تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ژانومه

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ژانومه در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی ژانومه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

اگر در گروه هنرمندان بخش دوخت و دوز قرار دارید، برند ژانومه را به خوبی می شناسید. این برند ژاپنی که فعالیت خود را در سال 1921 در ژاپن آغاز کرد، در حال حاضر به  تمام بازار های جهانی راه یافته است، در کنار آن نیز،  نمایندگی تعمیرات ژانومه به صورت محسوس و غیر محسوس فعالیت می نمایند. نمایندگی تعمیرات ژانومه هوم خانه در نقاط مختلف تهران به صورت حضوری و غیر حضوری به ارائه خدمات به مشتریان می پردازند. شما می توانید در هنگام بروز مشکل برای چرخ خیاطیتان با این برند تماس حاصل نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ژانومه در تهران

نحوه تماس و دسترسی با نمایندگی تعمیرات ژانومه بسیار آسان است. نمایندگی تعمیرات ژانومه از جمله نمایندگی هایی ست که در گوشه گوشه تهران مستقر است و به صورت شبانه روزی در دسترس می باشد. مهم نیست در چه ساعتی از شبانه روز چرخ خیاطی، اتوپرس، چرخ سر دوز، چرخ گلدوزی و دیگر محصولات این برند معتبر، دچار مشکل شده باشد، همان لحظه می توانید  اعلام خرابی نمایید تا تعمیرکار مربوطه در محل مورد نظر که منزل، کارگاه و یا محل کار شماست، حضور یابد. ارتباط شما با نمایندگی ژانومه می تواند از طریق ارسال ایمیل، پیامک و یا تماس تلفنی باشد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی ژانومه در محل

دریافت هزینه متعارف از ویژگی های این نمایندگی می باشد. حق الزحمه نمایندگی تعمیرات ژانومه به دور از هر گونه قیمت های نامتعارف بوده و بر اساس جدول قیمت های اعلام شده از سوی صنف می باشد. پیش از ثبت درخواست خود می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی از نرخ نامه مصوب مطلع شوید و از صحت و سقم آن نیز اطمینان حاصل نمایید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی ژانومه هوم را انتخاب کنیم؟

در ادامه شما را با بخشی از امتیازات نمایندگی تعمیرات ژانومه آشنا می کنیم، این موارد می تواند دلایل انتخاب شما باشد.

  • صرفه جویی در زمان: زمان برای شما از اهمیت زیادی برخوردار است به همین دلیل دست اندرکاران این مجموعه در نمایندگی تعمیرات ژانومه با اطلاع از این موضوع ضمن انجام هماهنگی های لازم در اسرع وقت خود را به محل مورد نظر شما در تهران می رسانند. این اطلاع می تواند به صورت ارسال پیامک و یا تماس تلفنی باشد و پس از ثبت درخواست، در صورت تمایل می توانید دستگاهتان را به نزدیک ترین مرکز تعمیر در تهران تحویل دهید و یا اینکه درخواست اعزام نماینده بدهید. نگران نباشید، زیاد در نوبت منتظر نخواهید ماند، ظرف مدت زمان کوتاهی کار تعمیر انجام خواهد شد.
  • تخصص و کارآمدی تکنسین ها: نماینده یا نمایندگانی که به محل اعزام می شوند از دانش و تخصص کافی نسبت به دستگاه های برند ژانومه برخوردارند و در هنگام تعمیر، به راحتی مشکل را عیب یابی نموده، و آن را برطرف می کنند. لزومی ندارد دغدغه ای از عدم تخصص و نا کارآمدی آن ها داشته باشید، چرا که برخورداری از تخصص و تجربه به روز، از شروط فعالیت در این نمایندگی محسوب می شود.
  • رعایت مشتری مداری: حسن انجام کار و مشتری مداری از اولین اولویت های کاری تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ژانومه می باشد. این موضوع با میزان جلب رضایت شما قابل مشاهده خواهد بود. اخلاق و تعهد عوامل این مجموعه پیش از کار تعمیر، حین انجام تعمیر و پس از آن مشهود است. میزان پاسخگویی آنان نیز در حد مطلوبی قرار دارد.
  • مشاوره رایگان: اگر به دنبال دریافت مشاوره پیش از انجام تعمیر هستید، در صورت تماس با نمایندگی تعمیرات ژانومه، نیاز به پرداخت هزینه ای ندارید البته عدم پرداخت هزینه به معنای ارائه اطلاعات غیر کاربردی نیست بلکه در راستای جلب مخاطب و رضایت مشتری، اطلاعات مفیدی در اختیار شما قرار می گیرد تا در صورت مواجهه با ایراداتی، خودتان به صورت خودکفا، آن را شناسایی و بر طرف نمایید.
  • استفاده از قطعات اوریجینال: شاید بارها برای تعمیر به تعمیرکار مراجعه کرده باشید اما پس از مدت زمان کوتاهی، مجدداً نیاز به تعمیر پیدا کنید. این موضوع به این دلیل است که در برخی از موارد از قطعات فیک و تقلبی استفاده می شود. استفاده از قطعات تقلبی علاوه بر اینکه مشکل دستگاه شما را به صورت موقت، رفع می نماید بلکه منجر به آسیب جدی به دستگاه شما نیز می شود. مطمئن باشید که نمایندگی تعمیرات ژانومه در هنگام تعمیر و یا تعویض، از قطعات اورجینال استفاده می کنند.
  • استفاده از روش های نوین: تعمیرات نیز مانند دیگر خدمات به صورت های مختلف انجام می شود. امروزه نوآوری و استفاده از متد های نوین در نمایندگی تعمیرات ژانومه نهادینه شده است. به این معنا که روش های سنتی و قدیمی با تلفیق دانش و راهکار های جدید به مرحله اجرا در می آید. استفاده از تجهیزات نوین در کنار متد های جدید نتیجه ای فوق العاده در بر خواهد داشت.
  • برخورداری از گارانتی تعمیر: شما همچنان با نمایندگی تعمیرات ژانومه در ارتباط خواهید بود و این بار به صورت ضمانت خدمات تعمیر، پس از پایان تعمیر، نیز پذیرای خدمت رسانی به مشتریان خواهند بود. به این معنی که اگر دستگاه شما، پس از تعمیر دوباره مشکل پیدا کرد، می توانید از خدمات رایگان نمایندگی بهره مند شوید. البته خدمات رایگان تا مدت 6 ماه از زمان تعمیر می باشد.
  • آموزش و ارائه اطلاعات کاربردی: نمایندگان و متخصصان نمایندگی تعمیرات ژانومه، تک روی نمی کنند یعنی در حین انجام تعمیرات، به شما آموزش می دهند که چگونه از لوازم خانگی خود، مراقبت کنید. روش نگهداری پس از تعمیر نیز فرآیندی ست که نیاز به آموزش آن پیدا می کنید و نکات مهم و کلیدی که در آینده انجام خواهید داد، توسط این افراد به شما ارائه می شود.

معرفی لوازم خانگی ژانومه

چرخ خیاطی ژانومه مدل 8900، چرخ خیاطی ژانومه 1012، چرخ خیاطیA 1228، چرخ خیاطی کامپیوتری ژانومه مدل 2018، چرخ خیاطی ژانومه مدل 8000،  اتو پرس ژانومه مدل 7100،  اتو پرس ژانومه مدل 3100، چرخ خیاطی و گلدوزی ژانومه مدل 1406، چرخ خیاطی و گلدوزی مدل 1920، چرخ خیاطی و گلدوزی ژانومه مدل A658،  از جمله محصولات پر طرفدار و کاربردی برند ژانومه می باشند که در مصارف خانگی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد و به مرور زمان، چرخ خیاطی، اتوپرس، سردوز و چرخ گلدوزی شما دچار مشکل شود، متخصصان نمایندگی تعمیرات ژانومه هوم خانه، با جدید ترین متد، خدمات تعمیر را با هزینه ای اندک و البته به صورت ماندگار، برای شما انجام می دهند.

تعمیرکار ژانومه در تهران

در هر منطقه ای از تهران بزرگ که سکونت دارید و یا مشغول به کار هستید، نمایندگی تعمیرات ژانومه، در هر ساعتی از شبانه روز در کنار شماست. نیاز به تبلیغ ندارد چرا که با عملکرد خوب و بدون خطای نمایندگی تعمیرات هوم خانه، معرف آن است. تعداد زیاد مشتریان اعم از خیاطان مبتدی و حرفه ای، طراحان، هنرمندان و شهروندان عادی بر این موضوع صحه می گذارد. ارائه مشاوره رایگان، حضور متخصصین خبره، استفاده از قطعات اورجینال و اصل، ارائه ضمانت پس از تعمیر، ارائه آموزش های حین تعمیر و پس از آن در خصوص نحوه نگهداری از لوازم خانگی و غیره مواردی ست که در صورت استفاده از خدمات این نمایندگی، شامل حال شما می شود. یک بار استفاده از خدمات این نمایندگی، اثباتی برای نشان دادن خدمات ارزنده آن خواهد بود.  کافی ست تنها یک بار امتحان کنید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ژانومه

اگر می خواهید لوازم برقی ژانومه خود را به کمترین هزینه و در اسرع وقت و به صورت تخصصی تعمیر نمایید بهتر است با هوم خانه، نمایندگی تعمیرات ژانومه در تهران تماس حاصل فرمائید. در این مرکز دستگاه ها با استفاده از تعمیرکاران حرفه‌ ای تعمیر می شوند که این امر در افزایش عمر مفید دستگاه موثر خواهد بود. در صورت نیاز به تعمیر دستگاه های این برند خود می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ژانومه در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ژانومه در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ژانومه در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ژانومه در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ژانومه در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
هانیه بینا 07 بهمن 1399

سلام من چرخ سردوزم نخاش درسته ولی سردوز نمیزنه

پاسخ دادن