تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات Zerowatt در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

جاروبرقی زیرووات به صورت حرفه ای طراحی شده و دارای کیفیت بی نظیری است. این محصول ایتالیایی، از موتوری قدرت مند برخوردار است و توان مکش بالایی دارد. از این رو می تواند یک یار پر قدرت در نظافت منازل، برای شما باشد. در این مقاله درباره اشکالات رایجی که ممکن است به هنگام کار با این دستگاه با آنها روبرو شوید، توضیحاتی ارائه شده است. شما می توانید با استفاده از راهکارهایی که در این مقاله برای رفع آنها ذکر شده است، این اشکالات را برطرف کنید. البته هوم خانه یکی از شرکت های معتبر که نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در تهران را دارد، به صورت شبانه روزی آماده است تا جاروبرقی زیرووات شما را با استفاده از روش های نوین تعمیر کند.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در تهران تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می نمایید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که Homekhane نمایندگی رسمی جاروبرقی زیرووات نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در تهران
  • تعمیر جاروبرقی زیرووات در تهران
  • نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در محل و منزل
  • ویژگی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات
  • هزینه تعمیر جاروبرقی زیرووات در محل
  • مشکلات و ایرادات متداول جاروبرقی زیرووات
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار جاروبرقی زیرووات
  • پاسخ به پرسش های رایج در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات Zerowatt در تهران

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در هوم خانه به شرح زیر است:

  1. ابتدا برای ثبت درخواست تعمیرات جاروبرقی زیرووات خود با تعمیرگاه مجاز هوم خانه تماس بگیرید.
  2. همچنین می توانید فرم درخواست تعمیرات را به صورت آنلاین در سایت تکمیل نمایید.
  3. پس از ثبت درخواست، نام تکنسین جاروبرقی زیرووات و کد اشتراک به همراه شما ارسال می گردد.
  4. تعمیرکار مربوطه در کمتر از یک ساعت برای تعمیر جاروبرقی زیرووات در محل مورد نظر شما حاضر می شود.
  5. پس از پایان کار تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات، ضمانتنامه و گارانتی معتبر تقدیم شما می شود.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات Zerowatt در تهران

تعمیر جاروبرقی زیرووات در تهران

خدمات تعمیر جاروبرقی زیرووات در تهران به شرح زیر است؛ اگر جاروبرقی زیرووات شما خراب شده است، شاید اولین چیزی که ذهن شما را به خود مشغول کند، یافتن تعمیرگاهی در نزدیکی باشد. لازم است اعلام کنیم که نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیرووات در مناطق مختلف شهر تهران نمایندگی های فعال دارد.

به این ترتیب شما می توانید در هر منطقه ای که زندگی می کنید به نزدیک ترین شعبه مراجعه کنید. این موضوع بر سرعت خدمات رسانی نمایندگی تعمیرات زیرووات نیز تاثیر گذاشته و موجب سرعت بخشیدن به این کار شده است.

با توجه به شرایطی که دارید می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری به این مرکز مراجعه کرده و سفارش خود را جهت تعمیرات ثبت کنید. در صورتی که تماس تلفنی را برای ثبت سفارش خود برگزیده اید، می توانید با متخصصان مجرب ما صحبت کرده و از مشاوره های آنها بهرمند شوید. به دلیل این که این مشاوره ها به صورت رایگان ارائه می شوند، در پاره ای مواقع می توانید بدون صرف هیچ هزینه ای، جاروبرقی را در منزل، خودتان تعمیر کنید.

خدمات پس از فروش جاروبرقی زیرووات به چه صورت است؟

یکی از اصلی ترین و مهمترین گزینه در هنگام خرابی جاروبرقی زیرووات استفاده از خدمات پس از فروش این دستگاه برای عیب یابی و تعمیر آن است. زیرووات از جمله برندهایی است که خدمات پس از فروش آن توسط برخی از شرکت های داخلی در ایران ارائه می شود. مصرف کنندگان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد در دستگاه خود با نمایندگی خدمات پس از فروش جاروبرقی زیرووات از طریق شماره های موجود بر روی ضمانتنامه تماس بگیرند.

در بسیاری از مواقع این افراد از خدماتی که توسط نمایندگی های جاروبرقی زیرووات ارائه می شود، رضایت کافی ندارند و یا از مدت زمان گارانتی دستگاه آن ها گذشته است. در این صورت مصرف کنندگان می توانند از خدماتی که توسط نمایندگی مجاز هوم خانه برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی زیرووات ارائه می شود، استفاده نمایند.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در محل و منزل در زیر توضیح داده شده است؛ سیاست مدیران هوم خانه، این است که رضایت حداکثری مشتریان خود را جلب کنند. این امر نیز محقق نمی شود مگر با ارائه خدمات درجه یک. به همین منظور، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات خدمات تعمیرات خود را در محل و منزل نیز ارائه می کند.

چنانچه تعمیرات در محل را درخواست داده باشید، تعمیرکاران ما در همان روز به محل شما اعزام می شوند. تعمیرکاران با حضور در محل و منزل، به کار تعمیرات سرعت بخشیده و دستگاه را با دقت، عیب یابی و تعمیر می کنند. این افراد طی دوره های آموزشی با انواع لوازم خانگی و قطعات موجود در آنها و نحوه تعمیرات دستگاه ها آشنا شده اند.

لذا به کار خود واردند و می دانند که به چه صورت باید جاروبرقی زیرووات معیوب را تعمیر کنند. از این رو نمایندگی زیرووات به مشتریان خود ضمانت یک ساله خدمات ارائه می دهد تا اگر در طول این مدت، دوباره دستگاه خراب شد آن را به صورت رایگان تعمیر کند.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهمترین مسائلی که به هنگام انتخاب تعمیرکار برای تعمیرات جاروبرقی خود باید در نظر داشته باشید، این است که تعمیرکار باید بتواند ایرادات دستگاه را به درستی تشخیص داده و برای رفع آنها اقدام کند. تشخیص اشتباه خرابی جاروبرقی زیرووات می تواند منجر به تعمیر نادرست و در نتیجه آسیب به دستگاه شود. نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در هوم خانه دارای تعمیرکاران متخصصی است که در این زمینه به شما کمک می کنند.

  • تعمیرکاران این مجموعه از تخصص و مهارت بالایی برخوردار هستند و به سرعت مشکل دستگاه را شناسایی و برطرف می نمایند.
  • تعمیر جاروبرقی زیرووات در محل توسط تعمیرکار نمایندگی، همراه با گارانتی معتبر انجام می شود.
  • در صورتی که نیاز به تعویض قطعه باشد، تعمیرکار نمایندگی از قطعات جاروبرقی فابریک و اورجینال برای دستگاه شما استفاده می کند.
  • تکنسین متخصص در کوتاه ترین زمان ممکن برای تعمیر و عیب یابی جاروبرقی زیرووات به محل مورد نظر شما اعزام می شود.

هزینه تعمیرات جاروبرقی زیرووات

هزینه تعمیر جاروبرقی زیرووات در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در زیر توضیح داده شده است؛ در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات اوضاع اقتصادی مردم نیز در نظر گرفته شده و به همین سبب هزینه تعمیرات بسیار منصفانه تعیین شده است.

یکی دیگر از خدماتی که در این مجموعه به مشتریان ارائه شده و اعتماد آنها را بیش از پیش جلب کرده است، شفاف سازی هزینه ها برای مشتریان است. به این صورت که پس از تماس مشتری، نوع خرابی تعیین می شود و بر اساس آن، هزینه تعمیرات برآورد می گردد. این هزینه ها به مشتری اعلام می شود تا در صورت رضایت وی، تعمیرکاران به محل اعزام شوند.

بعد از آن که تعمیرکار اعزام شد و تعمیرات پایان یافت، فاکتوری به مشتری تقدیم می شود و هزینه تعمیرات بر اساس آن از وی دریافت می شود. چنانچه با خود پول نقد به همراه نداشته باشید، نگران نشوید؛ زیرا تعمیرکاران نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیرووات با خود کارت خوان های سیار به همراه دارند. شما می توانید با استفاده از آنها و بدون نیاز به خروج از منزل، هزینه را پرداخت نمایید.

تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی زیرووات

هوم خانه تعرفه خدمات تعمیرات جاروبرقی زیرووات را برای شما در ادامه به صورت کامل شرح داده است:

خدمات تعمیرات جاروبرقی زیرووات هزینه تعمیر جاروبرقی زیرووات
تعویض بلبرینگ جاروبرقی زیرووات 250,000 الی 370,000 تومان
تعویض پروانه موتور جاروبرقی زیرووات 180,000 الی 210,000 تومان
تعویض کلکتور جاروبرقی زیرووات 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی زیرووات 230,000 الی 300,000 تومان
تعویض موتور جاروبرقی زیرووات 750,000 الی 990,000 تومان
تعویض کلید جاروبرقی زیرووات 90,000 الی 110,000 تومان
تعویض پاکت جاروبرقی زیرووات 85,000 الی 155,000 تومان
تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی زیرووات 95,000 الی 150,000 تومان
تعویض کابل جاروبرقی زیرووات 110,000 الی 220,000 تومان

 

بررسی اشکالات و ایرادات متداول جاروبرقی زیرووات

اشکالات و ایرادات متداول جاروبرقی زیرووات در زیر ارائه شده است؛ در تمامی منازل، حداقل یک یا دوبار در هفته از جاروبرقی استفاده می شود. این موضوع سبب می شود تا جاروبرقی بیشتر در معرض خرابی قرار داشته باشد.

برای این که جاروبرقی شما از این امر در امان باشد بهتر است با نحوه استفاده صحیح از آن آشنا شوید. در این بخش به معرفی چند اشکال رایج در جاروبرقی و همچنین نحوه عیب یابی جاروبرقی و تعمیر این خرابی ها پرداخته ایم. اما در مواردی که ایراد به وجود آمده جدی باشد، بهتر است به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات مراجعه نمایید.

چرا جاروبرقی زیرووات روشن نمی شود؟

یکی از مشکلات جاروبرقی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن دستگاه، راهکارهای زیر را برای تعمیر جاروبرقی زیرووات انجام دهید:

  • برای رفع این ایراد، ابتدا پریز، دوشاخه و کابل جاروبرقی را چک کنید. اگر این قسمت ها مشکلی نداشت سراغ بقیه موارد بروید.
  • وجود ایراد در اتصالات داخلی دستگاه، مانع از کار کردن جاروبرقی می شود.
  • خراب شدن فنر کلید خاموش روشن جاروبرقی نیز ممکن است دلیل این خرابی باشد.
  • اگر هنگام کار کردن دستگاه، بوی سوختگی احساس کردید و بعد از خاموش کردن جاروبرقی، دستگاه دیگر روشن نشد، احتمالاً موتور آن سوخته است و نیاز به تعویض دارد.

برای این که تعمیرات جاروبرقی زیرووات معیوب به درستی انجام شود، بهتر است به نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در محل مراجعه کنید.

چرا جاروبرقی زیرووات مکش خوبی ندارد؟

در صورت مکش ضعیف جاروبرقی زیرووات؛ موارد زیر را برای رفع عیب و تعمیر به کار گیرید:

  • ضعیف شدن قدرت مکش جاروبرقی ممکن است دلایل ساده ای داشته باشد.
  • برای عیب یابی این ایراد، ابتدا گرفتگی در لوله و خرطومی را چک کنید.
  • چنانچه مشکلی نباشد، کیسه و فیلتر آن را بررسی نمایید و در صورت پر بودن، آنها را تخلیه و تمیز کنید.
  • اما اگر از این دلایل ساده بگذریم، خرابی یاتاقان و زغال ها ممکن است دلیلی بر این خرابی باشد. آنها را بررسی کرده و در صورت نیاز، تعویض کنید. کثیف بودن کلکتور نیز دلیل دیگر این ایراد است.

اگر نتوانید این قطعات را بررسی و یا تعمیر کنید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در محل استفاده کنید.

چرا جاروبرقی زیرووات صدای زیادی می دهد؟

در صورت صدای زیاد دستگاه، موارد زیر را برای تعمیرات جاروبرقی زیرووات در این مواقع اقدامات زیر را انجام دهید.

  • در حالت عادی، جاروبرقی جزو لوازم خانگی پر سر و صدا است.
  • اما برخی مواقع این صدا از حد معمول خارج شده و به صدایی ناهنجار تبدیل می شود.
  • برای آن که دلیل صدای جاروبرقی را بیابید باید قطعات داخلی آن را چک کنید.
  • در قسمت داخلی جاروبرقی زیرووات، لاستیکی وجود دارد که نقش محافظت کننده از قطعات را دارد.
  • زمانی که این لاستیک فرسوده شده و یا پاره شود، قطعات هنگام کار جاروبرقی، صدای زیادی تولید می کنند. این لاستیک را بررسی و تعویض کنید.
  • شکستن یکی از پره های فن جاروبرقی نیز می تواند دلیل این صدای ناهنجار باشد. در صورتی که این اتفاق بیافتد، باید فن دستگاه تعویض شود.

چنانچه مشکل دستگاه حل نشد، با نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیرووات در هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

چرا جاروبرقی زیرووات داغ می کند؟

در این بخش به کمک تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات قصد داریم تا به بررسی علل داغ شدن جاروبرقی بپردازیم:

  • انسداد لوله تلسکوپی و خرطومی و یا پر بودن کیسه جاروبرقی در بروز این ایراد دخیل هستند. زیرا در صورت گرفتگی و یا پر بودن کیسه، به موتور فشار زیادی وارد می شود.
  • ممکن است موتور در این حالت نیم سوز شده و یا بسوزد. علاوه بر آن، خرابی فن جاروبرقی نیز می تواند دلیلی بر این خرابی باشد.
  • چنانچه فن خراب شده و کار نمی کند، هوای داخل دستگاه تهویه نشده و جاروبرقی داغ می کند.

برای رفع این ایرادات از تعمیرکار جاروبرقی زیرووات در تهران کمک بخواهید. در ضمن برای افزایش طول عمر دستگاه بهتر است آن را به صورت یکسره استفاده نکنید.

علت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی زیرووات چیست؟

در صورت خاموش شدن ناگهانی جاروبرقی راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام دهید:

  • برای این که دلیلی این ایراد را پیدا کنید باید سراغ اتصالات داخلی دستگاه بروید.
  • در صورتی که در این قسمت، ایرادی وجود داشته باشد، موجب خاموشی خودکار دستگاه می شود.
  • چنانچه سیم جاروبرقی را تا آخر کشیده اید، ممکن است سیم از محل اتصال به بدنه جاروبرقی کنده شود و دستگاه خاموش گردد.
  • نیم سوز شدن موتور نیز از دیگر دلایل این خرابی است.

چنانچه از دانش فنی کافی برای رفع این مشکل بهره مند نیستید به شما توصیه می کنیم تا از خدمات نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیرووات در تهران بهره مند شوید.

چرا جاروبرقی زیرووات روشن نمی شود یا فیور قطع میشود؟

در صورت قطع شدن فیوز با روشن کردن جاروبرقی زیرووات باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات و رفع مشکل انجام دهید:

  • در صورت وجود اتصالی در دکمه ON/OFF دستگاه، فیوز برق می پرد.
  • همچنین ممکن است در سیم های رابط جاروبرقی، اتصال کوتاه رخ بدهد، در این موارد نیز فیوز قطع می شود.

برای رفع این مشکل تعمیرکار نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در تهران، سیم ‌های رابط و جعبه ترمینال را مورد بررسی قرار می دهد..

علت نچرخیدن برس جاروبرقی زیرووات چیست؟

در این بخش قصد داریم تا به بررسی نحوه عیب یابی و تعمیر جاروبرقی زیرووات در هنگام نچرخیدن برس دستگاه بپردازیم:

  • تمیز کردن ماهانه برس جاروبرقی زیرووات سبب می شود تا پرزها و موها جدا شوند، در نتیجه برس به راحتی می چرخد.

اگر مشکل نچرخیدن برس جاروبرقی زیرووات حل نشد، با تعمیرگاه مجاز جاروبرقی زیرووات در هوم خانه در تهران تماس بگیرید تا در محل به عیب یابی دستگاه بپردازد.

علت وجود گرد و غبار در اطراف دستگاه، هنگام روشن بودن جاروبرقی زیرووات چیست؟

در صورتی که گردوغبار در کنار جاروبرقی زیرووات که روشن است، وجود دارد، باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که کیسه جاروبرقی پر شده باشد، هنگام روشن کردن، گرد و غبار از کیسه خارج می شود و در اطراف بدنه جاروبرقی پر از گرد و غبار می شود.
  • همچنین در صورتی که فیلتر هوای جاروبرقی کثیف باشد، آلودگی و گرد و غبار به اطراف پراکنده می شوند.
  • کیسه جاروبرقی اگر پر شده باشد هنگام روشن کردن، گرد و غبار از کیسه خارج شده و در اطراف بدنه جاروبرقی هاله ای از گرد و غبار مشاهده خواهد شد.

برای حل مشکل دستگاه می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر مجاز جاروبرقی زیرووات در تهران بهره مند شوید.

علت جرقه زدن موتور جاروبرقی زیرووات چیست؟

در صورت جرقه زدن موتور جاروبرقی زیرووات، راهکارهای زیر را می توان برای رفع مشکل و تعمیرات انجام داد:

  • جرقه های درشت و قرمز رنگ یا آبی رنگی که در جاروبرقی وجود دارد، به دلیل نیم سوز شدن سیم پیچ ها جاروبرقی و یا کثیف شدن زغال ها می باشد.

در صورت حل نشدن مشکل و برای رفع آن باید از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات هوم خانه در تهران بهره مند شوید.

عیب یابی جاروبرقی زیرووات

عیب یابی و تعمیر توسط تعمیرکار جاروبرقی زیرووات در زیر شرح داده شده است؛ یکی از ویژگی های بارز نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیرووات استفاده از تعمیرکار متخصص برای تعمیر جاروبرقی زیرووات است. تعمیرکاران این مرکز به خوبی با قطعات موجود در دستگاه آشنا هستند و وظیفه آنها را به خوبی می دانند.

بر همین اساس نیز می توانند بدون این که دستگاه را ببینند، آن را عیب یابی نمایند. این افراد به منظور افزایش کیفیت تعمیرات و همچنین کاهش هزینه ها، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را در اولویت قرار می دهند.

البته توجه داشته باشید که این در تمامی موارد صدق نمی کند. ممکن است قطعه معیوب تعمیر شدنی نباشد و یا تعمیر آن اصلاً صرفه اقتصادی نداشته باشد. در این موارد، تعمیرکار با تکیه بر تجربه ای که دارد، با استفاده از قطعات اورجینال، آنها را تعویض می کند.

عیب یابی جاروبرقی زیرووات

پاسخ به سوالات رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات

در بسیاری از مواقع مصرف کنندگان سوالاتی را در زمینه خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات مطرح می کنند که در این بخش قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم:

  • هزینه تعمیرات جاروبرقی زیرووات در نمایندگی هوم خانه به چه صورت محاسبه می گردد؟

هزینه تعمیر جاروبرقی زیرووات در محل به بررسی دقیق دستگاه و نوع خرابی آن بستگی دارد. کلیه هزینه هایی که برای تعمیرات جاروبرقی توسط نمایندگی هوم خانه دریافت می شود، بر اساس تعرفه ای است که اتحادیه مشخص می کند.

  • اعتبار گارانتی ارائه شده برای تعمیر جاروبرقی زیرووات چه مدت است؟

گارانتی خدمات تعمیرات جاروبرقی زیرووات در نمایندگی مجاز هوم خانه به مدت 3 تا 12 ماه اعتبار دارد.

  • نحوه پرداخت صورتحساب نمایندگی مرکزی هوم خانه به چه صورت است؟

در این نمایندگی مشتریان این امکان را دارند تا پس از پایان کار تعمیرات و رضایت از روند کار، صورتحساب را به تعمیرکار نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیرووات پرداخت نمایند.

  • در صورتی که مجددا ایرادی در دستگاه ایجاد شود مشتری باید هزینه ای پرداخت کند؟

نمایندگی مجاز هوم خانه کلیه تعمیرات خود را گارانتی می کند و اگر ایرادی که برطرف شده، مجددا پدیدار شود، تکنسین ها دستگاه را به صورت رایگان تعمیر می کنند.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در زیر توضیح داده شده است؛ هدف از نگارش این مقاله، آشنایی شما عزیزان با شرکت هوم خانه بود. این مرکز با کارنامه درخشانی که در طول بیش از نیم قرن فعالیت خود به دست آورده است، جایگاه خود را به خوبی در میان متقاضیان تثبیت نموده است.
در صورتی که جاروبرقی زیرووات شما ایراد پیدا کرده است، می توانید از راهنمایی های موجود در این متن استفاده کرده و آن را در منزل تعمیر کنید. اما اگر ایراد و خرابی جدی باشد، بهتر است به نمایندگی تعمیر جاروبرقی زیرووات در تهران مراجعه کرده و از خدمات آن بهرمند شوید. تعمیر در کمترین زمان و با قیمت مناسب، از ویژگی های بارز این نمایندگی است.

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات جاروبرقی زیرووات در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست