تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات میدیا

هوم خانه نمایندگی تعمیرات میدیا در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی میدیا را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

ممکن است لوازم خانگی میدیا شما به دلایل مختلفی خراب شود. آن چیزی که در این شرایط اهمیت زیادی دارد این است که به نمایندگی تعمیرات میدیا و تعمیرکار مراجعه شود. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات میدیا صدها متخصص مجرب که در زمینه تعمیرات میدیا از دانش و تخصص لازم برخوردار هستند را دربردارد. لوازم خانگی میدیا به دلیل ساختار و تکنولوژی که دارند تنها باید توسط متخصص واجد شرایط و نمایندگی تعمیر شود و در صورتی که توسط تعمیرکار یا افراد غیر متخصص دستکاری شوند نه تنها مشکل را تشدید خواهد کرد بلکه هزینه تعمیرات لوازم شما را نیز افزایش می دهد. اگر هرگونه ایراد و مشکلی در لوازم خانگی میدیا شما به وجود آمده می توانید با هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات میدیا تماس بگیرید این نمایندگی دستگاه شما را با گارانتی خدمات تعمیرات انجام شده تعمیر خواهد کرد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی میدیا هوم خانه را انتخاب کنیم؟

برای هر کسی ممکن است انتخاب هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات میدیا دلیل خاصی داشته باشد، اما چه دلیلی بهتر از اینکه تعمیرکاران هوم خانه باسواد، تحصیل کرده، به روز و متعهد می باشند. اگر تعمیرکار دانش خود را به روز نکند نمی تواند محصولات میدیا را تعمیر کند، چرا که با پیشرفت تکنولوژی و طراحی و تولید محصولات جدید ساختار وسیله ها تغییر پیدا کرده و تعمیرکار باید از ساختار لوازم خانگی ها آگاهی کافی داشته باشد. تعمیرکاران هوم خانه بسیار وقت شناس می باشند و در موعد مقرر و هماهنگ شده با شما در محل حاضر می شوند، پس با خیال راحت برنامه ریزی روزانه خود را انجام دهید و به کارهای عقب افتاده خود برسید. دلیل دیگر انتخاب هوم خانه، ضمانت کار انجام شده می باشد. تعمیرکاران هوم خانه پس از اتمام کار خود در فاکتوری که به شما خواهند داد، ضمانت تعمیر وسیله معیوب را نیز قید خواهند کرد. اگر آنها برای تعمیر وسیله، تعویض قطعه انجام داده باشند آن را ضمانت می کنند. آنها موظف هستند از قطعه فابریک و اصل برای وسیله شما استفاده کنند، در نتیجه با اطمینان کامل آن را در فاکتور ضمانت خواهند کرد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی میدیا در محل

یکی از هزینه هایی که خانواده ها در طی سال ممکن است پرداخت کنند، هزینه تعمیر لوازم خانگی می باشد. طیف گسترده لوازم خانگی در خانه ها و استفاده مکرر از آنها، همچنین بی اطلاعی از نحوه کار دستگاه ها، ممکن است لوازم خانگی را با ایراد و آسیب روبه رو کند. برخی از لوازم خانگی ها بسیار ضروری هستند و شما باید آنها را در اولین فرصت تعمیر کنید، قطعا در مقابل تعمیر لوازم خانگی باید هزینه هایی را به تعمیرکار پرداخت کنید. اگر از تبحر و تجربه تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات میدیا استفاده می کنید خیالتان آسوده باشد، هزینه ای که پرداخت خواهید کرد، مناسب و طبق تعرفه نمایندگی تعمیرات می باشد. مبلغی که در فاکتور درج شده است، برای شفاف سازی برای مشتری می باشد، همچنین متناسب با کاری است که تعمیرکار محصولات میدیا انجام داده است. با توجه به خدماتی که برای وسیله شما انجام داده می شود هزینه ها برآورد  می شوند. تعمیر در محل هزینه شما را چندان بالا نخواهد برد، فقط به شما در صرفه جویی زمان کمک خواهد کرد. شما می توانید قبل از اینکه تعمیرکار کار خود را آغاز کند، از هزینه تعمیرات محصولات میدیا جویا شوید و با اطلاع کامل تصمیم به تعمیر وسیله خود بگیرید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات میدیا در تهران

از راه های ارتباط با نمایندگی تعمیرات میدیا می توان به آدرس ایمیل، وب سایت و شماره تلفن اشاره کرد. امروزه به دلیل دسترس بودن تلفن برای همه، آسان ترین راه، ارتباط تلفنی با نمایندگی ها می باشد. هوم خانه به عنوان یکی از نمایندگی های تعمیرات محصولات میدیا بهترین خدمات را با کیفیت بالا ارائه می دهد. ابتدا شما باید به کارشناس مربوطه توضیحات کافی در خصوص وسیله معیوب و نوع مدل آن را بدهید. کارشناس هوم خانه یک پیک را برای تحویل وسیله از شما، به محل شما اعزام می کند، پس از تحویل وسیله و ثبت آن در سیستم، وسیله را به دست تکنسین های چیره دست هوم خانه می سپارد و پس از تعمیر، پیک وسیله سالم را به محل شما باز می گرداند. دومین راه این است که شما خودتان وسیله را به تعمیرگاه هوم خانه ببرید و آن را برای تعمیر به دست تعمیرکاران متبحر هوم خانه بدهید. شما همان راه اول را انتخاب می کنید چرا که می توانید زمان رفت و برگشت خود به تعمیرگاه را صرف خانواده کنید و در کنار آنها باشید، از ترافیک در امان خواهد بود و می توانید به قرارهای کاری خود بپردازید.

تعمیرکار میدیا در تهران

با توجه به حجم بالای خرید لوازم خانگی در تهران باید خدمات پس از فروش انواع لوازم خانگی نیز گسترش یافته، تا رضایت مشتریان پس از خرید لوازم خانگی برآورده شود. از جمله محصولات لوازم خانگی، محصولات میدیا می باشند. نمایندگی تعمیرات میدیا توانسته است با استخدام صدها پرسنل، کارشناس و تعمیرکار، پس از تماس شما با مرکز و درخواست خدمات در اولین فرصت تعمیرکار متخصص خود را به محل شما اعزام کند، همچنین برای رفاه حال مشتریان خود در بیشتر نقاط تهران تعمیرگاه های مجاز را راه اندازی کرده است تا مشتریان بتوانند به صورت حضوری نیز از خدمات نمایندگی میدیا استفاده کنند. تعمیرگاه های محصولات میدیا در تهران از تخصصی ترین تعمیرگاه در تهران محسوب می شوند. تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه های میدیا تمام مشکلات به وجود آمده در دستگاه شما را برطرف خواهند کرد.

معرفی لوازم خانگی میدیا

  • ماشین ظرفشویی میدیا: بعد از رفتن مهمان ها حالا نوبت به نظافت خانه و آشپزخانه رسیده است. ظرف های کثیف خود را به ماشین ظرفشویی میدیا بسپارید و خودتان به امورات دیگر خانه بپردازید. اگر احساس می کنید ماشین ظرفشویی شما ظرف ها را به خوبی تمیز نمی کند، از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات میدیا درخواست کمک کنید تا با بررسی ماشین ظرفشویی مشکل را برطرف کند.
  • ماشین لباسشویی میدیا: لباس های تمیز را از ماشین لباسشویی مدیا بخواهید. قدرت موتور بالا، لرزش کم و بی صدا بودن این ماشین لباسشویی دلایل خوبی برای انتخاب این ماشین لباسشویی می باشند، تعمیرکاران متخصص این مجموعه جهت تعمیر ماشین لباسشویی مدیا شما را همراهی خواهند کرد.
  • ماکروفر میدیا: با ماکروفر میدیا در زمان کوتاه و سرعت بالا غذای خود را گرم کنید، یخ زدایی کنید و کیک های خوشمزه بپزید. در صورت خرابی تعمیر مایکروفر میدیا تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات میدیا متعهد می باشند از قطعات فابریک برای تعمیر ماکروفر شما استفاده کنند.
  • یخچال و فریزر میدیا: میوه های تازه و ماندگاری طولانی غذاها در یخچال و فریزر میدیا طرفداران این محصول را دو چندان کرده است. قطعا با یک ساعت خراب شدن یخچال و فریزر، تمام مواد غذایی خود را از دست خواهید داد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات میدیا جهت تعمیر یخچال میدیا شما در کوتاه ترین زمان در محل حاضر می شوند و ایراد پیش آمده را برطرف می کنند.
  • جاروبرقی میدیا: با وجود کودک در خانه، شما باید خانه خود را هر روز تمیز کنید. جاروبرقی میدیا به علت سبکی و قدرت موتور بالا به کمک شما در نظافت خانه آماده است. در صورت بروز هر گونه مشکل جهت تعمیر جاروبرقی میدیا با نمایندگی تعمیرات میدیا تماس بگیرید.
  • پنکه میدیا: در فصل گرم سال هیچ چیزی لذت بخش تر از هوای مطبوع و خنک نمی باشد. پنکه میدیا این احساس خوشایند را برای شما تداعی خواهد کرد. اگر پنکه شما خراب شده است تعمیر آن را به تعویق نیندازید و آن را سریع به دست تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات میدیا بسپارید.
  • زودپز میدیا: یکی از لوازم آشپزخانه که در مواقع بحرانی به کمک شما خواهد آمد زودپز است. با استفاده از زودپز میدیا غذای خود را سریع تر آماده کرده و زمان از دست رفته برای طبح غذا را جبران خواهید کرد. ممکن است بر اثر بی احتیاطی زودپز شما خراب شود از خدمات نمایندگی تعمیرات میدیا بهره مند شوید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات میدیا

مزایایی که تعمیرگاه هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات میدیا دارد شامل:

  • در صورتی که در دستگاه و لوازم خانگی میدیا مشکلی رخ دهد و یا خراب شود هوم خانه برای تعمیر از قطعات اصل و اورجینال میدیا استفاده می کند.
  • تعمیرات و خدمات پس از فروش لوازم خانگی میدیا را شش ماه ضمانت می کند.
  • هوم خانه در کادر خود تعمیرکاران مجربی را دارد که فقط در زمینه تعمیر لوازم خانگی میدیا تخصص دارند.
  • تعمیرکاران هوم خانه در طول سال دوره ها و کارگاه های آموزش را برای تعمیر لوازم خانگی گذرانده اند.
  • این نمایندگی در روز و ساعتی که شما درخواست می کنید تمام تکنسین های خود را اعزام خواهد کرد.
  • هوم خانه در طول ضمانت شش ماهه هیچ گونه هزینه اضافی را برای ایاب و ذهاب دریافت نمی کند.

در صورتی که برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی خود از برند میدیا به دنبال یک نمایندگی مجاز در تهران می گردید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به هوم خانه نمایندگی تعمیرات میدیا است. این مرکز با بهره گیری از کادری مجرب و تعمیر دستگاه های معیوب در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها به صورت 24 ساعته آماده ارائه ی خدمات به متقاضیان در سطح شهر تهران می باشد.

نمایندگی تعمیرات میدیا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات میدیا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات میدیا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات میدیا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات میدیا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4.3/5 - (6 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

10 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
مهدي عامري 11 اسفند 1400

پنكه مديا استند خريدم طي مدت كمي كار بست گردنش شكست و غير قابل استفاده به هر كدوم ازنمايندگيها هم زنگ ميزنم پاسخگو نيستند متاسفانه

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 14 اسفند 1400

    سلام. متاسفانه قطعه پنکه مورد نظر شما موجود نیست. صرفا باید از طریق نمایندگی اون رو تهیه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
مدحجی 07 اردیبهشت 1401

سلام پنکه میدیا دارم کلا از کار افتاد حتی گردش به راست و چپ هم از کار افتاده چکارش کنم شما تعمیر میکنید

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 18 اردیبهشت 1401

    سلام. بله. قال تعمیر است. می تونید با شماره 02158941 تماس بگیرید. قطعا موتور گردان پنکه آسیب دیده. اما اگر به طور کلی کار نمی کنه، باید اتصالات و یا در صورت داشتن برد، برد بررسی بشه. در غیر این صورت موتور با مشکل مواجه شده.

    پاسخ دادن
avatar
پیمان شکوه 21 اردیبهشت 1401

سلام،یک دستگاه جارو شارژی دسته بلند مدیا مدل ۱۸a-W دارم که بورد ش ظاهرا سوخته،میخوستم ببینم هزینه ی تعویض بورد چقدره؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 اردیبهشت 1401

    سلام. برای برآورد هزینه می تونید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
حسین 12 خرداد 1401

پنکه مایدیا مدل FS40-7ARB ، در قسمت گلویی اتصالات حلقه به پایه شکسته شدند,خواستم از شما بپرسم این قطعات بدنه توبازار هست ازاونجایی که خودتون مطلع هستید مشکلات فراوان با خدمات پس از فروش وجود داره.ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 16 خرداد 1401

    سلام. شماره نمایندگی پنکه مدیا را از 118 دریافت کنید تا قطعات مورد نیازتون را تهیه نمایید.

    پاسخ دادن
avatar
مسعود 28 خرداد 1401

سلام وقت بخیر. برای تهیه پره پنکه میدیا مدل fs40-7ar چطور میتونید کمک کنید؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 28 خرداد 1401

    سلام. برای خرید پره پنکه میدیا، به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن