تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات پارس

هوم خانه نمایندگی تعمیرات پارس در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی پارس را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

پارس به عنوان یکی از برندهای معروف لوازم خانگی در ایران شناخته می شود. این برند با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی توانسته جای خود را در بین برندهای معتبر دیگر تثبیت نماید. این برند در طراحی تمامی محصولات خود نیاز متقاضیان را در نظر گرفته و با استفاده از فناوری های روز دنیا محصولات خود را روانه بازار کرده است. تمامی این محصولات که از کارایی و کیفیت بی نظیری برخوردار هستند مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات پارس در تهران فعالیت می کند. این شرکت می تواند در صورت بروز خرابی در هر کدام از آنها به خوبی شما را یاری کرده و دستگاه های شما در کمترین زمان تعمیر نماید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات پارس در تهران

نمایندگی تعمیرات پارس در تهران به منظور رفاه حال مشتریان خود هم امکان مراجعه حضوری آنها را فراهم کرده است و هم شرایط مراجعه غیر حضوری را در مواردی که متقاضیان تمایل داشته باشند به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کنند می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. زیرا این شرکت در اکثر نقاط شهر نمایندگی هایی را دایر کرده است. پس شما به راحتی قادر خواهید بود در هر نقطه از شهر که سکونت داشته باشید به این نمایندگی مراجعه کرده و از خدمات آن بهرمند گردید. طی این مراجعه فرمی به شما داده می شود که تمامی مشخصات خود را در آن ثبت می نمایید.

در صورت انتقال دستگاه معیوب به محل نمایندگی به صورت شخصی تعمیرکاران ما کار خود را سریعاً شروع خواهند کرد. اما در غیر این صورت کادر این مرکز در کمتر از یک ساعت به آدرس یاد شده اعزام می شوند تا دستگاه را به محل نمایندگی انتقال دهند. زمانی که مراجعه کننده امکان مراجعه ی حضوری به هر دلیلی را ندارد می تواند با شماره تلفن های نمایندگی تعمیرات پارس تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کند. در این صورت کادر ما به محل اعزام شده و دستگاه معیوب را از شما تحویل می گیرند. با انتقال دستگاه معیوب به محل نمایندگی توسط کادر این نمایندگی تقریباً بزرگترین مشکل بر سر راه تعمیر لوازم خانگی معیوب کاربران برطرف می گردد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی پارس در محل

هزینه های تعمیرات لوازم خانگی پارس در هوم خانه بسیار منصفانه است. در این نمایندگی هزینه های تعمیرات بر اساس نرخ هایی که از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین شده است، مشخص می گردد. پس کاربرانی که قصد تعمیرات دستگاه های معیوب خود در نمایندگی تعمیرات پارس را دارند به هیچ عنوان نباید از بابت هزینه های تعمیر نگرانی داشته باشند. هنگامی که مشتری به این مرکز مراجعه می کنند، تعمیرکاران ما با بررسی و عیب یابی دقیق دستگاه قطعه یا قطعات معیوب دستگاه را شناسایی می کنند. با شناسایی این ایرادات هزینه های تعمیر به صورت تقریبی تخمین زده شده و برآوردی از هزینه ها به دست می آید. تکنسین ها این هزینه ها را به آگاهی مراجعه کننده می رسانند تا در صورت تمایل و رضایت وی اقدام به تعمیر دستگاه معیوب نمایند. در ضمن در پایان کار نیز یک برگه فاکتور شامل تمامی هزینه ها انجام شده به مشتری ارائه می گردد. با استفاده از این فاکتور وی در جریان تمامی هزینه ها قرار گرفته و هزینه تعمیر نیز بر اساس آن از وی دریافت می شود.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی پارس هوم خانه را انتخاب کنیم؟

شاید این سوال به ذهن بسیاری از خوانندگان این مطلب برسد که چرا برای تعمیر لوازم خانگی پارس خود بهتر است به هوم خانه مراجعه کنیم؟ پاسخ این سوال را با مطالعه ی ادامه این متن دریافت خواهید کرد. یکی از اهداف اصلی نمایندگی تعمیرات پارس فراهم آوردن بستری برای تعمیر دستگاه معیوب به بهترین شکل و با کمترین هزینه برای مشتریان است. طبق همین هدف نیز خدماتی را برای مراجعه کنندگان خود در نظر گرفته است تا آنها بتوانند با خرج کمترین هزینه لوازم خانگی معیوب خود را به صورت مطمئن تعمیر کنند. یکی از این خدمات استفاده از کادر فنی حرفه ای می باشد. این تکنسین ها از پیشرفته ترین تجهیزات و روش ها برای این کار استفاده می کنند و به همین دلیل هم تعمیرات در این مرکز به صورت تخصصی انجام می شود. یکی دیگر از خدمات این نمایندگی انتقال دستگاه توسط کادر این مرکز به محل نمایندگی می باشد. این سرویس می تواند هزینه های ناشی از تعمیر دستگاه را نیز کاهش دهد و علاوه بر آن موجب رفاه مشتریان شود. به این دلیل که کار انتقال دستگاه در شهر تهران به دلیل شرایط حمل و نقل کاری بسیار دشوار می باشد. علاوه بر آن انتقال دستگاه های بزرگی چون یخچال و لباسشویی و … می تواند مخارج زیادی برای مشتری در پی داشته باشد.

در نمایندگی تعمیرات پارس اولویت تعمیرکاران با تعمیر قطعات ایراددار در دستگاه می باشد و تا حد امکان از تعویض آن خودداری می کنند. زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه عملکرد دستگاه به حالت اولیه باز گردد و هزینه ای برای تعویض قطعه ایجاد نشود. تعویض قطعه در این مرکز تنها زمانی انجام می شود که قطعه و یا قطعات آسیب دیده به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد. در این موارد نیز از قطعات اصل و اورجینال استفاده می گردد. این امر در کیفیت عملکرد و بالا بودن سطح کیفیت تعمیر نقش مثبتی خواهد داشت. این مرکز شفاف سازی را یکی از اولویت های کاری خود قرار داده است و به همین سبب هم تمامی مراحل و هزینه تعمیر را برای مشتریان به صورت شفاف ارائه می کند. ارائه فاکتور تعمیر مهر تایید این سیاست نمایندگی می باشد. یکی دیگر از خدماتی که این مرکز برای مشتریان خود در نظر گرفته است ارائه کارت گارانتی برای لوازم خانگی تعمیر شده می باشد. نمایندگی پارس به دلیل اطمینانی که به کار تکنسین های خود دارد تمامی دستگاه هایی را که در این مرکز تعمیر شده اند به مدت شش ماه گارانتی می کند. اگر در طول این مدت دستگاه دوباره در همان قسمت تعمیر شده دچار مشکل شد شما می توانید با استفاده از خدمات این کارت گارانتی دوباره با مرکز تماس گرفته و از خدمات آنها به صورت رایگان بهرمند شوید. لازم به ذکر است که در این مدت هزینه ی ایاب و ذهاب تکنسین ها نیز رایگان می باشد.

معرفی لوازم خانگی پارس

همان گونه که گفته شد برند پارس انواع لوازم خانگی را با کیفیت عالی طراحی و تولید می کند. از جمله ی خدمات ای نمایندگی می توان به تعمیر یخچال پارس ، تعمیر ماشین لباسشویی پارس ، انواع فریزر و … اشاره نمود. این محصولات دارای کیفیت ساخت عالی هستند و می توانند توقعات کاربران را در عالی ترین سطح برآورده سازند. این محصولات متناسب با نیاز کاربران طراحی شده اند و به همین سبب هم از کارایی قابل قبولی برخوردار می باشند. اگر در منزل از هر کدام از این محصولات استفاده می کنید و متوجه خرابی در آنها شدید باید هر چه سریع تر نسبت به تعمیر آنها اقدام نمایید. برای این کار بهتر است از خدمات نمایندگی تعمیرات پارس در تهران استفاده کنید. با این کار از نحوه ی عملکرد صحیح و دقیق دستگاه بعد از تعمیر نیز می توانید مطمئن باشید. همچنین با توجه به این که محصولات این برند عمدتاً جزء محصولات پر کاربرد در منازل می باشد، با مراجعه به این مرکز می توانید این دستگاه ها را در کمترین زمان ممکن تعمیر شده تحویل بگیرید.

تعمیرکار لوازم خانگی پارس در تهران

تعمیرگاه پارس در تهران جزو مجهزترین تعمیرگاه ها می باشد. در این تعمیرگاه تمامی تجهیزاتی که برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی پارس نیاز است وجود دارند. همان گونه که گفته شد در نمایندگی تعمیرات پارس تعمیرات لوازم خانگی به صورت تخصصی انجام می شود. وجود این تجهیزات نیز باعث شده تا امکان تعمیر تخصصی دستگاه ها وجود داشته باشد. در ضمن به دلیل این که تکنسین های ما با استفاده از روش های نوین تعمیر دستگاه های معیوب را انجام می دهند، وجود این تجهیزات کار را برای آنها آسان کرده و دست آنها را باز گذاشته است. در این تعمیرگاه تمامی قطعات موجود در ساختمان انواع لوازم خانگی به صورت اورجینال وجود دارند. تعمیر دستگاه ها با استفاده از این قطعات سبب می گردد تا دستگاه بعد از تعمیر نیز مثل روز اول کار نماید. تمامی این ویژگی ها در رضایت مراجعه کنندگان به این مرکز نقش مهمی را ایفا می کنند. مجهز بودن این تعمیرگاه زمینه را برای تعمیر دستگاه های معیوب در کمترین زمان و به صوت تخصصی فراهم کرده است. همچنین باعث شده تا تعمیرکاران نیز حین کار با هیچ کمبود و یا مشکلی مواجه نگردند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات پارس

هوم خانه با ارائه خدماتی چون استفاده از کادر مجرب و همچنین تعمیر دستگاه های معیوب با هزینه کم و همچنین تعمیر دستگاه ها با استفاده از قطعات اصل می تواند یک گزینه ی عالی برای تعمیر لوازم خانگی پارس باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات پارس از خدمات درجه یک آن استفاده نمایید و لوازم خانگی خود را با استفاده از قطعات اصل تعمیر نمایید. با تعمیر دستگاه معیوب خود به صورت تخصصی در این نمایندگی می توانید تا مدت ها با خیال راحت از آنها استفاده کنید.

نمایندگی تعمیرات پارس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات پارس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات پارس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات پارس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات پارس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست