تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات بلانزو

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بلانزو در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی بلانزو را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

در مقاله پیش رو به معرفی نمایندگی تعمیرات بلانزو خواهیم پرداخت. با دنبال کردن این مقاله به راحتی می‌توانید ویژگی‌های نمایندگی مجاز تعمیرات بلانزو را بشناسید، از هزینه تعمیرات و نحوه ارائه خدمات در آن مطلع شوید و پس از دانستن تمام جزییات لازم، وسیله خود را با اطمینان خاطر برای تعمیر به این مرکز بسپارید.

بلانزو یک برند چینی است. زمینه فعالیت این برند، تولید وسایل کوچک آشپزخانه همچون آب‌ میوه‌ گیری , چای‌ ساز , پلوپز , ساندویچ ساز و … است. برخلاف دید منفی ما نسبت به اجناس چینی، بسیاری از برندهای کشور چین در ایران از طرفداران زیادی برخوردارند. اگر شما یکی از کاربران، لوازم خانگی بلانزو هستید و اکنون یکی از این وسایل دچار مشکل شده است، برای حل آن می‌توانید با هوم خانه، نمایندگی تعمیرات بلانزو در تهران تماس بگیرید. این مجموعه ارائه‌ دهنده کلیه خدمات تعمیر بلانزو در محل است. مجموعه هوم خانه همچنین برای کمک به مشتریان خود، به آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها مشاوره تلفنی رایگان می‌دهد. به این صورت که با تماس با این مجموعه می‌توانید با تعمیرکار بلانزو صحبت کنید و پس از شرح مشکل برای حل مشکلات ساده دستگاه از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها راه‌کار دریافت کنید. خدمات این مجموعه یک‌ روزه و به همراه گارانتی کتبی به مشتری ارائه می‌شود. همشهریان عزیز تهرانی می‌توانند برای مشاهده چگونگی روند تعمیرات دستگاه به آدرس کارگاه هوم خانه مراجعه کنند.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی بلانزو هوم خانه را انتخاب کنیم؟

تعمیرگاه‌های بسیاری هستند که کار تعمیر انواع لوازم خانگی از برندهای مختلف را انجام می‌دهند؛ اما آنچه ما را به مراجعه به هوم خانه ترغیب می‌کند تجربه و تخصص تعمیرکاران این مجموعه است. مجموعه هوم خانه نمایندگی تعمیرات بلانزو در تهران است و همان‌طور که از نام آن پیداست، این مجموعه کار تعمیرات بلانزو را به صورت تخصصی به عهده دارد. علاوه بر تجربه و تخصص عوامل دیگری همچون داشتن مجوزهای رسمی و قابل‌ اعتماد بودن این مجموعه نیز در انتخاب آن به عنوان نمایندگی تعمیرات بلانزو دخیل است. این مجموعه خدمات خود را با قیمت بسیار مناسب و بر اساس تعرفه تعیین‌ شده به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

هوم خانه قطعات تعویضی در دستگاه شما را با قطعه اصلی و مرغوب جایگزین می‌کند تا در کنار مهارت تعمیرکار و تعمیرات درست و اصولی، دستگاه شما تا مدت‌ها پس از تعمیر به درستی و بدون نیاز به بررسی و سرویس مجدد کار کند. گارانتی خدمات که همراه با کالای تعمیر شده به شما ارائه می‌شود نشان از اطمینان و مهارت این مجموعه در تعمیرات بلانزو دارد. برای استفاده از سرویس‌ها و خدمات نمایندگی بلانزو می‌توانید با هر یک از شماره تلفن‌ های مندرج در پایین صفحه تماس گرفته و از خدمات تلفنی و حضوری این مجموعه استفاده کنید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات بلانزو

هزینه تعمیرات لوازم خانگی بلانزو چقدر است؟ این سؤال یکی از پرسش‌ های پر اهمیت در هنگام خرابی دستگاه است. مسلماً همگی ما از یک تعمیرگاه خوب و مطمئن علاوه بر کیفیت توقع قیمت مناسب نیز داریم. هزینه تعمیرات متشکل از دستمزد تعمیرکار و قیمت قطعه تعویضی است. قیمت قطعات بر اساس کیفیت آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها دسته‌ بندی می‌شود و قیمت نسبت به کیفیت مشخص است. دستمزد تعمیرکار نیز در نمایندگی‌های مجاز بر اساس تعرفه مشخص دریافت می‌شود و بسته به نوع وسیله و علت خرابی آن متغیر است؛ اما هزینه تعمیرات به ویژه در مورد لوازم کوچک آشپزخانه، همچون چرخ گوشت، جاروبرقی، قهوه ساز و … چندان بالا نیست. شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه تعمیرات لوازم خانگی بلانزو با شماره تلفن‌های هوم خانه تماس بگیرید و پس از شرح مشکل از هزینه احتمالی آن مطلع شوید.

نحوه ارائه خدمات در هوم خانه نمایندگی تعمیرات بلانزو در تهران

پس از تماس با کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی بلانزو و شرح مشکل، در صورتی که کارشناسان مربوط تشخیص دهند که مشکل دستگاه شما جزئی و قابل‌ حل است، با ارائه توصیه‌ها و راهنمایی‌ هایی به شما کمک می‌کنند تا مشکلات کوچک و جزئی دستگاه را برطرف کنید. در غیر این صورت کارشناسان و تعمیرکاران مجموعه هوم خانه در اسرع وقت و در کمترین فاصله زمانی از نزدیک‌ ترین نمایندگی به محل اعزام می‌شوند. سپس با ارائه رسید کتبی دستگاه شما را تحویل گرفته و پس از حل مشکل دستگاه، آن را در روز بعد به همراه فاکتور و ضمانت‌ نامه درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

همشهریان عزیز تهرانی می‌توانند برای تعمیرات لوازم خانگی کوچک مانند آب‌ میوه‌ گیری، چرخ‌گوشت، چای‌ ساز، بخار شو، جارو شارژی، جاروبرقی، ماکروفر، سرخ‌کن و … یا تعمیرات هر یک از این وسایل به صورت حضوری به آدرس کارگاه مجهز هوم خانه (نمایندگی تعمیرات بلانزو)، واقع در میدان فاطمی، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم پلاک 46 مراجعه نمایند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات بلانزو

برای تماس با نمایندگی تعمیر بلانزو (هوم خانه) می‌توانید از طریق هر یک از شماره تلفن‌ های ارائه‌ شده در انتهای همین صفحه یا از طریق بخش دیدگاه اقدام کنید. به این صورت که با هر یک از این شماره تلفن‌ ها تماس بگیرید، با تعمیرکار بلانزو صحبت کنید، از او مشاوره دریافت کنید و در صورت امکان مشکل دستگاه را برطرف کنید. در صورتی که دستگاه شما نیاز به تعمیر یا بررسی بیشتر داشته باشد می‌توانید از دو طریق آن را به هوم خانه تحویل دهید.

  • اعزام تکنسین به محل، دریافت رسید کتبی از تکنسین مربوط و تحویل کالای تعمیر شده به همراه فاکتور و ضمانت در روز بعد، درب منزل
  • مراجعه حضوری به آدرس کارگاه مجهز هوم خانه واقع در میدان فاطمی، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم، پلاک 46

شما همچنین می‌توانید در قسمت دیدگاه، ایراد دستگاه خود را بنویسید تا کارشناسان تعمیر بلانزو به صورت آنلاین به سؤال شما پاسخ دهند.

تاریخچه نمایندگی تعمیرات بلانزو

همان‌ طور که در ابتدا به این نکته اشاره شد، بلانزو یک برند چینی است. این مجموعه تولیدکننده لوازم کوچک برقی و غیر برقی آشپزخانه است. خوب و بد بودن لوازم تولیدی کشور چین نسبی است؛ یعنی لوازم تولید این کشور می‌توانند باکیفیت، بی‌کیفیت یا متوسط باشند. به همین علت است که بسیاری از برندهای کشور چین از طرفداران زیادی در ایران برخوردارند و با قیمت مناسب و کیفیت خوب توانسته‌اند، رضایت آنان را جلب کنند؛ اما آنچه در مورد تمام لوازم برقی و کوچک آشپزخانه مسلم است، احتمال خرابی آن‌‌‌‌‌‌‌‌هاست. به همین علت است که برندهای تولیدکننده لوازم خانگی بخش خدمات پس از فروش را راه‌ اندازی کرده‌اند.

مجموعه هوم خانه نیز، نمایندگی تعمیر بلانزو در تهران است. این مجموعه به صورت تخصصی درزمینه تعمیرات لوازم خانگی بلانزو در حال فعالیت است. خدمات این مجموعه شامل ارائه مشاوره تلفنی، تحویل کالا درب منزل، تعمیر و ارائه ضمانت‌ نامه کتبی خدمات است. برای تعمیرات لوازم خانگی بلانزو می‌توانید با هر یک از شماره تلفن‌های این مجموعه تماس گرفته یا نظر و سؤال خود را در قسمت دیدگاه بنویسید.

نمایندگی تعمیرات بلانزو در تهران

یکی از مشکلات بسیار مهمی که مردم تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. مشغله زیاد و نبود وقت است. تنها راه جبران این مشکل انجام کارها به سریع‌ ترین صورت ممکن است. ممکن است تعمیرگاه‌ های بسیاری کار تعمیرات لوازم خانگی را انجام دهند؛ اما امتیاز آن متعلق به کسانی است که بتوانند این خدمات را باکیفیت مناسب در راستای رضایت مشتری ارائه دهند.

مجموعه هوم خانه علاوه بر همکاری با متخصصان تعمیر بلانزو و همچنین استفاده از قطعات اصلی به عنوان جایگزین، این خدمات را یک‌ روزه و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن درب منزل ارائه می‌دهد؛ یعنی در صورت تمایل دیگر نیازی نیست مشتری برای تعمیر یک وسیله به تعمیرگاه مراجعه کند. بلکه این مجموعه دستگاه را با ارائه رسید درب منزل تحویل گرفته و در روز بعد با ضمانت‌نامه کتبی تحویل می‌دهد. این امر به ویژه برای آن دسته از افرادی که در طول روز با مشغله زیادی مواجه‌اند و تایم کافی صرف کردن برای مراجعه به تعمیرگاه لوازم خانگی ندارند بسیار مؤثر است.

معرفی محصولات بلانزو

ازآنجایی‌که هوم خانه نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بلانزو در تهران است. خدمات مربوط به تعمیر کلیه لوازم این برند را ارائه خواهد داد. خدمات این مجموعه شامل تعمیر چرخ گوشت بلانزو , تعمیر چای‌ ساز بلانزو , تعمیر اسپر سوساز بلانزو , تعمیر قهوه ساز بلانزو , تعمیرات مایکروفر بلانزو , تعمیر اتو بخار بلانزو و تعمیر جاروبرقی بلانزو , تعمیر آب‌ میوه‌ گیری بلانزو , تعمیر سرخ‌ کن بلانزو , تعمیر زودپز برقی بلانزو و … است. تمامی مشکلات و معایب هر یک از این دستگاه‌ها به راحتی و در کوتاه ‌ترین زمان به دست کارشناسان هوم خانه قابل‌حل است.

سرویس و تعمیر لوازم خانگی بلانزو با قطعات اصلی و اورجینال

در تعمیرات لوازم خانگی استفاده از قطعات اصلی و اورجینال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. چراکه عمر دستگاه پس از تعمیر به کیفیت قطعات جایگزین در آن بستگی دارد. مجموعه هوم خانه در تلاش است با تهیه عمده قطعات از تولیدکننده اصلی، این قطعات را با قطعه اصلی جایگزین کند. تا کیفیت خدمات خود را تضمین و در کنار آن رضایت مشتری را نیز جلب نماید.

در مجموع بهتر است به دلیل خدمات مناسب نمایندگی تعمیرات بلانزو ازجمله خدمات در محل، گارانتی خدمات، استفاده از تعمیرکاران متخصص، هزینه مناسب تعمیرات و … برای تعمیرات لوازم این برند به جای مراجعه به یک تعمیرگاه بی‌نام و نشان از خدمات نمایندگی آن استفاده کنید. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات بلانزو برای تعمیر هر یک از لوازم آشپزخانه تولید این برند، کیفیت و ماندگاری دستگاه خود پس از تعمیر را تضمین خواهید کرد. به‌ گونه‌ ای که دستگاه‌ ها تا مدت‌ ها پس از تعمیر نیز بدون نقص کار می‌کند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بلانزو

اگر به دنبال نمایندگی تعمیرات بلانزو در تهران هستید که تمام مشکلات دستگاهتان را به این نمایندگی بسپارید پیشنهاد می کنیم هوم خانه را انتخاب نمایید. شما به صورت حضوری می توانید به آدرس میدان فاطمی خیابان چهل ستون بین چهارم و ششم پلاک 46 مراجعه کنید و یا با شماره های این نمایندگی تماس بگیرید و با مشورت با کارشناسان برای حل کردن مشکل دستگاهتان اقدام نمایید.

نمایندگی تعمیرات بلانزو در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات بلانزو در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات بلانزو در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات بلانزو در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات بلانزو در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
میثم همت جو 08 شهریور 1399

سلام.من یه بخاری برقی روغنی طرح شوفاژ دارم.روشن میکنم اما گرم نمیکنه..شهر قرچک هستم..نمایندگی نزدیک ما کجاس که ببرم؟؟

پاسخ دادن