تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات ZEROWATT در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

ماشین لباسشویی زیرووات لباس ها را در کمترین زمان ممکن با بالاترین قدرت، شسته و تحویل شما می دهد. شما می‌ توانید با توجه به تعداد اعضای خانواده خود، این محصول را در ظرفیت های مختلف تهیه کنید. برنامه ها و آپشن های این محصول طوری طراحی شده اند که برای همه قابل فهم و قابل اجرا هستند. اگر ماشین لباسشویی خود را به تازگی خریداری کرده اید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در تهران استفاده کنید. نصب و راه اندازی، یکی از خدماتی است که این نمایندگی در اسرع وقت توسط افراد حرفه ای ارائه می دهد.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی زیرووات در محل را تا 75 درصد تخفیف ارائه می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی نیست. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. چنانچه دفتر آن دایر شد، شما کاربران را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در تهران
  2. تعمیر لباسشویی زیرووات در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیرووات در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی زیرووات در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی زیرووات در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی زیرووات
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی زیرووات
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی زیرووات

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در تهران

انسان هرچه قدر که فنی و در اصطلاح دست به آچار باشد،گاهی اوقات مسائلی از جمله ضمانت قطعات و نبود ابزار لازم وی را ناچار می‌کند تا از یک تعمیرکار کاربلد و حرفه‌ای کمک بگیرد. اگر ماشین لباسشویی زیرووات شما دچار نقص فنی و ایراد شد؛ کافیست با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات تماس حاصل نمایید. در زیر راههای تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در تهران ذکر شده است.

  • سریع‌ترین راه تماس با کارشناسان جهت رفع مشکل فنی ماشین لباسشویی شماره تلفن 02158941 است.
  •  مشتریان می‌توانند از طریق تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات نمایندگی و  یا ثبت‌نام در سایت و اعلام اطلاعات خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات به نحو احسنت بهره‌مند شوند.
  • با بررسی مشکل به وجود آمده برای ماشین لباسشویی شما، پیام کوتاهی حاوی یک کد اشتراک به همراه نام تعمیرکار برای مشترکین ارسال می شود.
  • مدت زمان تقریبی مراجعه تعمیرکار حداکثر یک ساعت جهت تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در آدرس اعلامی است.
  • در پایان کار هم برگه ضمانت معتبر به همراه فاکتور به مصرف‌کنندگان تقدیم می‌شود.
  • مصرف‌کنندگان می‌توانند با تکمیل فرم نظرسنجی و ارزیابی نحوه عملکرد تعمیرکار، نمایندگی تعمیرات را در ارائه بالاترین سطح خدمات یاری کنند.

تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در تهران

با خراب شدن ماشین لباسشویی، ممکن است به ذهن شما برسد که دیگر ماشین لباسشویی شما تعمیر نخواهد شد و باید به فکر خرید یک دستگاه جدید باشید؛ اما کاملاً اشتباه فکر می کنید. نباید نگران تعمیر نشدن ماشین لباسشویی خود باشید. تعمیرکاران حرفه ای نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات با استفاده از مهارت و تجربه ای که در طی سال ها فعالیت کسب کرده ‌اند، انواع ایرادات را به راحتی برطرف می کنند. این مجموعه به دلیل تعدد شعبات، بخش وسیعی از شهر تهران را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است.

تمام شعب نمایندگی تعمیرات زیرووات مجهز به جدیدترین و به روز ترین ابزارهای تخصصی تعمیرات و عیب یابی می باشند و تعمیرکاران با تجهیزات کامل در محل حضور پیدا می کنند. تمام قطعاتی که تعمیرکاران استفاده می کنند اورجینال و اصل بوده و خود نمایندگی آنها را تهیه می کند. تعمیرکار در صورت استفاده از قطعات اورجینال و اصل، آن را به مدت یک سال ضمانت می کند.

خدمات رسمی پس ار فروش ماشین لباسشویی زیرووات

ماشین لباسشویی از جمله لوازم برقی مهمی است که در هنگام خرید باید به خدمات پس از فروش و کارت گارانتی آن بسیار توجه نمود. در صورتی که ماشین لباسشویی شما دچار مشکلاتی شود که برای رفع آن به کارشناسان کاربلد نیازمند باشید؛ می‌توانید با تماس با شماره‌های درج شده بر روی کارت گانتی از خدمات نمایندگی رسمی این برند بهره‌مند شوید. اما اگر به هر دلیلی تمایل نداشتید که تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات خود را به نمایندگی بسپارید؛ می‌توانید از تعمیرگاه‌های مجاز لوازم خانگی درخواست کمک کنید. هوم خانه یکی از این تعمیرگاه‌های مجاز به حساب می‌آید. هوم خانه نمایندگی رسمی ماشین لباسشویی زیرووات نیست. تعمیرکار هوم خانه طبق استانداردهای لازم کار تعمیر دستگاه شما را با استفاده از قطعات فابریک به انجام می‌رساند که این قطعات دارای ضمانت‌نامه رسمی هستند. همچنین کارشناسان هوم خانه در صورتی که سوالی داشته باشید با پاسخ به سوالات شما در قسمت دیدگاه در پایین صفحه شما را یاری می‌کنند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات ZEROWATT در محل، منزل و خانه شما

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در محل و منزل در این بخش شرح داده شده است؛ تمام ماشین لباسشویی ها به علت استفاده طولانی مدت، دچار فرسودگی و ایراد می ‌شوند. خوشبختانه تمام ایرادات ماشین لباسشویی، قابل برطرف شدن هستند.
با هزینه کم می توانید ماشین لباسشویی را تعمیر و استفاده کنید. تنها موضوعی که اهمیت دارد این است که چه کسی باید ماشین لباسشویی را تعمیر کند. به شما توصیه می کنیم از خدمات در محل نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در خانه استفاده کنید. از خدمات ویژه این نمایندگی می توان به مشاوره آن اشاره کرد.

شما می توانید در صورت خراب شدن ماشین لباسشویی خود، مشاوره های لازم را از این مرکز دریافت کنید. در بسیاری از موارد با توجه و به کار بردن راهنمایی ها و مشاوره ها می توانید ایرادات را خیلی آسان برطرف کنید.
اما در صورتی که شدت آسیب دیدگی قطعات زیاد باشد و شما نتوانید آن را برطرف کنید، تعمیرکار به محل اعزام می شود. تعمیرکاران نمایندگی زیرووات ماهر و متبحر بوده و می توانند به درستی تمام قطعات معیوب ماشین لباسشویی را شناسایی و در مدت زمان کوتاهی آنها را تعمیر کنند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده می شود؛ تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب، هزینه شما را کاهش می دهد. قطعاً تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات تمام تلاش خود را می ‌کنند تا قطعه معیوب را تعمیر کنند.
اما اگر عمر مفید قطعات به پایان رسیده باشد و خرابی در قطعه، بسیار گسترده باشد که هزینه تعمیر آن بیشتر از تعویض قطعه شود، تعمیرکار قطعه مورد نظر را تعویض خواهد کرد.

به دلیل اینکه قطعاتی که تعمیرکار برای تعویض قطعه استفاده می کند اورجینال و اصل می باشند ممکن است نسبت به قطعات تقلبی در بازار کمی گران به نظر برسند؛ اما قطعاً کیفیت و کارایی دستگاه شما را افزایش می دهند. قطعات اورجینال دارای ضمانت هستند و تا مدت گارانتی، اگر دچار ایراد شوند تعمیرکار به صورت رایگان مجدداً آنها را تعمیر خواهد کرد. در پایان، تعمیرکار هزینه ها را بر اساس نرخ مصوب محاسبه کرده و شما با دریافت فاکتور، هزینه ها را پرداخت خواهید کرد.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات

تعرفه خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات در جدول زیر درج شده است:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات هزینه تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات
هزینه نصب ماشین لباسشویی زیرووات 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی زیرووات 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی زیرووات 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی زیرووات 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی زیرووات بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی زیرووات 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی زیرووات 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی زیرووات 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی زیرووات 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی زیرووات 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی زیرووات 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی زیرووات 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی زیرووات 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی زیرووات بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی زیرووات 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی زیرووات

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی زیرووات در ادامه شرح داده شده است؛ یکی از دلایل موفقیت ‌های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات بهره گیری از نیروی انسانی متخصص می باشد. کسانی که در زمینه فعالیت خود، کار آزموده و مجرب می باشند. آنها در اسرع وقت و در هر زمانی که شما تعیین کنید، مشکل و نقص فنی ماشین لباسشویی شما را با حضور در محل و منزل برطرف می کنند.

در برخی موارد، خرابی قطعات سطحی بوده و در مدت زمان کوتاهی تعمیر می شوند؛ اما ممکن است در برخی موارد خرابی قطعات گسترده و عمیق بوده و در مدت زمان طولانی تری تعمیر شوند.
در هر صورت، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب می تواند تا حدودی هزینه های شما را کاهش دهد. در پایان، تعمیرکار قطعات تعمیر شده یا تعویض شده را در فاکتور ثبت کرده و شما با توجه به خدمات ارائه شده، مبلغ مورد نظر را پرداخت خواهید کرد. در برخی موارد هزینه شما شامل تخفیف خواهد شد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی زیرووات در نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی زیرووات به شرح زیر می باشند: در صورتی که در هر بخش از لباسشویی خود دچار مشکل شده اید در اولین مرحله با ما تماس بگیرید، تا در اسرع وقت متخصص لباسشویی زیرووات را به محل مورد نظر شما برسانیم.

لباس ها در لباسشویی زیرووات تمیز نمی شوند، برای عیب یابی و تعمیر دستگاه چه کاری لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی عدم تمیز شستن لباس ها است. در صورت تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی زیرووات موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار ببرید:

  • پس از اتمام کار ماشین لباسشویی، وقتی لباس ها را از داخل آن خارج می کنید متوجه می ‌شوید که آنها تمیز نشده اند.
  • احتمالاً بیش از ظرفیت ماشین لباسشویی در داخل دیگ، لباس قرار داده اید و فضای کافی برای وارد شدن آب تمیز و شستشو وجود نداشته است.
  • اگر از مواد شوینده کمی استفاده کنید و لباس ها بیش از اندازه کثیف باشند قطعاً تمیز نخواهند شد.
  • بهتر است عروسک فرزند خود را با لباس ها در ماشین لباسشویی قرار ندهید.

در صورتی که این مشکل حل نشد، حتما با نمایندگی مجاز مرکزی ماشین لباسشویی زیرووات در تهران تماس بگیرید.

بررسی علت لرزش ماشین لباسشویی زیرووات؛ چگونگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در این مورد

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی لرزش آن است. در صورت لرزش ماشین لباسشویی زیرووات نکات زیر را برای تعمیر و عیب یابی انجام دهید:

  • اگر ماشین لباسشویی در حین کار کردن به شدت تکان می خورد، در حالت تراز قرار ندارد. با استفاده از تراز، آن را از حالت شیب خارج کنید.
  • ماشین لباسشویی دارای چهار پایه قابل تنظیم است، با بستن و باز کردن آنها، دستگاه را در حالت صاف قرار دهید.
  • اگر تسمه های خشک کن شل شده باشند، امکان لرزش و جابجایی وجود دارد.
  • سعی کنید لباس ها را تک به تک وارد دیگ کنید تا لباس ها در یک سمت جمع نشده و تعادل حفظ شود.

اگر دستگاه شما همچنان مشکل لرزش دارد، برای عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در تهران بهره مند شوید.

ایراد خشک نشدن لباس ها؛ تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در این مشکل چگونه انجام میشود؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خشک نشدن لباس ها در آن است. در صورت خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی زیرووات نکات زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • پس از اتمام کار ماشین لباسشویی، زمانی که لباس ها را خارج می کنید، آب آنها خشک نشده و حجم زیادی از آب در لباس ها باقی مانده است.
  • گرفتگی و پیچ خوردگی شلنگ تخلیه می ‌تواند مانع خروج آب کثیف شود.
  • پمپ تخلیه را نیز چک کنید ممکن است به دلیل مسدود شدن، آب را خارج نکرده و آب در دیگ باقی مانده است.

در صورتی حل نشدن مشکل خشک نشدن لباس ها، حتما با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در تهران تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی صدای زیادی تولید می کند؟ تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی زیرووات این مورد را چطور حل میکند؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای بیش از حد آن است. در صورت صدای زیاد ماشین لباسشویی زیرووات موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب باید انجام دهید:

  • تراز نبودن ماشین لباسشویی سبب صدای زیاد می شود.
  • همچنین در صورت آسیب دیدن یکی از قطعات این مشکل ایجاد می شود.
  • شکستگی بلبرینگ و یا شکستن سه نظام از دلایل دیگر هستند.
  • خرابی تسمه و یا لاستیک دور درب و خرابی هیتر از دیگر مواردی هستند که سبب سروصدای زیاد می شود.

اگر دستگاه شما صدای زیادی دارد، کافی است برای رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در محل بهره مند شوید.

دلیل کار نکردن کلیدهای ماشین لباسشویی چیست؟ شیوه تعمیرات لباسشویی زیرووات در این نوع مشکل

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی کار نکردن دکمه های آن است. در صورت کار نکردن کلیدهای ماشین لباسشویی زیرووات موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • خراب شدن دکمه ها یا برق نرسیدن به دکمه ها سبب می شود تا از کار بیفتند.
  • همچنین در صورتی که ارتباط برد اصلی با برد کنترل دکمه ها قطع شود، نیز این ایراد به وجود می آید. خرابی تایمر علت دیگر است.

در صورتی حل نشدن مشکل کار نکردن دکمه ها، با نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تهران تماس بگیرید.

بدنه ماشین لباسشویی برق دارد، چطور تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در این مورد را انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی برق دار بودن بدنه آن است. در صورت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی زیرووات موارد زیر را برای رفع ایراد و تعمیر انجام دهید:

  • ممکن است سیم کشی داخلی دستگاه ایراد داشته باشد.
  • وجود اتصال کوتاه نیز سبب برق دار شدن بدنه می شود.
  • عامل دیگر سوختن موتور می باشد.
  • سیم ارت باید به زمین وصل باشد.
  • شکستن لولای درب سبب برق دار می شود.

اگر بدنه دستگاه شما برق دارد، کافی است برای حل مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در تهران بهره مند شوید.

تخلیه نشدن آب؛ برای رفع عیب لباسشویی زیرووات در این مشکل چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی زیرووات موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • پمپ و شلنگ لباسشویی سبب تخلیه شدن آب می شود.
  • در صورت انسداد پمپ و یا شلنگ، عمل تخلیه انجام نمی شود.
  • پروانه پمپ و الکتروپمپ نیز باید بررسی شوند.

در صورتی حل نشدن مشکل، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در منزل تماس بگیرید.

علت عدم چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی چیست؟ تعمیرکار ماشین لباسشویی زیرووات در این مورد چه نظری دارد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی زیرووات موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • نچرخیدن دیگ و یا مخزن ممکن است به علت خراب شدن یکی از این قطعات ایجاد شده باشد: تسمه، موتور، کاسه نمد، دینام و بلبرینگ؛ ایراد در هر یک از این قطعات سبب نچرخیدن دیگ می شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیرات لباسشویی زیرووات در خانه توسط هوم خانه اقدام نمائید.

عدم روشن شدن ماشین لباسشویی؛ برای عیب یابی و تعمیرات لباسشویی زیرووات در این مورد چه کاری باید انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی زیرووات موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ابتدا برق رسانی در پریز، دوشاخه و کابل را بررسی کنید.
  • همچنین توجه داشته باشید که سیم کشی داخلی ایراد داشته باشد، و یا اگر یکی از سیم ها قطع شده باشد، دستگاه روشن نمی شود.
  • خراب بودن کلید پاور و یا خراب شدن میکروسوئیچ نیز سبب می شود تا درب به درستی بسته نشود و برد دستور راه اندازی را ندهد.

اگر دستگاه شما روشن نمیشود، برای عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات در محل بهره مند شوید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در این بخش است؛ بهترین راه حل برای تعمیر ماشین لباسشویی کمک گرفتن از یک فرد حرفه ای و ماهر می باشد. از آنجا که ماشین لباسشویی دارای قطعات الکترونیک زیادی می باشد تعمیرکار باید کاملاً با ساختار ماشین لباسشویی آشنا باشد. متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات کاملاً حرفه ای و متخصص بوده و در حوزه های نصب و راه اندازی، تعمیر و تعویض قطعات معیوب ماشین لباسشویی درکنار شما خواهند بود.

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه در زیر ارائه شده است:

  1. ارائه گارانتی معتبر
  2. ارائه قطعات اصل و اورجینال
  3. ارائه خدمات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز

جهت تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در محل خود توسط تیم هوم خانه با شماره های مندرج در زیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیرووات در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست