تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ

نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ MyTag در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت‌نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می‌نماید.

اگر قصد خرید یخچالی با کیفیت و مدرن را دارید یخچال مای تگ، بهترین گزینه است. این یخچال‌ها دارای گنجایش زیادی بوده و طبقات مختلفی دارند. قابلیت‌های به روز آن نیز می‌تواند پاسخگوی نیاز هر خانواده‌ای باشد. اگر از این یخچال در منزل استفاده می‌کنید ولی به تازگی با خرابی در آن مواجه شده‌اید، بهتر است آن را سریعاً تعمیر کنید. برای تعمیر آن می‌توانید از خدمات و سرویس‌هایی که نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ ارائه می‌نماید؛ بهره مند گردید. این مجموعه به صورت شبانه‌روزی و در تمام ایام هفته آماده ارائه خدمات است.

نمایندگی تعمیر یخچال مای تگ در تهران از قطعات اصلی و فابریک برای خدمات عیب‌یابی و تعمیرات بهره می‌برد.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی نیست، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی در سراسر تهران است که نیم قرن تجربه داشته و در بین مشتریان شناخته شده است. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد، چنانچه مرکز رسمی آن در ایران دایر شد، شما عزیزان را در جریان قرار می‌دهیم.

آنچه شما در این مطلب می‌خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در تهران
  • تعمیر یخچال مای تگ در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در محل و منزل
  • تعمیر یخچال مای تگ در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال مای تگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال مای تگ
  • عیب‌یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال مای تگ
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ
با هوم خانه همراه باشید تا جواب سوالات خود را در ادامه بیابید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در تهران

امروزه برای تعمیرات لوازم خانگی راه‌های آسانی روی کار آمده است که یکی از این راه‌ها تماس با کارشناسان و تعمیرکارانی است که در این زمینه تخصص دارند. افرادی که از یخچال مای تگ استفاده می‌کنند؛ در صورت بروز هرگونه مشکل در یخچال خود می‌توانند از راه‌های زیر با نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ ارتباط برقرار کنند:

  • برای ارتباط راحت با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ افراد می‌توانند با شماره 02158941 تماس بگیرند.
  • همچنین در صورتی که افراد نتوانستند از طریق این شماره ارتباط برقرار کنند؛ می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیرات یخچال مای تگ تماس گرفته و یا در سایت ثبت‌نام نمایند و با اعلام مشخصات خود منتظر پیامک کد اشتراک و نام تکنسین از سوی نمایندگی تعمیرات یخچال بمانند.
  • کارشناسان ظرف مدت 1 ساعت در آدرس اعلام شده به همراه تجهیرات و قطعات فابریک حضور می‌یابند و مشکل یخچال شما را برطرف می‌سازند.
  • درآخر تعمیرکاران به شما فاکتور و گارانتی قطعه به کار برده در یخچال شما را تقدیم می‌کنند و برای بهبود ارائه خدمات از شما سوالاتی در جهت میزان رضایتمندیتان می‌پرسند.

تعمیر یخچال مای تگ در تهران

اگر جزو مصرف‌کنندگان تهرانی این محصول هستید، برای تعمیر آن حتماً دچار سردرگمی شده‌اید. ماندن در صف تعمیرات، پیدا کردن تعمیرکار ماهر و مطمئن، یافتن قطعات اصل برای تعویض قطعات معیوب و بالا بودن هزینه‌های تعمیر، از جمله مشکلاتی است که شهروندان تهرانی با آن روبه‌رو هستند.

اما با وجود نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ جای هیچ‌گونه نگرانی نیست. این مرکز در تمامی مناطق تهران، شعبه‌هایی تاسیس کرده است. شما می‌توانید به نزدیک‌ترین شعبه به محل زندگی خود مراجعه نمایید. در ضمن شما می‌توانید به صورت تلفنی و از طریق مراجعه به سایت نمایندگی تعمیرات مای تگ سفارش تعمیرات یخچال را ثبت کنید.

از مهمترین مواردی که باید

در نظر داشته باشید این است که از نمایندگی معتبر برای تعمیر یخچال مای تگ کمک بگیرید. سپردن یخچال خود به دست تعمیرکاران بی‌تجربه، چیزی جز هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت.

خدمات پس از فروش  یخچال مای تگ به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت‌های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال مای تگ توسط شرکت‌های مختلفی ارائه می‌شود که برای تماس با آنها می‌توانید از شماره‌هایی که روی ضمانت‌نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده‌اید، می‌توانید از هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال مای تگ در محل و منزل خود بهره‌مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ MyTag در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در محل و منزل به شرح زیر است؛ یکی از خدمات ارزنده شرکت هوم خانه، ارائه خدمات در محل و منزل است. با این نوع خدمات‌رسانی، دیگر نیازی به حمل و انتقال دستگاه به محل نمایندگی نبوده و هزینه‌های تعمیر بسیار کاهش می‌یابد.

ارائه خدمات در محل به این صورت انجام می‌شود که بعد از تماس شما با نمایندگی تعمیر یخچال مای تگ و یا ثبت سفارش به صورت آنلاین، کارشناسان ما با شما تماس می‌گیرند. طی این تماس، آنها هماهنگی‌های لازم را انجام داده و در زمان مقرر، تعمیرکار را به محل اعزام می‌کنند.

تعمیرکار پس از حضور در محل و منزل مشتری در اولین اقدام، شروع به عیب‌یابی دستگاه می‌کند. سپس اقدامات لازم در جهت تعمیرات یخچال را انجام می‌دهد. تعمیرکاران ما تجهیزات لازم برای تعمیر را با خود به همراه آورده و تعمیر را با دقت بالایی انجام می‌دهند. با توجه به کیفیت کار تعمیرکاران، نمایندگی مای تگ به مشتریان خود ضمانت‌نامه یک ساله خدمات ارائه می‌کند.

ضمانت معتبر خدمات تعمیر یخچال مای تگ در خانه مزیت دیگری است که هوم خانه برای شما عزیزان فراهم کرده است.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال مای تگ

هزینه تعمیر یخچال مای تگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ، بسیار منصفانه تعیین شده است.

عدم نیاز به انتقال دستگاه به محل نمایندگی، ارائه گارانتی یک ساله خدمات و استفاده از قطعات اورجینال برای تعویض قطعات معیوب، باعث می‌شود تا هزینه‌های تعمیر به شدت پایین آید. حال آن که هزینه‌های تعمیر نیز در این مرکز بسیار مناسب است. پس، مشتریان با مراجعه به این نمایندگی، نباید نگران هزینه‌های تعمیر باشند.

شفاف‌سازی هزینه‌ها برای مشتریان قبل از اعزام تعمیرکار به محل، امری است که موجب ایجاد اعتماد دوطرفه میان مشتری و نمایندگی شده است. هزینه تعمیرات یخچال مطابق فاکتوری که تعمیرکار به مشتری ارائه می‌کند از وی گرفته می‌شود. برای پرداخت آسان این هزینه‌ها می‌توانید از کارت‌خوان‌های سیار این شرکت استفاده کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال مای تگ

با استفاده از مبالغ درج شده در جدول زیر، می توانید به راحتی هزینه تعمیر یخچال مای تگ را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات یخچال مای تگ هزینه تعمیر یخچال مای تگ
هزینه شارژ گاز یخچال مای تگ 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال مای تگ 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال مای تگ 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال مای تگ 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال مای تگ 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال مای تگ 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال مای تگ 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال مای تگ 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال مای تگ 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال مای تگ بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال مای تگ 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال مای تگ 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال مای تگ 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال مای تگ 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال مای تگ 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال مای تگ 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال مای تگ 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال مای تگ 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال مای تگ 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال مای تگ 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال مای تگ 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب‌یابی یخچال MyTag

عیب‌یابی و تعمیر توسط تعمیرکار یخچال مای تگ به شرح زیر است؛ در نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ تعمیرات یخچال به دست افرادی که تعمیرات یخچال را آموزش دیده‌اند انجام می‌شود.

آنها طی این دوره‌ها آموخته‌اند که تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه، می‌تواند تاثیر مثبتی بر عملکرد یخچال بعد از تعمیر داشته باشد. البته برخی مواقع تعمیر قطعه امکان‌پذیر نیست و یا تعمیر آن صرفه اقتصادی ندارد.
تعمیرکاران ما با تشخیص این موارد، اقدام به تعویض قطعات و جایگزین کردن آنها با استفاده از قطعات اورجینال می‌کنند. این امر نیز باعث می‌شود تا عملکرد یخچال بعد از تعمیر، بی‌عیب و نقص باشد.

اگر موفق به عیب‌یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز یخچال مای تگ در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

مشکلات و ایرادات متداول یخچال مایتگ MyTag

یخچال‌ها به دلیل استفاده زیادی که از آنها می‌شود، بیشتر در معرض خرابی هستند. در این بخش از مقاله به بررسی برخی ایرادات رایج در این دستگاه پرداخته‌ایم.
امید است با استفاده از این راهنمایی‌ها بتوانید ایرادات یخچال مای تگ را در منزل و به دست خودتان رفع کنید؛ اما اگر نتوانید این کار را انجام دهید، می‌توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ بهره بگیرید.

علت بوی نامطبوع یخچال مای تگ چیست؟ برای تعمیر این مورد چه کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، بوی نامطبوع آن است. در صورت بوی نامطبوع از یخچال مای تگ موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • برخی مواقع با باز کردن یخچال، متوجه بوی نامطبوع در آن می‌شوید. برای رفع آن باید بررسی کنید که مبادا غذا و یا مواد فاسد در یخچال باشد. اگر چنین بود، مواد غذایی فاسد را از یخچال خارج کرده و سپس وسایل موجود در آن را خالی کنید.
  • با استفاده از مواد شوینده مناسب و دستمال، محیط داخلی یخچال را پاک کنید. با این کار بوی بد یخچال رفع خواهد شد. در غیر این صورت می‌توانید از بوگیرهای مخصوص یخچال استفاده کنید.

به چه دلیل چراغ یخچال مای تگ روشن نمی شود؟ برای تعمیر چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، روشن نشدن چراغ آن است. در صورت روشن نشدن چراغ مای تگ موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • دلیل روشن نشدن چراغ یخچال، سوختن لامپ آن است. با تعویض لامپ، به راحتی می‌توان مشکل را رفع نمود.
  • اما اگر با اقدامات انجام شده، ایراد یخچال برطرف نشد باید وضعیت سیم‌های این بخش را بررسی کنید.
  • اگر اتصال و قطعی در این سیم‌ها وجود داشته باشد باید توسط نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ برطرف شود.

چگونه مشکل صدای زیاد یخچال مای تگ را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد آن است. در صورت سروصدای زیاد در یخچال مای تگ موارد زیر را برای تعمیر و عیبیابی در نظر بگیرید:

  • تراز نبودن یخچال یکی از دلایلی است که باعث می‌شود یخچال سر و صدای زیادی داشته باشد. باید آن را تراز کنید تا صدای ناهنجار یخچال از میان برود.
  • البته به جز این مورد، شل شدن پیچ قطعات و شکستن پره‌های فن نیز می‌تواند باعث بروز این ایراد شود. با سفت کردن پیچ‌ها و تعویض پروانه فن، می‌توانید این ایراد را رفع کنید.

اگر موفق به عیب‌یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرات یخچال مای تگ درمحل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل ضعیف بودن موتور یخچال مای تگ ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، ضعیف بودن موتور آن است. در صورت ضعیف بودن موتور یخچال مای تگ باید موارد زیر را برای عیب‌یابی و تعمیرات به کار گیرید:

  • در صورتی که از یخچال استفاده نادرست شود و همچنین اگر تنظیمات نامناسب برای درجه یخچال در نظر گرفته شود و یا اگر یخچال کارایی لازم را نداشته باشد؛ این مشکل پدید می‌آید.
  • همچنین در صورتی که موتور بیش از حد کار کند به مرور ضعیف می‌شود.

در صورتی که موتور عملکرد خود را از دست داد، برای رفع مشکل با نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در تهران تماس بگیرید.

برای تعمیر مشکل نشتی آب از یخچال مای تگ، چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، نشتی آب ازدرون یخچال است. در صورت نشتی داشتن یخچال مای تگ باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب‌یابی به کار گیرید:

سرازیر نشدن لوله زه‌کشی به تشت زیر یخچال و یا مسدود شدن این لوله، از دلایل نشتی آب یخچال است. باید به طور مرتب مسیر خروج آب را تمیز کنید.

یخچال مای تگ برفک می زند، برای عیب یابی و تعمیر آن چه کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن آن است. در صورت برفک زدن یخچال مای تگ راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • در صورتی که مکانیزم برفک‌زدای پشت یخچال به درستی کار نکند و لوله پشت فریزر گرم نشوند، این امر ایجاد می‌شود.
  • همچنین سیستم برفک‌زدا به صورت طبیعی هر 6 تا 8 ساعت فعال می‌شود و مانع از تشکیل برفک می‌شود. با تعمیر قطعات برفک‌زدا می‌توان این مشکل را برطرف کرد.

اگر موفق به عیب‌یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در خانه تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

چرا یخچال مای تگ کار نمی کند؟ برای تعمیر چه کاری را انجام دهیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، کار نکردن آن است. در صورت خنک نشدن یخچال مای تگ باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • در صورتی که درجه دما تنظیم نباشد و یا اگر درب یخچال به طور مرتب باز و بسته شود، یخچال خنک نمی‌کند.
  • از دلایل فنی می‌توان به خرابی کمپرسور و یا کمبود گاز نام برد.

در صورتی که نیاز به شارژ گاز باشد، می‌توانید از تعمیرکار یخچال مای تگ هوم خانه کمک بگیرید.

چگونه مشکل داغ کردن موتور یخچال مای تگ را عیب یابی و تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، داغ شدن یخچال است. در صورت داغ شدن موتور یخچال مای تگ راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • در صورتی که در اورلود یخچال ایراد به وجود آمده باشد؛ موتور یخچال داغ می‌کند.
  • همچنین کثیف بودن فن نیز سبب این مشکل می‌شود.

اگر موفق به عیب‌یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیر یخچال مای تگ در منزل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

یخچال مای تگ خاموش می شود، برای تعمیر دستگاه چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خاموش شدن یخچال است. در صورت خاموش شدن یخچال مای تگ موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • اگر جریان برق قطع شود و یا پریز و دوشاخه و کابل ایراد داشته باشند؛ این امر به وجود می‌آید.
  • در صورتی که در سیم‌کشی دستگاه نیز خرابی رخ داده باشد؛ سبب خاموش شدن یخچال می‌شود.
  • همچنین سوختن کمپرسور دلیل دیگر است. برای تعویض کمپرسور با نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در تهران تماس بگیرید.

اگر موفق به عیب‌یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی مرکزی تعمیر یخچال مای تگ در محل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

دلیل یخ زدن مواد غذایی در یخچال مای تگ چیست؟ چگونه آن را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، منجمد شدن مواد غذایی است. در صورت منجمد شدن مواد غذایی باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی یخچال مای تگ  در نظر بگیرید:

  • باید درجه دما، همچنین ترموستات و دریچه دمپر را چک کنید. بهترین دما 2 درجه سانتی‌گراد است.
  • همچنین در صورتی که دریچه دمپر بیش از اندازه باز بماند هوای داخل یخچال سرد می‌شود.
  • در صورتی که ترموستات نیز ایراد پیدا کند این امر به وجود می‌آید.

برای تعویض و تعمیر ترموستات باید با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال مای تگ در هوم خانه تماس بگیرید تا تعمیرکار در محل حاضر شده و به رفع مشکل بپردازد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف‌کننده دارد؟

هوم خانه دارای چندین سال تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی است و در تعمیرگاه مجاز هوم خانه کارشناسان ما دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال مای تگ به مصرف‌کنندگان ارائه دهند به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می‌شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز یخچال مای تگ، بعد از تعمیر دستگاه معیوب وهوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب‌یابی و تعمیر یخچال مای تگ استفاده می‌گردد
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال مای تگ
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه‌های تعمیر صرفه‌جویی خواهید کرد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت‌نامه تعمیر یخچال مای تگ، هیچ‌گونه هزینه‌ای اضافی از مشتری گرفته نمی‌شود و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان است و شما نباید هزینه‌ای برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال مای تگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست