تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا Midea در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

لباس های تمیز را از ماشین لباسشویی میدیا بخواهید. این محصول با انواع برنامه های شستشو، هر نوع لباسی را تمیز و بدون لک تحویل می دهد. قطعاً کیفیت شستشو یکی از دلایل انتخاب این محصول می باشد. طراحی زیبا در انواع مدل ها و ظرفیت ها، همچنین کاهش صدا و لرزش در ماشین لباسشویی های میدیا، توانسته است نظر شما را به خود جلب کند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا با توجه به حساسیت این وسیله، خدمات خود را در محل و منزل توسط متخصصان مجرب و حرفه ای ارائه می دهد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در محل تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است و نمایندگی رسمی میدیا نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد، شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در تهران
  2. تعمیر لباسشویی میدیا در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی میدیا در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی میدیا در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی میدیا در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی میدیا
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی میدیا
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی میدیا

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در تهران

لوازم خانگی در اثر استفاده بیش از حد دیر یا زود خراب می‌شوند که برای تعمیر آنها باید از افراد ماهر در خواست کمک کرد. در زیر به روش‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در تهران پرداخته‌ایم.

  • سریع‌ترین راه تماس با افراد متخصص جهت رفع مشکل فنی ماشین لباسشویی میدیا استفاده از شماره 02158941 است.
  • تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیرماشین لباسشویی میدیا و یا ثبت‌نام در سایت به صورت آنلاین از راه‌های دیگر برای برقراری ارتباط است.
  • با وارد شدن مشخصات شما در سیستم نمایندگی؛ پیامی حاوی کد اشتراک و نام تکنسین برای شما ارسال می‌شود.
  • نمایندگی نیروی خود را حداکثر تا یک ساعت بعد به آدرسی که اعلام نموده‌اید؛ می‌فرستد و تعمیرکار با استفاده از قطعات فابریک مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف می‌کند.
  • قطعات استفاده شده در ماشین لباسشویی میدیا فابریک بوده و دارای ضمانت‌نامه رسمی 3 الی 12 ماه هستند.
  • شما می‌توانید در پایان کار تعمیرکار برگه گارانتی قطعه را به همراه فاکتور دریافت نمایید.
  • همچنین در صورتی که برگه نظرسنجی را پر کنید؛ میزان رضایت شما از خدمات دریافتی به اطلاع نمایندگی می‌رسد.

تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در تهران

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در تهران به شرح زیر است؛ یکی از خدمات پس از فروش محصولات میدیا، ارائه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی است. با استقبال بی نظیر مردم از ماشین لباسشویی میدیا، این شرکت تصمیم گرفته است نمایندگی های تعمیرات خود را گسترش دهد. تمامی محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار هستند؛ اما ممکن است به دلیل سهل انگاری یا استفاده طولانی مدت از وسیله، این دستگاه با مشکلاتی رو به رو شده و نیاز به تعمیر پیدا کند.
ماشین لباسشویی جزو آن دسته از لوازم برقی است که نمی ‌توان تعمیر آن را به افراد غیر متخصص سپرد. چرا که نه تنها وسیله، تعمیر نخواهد شد بلکه خسارات زیادی به دستگاه وارد شده و هزینه بیشتری را متحمل خواهید شد. آنچه که باعث شده است افراد به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا اعتماد کنند ارائه ضمانت نامه می باشد.
از آنجایی که در مورد کیفیت تعمیرات، نگرانی ‌هایی وجود دارد افراد ترجیح می دهند در ازای دریافت خدمات، ضمانت نامه دریافت کنند تا در دوره تعیین شده اگر دستگاه دچار آسیب شود از خدمات رایگان آن استفاده کنند.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی مدیا به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی میدیا توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا Midea در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در محل و منزل به شرح زیر است؛ به نظر شما بهترین تعمیرگاه ماشین لباسشویی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ قطعاً یکی از موارد، حضور تعمیرکار در محل و منزل می باشد.

شما با تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا و توضیح ایراد پیش آمده در ماشین لباسشویی می توانید از خدمات مشاوره این مجموعه استفاده کنید. کارشناس با توجه به توضیحات شما سعی می ‌کند به طور خیلی ساده شما را راهنمایی کرده تا بتوانید خودتان ایراد را برطرف کنید.

در غیر این صورت درخواست شما را ثبت می کند و با تعیین روز و ساعت از جانب شما، تعمیرکار را به محل اعزام می کند. با خیال راحت در خانه خود بمانید و از خدمات نمایندگی تعمیرات میدیا استفاده کنید. این نمایندگی بیشتر از دها شعبه فعال و صدها تعمیرکار حرفه ای در سرتاسر شهر تهران دارد. تعدد شعبات و تعمیرکاران، باعث می‌ شود که تعمیر ماشین لباسشویی شما در یک جلسه و در همان روز که تماس می‌ گیرید انجام شود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است؛ برای اطلاع از هزینه های پرداختی خود، می توانید قبل از حضور تعمیرکار در محل، از کارشناس تا حدودی هزینه ها را جویا شوید.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا پس از عیب یابی و تشخیص تعمیر یا تعویض قطعه، قبل از اقدام به هر کاری، شما را در جریان قرار می دهد. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب، هزینه ها را پایین خواهد آورد؛ اما ممکن است در برخی از موارد، تعمیرات دوام چندانی نداشته باشد.

گاهی ممکن است برخی از تعمیرکاران بدون بررسی قطعه، اقدام به تعویض آن کنند؛ اما تعمیرکاران متعهد این مجموعه اگر پس از بررسی به نتیجه تعویض قطعه رسیدند به نظر آنها احترام بگذارید. تمام خدماتی که توسط نمایندگی میدیا ارائه می شود دارای تعرفه می باشد. تعمیرکار بر اساس لیستی که در اختیار او گذاشته اند هزینه ها را محاسبه می کند.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا

به منظور محاسبه هزینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا، می توانید از جدول زیر استفاده کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا هزینه تعمیر ماشین لباسشویی میدیا
هزینه نصب ماشین لباسشویی میدیا 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی میدیا 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی میدیا 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی میدیا 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی میدیا بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی میدیا 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی میدیا 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی میدیا 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی میدیا 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی میدیا 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی میدیا 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی میدیا 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی میدیا 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی میدیا بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی میدیا 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی میدیا

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی میدیا در این بخش توضیح داده شده است؛ یکی از اقدامات مهم نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا برگزاری دوره های آموزشی تعمیرات ماشین لباسشویی است. تعمیرکاران با حضور در این کلاس ها اطلاعات و دانش خود را به روز کرده و با نکات مهم تعمیرات آشنا می شوند.
به دلیل اینکه دستگاه های برقی از جمله ماشین لباسشویی از حساسیت بالایی برخوردار هستند باید ایرادات آن به درستی تشخیص و تعمیر شود. یک تعمیرکار حرفه ‌ای باید با تمام ساختارهای داخلی ماشین لباسشویی آشنا باشد تا بتواند به هنگام باز کردن قطعات، ایراد به وجود آمده را به راحتی تشخیص دهد.
او با کمک تجهیزاتی که همراه خود دارد می تواند قطعات را یک به یک تست کرده و اگر قطعه ای دچار ایراد است آن را پیدا کند.

تعمیر کار موظف است از قطعات اورجینال استفاده کند تا از ایجاد هزینه‌ های بیشتر و خسارات احتمالی در آینده جلوگیری کند. قطعاً ارائه ضمانت نامه از سوی تعمیرکار، حس اطمینان را در شما بالا برده برده و از کیفیت کار مطمئن می شوید.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی میدیا توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی میدیا در ادامه بیان شده است؛ در حالی که از تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا  درخواست کنید تا مشکل وسیله شما را بر طرف کند، او ضمن بررسی دقیق قطعات درون دستگاه، متوجه خرابی قطعه و یا قطعات می شود. تعمیر قطعه به جای تعویض آن، اولین اقدامی است که انجام می دهد؛ چرا که معتقد است از نظر اقتصادی مناسب خانواده ها می باشد.
مشکلات و ایرادات ماشین لباسشویی میدیا  شامل موارد زیر است:

مشکل حل نشدن پودر در ماشین لباسشویی میدیا از چیست؟ برای تعمیرات لباسشویی در این مورد چه کنیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی باقی ماندن مواد شوینده در آن است. در صورت حل نشدن پودر ماشین لباسشویی میدیا باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر فیلتر شیر الکتریکی کثیف شده باشد فشار آب به ورودی جاپودری کم خواهد شد، در نتیجه پودر حل نمی شود.
  • باید آن را از شیر جدا کرده، تمیز کرده و سپس در جای خود قرار دهید.
  • ممکن است در استفاده قبل، از ماشین لباسشویی در جاپودری، پودر رسوب کرده و سخت شده است.
  • باید جاپودری را از دستگاه جدا کرده و بشویید.
  • سعی کنید در انتخاب پودر دقت داشته باشید و پودر مناسب و باکیفیت انتخاب کنید.
  • با توجه به میزان تعیین شده، پودر را در جاپودری بریزید.
  • اگر بیش از اندازه از پودر استفاده می کنید برنامه پیش شستشو را انتخاب کنید.
  • توصیه شده است برای شستشوی پرده و ملحفه از مقدار پودر کمتری استفاده کنید.

اگر پودر به درستی در دستگاه شما حل نمیشود، میتوانید برای عیب یابی با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی میدیا در تهران تماس حاصل نمایید.

چرا ماشین لباسشویی میدیا در حین کار خاموش می شود؟ برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خاموش شدن آن است. در صورت خاموش شدن ماشین لباسشویی میدیا در حین کار باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • خراب شدن میکروسوئیچ و تایمر الکترونیک باعث می شوندماشین لباسشویی به یکباره خاموش شود.
  • گاهی ممکن است نوسانات برقی منجر به خاموشی شود.
  • قفل درب ماشین لباسشویی را بررسی کنید امکان دارد قفل خراب شده باشد و درب به خوبی بسته نمی شود، در نتیجه دستگاه خاموش می شود.
  • جهت تعمیر میکروسوئیچ میتوانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا استفاده نمایید.

اگر مشکل خاموش شدن دستگاه شما حل نشد، میتوانید جهت عیب یابی با نزدیکترین تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا در محل در ارتباط باشید.

چگونه مشکل تخلیه نشدن آب کثیف ماشین لباسشویی میدیا را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب کثیف از ماشین لباسشویی میدیا باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • مسدود شدن و گرفتگی لوله تخلیه، همچنین خرابی پمپ تخلیه، دو علت مهم برای تخلیه نشدن آب است.
  • شلنگ تخلیه را بررسی کنید و در صورت مشاهده گرفتگی، آن را برطرف کنید.
  • تعمیرکار نیز پمپ را بررسی می‌ کند و در صورت نیاز به تعمیر آن را تعمیر یا تعویض می کند.

اگر مشکل تخلیه نشدن آب در دستگاهش مشا حل نشد، کافی است جهت عیب یابی با نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در تهران تماس حاصل نمایید.

ماشین لباسشویی میدیا روشن نمی شود، برای تعمیر دستگاه چه اقداماتی را انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی میدیا موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که دو شاخه از پریز جدا شده باشد و سیم کشی دستگاه دچار ایراد باشد ماشین لباسشویی روشن نمی شود.
  • همچنین وجود اتصالی کوچک نیز مانع از روشن نشدن دستگاه می شود.
  • اگر برد دستگاه خراب شده باشد و یا موتور نیم سوز شده باشد نیز لباسشویی میدیا روشن نمی شود.

اگر دستگاه شما روشن نمیشود، میتوانید برای حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در تهران بهره مند شوید.

چرا صفحه نمایش ماشین لباسشویی میدیا خطا می دهد؟ آیا تعمیر لباسشویی در این مورد ممکن است ؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خطا دادن صفحه آن است. در صورت بروز خطا در صفحه نمایش ماشین لباسشویی میدیا موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

در صورتی که ماشین لباسشویی شما از نوع دیجیتال است، ممکن است گاهی با خطاهایی بر روی صفحه نمایش مواجه شوید، هر یک از خطاها، با کدهایی نشان داده می شود که ممکن است شما از معنای آن با خبر نباشید.

بنابراین لازم است از مشاوره و حضور تکنسین های این مرکز استفاده کنید. این افراد با تخصص و تجربه ای که دارند، شما را با کلیه ارورهای مرتبط با دستگاه آشنا می کنند و نکات اساسی در استفاده صحیح و اصولی از دستگاه را به شما آموزش می دهند.

اگر صفحه نمایش دستگاه شما خطا میدهد، میتوانید جهت عیب یابی با نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در منزل ارتباط برقرار نمائید.

دلیل نرفتن به مرجله بعدی بعد از آبگیری ماشین لباسشویی میدیا چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نرفتن به مرحله بعد از آبگیری است. در صورت آبگیری نکردن لباسشویی میدیا باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • آبگیری نکردن به دلیل ایراد در موتور دستگاه است.
  • همچنین ایراد در سیم کشی نیز سبب می شود تا مرحله بعدی شروع نشود.
  • خرابی خازن راه انداز و خرابی برد تنظیم دور و همچنین ایراد در نوسان برق شهری  از جمله دلایلی است که سبب عدم شروع مرحله بعد از آبگیری می شود.

اگر دستگاه شما بعد از آبگیری به مرحله بعد نمیرود، میتوانید جهت رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی مدیا در تهران بهره مند شوید.

تعمیرکاه هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی میدیا ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن مخزن آن است. در صورت نچرخیدن مخزن ماشین لباسشویی میدیا باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت شل شدن تسمه ماشین لباسشویی، دیگ قادر به چرخش نیست.
  • همچنین اگر موتور نیم سوز شده باشدنیز دیگ دستگاه نمی چرخد.
  • حجم زیاد لباس عامل دیگر نچرخیدن دیگ می باشد.

اگر مخزن دستگاه شما نمیچرخد، کافی است جهت رفع مشکل با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لباسشویی میدیا در تهران ارتباط برقرار نمایید.

ماشین لباسشویی میدیا در جین کار متوقف می شود، چگونه این مشل را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی از کار افتادن آن است. در صورت از کار افتادن لباسشویی میدیا باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • باید شیر آب را چک کنید که باز باشد.
  • همچنین در صورت حجم بالای لباس در لباسشویی نیز دستگاه از کار می افتد.
  • نیم سوز شدن موتور عامل دیگر این مشکل است.
  • در صورت قطع شدن جریان برق نیز ماشین لباسشویی از کار می افتد.

اگر دستگاه شما از کار افتاده است، میتوانید جهت عیب یابی با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در محل ارتباط برقرار نمایید.

تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی میدیا چه پیشنهادی برای رفع مشکل بوی سوختگی دستگاه می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی بوی سوختگی آن است. در صورت انتشار بوی سوختگی از ماشین لباسشویی میدیا باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • نیم سوز شدن موتور عامل بوی سوختگی است. البته اتصالی در سیم کشی و مدار داخلی نیز سبب بوی سوختگی می شود.
  • در صورت شل شدن تسمه نیز این مشکل پدید می آید.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در تهران اقدام نمائید.

چرا باید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در هوم خانه استفاده کنیم؟

مهارت، تجربه، تجهیزات به روز و عیب یابی موفق از جمله مواردی هستند که تعمیرکاران هوم خانه از آن برخوردار می باشند. یکی از معدود تعمیرگاه های تعمیرات لباسشویی، نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی میدیا می باشد که توانسته است زمان تعمیرات خود را کاهش دهد. تعمیرکاران حرفه ای این مجموعه با تمام فنون تعمیر ماشین لباسشویی آشنا هستند و تخصص و تمرکز کافی برای تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب را دارند. ارائه ضمانت یک ساله خدمات از جمله تعهدات هوم خانه به مشتریان خود می باشد.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی مدیا به شرح زیر است:

  1. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه قطعات اصل و فابریک
  4. کاهش هزینه تعمیرات تا 75 درصد
  5. ارائه ضمانت 3 الی 12 ماهه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی میدیا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست