تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات یخچال برفاب

هوم خانه تعمیرگاه تعمیرات یخچال برفاب در شمال جنوب شرق و غرب تهران است که با استفاده از تعمیرکار مجرب و با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما خدمات تعمیر و عیب یابی را ارائه می نماید.

امروزه استفاده از لوازم خانگی به خصوص یخچال، در آشپزخانه بسیار ضروری است. می­توان گفت که تقریباً نبود آن­ در خانه را نمی­توان تصور کرد. چرا که نگهداری از مواد غذایی با وجود آن میسر خواهد شد. ناگفته پیداست که با پیشرفت تکنولوژی و صنعت، جایگاه یخچال هم به بالاترین حد خود رسیده است و باعث شده قابلیت های فراوانی در آن ایجاد شود تا زندگی راحت­ تری نسبت به گذشته برای خانواده ها فراهم گردد. در همین راستا، وجود یک مرکز حرفه ‌ای نظیر هوم ­خانه که تعمیرگاه تعمیرات یخچال برفاب در تهران است، برای زمانی که این وسیله دچار اشکال می شود بسیار مهم است.

هوم خانه به عنوان تعمیرگاه معتبر تعمیر یخچال برفاب در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی کنید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی برفاب نمی باشد بلکه به عنوان تعمیرگاه لواز خانگی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. برای استفاده از خدمات نمایندگی رسمی به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال برفاب در تهران
  • تعمیر یخچال برفاب در تهران
  • تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال برفاب در محل و منزل
  • تعمیر یخچال برفاب در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال برفاب در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال برفاب
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال برفاب
  • هوم خانه تعمیرگاه تعمیرات یخچال برفاب
در ادامه این مطلب در مورد مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرگاه تعمیر یخچال برفاب هوم خانه و همچنین ایرادات رایج این یخچال، مطالبی را بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال برفاب در تهران

مصرف‌کنندگان برای رفع مشکلاتی که در لوازم خانگی برقی به خصوص یخچال فریزر آنها به وجود می‌آید؛ نیازمند افرادی هستند که بتوانند با خیالی راحت دستگاه خود را برای تعمیر به آنها بسپارند. از این رو اگر از یخچال فریزر برفاب استفاده می‌کنید؛ در زیر به راه‌های ارتباط با نمایندگی تعمیرات یخچال برفاب اشاره کرده‌ایم.

  • راه آسان در ارتباط با متخصصان نمایندگی تماس با شماره 02158941 است.
  • ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر یخچال برفاب از دیگر راه‌ها به حساب می‌آید.
  • تعمیرکار یخچال برفاب تا حداکثر 1 ساعت بعد از ارسال پیام کد اشتراک و نام تعمیرکار در آدرس شما حضور یافته و مشکل یخچال برفاب شما را با استفاده از قطعات فابریک برطرف می‌کند.
  • زمانی که کار تعمیرکار تمام شد؛ برگه گارانتی قطعه استفاده شده در یخچال و برگه فاکتور را به شما تقدیم می‌کند.
  • همچنین مشتریان می‌توانند برای کمک به عملکرد بهتر کارشناسان نمایندگی میزان رضایت خود از خدمات دریافتی را  اعلام نمایند.

نمایندگی تعمیر یخچال برفاب در تهران

تعمیرگاه مجاز هوم خانه جهت تعمیرات یخچال برفاب دارای یک تیم متبحر و کاربلد از مهندسین باتجربه می باشد. این افراد در زمینه شناسایی عیب و تعمیر لوازم­ خانگی به خصوص یخچال فعالیت دارند. آنها در همه حال آماده خدمت رسانی به مشتریان خود می باشند. این مرکز رمز موفقیت و پیروزی خود را جلب رضایت و اعتماد مشتریان اعلام کرده و همیشه این نکته را هدف والای خود معرفی می کند.

اگر در تهران زندگی می کنید بهتر است با خدمات این تعمیرگاه بیشتر آشنا شوید. تکنسین های متخصص این تعمیرگاه، علاوه بر خدمت­ رسانی شبانه روز به مشتریان، پایه و اساس فعالیت خود را استفاده از محصولات باکیفیت و درجه یک می­دانند. آنها همیشه در تلاشند تا از بهترین قطعات برای تعمیر محصولات استفاده نمایند. نمایندگی تعمیرات برفاب هزینه کلیه خدمات خود را با قیمت مناسب به افراد عرضه می­کند؛ چرا که انجام این امر را حفظ حقوق مشتری می داند.

کاربران گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی تعمیر یخچال برفاب در تهران به صورت رسمی نمیباشد و در قالب تعمیرگاه مجاز لوازم برقی آشپزخانه به عیب یابی و رفع مشکل تعمیر یخچال برفاب و دیگر برندها میپردازد.

هوم خانه با نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات انواع یخچال توانسته است جایگاه خود را به عنوان مرکز مورد اعتماد مشتریان کسب کند. از جمله خدمات این مرکز به ضمانت قطعات به کار رفته در محصول می توان اشاره کرد که اعتماد مشتریان را جلب کرده است.

خدمات رسمی پس از فروش یخچال برفاب

هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال برفاب نیست. هوم خانه در واقع مرکز معتبری است که مصرف‌کنندگان لوازم خانگی برقی می‌توانند از آن برای تعمیرات محصولات خود استفاده کنند. در مجموعه هوم خانه تعمیرکار با استفاده از قطعات فابریک یخچال برفاب شما را به بهترین نحو در محل سرویس می­‌کند و به سوالات شما در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ می‌دهد. اگر می‌خواهید مشکل یخچال را خودتان برطرف کنید؛ می‌توانید در قسمت دیدگاه در پایین صفحه از کارشناسان هوم خانه سوالات خود را پرسیده و یا بدون پرداخت هزینه‌ای مشاوره دریافت نمایید.

علاوه بر این مصرف‌کنندگان می‌توانند در صورتی که یخچال برفاب دارای خدمات پس از فروش و کارت گارانتی است، تعمیر یخچال فریزر برفاب را به دست نمایندگی این برند بسپارند. برای دریافت خدمات از نمایندگی رسمی مصرف‌کنندگان باید به اعتبار گارانتی یخچال توجه نمایند و در صورتی که مدت اعتبار آن به پایان نرسیده بود با شماره‌های درج شده بر روی برگه گارانتی تماس حاصل نمایند.

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال برفاب در محل، منزل و خانه شما

یکی از امتیازات تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال برفاب، احترام گذاشتن به زمان و وقت مشتریان می­باشد. این شرکت همواره با حضور به موقع در محل و منزل افراد در جهت رفع اشکالات دستگاه های آنها گام برمی­دارد و آرامش را برای آنها به ارمغان می آورد. همین امر موجب شده که در بسیاری از موارد که باید یخچال معیوب به تعمیرگاه فرستاده شود، حضور یک تکنسین در محل مشتری، مشکل را برطرف کرده و نیاز به انتقال یخچال را منتفی کرده است. یکی دیگر از امتیازاتی که نمایندگی برفاب  برای مشتریان ایجاد نموده است کمک به کاهش هزینه­ های آنها می باشد. چرا که با حضور تعمیرکار، هزینه های اضافی برای مشتریان حذف شده است. بنابراین با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال برفاب در محل، منزل یا خانه خود در زمان و هزینه اقتصادی صرفه جویی نمایید.

اعزام تعمیرکار به محل برای تعمیر یخچال برفاب از جمله خدماتی است که هوم خانه برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته است.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال برفاب

هزینه تعمیر یخچال برفاب در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است:

یکی از مواردی که امروزه خیلی به چشم می­خورد، خراب شدن و آسیب لوازم خانگی به خصوص یخچال است که نگرانی­های متعددی را برای افراد ایجاد می نماید. در این بین، تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال برفاب این امکان را برای مشتریان فراهم نموده است که افراد متخصص و مجرب خود را در محل داشته باشند. این سرویس سبب می شود که هم استرس مشتریان برطرف گردد و هم رفت و آمد آنها کاهش پیدا کند. شما می توانید برای ارتباط با این مرکز با شماره های شرکت تماس بگیرید یا این که به سایت شرکت سر بزنید. از سوی دیگر، نمایندگی تعمیر یخچال برفاب بعد از اعزام تعمیرکار به محل و تشخیص عیوب دستگاه، آن­ را به سرعت تعمیر یا در صورت لزوم قطعه آن­ را تعویض می­کند. تعمیرکاران این مرکز پس از اتمام کار خود، فاکتوری به مشتری جهت اطلاع آنها به همراه ضمانت 3 الی 12 ماهه عرضه می کند تا هم از کم و کاست تعمیر یخچال خود باخبر شوند و هم بتوانند از مزایای گارانتی بهرمند گردند. این موضوع نشان از حسن صداقت و شفافیت این مرکز خوش سابقه دارد.

هوم خانه با ارائه گارانتی 3 الی 12 ماهه برای خدمات تعمیر یخچال برفاب سبب شده است تا رضایت مشتریان را کسب کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال برفاب

به منظور بررسی هزینه تعمیر یخچال برفاب، می توانید از مبالغ درج شده در جدول زیر کمک بگیرید:

خدمات تعمیرات یخچال برفاب هزینه تعمیر یخچال برفاب
هزینه شارژ گاز یخچال برفاب 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال برفاب 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال برفاب 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال برفاب 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال برفاب 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال برفاب 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال برفاب 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال برفاب 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال برفاب 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال برفاب بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال برفاب 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال برفاب 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال برفاب 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال برفاب 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال برفاب 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال برفاب 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال برفاب 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال برفاب 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال برفاب 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال برفاب 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال برفاب 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال برفاب Barfab 

تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات یخچال برفاب متشکل از مهندسین خبره و آموزش دیده است که توانایی کامل جهت تعمیر دستگاه را دارند. دانش و پشتکار فراوانی­ که افراد توانمند این مرکز دارند باعث شده که آنها بتوانند به سرعت عیوب یخچال را مشخص کرده و درصدد تعمیر آن باشند. آنها با تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن، موجبات افزایش کارایی و طول عمر دستگاه را فراهم می کنند.

اگر موفق به عیب یابی یخچال برفاب در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات آن تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال برفاب Barfab توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات

مشکلات و ایرادات متداول یخچال برفاب در این بخش شرح داده شده است:

از عوامل متعددی که باعث خراب شدن یخچال می شود استفاده نادرست از آن می باشد. به همین خاطر تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال برفاب برای کاهش نگرانی مشتریان، آماده خدمت رسانی است. افراد متخصص و دوره دیده این مرکز برای آسودگی خیال مشتریان، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن را در اولویت کار خود دارند. در صورت نیاز نیز از قطعات اورجینال استفاده می نمایند تا مشکل به صورت کلی ریشه کن شود.

از جمله ایرادات رایج یخچال برفاب:

علت صدای های غیرطبیعی در یخچال برفاب چیست؟ برای تعمیر چه باید کرد؟

در صورت صدای غیر طبیعی در یخچال برفاب باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار برد:

  • این مشکل ممکن است در وهله اول ناشی از درست قرار نگرفتن یخچال در جایگاه خود باشد که به خوبی تراز نشده است.
  • آسیب به قسمت داخلی موتور هم موجب عدم کارایی و در نتیجه سر و صدای فراوان در یخچال می شود.
  • پس، مراجعه به نمایندگی تعمیرات یخچال برفاب بهترین گزینه است که در کوتاه ترین زمان در جهت کمک رسانی و تعمیر قطعات دستگاه گام برمی ­دارد.

مشکل اتومات نکردن یخچال برفاب چیست؟ برای تعمیر و رفع ایراد چه کنیم؟

در صورت اتومات نکردن یخچال برفاب باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • به دلیل استفاده بیش از حد از یخچال، ممکن است گاز یخچال کم شده باشد.
  • سیم هایی که در پشت یخچال تعبیه شده اند ممکن است درست تنظیم نشده باشد و موجب عدم اتومات کردن یخچال شوند. در این صورت استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال برفاب به شدت تأثیرگذار بوده و موجب رفع نقص و تعمیر یخچال می­شود.

برای تعمیر مشکل نشتی آب از یخچال برفاب چه کار کنیم؟

در صورت خروج آب از یخچال برفاب باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • گاهی اوقات این مشکل به دلیل تنظیم نبودن یخچال در جایگاه خود است.
  • همین طور ممکن است بخش تخلیه آب آن دچار مشکل و آسیب شده باشد که نشان دهنده نشتی آب است.

نحوه تعمیر مشکل یخ زدن مواد غذایی در یخچال برفاب چگونه است؟

در صورت یخ زدن غذا در یخچال برفاب باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • در صورتی که دمای یخچال تنظیم نشده باشد غذا یخ می زند.
  • همچنین اگر دمای یخچال در درجه پایین قرار داشته باشد نیز این امر رخ می دهد.
  • اگر دمپر یخچال دچار ایراد شده باشد، نیز غذا یخ می زند.

افراد می­توانند با تماس به نمایندگی تعمیرات یخچال برفاب، در اسرع وقت وسیله خود را تعمیر یا قطعه معیوب را تعویض کنند.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل وجود رطوبت در یخچال برفاب پیشنهاد می دهد؟

در صورت وجود رطوبت در یخچال برفاب باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورتی که درب یخچال یه طور مکرر باز و بسته می شود نیز این امر رخ می دهد.
  • اگر درب یخچال ایراد داشته باشد یا لاستیک دور درب ایراد پیدا کند نیز رطوبت زیادی ایجاد می شود.

دلیل خارج نشدن یخ از قسمت یخ ساز یخچال برفاب چیست؟ برای تعمیرات چه باید کرد؟

در صورت خارج نشدن یخ از قسمت یخ ساز یخچال برفاب باید موارد زیر را برای تعمیر به کار گیرید:

  • در صورتی که شیر آب به یخچال وصل نباشد، آب وارد محفظه یخ ساز نشده و یخ نمی زند.
  • همچنین در صورتی که محفظه ایراد داشته باشد نیز این امر رخ می دهد.
  • استفاده نکردن طولانی مدت از یخچال نیز سبب می شود تا یخ ها به هم بچسبند و خارج نشوند.

یخچال برفاب کار نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر این مشکل چه اقداماتی لازم است؟

در صورت کار نکردن یخچال برفاب باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • ایراد در کابل یا پریز برق سبب این مشکل می شود.
  • همچنین در صورتی که موتو بسوزد یا ترموستات ایراد داشته باشد نیز یخچال برفاب کار نمی کند.

برای تعمیر یا تعویض موتور و ترموستات کافیست با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال برفاب در منزل تماس بگیرید.

چرا یخچال برفاب دارای سرمای کافی نیست؟ برای تعمیرات چه کنیم؟

در صورت سرما نداشتن یخچال برفاب باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • تلنبار کردن مواد غذایی درون یخچال سبب می شود تا یخچال سرمای کافی نداشته باشد.
  • همچنین ایراد در ترموستات نیز سبب این مشکل می شود.

اگر دستگاه شما همچنان سرمای کافی ندارد، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال برفاب در محل بهره مند شوید.

چگونه مشکل برق داشتن بدنه یخچال برفاب را عیب یابی و تعمیر کنیم؟

در صورت برق دار بودن بدنه یخچال برفاب باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ایراد در سیم کشی یا مدار داخلی سبب می شود تا بدنه یخچال برق دار شود.
  • در صورتی که در سیم کشی چراغ داخلی کابین یخچال نیز ایراد رخ بدهد، بدنه برق دار می شود.

قبل از اینکه یخچال برفاب کار کند، صدای خاصی می‌دهد و از کار می‌افتد؟ برای تعمیر چه باید کرد؟

در صورتی که یخچال برفاب قبل از کار کردن صدای عجیبی بدهد، برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را انجام دهید:

  • ممکن است مشکل از رله استارت باشد.
  • اگر در مسیر گردش گاز نیز ایراد رخ داده باشد، نیز این مشکل پدید می آید.
  • نیم سوز شدن موتور دلیل دیگر این مشکل است.
  • خرابی اورلود و یا ضعیف شدن برق نیز سبب این مشکل می شود.

اگر همچنان مشکل دستگاه شما باقی است، کافیه برای حل این مشکل با شماره نمایندگی تعمیر یخچال برفاب در خانه تماس حاصل نمایید.

علت یخ بستن اواپراتور و خنک نشدن دیگر قسمت های یخچال برفاب چیست؟ برای رفع مشکل و تعمیر چه کنیم؟

در صورتی که قسمت‌هایی از اواپراتور کاملا یخ بسته و قسمت‌های دیگری از آن کاملا خنک نمی‌شود، موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب یخچال برفاب در نظر بگیرید:

  • ممکن است لوله های تریزون مسدود شده باشند.
  • اگر یخچال دچار نشتی گاز شده باشد نیز کم شدن گاز سبب می شود تا اواپراتور یخ بزند.

اگر اواپراتور دستگاه شما یخ میزند و مشکل خنک نکردن دارد، کافی است برای عیب یابی از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال فریزر برفاب در تهران بهره مند شوید.

نحوه تعمیر مشکل برفک زدن اواپراتور یخچال برفاب به چه صورت است؟

در صورت برفک زدن اواپراتور یخچال برفاب موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • خرابی لاستیک دور درب و یا لولا و چفت
  • ایراد در سیستم دیفراست که شامل سنسور دیفراستف ترموفیوز و المنت است.

در صورت ایراد در سیستم دیفراست، با تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال برفاب در تهران تماس بگیرید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال برفاب در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای نزدیک به 50 سال  تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد و در تعمیرگاه مجاز هوم خانه شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود زیرا آنها دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال برفاب به مصرف کنندگان  ارائه دهند به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال برفاب از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز یخچال برفاب، بعد از تعمیر دستگاه معیوب وهوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال برفاب استفاده می گردد
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال برفاب
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد

در مدت سه الی 12 ماه ضمانت نامه تعمیر یخچال برفاب، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید.

تعمیرات یخچال برفاب در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیرات یخچال برفاب در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات یخچال برفاب در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیرات یخچال برفاب در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیرات یخچال برفاب در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست