تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات تکنوگاز

هوم خانه نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی تکنوگاز را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

تکنوگاز یکی از برندهای شرکت ایتالیایی است که 60 سال پیش توسط برادران کانتینی در ایمیلیا روماگنا ایجاد شد این منطقه یکی از مهمترین مناطق استراتژیک ایتالیا می باشد. محصولات این شرکت با توجه به تکنولوژی های بکار رفته در آن ها دارای سری و دسته بندی های متفاوتی هستند. محصولات تکنوگاز به علت داشتن کیفیت بالا توانسته است در بسیاری از بازارهای جهان جایگاه ویژه ای داشته باشد. همچنین در بازار ایران نیز از این برند استقبال بی نظیری می شود. اگر در منزل از این برند لوازم خانگی استفاده می کنید به هنگام خرابی یکی از قطعات آن می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در تهران هر کدام از لوازم خانگی خود از این برند را تعمیر نمایید. با مراجعه به این مرکز می توانید از خدمات بی نظیر آن بهره ببرید و سالیان سال از لوازم خانگی تکنوگاز خود بدون نقص فنی استفاده نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در تهران

مراجعه کنندگان عزیز به نمایندگی تعمیرات تکنوگاز می توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری سفارش تعمیرات خود را ثبت نمایند. در مراجعه ی حضوری، مراجعه کنندگان باید در یک فرم مشخصات و آدرس خود را ثبت نمایند. سپس این مرکز در اسرع وقت جهت انتقال دستگاه به محل نمایندگی اعزام می شوند. پس از تحویل گرفتن دستگاه آن را برای بررسی و تعمیر به محل نمایندگی انتقال می دهند. همچنین شما می توانید در صورت تمایل از نزدیک شاهد روند تعمیر دستگاه معیوب خود نیز باشید. در حالت غیر حضوری نیز می توانید با شماره تلفن های نمایندگی تکنوگاز تماس بگیرند. در این حالت سفارش آنها از طرف پرسنل نمایندگی ثبت خواهد شد. این مرکز کادر خود را در کمترین زمان ممکن به محل تعیین شده از طرف شما اعزام نموده و دستگاه را در محل تعیین شده مورد بررسی قرار می دهد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی تکنوگاز در محل

هزینه تعمیر لوازم خانگی یکی از مهمترین مخارج خانواده هاست که امروزه این هزینه ها غیر قابل تحمل شده است. لوازم خانگی تکنوگاز از وسایل ضروری منزل هستند که اغلب به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت گذاری کلیه خدمات مرکز تعمیرات هوم خانه بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی بوده و باعث شده تا مشتریان هیچ گونه نگرانی از بابت هزینه های ناشی از تعمیر لوازم خانگی نداشته و با خیالی آسوده دستگاه های خود را تعمیر نمایند. همچنین نمایندگی تعمیرات تکنوگاز ضمانت نامه ای به مدت شش ماهه کالای تکنوگاز را تضمین می کند. در طول دوره ضمانت شش ماهه دیگر نیازی نیست که شما هیچگونه هزینه اضافی را پرداخت کنید و حتی هزینه ایاب و ذهاب را نیز در طول این شش ماه رایگان است.

به هنگام مراجعه ی مشتریان عزیز به این مرکز برای تعمیر لوازم خانگی معیوب خود تعمیرکاران در اسرع وقت شروع به عیب یابی دستگاه می کنند. طی این روند قطعه و یا قطعات معیوب را مشخص می شود و در حد امکان سعی می کنند تا قطعه ی معیوب را تعمیر نمایند و از تعویض آن خودداری کنند. بعد از عیب یابی دستگاه تعمیرکاران مجرب این مرکز هزینه های تقریبی تعمیر را مشخص می کنند و این هزینه ها به صاحب کالا اطلاع می دهند تا در صورتی که فرد از هزینه های گفته شده رضایت داشته باشد کار تعمیر را شروع کنند. در پایان کار نمایندگی تعمیرات تکنوگاز به هنگام تحویل دستگاه به صاحب کالا، یک برگه فاکتور به وی ارائه می دهند و تمامی هزینه های تعمیر را نوشته شده و هزینه های تعمیر اعم از تعمیر مایکروفر تکنوگاز ، تعمیر هود تکنوگاز و… طبق آن از مشتری دریافت می کنند.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی تکنوگاز هوم خانه را انتخاب کنیم؟

امروزه به دلیل گرانی خرید لوازم خانگی بسیاری از مردم به هنگام دچار خرابی لوازم خانگی خود به دنبال مراکزی برای تعمیر هستند، اما چگونه یک مرکز معتبر تعمیرات لوازم خانگی پیدا کنند که وسیله ی گران قیمت آن ها را با کیفیت قبلی تعمیر کند. پیشنهاد ما به شما شرکت تعمیرات هوم خانه است در این قسمت خدماتی که هوم خانه در اختیار مشتریان قرار می دهد ذکر می کنیم تا بیشتر با آنها آشنا شوید.

  • استفاده از تعمیرکاران ماهر و دوره دیده برند مخصوص: حرفه ای بودن تعمیرکاران اولین و مهمترین ویژگی است که یک نمایندگی تعمیرات به خود اختصاص می دهد. نمایندگی تعمیرات تکنوگاز برای این که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند تکنسین های خود را از بین افرادی که دوره ی تعمیر قطعات لوازم خانگی تکنوگاز را دارند انتخاب کرده است.
  • انتقال دستگاه به وسیله ی کادر نمایندگی به محل نمایندگی: یکی دیگر از مزیت های این مرکز، انتقال دستگاه به محل نمایندگی توسط کادر آن می باشد. این امر سبب شده تا کار متقاضیان بسیار آسان شده و هزینه های تعمیرات آنها کاهش پیدا کند. زیرا کار انتقال دستگاه ها مخصوصاً اگر از لوازم خانگی بزرگ باشد در شهر تهران بسیار دشوار و هزینه بر می باشد.
  • استفاده از قطعات اصل برای تعویض قطعات معیوب: تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در صورتی قطعه ی معیوب به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد اقدام به تعویض قطعه ی معیوب می کنند. همچنین در این مرکز برای تعویض قطعات معیوب از قطعات اورجینال استفاده می شود. استفاده از قطعات اصل و اورجینال کیفیت عملکرد دستگاه را بالا می برد.
  • ارائه ی کارت گارانتی: یکی از خدمات مهم این مرکز برای مراجعه کنندگان ارائه کارت ضمانت نامه است. زمانی که کار تعمیر لوازم خانگی معیوب تمام شد و موقع تحویل آن به مشتری، یک کارت ضمانت نامه به صاحب کالا داده می شود. این کارت گارانتی به مدت شش ماه اعتبار دارد و در طول این شش ماه اگر دستگاه در همان قطعه ی تعمیر شده دوباره خراب شد، شما می توانید دوباره به نمایندگی تعمیرات تکنوگاز مراجعه کنید. با وجود کارت گارانتی تمامی خدمات به صورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد.
  • ارائه ی خدمات به صورت 24 ساعته: این مرکز به صورت 24 ساعت از شبانه روز توسط اپراتورهای خود پاسخگوی تمام مشکلات دستگاه شما است. در صورت تعمیر اپراتورها سفارش شما را ثبت می کنند و در اسرع وقت اقدام به تعمیر می کنند.

معرفی لوازم خانگی تکنوگاز

تکنوگاز یکی از برترین برند های ایتالیایی است. این برند در زمینه طراحی و تولید یخچال فریز، ساید بای ساید، اجاق گاز مبله، اجاق گاز صفحه ای، فر تکنوگاز، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی فعالیت دارد. تمامی این محصولات دارای کیفیت ساخت بی نظیری هستند و عملکرد فوق العاده ای دارند. در بازار گران لوازم خانگی که این روز ها سبب مشکلات فراوانی برای خریداران شده است، اکثر افراد ترجیح می دهند که هزینه بیشتر بپردازند تا محصولی را انتخاب نمایند که خراب نشود. اما ممکن است این محصولات نیز همانند دیگر لوازم خانگی تحت تاثیر عوامل مختلفی خراب شده یا دچار اختلال شوند. این محصولات جزء آن دسته از لوازم خانگی هستند که به صورت شبانه روز کار می کنند و وجود آنها در منزل ضروری است.

به هنگام خرابی به هیچ عنوان خودتان اقدام به تعمیر آن ها نکنید؛ زیرا قطعات این برند بسیار پیچیده طراحی شده اند و باید توسط کارشناسان مخصوص برند تکنوگاز تعمیر شوند. نمایندگی تعمیرات تکنوگاز دارای تجهیزات، تیم تعمیراتی و کارشناسان مجرب است و با استفاده از تکنیسین های دوره دیده ی خود می تواند بدون ایجاد کوچکترین عیب و نقصی در کیفیت عملکرد دستگاه، آنها را به درستی تعمیر نمایید.

تعمیرکار تکنوگاز در تهران

تعمیرگاه تکنوگاز در تهران یکی از مجهزترین و به روزترین تعمیرگاه ها است که شما می توانید تعمیرات هریک از لوازم خانگی برند تکنوگاز خود را به دست تعمیر کاران مجرب هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات تکنوگاز بسپارید. هنگامی که لوازم خانگی تکنوگاز شما دچار خرابی شد هوم خانه تعمیرات دستگاه شما را بر عهده می گیرد و در کوتاه ترین زمان آن ها را تعمیر کرده و سالم تحویل شما می دهد. اما اگر دستگاه شما قابل تعمیر نباشد و نیاز به تعویض قطعات آن باشد این مرکز قطعات را با استفاده از قطعات اصل و فابریک تعویض خواهد کرد. همچنین این مرکز تمام تجهیزات و ابزار های لازم برای تعمیر دستگاه های معیوب تکنوگاز را دارد.

تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیرات تکنوگاز  وجود دارند با دسترسی به تمامی قطعاتی که در این مرکز برای برند تکنوگاز به کار رفته است، کار تعمیر را در کمترین زمان انجام می دهند. همچنین این تعمیرکاران می توانند در صورت رضایت شما در محل تعیین شده از طرف شما حضور داشته باشند و بدون هیچ حمل و نقلی برای دستگاهتان اقدام به تعمیر کنند. این موارد بر سرعت عمل تعمیر و نحوه ی عملکرد دستگاه تاثیر فوق العاده ای دارد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات تکنوگاز

هوم خانه با کسب مجوز های لازم به عنوان نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در تهران، مشغول فعالیت است. این شرکت با داشتن سابقه ی درخشان بهترین خدمات و سرویس ها را در زمینه ی تعمیر انواع لوازم خانگی در طول فعالیت چند ساله ی خود به متقاضیان ارائه داده است. این شرکت با فراهم آوردن زمینه ای جهت دسترسی آسان به آن در هر نقطه از شهر تهران موجب رفاه حال مراجعه کنندگان محترم را به وجود آورده است. برای تعمیر لوازم خانگی خود کافی است با شماره تلفن های این نمایندگی تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص این مرکز در سریع ترین زمان ممکن در محل و منزل شما حاضر ‌شوند و تعمیر وسیله مورد نظر شما را انجام می‌ دهند.

نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات تکنوگاز در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست