تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ MAYTAG در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

مای تگ، یکی از برندهای پیشرو در زمینه طراحی و تولید انواع ماشین لباسشویی می باشد. افرادی که از این محصولات استفاده می کنند به خوبی از کیفیت آن باخبر هستند. طراحی ظاهری شیک، ظرفیت متفاوت و متناسب با نیاز خانواده ها، برنامه های شستشوی متعدد و شستشوی لباس بدون آسیب به بافت آنها، از ویژگی های این محصولات می باشند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در تهران نیز خدمات پس از فروش این برند را به مشتریان ارائه می کند. بنابراین نباید به هنگام خراب شدن این لباسشویی، نگران باشید. این مرکز به صورت 24 ساعته خدمات خود را به متقاضیان ارائه می کند.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است و نمایندگی رسمی مای تگ نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد، شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در تهران
  2. تعمیر لباسشویی مای تگ در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی مای تگ در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی مای تگ در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی مای تگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی مای تگ
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی مای تگ
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی مای تگ

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در تهران

اگر شما نیز جز آن دسته از افرادی هستید که در صورت خرابی لوازم برقی از افراد ماهر درخواست کمک می‌نمایید؛ بهتر است در صورت خرابی ماشین لباسشویی مای تگ از روش‌های زیر با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در تهران ارتباط برقرار کنید.

  • تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ و همچنین ثبت‌نام در سایت از روش‌های برقراری ارتباط با نمایندگی هستند.
  • اما آسان‌ترین راه برای ارتباط با کارشناسان نمایندگی تماس با شماره 02158941 و اعلام خرابی دستگاه است.
  • کد اشتراک و نام تکنسین پس از وارد شدن مشخصات شما در نمایندگی به شماره همراه اعلام شده؛ ارسال می‌گردد و تعمیرکار ظرف مدت یک ساعت خود را به آدرسی که فرموده‌اید؛ رسانده و با استفاده از قطعات فابریک و اورجینال مشکل ماشین لباسشویی شما را حل می‌نماید.
  • به خاطر داشته باشید که در پایان کار برگه گارانتی قطعه اورجینال را به همراه برگه فاکتور دریافت نمایید.
  • با اعلام میزان رضایت خود از خدماتی که دریافت کرده‌اید؛ می‌توانید به تعمیرکار نمایندگی در جهت بهبود خدمات‌رسانی کمک نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در تهران

اگر جزو شهروندان تهرانی هستید که ماشین لباسشویی مای تگ شما خراب شده است حتماً می دانید که چه دردسرهایی برای تعمیر این محصول در پیش رو دارید. اما با استفاده از خدمات این مرکز، قرار نیست در صف های طولانی مدت منتظر بوده و یا ترافیک های سنگین را تحمل کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در نقاط مختلف شهر تهران، شعبه هایی دارد که دسترسی شما به نمایندگی تعمیرات مای تگ را آسان می کند. خدماتی که در این نمایندگی به مشتریان ارائه می گردند به مدت یک سال ضمانت می شوند. با استفاده از این گارانتی، شما می توانید در طول این مدت، خرابی های ایجاد شده در ماشین لباسشویی را به صورت رایگان تعمیر کنید.

ارائه این کارت ضمانت نامه از اعتماد نمایندگی به کار تعمیرکاران خود، خبر می دهد. بنابراین می توانید با خیال راحت ماشین لباسشویی مای تگ خود را به دست تعمیرکاران این نمایندگی بسپارید.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی مای تگ

اکثر لوازم برقی امروزه دارای کارت گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. اگر ماشین لباسشویی مای تگ نیز دارای کارت گارانتی است؛ می‌توانید در صورت خرابی؛ برای تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ خود با شماره‌های درج شده بر روی کارت گارانتی تماس حاصل کرده و از کارشناس نمایندگی رسمی برند مای تگ درخواست کمک کنید. در صورتی که مشکل ماشین لباسشویی شما شامل گارانتی نمی‌شود؛ می‌توانید از طریق هوم خانه مشکل را پیگیری کنید. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ نیست.در واقع هوم خانه تعمیرگاهی مجاز است که خدمات ویژه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و با استفاده از قطعات فابریک مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف می‌کند. همچنین تعمیرکار هوم خانه به همه سوالاتی که در پایین صفحه و درقسمت دیدگاه مطرح می‌نمایید؛ بدون دریافت هیچ هزینه‌ای پاسخگو است.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ MAYTAG در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در محل و منزل در این بخش به شرح زیر است؛ مصرف کنندگان ماشین لباسشویی ها به دنبال مرکز تعمیراتی می گردند که خدمات خود را در محل ارائه کند. زیرا این دستگاه بسیار سنگین بوده و برای جابجایی آن باید از نیروی انسانی استفاده شده و هزینه زیادی برای انتقال آن به محل نمایندگی مای تگ خرج شود.
مدیران هوم خانه به تمامی نیازها و خواسته های مشتریان خود توجه می کنند. از این رو، خدمات خود را در محل و منزل ارائه می کنند. تعمیرکاران به هنگام حضور در محل و منزل، تمام تجهیزات لازم را با خود به همراه می برند.

به این ترتیب با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ تعمیر وسیله شما در همان روز انجام شده و هیچ مشکلی از بابت نبود ماشین لباسشویی در منزل، نخواهید داشت. برای این که از خدمات این مجموعه در منزل خود برخوردار شوید، کافی است به هنگام ثبت سفارش تعمیرات در این نمایندگی، عنوان کنید که خواهان دریافت خدمات در محل هستید.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است؛ هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی بسیار بالا است. به همین دلیل نیز بسیاری از افراد از تعمیر این دستگاه صرف نظر می کنند.

با توجه به این مسأله، این نمایندگی مجاز، هزینه های تعمیرات را بسیار منصفانه تعیین می کند تا فشار اقتصادی به مراجعه کنندگان وارد نشود. قبل از این که تعمیرکار به محل اعزام شود، مشتریان می توانند با متخصصان مجرب این نمایندگی صحبت کرده و خرابی دستگاه را توضیح دهند. با این کار، آنها مشاوره های رایگانی در اختیار مشتریان قرار می دهند.
همچنین هزینه های تعمیرات را بر اساس نوع خرابی به مشتریان اعلام می کنند. به این ترتیب، مشتریان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ با آگاهی کامل از هزینه ها، اقدام به ثبت سفارش خود می نمایند. همچنین تعمیرکاران در آخر کار، فاکتوری به مشتری ارائه می دهند. در این فاکتور، ریز خدمات و هزینه ها یادداشت شده است.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ

جدول تعرفه خدمات تعمیر لباسشویی مای تگ، به شرح زیر می باشد:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ هزینه تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ
هزینه نصب ماشین لباسشویی مای تگ 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی مای تگ 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مای تگ 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی مای تگ 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی مای تگ بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی مای تگ 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی مای تگ 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی مای تگ 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی مای تگ 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی مای تگ 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی مای تگ 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی مای تگ 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی مای تگ 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی مای تگ بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی مای تگ 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی مای تگ

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی مای تگ در این بخش شرح داده شده است؛ یکی دیگر از خدماتی که در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ به مشتریان ارائه می شود، عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی مای تگ می باشد. تعمیرکارانی که در این مجموعه استخدام شده اند تجربه کافی در این زمینه را دارند.

همچنین دوره های نوین تعمیرات را نیز گذرانده اند. به همین سبب می توانند ماشین های لباسشویی مدرن و با قابلیت های به روز را نیز تعمیر کنند. در ضمن تکنسین های این مجموعه به هنگام تعمیر لباسشویی، قطعات معیوب موجود در ماشین لباسشویی را شناسایی کرده و تعمیر آنها را نسبت به تعویض آنها در اولویت قرار می دهند.
اما اگر قطعه معیوب قابل تعمیر نباشد، با استفاده از قطعات اورجینالی که نمایندگی در اختیار آنها قرار داده است، این قطعات را تعویض می کنند. به این ترتیب از افت کیفیت عملکرد دستگاه بعد از تعمیر جلوگیری می شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی مای تگ توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی مای تگ در این بخش توضیح داده شده است؛ ماشین لباسشویی مای تگ، ممکن است به دلایلی چون استفاده نادرست، نوسان برق و یا دیگر عوامل، خراب شود. در این حالت اگر سطح خرابی وسیع نباشد می توانید با داشتن اطلاعات فنی و تجهیزات لازم، آنها را برطرف کنید.
اما در صورتی که خرابی پیچیده باشد و یا تجربه ای در زمینه تعمیرات نداشته باشید، توصیه می کنیم از خدمات نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی مایتگ استفاده کنید. در این بخش از مقاله، به بررسی برخی ایرادات رایج در ماشین لباسشویی پرداخته ایم.

دلیل روشن نشدن ماشین لباسشویی مای تگ چیست؟ برای تعمیر چه کاری باید انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در  صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی مای تگ باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • یکی از مشکلات رایج در ماشین لباسشویی ها، روشن نشدن آنها است.
  • برخی مواقع پیش می آید که دکمه روشن ماشین لباسشویی را می زنید ولی در کمال ناباوری متوجه می شوید که ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • در این موارد باید اتصال دوشاخه به پریز را بررسی کنید.
  • همچنین کنترل کنید که پریز، برق رسانی دارد یا نه. اگر با این اقدامات، مشکل رفع نشد سراغ کلید روشن/ خاموش دستگاه بروید و سیم کشی آن را چک کنید.
  • برای این کار می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ بهرمند شوید.

چگونه ایراد باز نشدن درب ماشین لباسشویی مای تگ را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب ماشین است. در صورتی باز نشدن ماشین لباسشویی مای تگ راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • اگر هیچ اشکالی در ماشین لباسشویی نباشد بعد از این که کار دستگاه تمام شد درب آن باز می شود.
  • اما اگر لولای درب شکسته باشد و یا قفل کودک دستگاه روشن باشد، درب باز نخواهد شد.
  • با تعویض لولای درب و همچنین خارج کردن از برنامه قفل کودک، این مشکل رفع می گردد.

اگر مشکل باز نشدن درب دستگاه حل نشد بهتر است با خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در تهران در ارتباط باشید.

ماشین لباسشویی مای تگ آب گیری نمی کند، تعمیرکار چگونه این مشکل را رفع می کند؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی آبگیری نکردن آن است. در صورت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی مای تگ نکات زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • آب گیری نکردن مخزن ماشین لباسشویی ناشی از خرابی برد الکترونیکی، پمپ آب، میکروسوئیچ و هیدرواستات است.
  • در ضمن اگر ورودی شیر آب نیز معیوب باشد و یا اتصال شیلنگ به شیر آب به صورت نادرست انجام شده باشد، مانع از ورود آب به دیگ ماشین لباسشویی خواهد شد.
  • چنانچه با این اقدامات به نتیجه نرسیدید، توصیه می کنیم گرفتگی شیلنگ را نیز بررسی کرده و انسداد آن را رفع نمایید.

اگر دستگاه شما آبگیری نمیکند با تعمیرکار نمایندگی تعمیر مجاز مرکزی ماشین لباسشویی مای تگ در تهران در ارتباط باشید.

تعمرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل بروز خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی مای تگ ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خظا دادن صفحه آن است. در صورت بروز خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی مای تگ موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • اگر ماشین لباسشویی از نوع دیجیتال است خطاها به صورت ارور روی صفحه نمایش ظاهر می شود.
  • خطاها نشان دهنده ایراد در قطعات ماشین لباسشویی است.

اگر صفحه نمایش دستگاه شما خطا میدهد، بهتر است جهت عیب یابی و رفع مشکل با خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی مایتگ در محل در ارتباط باشید.

ماشین لباسشویی مای تگ بعد از آبگیری، وارد مرحله بعد نمی شود، تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی در این مورد چه نظری دارد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نرفتن به مرحله بعد از آبگیری است. در صورت آبگیری نکردن لباسشویی مای تگ باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورتی که موتور دستگاه ایراد داشته باشد دستگاه آبگیری نمی کند.
  • در واقع ایراد در خازن راه انداز، خرابی برد تنظیم دور، نوسان در برق شهری و همچنین خارج شدن سوکت موتور سبب آبگیری نکردن لباسشویی می شود.
  • ایراد در شیر برقی نیز سبب می شود تا دستگاه آبگیری نکند.

اگر دستگاه شما بعد از آبگیری وارد مرحله بعدی نمیشود، میتوانید جهت عیب یابی با خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در تهران در ارتباط باشید.

دیگ ماشین لباسشویی مای تگ نمی چرخد، چگونه این مشکل را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن مخزن ماشین لباسشویی مای تگ باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر لباسشویی نچرخد، خرابی یا شل شدن تسمه، عامل آن است.
  • در واقع در صورتی که موتور نیم سوز شده باشد مانع از چرخش دیگ می شود.
  • در واقع حجم بالای لباس ها نیز سبب می شود تا دستگاه درون لباسشویی نچرخد.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در محل در ارتباط باشید.

ماشین لباسشویی مای تگ در حین کار خاموش می شود، برای عیب یابی و تعمیر چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی از کار افتادن ان است. در صورت از کار افتادن لباسشویی مای تگ باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت قطع بودن شیر آب ماشین لباسشویی از کار می افتد.
  • اگر حجم لباس ها بیش از اندازه باشد در نتیجه دستگاه قادر به چرخش نیست.
  • نیم سوز شدن موتور نیز عامل دیگر از کار افتادن لباسشویی است.

اگر دستگاه شما از کار افتاده است، بهتر است برای حل مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لباسشویی مایتگ بهره مند شوید.

چگونه مشکل بوی سوختگی ماشین لباسشویی مای تگ را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی بوی سوختگی آن است. در صورت انتشار بوی سوختگی از ماشین لباسشویی مای تگ باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت نیم سوز شدن موتور، بوی سوختگی انتشار می یابد.
  • همچنین در صورت اتصالی برق دستگاه نیز این مشکل پدید می آید.
  • اگر برد دستگاه خراب شده باشد یا اگر تسمه دیگ لباسشویی شل شده باشد انتظار بوی سوختگی است.

اگر دستگاه شما بوی سوختگی دارد بهتر است برای حل مشکل با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در تهران در ارتباط باشید.

ماشین لباسشویی مای تگ صدای زیادی می دهد، چگونه آن را تعمیر کنیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای زیاد آن است. در صورت سروصدای زیاد ماشین لباسشویی مای تگ باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • سروصدای زیاد ماشین لباسشویی به دلیل وجود شی فلزی در بین لباس ها است.
  • همچنین ایراد در بلبرینگ و یا شل شدن پولی نیز سبب این مشکل می شود.
  • در صورتی که جسم سنگینی روی ماشین لباسشویی قرار بگیرد نیز سبب این مشکل می شود.
  • همچنین تراز نبودن علت دیگر این مشکل است.

اگر دستگاه شما سر و صدای زیادی دارد، بهتر است برای عیب یابی از خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در محل بهره مند شوید.

چرا باید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در هوم خانه استفاده کنیم؟

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ به شرح زیر است؛ هوم خانه، سال ها است که به عنوان یکی از مراکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی در تهران شناخته می شود.

شهرت و اعتبار این مرکز، مدیون خدمات درجه یک ارائه شده در این مجموعه و کیفیت تعمیر تعمیرکاران می باشد. با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ می توانید دستگاه خود را با بهترین کیفیت و کمترین هزینه، تعمیر کنید.

مزایای کلی هوم خانه برای تعمیر ماشین لباسشویی مای تگ در محل به شرح زیر است؛

  1. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه قطعات اصل و فابریک
  4. کاهش هزینه تعمیرات تا 75 درصد
  5. ارائه ضمانت 3 الی 12 ماهه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مای تگ در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست