتیجه به دلایل زیر ممکن است این قطعه آبمیوه گیری را خاموش کند:

  • در مرحله اول پروانه های خنک کننده را بررسی کنید و مطمئن شوید که خراب نشده باشند.
  • مطمئن شوید که فشار بیش از اندازه به موتور وارد نمی شود.
  • سوییچ محافظتی قطعه دیگری است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.
  • اگر دمای آبمیوه گیری بیش از اندازه زیاد شود، این مشکل رخ می دهد.
  • در مرحله آخر نیز خود قطعه را مورد بررسی قرار دهید و مطمئن شوید مشکلی برای آن پیش نیامده باشد.

پیشنهاد می کنیم که از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی برای تعمیر هریک از این قطعات استفاده کنید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی هوم خانه چه مزایایی دارد؟

بد نیست بدانید که نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری هیتاچی بیش از نیم قرن است که در زمینه تعمیرات آبمیوه گیری فعالیت دارد. در صورتی که از خدمات نمایندگی ما استفاده کنید، از مزایای زیر بهره مند خواهید شد:

  • تمامی خدمات ما در محل و منزل کاربران ارائه می شود.
  • تعمیرکاران ما فقط زمانی قطعات تعویض می کنند که دیگر راهی برای تعمیر باقی نمانده باشد. همچنین قطعاتی که توسط نمایندگی ما ارائه می شوند، از کیفیت بالایی برخوردار هستند.
  • پس انجام خدمات تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی، نمایندگی هوم خانه به شما ضمانت نامه ای می دهد که شما می توانید در صورتی که از کیفیت تعمیرات نمایندگی راضی نبودید، از آن استفاده کنید.

تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر آبمیوه گیری هیتاچی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست