تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر

هوم خانه تعمیرگاه تعمیرات یخچال سینجر در شمال جنوب شرق و غرب تهران است و  با استفاده از تعمیرکار مجرب و با ضمانت‌نامه معتبر و قطعات اصلی به شما خدمات تعمیرات و عیب‌یابی یخچال سینجر ارائه می‌نماید.

سینجر یکی از برندهای بزرگی است که در ایران فعالیت دارد. این برند در زمینه تولید انواع لوازم خانگی بسیار موفق عمل کرده و بخش بزرگی از بازار این محصولات را به خود اختصاص داده است. با خرید یخچال‌های سینجر، تا سال‌های سال، خود را از بابت خرید و یا تعویض و تعمیر این محصول راحت کنید. اما اگر به هر دلیلی یخچال سینجر شما خراب شد می‌توانید با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر آن را در اولین فرصت تعمیر کنید. این تعمیرگاه دارای کادری متخصص بوده و تعمیرات را با کیفیت بسیار بالایی ارائه می‌کند. در ادامه این مطلب شما را بیشتر با این مجموعه آشنا خواهیم کرد.

هوم خانه به عنوان تعمیرگاه تعمیر یخچال سینجر برای خدمات خود کاهش چمشگیر هزینه را تا 75 درصد در نظر گرفته است.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی یخچال سینجر نیست، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی بوده که در سراسر تهران شعب دارد و با نیم قرن تجربه توانسته است جایگاه خوبی را در بین مشتریان پیدا کند. برای ارتباط به نمایندگی رسمی به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می‌خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر در تهران
  • تعمیر یخچال سینجر در تهران
  • تعمیرگاه تعمیرات یخچال سینجر در محل و منزل
  • هزینه تعمیر یخچال سینجر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال سینجر
  • عیب‌یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال سینجر

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر در تهران

مشتریانی که برای تعمیر یخچال سینجر خود به دنبال کارشناسان زبده هستند؛ می‌توانند با روش‌های زیر با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر ارتباط برقرار کنند:

  • ساده‌ترین راه ارتباط با کارشناسان برقرای تماس با شماره 02158941 است.
  • در غیر این صورت شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر مشخصات خود را اعلام نمایید. پس از ارسال کد اشتراک و نام تکنسین به شماره موبایل شما کمتر از 1 ساعت کارشناسان به آدرس گفته شده؛ آمده و به تعمیر یخچال سینجر شما مشغول می‌شوند.
  • تمامی قطعاتی که این تعمیرکاران در یخچال شما مورد استفاده قرار می‌دهند؛ فابریک است. به همین دلیل در آخر کار، برگه گارانتی به شما تقدیم می‌شود.
  • همچنین کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر پس از اتمام کار خود برگه فاکتور را نیز به شما داده و در جهت بهبود ارائه خدمات سوالاتی درباره میزان رضایتمندی شما می‌پرسند.

تعمیر یخچال سینجر در تهران

شهروندان عزیز تهرانی به هنگام خرابی هر کدام از لوازم خانگی، دغدغه‌هایی زیادی خواهند داشت. این که یک مرکز تعمیراتی مطمئن پیدا کنند، در صف طولانی این مراکز بمانند و هزینه‌های سرسام‌آوری را برای حمل و نقل بپردازند، برای آنها مشکل‌ساز خواهد بود؛ اما با وجود تعمیرگاه تعمیرات یخچال سینجر جای هیچ نگرانی نیست. زیرا نمایندگی تعمیرات سینجر در مناطق مختلف شهر تهران، شعباتی دایر کرده است. شهروندان عزیز می‌توانید در اسرع وقت به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه کرده و تعمیرات یخچال سینجر خود را انجام دهید. در ضمن می‌توانید بدون خارج شدن از منزل، به صورت تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید.

هوم خانه با نیم قرن تجربه جایگاه خود را در بین مشتریان پیدا کرده است و با ارائه خدمات صادقانه به مشتری توانسته رضایت مشتریان را کسب کند.

خدمات رسمی پس از فروش یخچال سینجر

اکثر لوازم خانگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. یخچال سینجر نیز از خدمات پس از فروش و کارت گارانتی که اعتباری محدود دارد، بهره‌مند است و در صورتی که یخچال سینجر دچار مشکل شود، می‌توانید برای تعمیر یخچال سینجر در نمایندگی رسمی با شماره‌هایی که بر روی کارت گارنتی موجود است؛ تماس حاصل کنید. اما اگر از خدمات نمایندگی رسمی یخچال سینجر راضی نبودید؛ می‌توانید ضمن اعتماد به هوم خانه به عنوان یک مرکز معتبر از خدمات ویژه آن بهره‌مند گردید. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال سینجر نیست.تعمیرکار هوم خانه طبق استانداردهای لازم با استفاده از قطعات فابریک و با ضمانت‌نامه رسمی کار تعمیر یخچال فریزر سینجر شما را انجام می‌دهد. در ضمن مشتریانی که می‌خواهند به سوال‌های خود درباره تعمیر یخچال سینجر پاسخ دهند، می‌توانند سوال خود را در پایین صفحه در قسمت دیدگاه وارد کرده تا از تعمیرکار هوم خانه جواب‌های صحیح را دریافت کرده و به راحتی؛ بدون هزینه‌ای مشکل یخچال را برطرف کنند.

تعمیرگاه تعمیرات یخچال سینجر Singer در محل و منزل

خدمات تعمیرگاه تعمیرات یخچال سینجر در محل و منزل در این بخش شرح داده شده است:

با استفاده از خدمات و سرویس‌هایی که هوم خانه به مشتریان خود ارائه می‌دهد؛ می‌توانید یخچال را در منزل تعمیر نمایید. تعمیرکاران نمایندگی سینجر با حضور در محل و منزل، یخچال را عیب‌یابی کرده و سریعاً نسبت به تعمیر آن اقدام می‌کنند. این افراد با تجهیزات کامل در محل و منزل حضور می‌یابند. این امر سبب می‌شود تا تعمیرات با سرعت بالایی انجام شده و در همان روز، کار تعمیرات به پایان برسد.

تعمیرگاه تعمیرات یخچال سینجر از تعمیرکارانی زبده استفاده می‌کند، به همین سبب هم به کار آنها و نحوه تعمیر لوازم خانگی توسط آنها، اعتماد کامل دارد. از این رو تعمیرات این محصولات را تضمین می‌کند. ضمانت‌نامه 3 الی 12 ماهه خدمات که این تعمیرگاه معتبر به مشتریان ارائه می‌کند، به آنها این اجازه را می‌دهد تا در طول گارانتی، خیالشان بابت تعمیر قطعه راحت باشد.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال سینجر

یکی از دغدغه‌های دیگر کاربران لوازم خانگی سینجر هزینه تعمیرات یخچال است. در تعمیرگاه تعمیرات یخچال سینجر تمامی هزینه‌های تعمیر بر اساس نرخ‌های تعیین شده از سوی اتحادیه مشخص می‌شوند. به همین سبب هم هیچ هزینه مازادی از آنها دریافت نخواهد شد. کارشناسان این مجموعه بر اساس توضیحاتی که مشتری می‌دهد، نوع خرابی دستگاه را تعیین می‌کنند. سپس بر اساس این اطلاعات، هزینه تعمیر را برآورد می‌کنند. اگر مشتری به این هزینه راضی باشد، تعمیرکار به محل اعزام می‌شود. در پایان کار نیز به منظور شفاف‌سازی هزینه‌های تعمیر، فاکتوری به صاحبان کالا ارائه می‌شود. هزینه تعمیر بر اساس اعداد و ارقام موجود در فاکتور از مشتری دریافت می‌شود. مشتریان با پرداخت هزینه از طریق کارت‌خوان‌های سیاری که تعمیرکاران به همراه دارند، کار خود را راحت می‌کنند.

هوم خانه هزینه تعمیرات را براساس نرخ اتحادیه تعیین می‌کند و همین امر سبب شفا‌ف‌سازی هزینه‌های تعمیر یخچال سینجر شده است.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال سینجر

با کمک جدول آورده شده در این بخش از مطلب، برای بررسی هزینه تعمیر یخچال سینجر اقدام نمایید:

خدمات تعمیرات یخچال سینجر هزینه تعمیر یخچال سینجر
هزینه شارژ گاز یخچال سینجر 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال سینجر 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال سینجر 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال سینجر 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال سینجر 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال سینجر 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال سینجر 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال سینجر 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال سینجر 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال سینجر بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال سینجر 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال سینجر 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال سینجر 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال سینجر 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال سینجر 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال سینجر 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال سینجر 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال سینجر 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال سینجر 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال سینجر 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال سینجر 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب‌یابی یخچال Singer

برای تعمیر یخچال سینجر باید از تکنسین‌هایی استفاده کنید که دانش این کار را داشته و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند. با این کار هم از کیفیت تعمیرات و هم نحوه عملکرد یخچال بعد از تعمیر، آسوده خاطر خواهید بود. در تعمیرگاه تعمیرات یخچال سینجر برای تعمیر باکیفیت یخچال سینجر، دوره‌هایی برای تعمیرکاران برگزار می‌شود. در این دوره‌ها، آنها آموزش می‌بینند که تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن، در اولویت کار آنها باشد. تنها زمانی اقدام به تعویض قطعه کنند که قطعه معیوب قابل تعمیر شدن نباشد. برای این کار نیز از قطعات اورجینال استفاده نمایند.

اگر موفق به عیب‌یابی در منزلتان نشدید با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال سینجر تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

مشکلات و ایرادات متداول یخچال سینجر Singer

استفاده نادرست از یخچال و عوامل بیرونی نظیر نوسان برق و … ممکن است بر نحوه عملکرد یخچال تأثیر بگذارد. این تأثیر باعث خرابی دستگاه می‌شود و باید سریعاً آن را تعمیر کرد. اگر دستی در تعمیرات دارید، می‌توانید خودتان دست به کار شوید؛ اما در غیر این صورت بهتر است با تعمیرکاران نمایندگی مرکزی تعمیرات یخچال سینجر تماس بگیرید. در این بخش از مقاله به بررسی برخی ایرادات رایج در یخچال اشاره کرده و روش تعمیر آنها را توضیح خواهیم داد:

علت اتوماتیک نکردن یخچال سینجر چیست؟ برای تعمیرات چه کنیم؟

در صورت اتومات نکردن یخچال سینجر باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • یکی از دلایل این که یخچال یک سره کار کرده و اتوماتیک نمی‌کند، تمام شدن گاز یخچال است. در این صورت باید گاز آن را شارژ کنید.
  • در ضمن خراب شدن اواپراتور و ترموستات نیز در این امر دخیل هستند. به منظور تعمیر یخچال، باید این قطعات را بررسی و تنظیم کنید.

اگر دستگاه شما همچنان اتومات نمیکند، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر در خانه بهره مند شوید.

چرا درب یخچال سینجر بسته نمی شود؟ برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

در صورت بسته نشدن درب یخچال راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • یکی از ایرادات رایج در یخچال‌ها که اکثر کاربران آن را تجربه کرده‌اند، بسته نشدن درب یخچال است.
  • دلیل این خرابی ممکن است حجم زیاد مواد غذایی داخل یخچال باشد.
  • به هنگام قرار دادن مواد غذایی داخل یخچال، به ظرفیت آن و نحوه چیدمان وسایل دقت کنید.
  • در ضمن تراز نبودن و وجود ظرف و مواد غذایی سنگین در درب یخچال نیز باعث بروز چنین اتفاقی می‌شود.

اگر درب دستگاه شما بسته نمیشود، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال فریزر سینجر در محل بهره مند شوید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل داغ کردن موتور یخچال سینجر پیشنهاد می دهد؟

در صورت داغ کردن موتور یخچال راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • چنانچه با داغ کردن موتور یخچال مواجه شدید، احتمالاً قطعات کیپ شده‌اند یا این که کمپرسور یخچال خراب شده است.
  • این قطعات را به دقت بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تعمیر و یا تعویض کنید.
  • در ضمن خراب شدن اورلود یخچال نیز باعث بروز چنین ایرادی می‌شود.
  • برای تعمیر آن، از تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر کمک بگیرید.

چگونه مشکل ضعیف بودن موتور یخچال سینجر را تعمیر کنیم؟

در صورت ضعیف بودن موتور یخچال سینجر باید موارد زیر را برای عیب‌یابی و تعمیرات به کار گیرید:

  • در صورت تمیز نکردن موتور و همچنین باز گذاشتن درب یخچال و یا در صورت تنظیمات نادرست درجه یخچال سبب می‌شود تا عملکرد موتور یخچال ضعیف شود.
  • آسیب به قطعات پشت یخچال و جابه‌جایی در حین روشن بودن نیز سبب آسیب به موتور می‌شود.

برای تعویض یا تعمیر موتور بهتر است با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

چه اقداماتی برای تعمیر مشکل نشتی آب از یخچال سینجر لازم است؟

در صورت نشتی داشتن یخچال سینجر باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب‌یابی به کار گیرید:

  • سرازیر نشدن لوله زه‌کشی به تشت زیر یخچال و یا مسدود شدن این لوله از مواردی است که سبب نشتی آب می‌شود.
  • به دقت اقدام به بررسی علت نشتی کرده و فورا آن را برطرف کنید.

اگر مشکل نشتی آب در دستگاه شما برطرف نشد، کافی است برای عیب یابی و تعمیر از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر سینجر بهره مند شوید.

چرا یخچال سینجر سر و صدا و بوی بدی دارد؟ برای تعمیر چه کنیم؟

در صورت سروصدای زیاد یخچال سینجر موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی به کار گیرید:

  • در صورت فاسد شدن مواد غذایی درون یخچال، بوی نامطبوعی به مشام می‌رسد.
  • همچنین در صورت تمیز نکردن واشر دور درب و یا قفسه‌ها نیز سبب بوی بدی می‌شود.
  • در صورتی که یخچال تراز نباشد و یا قطعات شل باشد صدای زیادی از دستگاه بلند می‌شود.
  • همچنین ایراد در تیغه‌های فن سبب صدای زیادی از دستگاه می‌شود.

چگونه مشکل برفک زدن یخچال سینجر را عیب یابی و تعمیر کنیم؟

در صورت برفک زدن یخچال سینجر راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • در صورتی که لوله‌های پشت فریزر گرم نشوند، یعنی برفک‌زدایی درست انجام نمی‌شود.
  • هر 6 تا 8 ساعت سیستم برفک‌زدا فعال شده و مانع از برفک زدن می‌شود. ایراد در سیستم برفک‌زدا سبب تشکیل برفک می‌شود.

اگر دستگاه شما همچنان برفک میزند، جهت رفع مشکل با تعمیرکار نمایندگی مرکزی یخچال سینجر تماس حاصل نمایید.

به چه دلیل یخچال سینجر خنک نمی شود؟ برای عیب یابی و تعمیر چه کاری لازم است؟

در صورت خنک نشدن یخچال سینجر باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • اگر دمای یخچال تنظیم نباشد.
  • یا اگر در کمپرسور ایراد به وجود آمده باشد.
  • و همچنین کمبود گاز باعث خنک نکردن یخچال سینجر می‌شود.
  • برای برطرف کردن مشکلات کمپرسور باید دانش فنی داشته باشید، در صورت نیاز می‌توانید با تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال سینجر در هوم خانه تماس بگیرید.

دلیل برق داشتن بدنه یخچال سینجر چیست؟ برای تعمیر و عیب‌یابی چه کنیم؟

در صورت برق داشتن بدنه یخچال سینجر موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • ایراد در سیم‌کشی سیم‌های رابط یکی از مواردی است که سبب برق‌دار شدن بدنه می‌شود.
  • و همچنین ایراد در ترموستات نیز دلیل دیگر این مشکل است.
  • و یا سرپیچ‌های درون فضای یخچال این امر را به وجود می‌آورد.

برای بررسی سیم‌کشی یا مدار داخلی دستگاه کافیست با نمایندگی یا تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر یخچال سینجر هوم خانه تماس بگیرید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف‌کننده دارد؟

در تعمیرگاه مجاز هوم خانه همواره متخصصان ما در تلاش‌اند تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال سینجر به مصرف‌کنندگان خود ارائه دهند و مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کنند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می‌شوید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر، بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، هوم خانه یک کارت گارانتی به او ارائه می‌دهد.
  • هوم خانه صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان را برای شما میسر می‌سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب‌یابی و تعمیر یخچال سینجر استفاده می‌کنند.
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال سینجر
  • هزینه‌های تعمیرات در هوم خانه مطابق با تعرفه‌های اتحادیه است که همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه‌ها می‌شود.

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت‌نامه‌ی تعمیر یخچال سینجر، هیچ‌گونه هزینه‌ای اضافی از مشتری گرفته نمی‌شود و حتی هزینه‌ ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان است و شما نباید هزینه‌ایی برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال سینجر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست