تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر بخارشور فلر را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

بخارشور فلر یکی از محصولات با کیفیت کشور اسپانیا می باشد. شرکت فلر یکی بزرگترین شرکت لوازم خانگی که با تولید انواع لوازم خانگی با کیفیت بالا توانسته است در بازار های ایرانی نیز محبوب شود. ما در این مقاله می خواهیم به صورت مفصل درباره ی نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در تهران توضیحاتی ارائه کنیم تا شما از مزایای استفاده از خدمات این مرکز بیشتر آشنا شوید. به هنگام خرابی بخارشو فلر خود اصلا نگران تعمیرات آن نباشید. این مرکز برای انجام تعمیرات بخارشو فلر از افراد و تکنسین های مجرب و کار آزموده استفاده می کند.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی بخارشو فلر نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر بخارشو فلر در تهران
  • نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در محل و منزل
  • هزینه تعمیر بخارشو فلر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول بخارشو فلر
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار بخارشو فلر
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر بخارشو فلر در تهران

خدمات تعمیر بخارشو فلر در تهران با شرایط زیر در دسترس کاربارن است:

نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر با داشتن متخصصین مجرب در تمامی نقاط شهر تهران، دارای ظرفیت ارائه ی خدمات حضور در محل در کمترین زمان، اجتناب از تعویض قطعات، عدم نیاز به انتقال دستگاه به محل نمایندگی، استفاده از قطعات اورجینال جهت تعویض قطعه ی معیوب و داشتن هزینه های تعمیر منصفانه می باشد. این مرکز شرایطی را برای متقاضیان فراهم آورده است که هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری به نمایندگی تعمیرات فلر مراجعه کنند. به هنگام مراجعه ی حضوری می توانید خود به محل نمایندگی مراجعه کرده و درخواست خود را ثبت نمایید. در غیر این صورت می توانید با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا پرسنل آن شما را در نحوه عیب یابی و تعمیرات بخارشو فاگو راهنمایی کنند.

نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در محل و منزل

خدمات نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در محل و منزل به شرح زیر انجام می پذیرد:

ارائه خدمات در محل و منزل یکی از ویژگی های مهم نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در تهران است. این ویژگی سبب شده است که دیگر کاربران نگران تعمیرات دستگاه های معیوب خود نباشند. به هنگام ثبت سفارش در این مرکز، تکنسین های ما به محل و منزل شما در همان روز اعزام خواهند شد. در این صورت دیگر نیازی نیست تا شما دستگاه را به محل نمایندگی فلر انتقال دهید می توانید فقط با یک تماس تعمیرکار را به محل خود ببرید. متخصصان مجرب ما با حضور در محل و منزل نسبت به عیب یابی و تعمیر دستگاه معیوب شما اقدام خواهند کرد و در حضور خود شما کار تعمیرات را انجام خواهند داد. اولویت کار این مرکز تعمیر قطعه معیوب بجای تعویض آن می باشد تا حد امکان متخصصین این مرکز از تعویض قطعات خودداری خواهند کرد. در صورت تعمیر نشدن تعویض قطعات را با قطعات اصل و اورجینال انجام می دهند.

هزینه تعمیر بخارشو فلر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

نحوه برآورد هزینه تعمیر بخارشو فلر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر است:

هزینه تعمیرات بخارشو فلر در نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر بسیار منصفانه و طبق نرخ تعیین شده از سوی نهاد های نظارتی دریافت می شود. به هنگام در خواست از طرف متقاضیان برای تعمیر بخارشو فلر ، این مرکز متخصصین مجرب خود را به هر نقطه از تهران اعزام می کند و این باعث شده که میزان هزینه ها کاهش یابد و کار تعمیرات خیلی آسان و در سریع ترین شکل ممکن انجام شود. متخصصان این مرکز در اولین مرحله دستگاه را عیب یابی می کنند و قبل از اقدام به تعمیر هزینه ی تعمیر را به شما اطلاع می دهند و بعد از اتمام تعمیرات هزینه های تعمیر را لیست می کنند تا متقاضیان هم همه ی هزینه ها را بررسی کند. همچنین این مرکز در پایان کار دستگاه شما را یک سال ضمانت می کند. به هنگام خرابی مجدد در همان قطعه تعمیر شده تمام خدمات را به صورت رایگان در اختیار متقاضی قرار می دهد.

تعرفه خدمات تعمیرات بخارشوی فلر

از طریق جدول زیر، می توانید به راحتی هزینه تعمیر بخارشو فلر در محل را به صورت تقریبی محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات بخارشوی فلر هزینه تعمیر بخارشوی فلر
هزینه تعویض بویلر و منبع بخارشوی فلر 200.000 تومان الی 300.000 تومان
هزینه تعویض پمپ آب بخارشوی فلر 120.000 تومان الی 380.000 تومان
هزینه تعویض المنت بخارشوی فلر 550.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض دسته گروپ بخارشوی فلر 330.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی بخارشوی فلر 100.000 تومان الی 140.000 تومان

عیب یابی بخارشو فلر

نحوه عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار بخارشو فلر به شرح زیر است:

یک مرکز تعمیرات خوب و قابل اعتماد بایستی تعمیرکاران مجرب و کاربلد داشته باشد. نقش تعمیرکار در عیب یابی و تعمیرات حائز اهمیت است. به هنگام خرابی دستگاه بخارشو فلر به یک تعمیرکار، تکنسین حرفه ای و مجرب نیاز خواهید داشت که نه تنها قادر باشد آن ها را به خوبی تعمیر کند بلکه آن را به موقع به شما تحویل دهد. تعمیرکار حرفه ای باید با استفاده از روش های بسیار پیشرفته این محصولات آشنایی کامل داشته باشد. تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر حضور دارند به تمامی قطعاتی این محصول دسترسی دارند و کار عیب یابی و تعمیر دستگاه معیوب را در کمترین زمان انجام می دهند.

مشکلات و ایرادات متداول بخارشو فلر

اگر به دنبال علت ها و ایراد های بخارشو فلر هستید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با ایرادات و نحوه عیب یابی و تعمیرآن در نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر آشنا شوید.

علت کار نکردن سیستم اسپری بخارشو فلر چیست؟

در صورت کار نکردن سیستم اسپری دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات بخارشوی فلر استفاده کنید:

  • قسمتی از بخارشو که باعث حرکت قطعات متحرک و اسپری بخار می‌شود، تسمه است. برای رفع این ایراد ابتدا تسمه دستگاه را چک کنید.
  • تسمه ممکن است به ‌مرور زمان، در اثر داغ شدن بیش از حد، از اندازه اولیه خود بزرگتر شود و یا ممکن است ساییده شود.
  • اگر تسمه دستگاه شما خراب شده باشد، آن را تعویض کنید.
  • همچنین خراب شدن دکمه اسپری بخار نیز می‌ تواند موجب، کار نکردن سیستم اسپری بخارشو فلر شود برای رفع این ایراد بایستی آن را تعویض کنید.
  • تعویض قطعات در نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر با قطعات اصل و اورجینال صورت می گیرد.

چرا مکش بخارشوی فلر کم شده است؟

در صورت ضعیف شدن مکش دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر بخارشوی فلر استفاده کنید:

  • ضعیف بودن مکش بخارشو به دو عامل خرابی نازل ها و یا پوسیدگی واشر بستگی دارد.
  • برای بررسی مشکل کم شدن مکش این دستگاه، بایستی در صورت تعمیر آن ها را تعمیر کرده و اگر قابل تعمیر نباشد باید تعویض شوند.
  • تعمیر این دو قطعه بهتر است به یک متخصص سپرده شود.
  • اگر به دنبال یک تعمیرکار خوب هستید. توصیه می کنیم از تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر که از بین افراد متخصص و کاربلد انتخاب شده اند استفاده کنید.

تعمیرکار چه نظری در مورد مشکل تمیز نکردن بخارشوی فلر دارد؟

در صورت تمیز نکردن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر بخارشوی فلر در محل استفاده کنید:

  • اگر بخارشو فلر مانند گذشته تمیز نمی‌ کند، باید اقدام به عیب یابی آن کنید.
  • برای عیب یابی دستگاه ابتدا مخزن آن را از لحاظ تمیزی و پر بودن بررسی کنید.
  • گاهی اوقات در اثر ماندن آب در مخزن، دیواره‌ های آن کثیف می ‌شود.
  • اگر مشکل از مخزن آن نبود در این مرحله فیلتر را بررسی کنید.
  • اگر فیلتر دستگاه کثیف باشد، نمی ‌تواند سطوح را به خوبی تمیز کند.
  • در صورتی که مشکل دستگاه شما حل نشد برای رفع آن از یک متخصص کمک بخواهید.

علت مشکل روشن نشدن بخارشو فلر چیست؟ برای تعمیر و رفع مشکل چه باید کرد؟

در صورت روشن نشدندستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات بخارشوی فلر در منزل استفاده کنید:

بخارشو ها دو نوع هستند بخارشو شارژی و بخارشو برقی. در مورد بخارشو های شارژی علت روشن نشدن آن به باتری و شارژ آن بستگی دارد. اما در مورد بخارشو‌ های برقی، دلایل زیادی وجود خواهد داشت که در این بخش از مقاله به چند ایراد آن اشاره خواهیم کرد.

  • روشن نشدن آن ممکن است اتصالات دستگاه و یا برق‌رسانی منزل باشد. برای بررسی علت روش نشدن بخارشو، ابتدا پریز برقی که سیم بخارشو به آن متصل است را از لحاظ برق‌رسانی بررسی کنید. برای این کار می‌ توانید از یک مولتی متر استفاده کنید یا اینکه وسیله برقی دیگری را به پریز متصل کنید.
  • همچنین این مشکل ممکن است ناشی از اتصالات خود دستگاه باشد. برای عیب یابی بخارشو ابتدا از سیم کابل آن شروع کنید. اگر کابل دستگاه دچار زدگی و آسیب باشد، ممکن است دستگاه بخارشو شما روشن نشود. یا حتی قطع و وصل شود. اگر متوجه بروز چنین مشکلی در دستگاه خود هستید. سعی کنید آن را برطرف کنید.
  • یکی دیگر از عوامل روشن نشدن بخارشو، دکمه روشن/ خاموش است. این دکمه ممکن است گیر کرده باشد. در نتیجه دستگاه روشن نشود. یا حتی ممکن است از جای خود خارج‌ شده باشد. برای رفع این ایراد آن را تعمیر یا تعویض کنید.
  • در پایان بررسی ها اگر عیب دستگاه به عوامل گفته شده مربوط نباشد در این مواقع موتور دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است موتور نیم‌ سوز شده باشد، در این صورت با باز کردن دستگاه، آثاری از سوختگی را در آرمیچر مشاهده خواهید کرد. برای رفع این مشکل نیز می‌ توانید از متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در تهران کمک بگیرید.

دلیل  رسوب بستن بخارشو فلر از چیست؟ برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

در صورت رسوب بستن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیرات بخارشوی فلر در محل استفاده کنید:

  • استفاده از آب شهری درون مخزن بخارشو، باعث رسوب بستن دستگاه می شود.
  • برای رفع این مشکل از بخارشو فلر می توانید این رسوبات را با روش دستی تمیز کنید.
  • برای این کار بهتر است دستگاه را خاموش کنید. همچنین می توانید برای از بین بردن تمام رسوبات دستگاه بخار سرکه سفید را با آب مقطر یا آب تصفیه ‌شده مخلوط ‌کنید و درون مخزن بخارشو بریزید.
  • سپس دستگاه را روشن کرده و اجازه دهید بخار تولید کند.
  • پس از خالی شدن مخزن، تمامی رسوبات موجود در منافذ خروج بخار از بین خواهند رفت.

به چه دلیل بخارشوی فلر بخار نمی کند؟

در صورت بخار نکردن دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر بخارشوی فلر در منزل استفاده کنید:

اصول کار بخارشو بر اساس تولید بخار است. حال اگر دستگاه شما بخار نکند، عملاً هیچ کاری انجام نمی ‌دهد. از عواملی که در بخار نکردن بخارشو فلر دخالت دارند می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • در مرحله اول برای عیب یابی بخارشو فلر مخزن دستگاه را بررسی کنید و از وجود آب در آن مطمئن شوید. گاهی اوقات در اثر استفاده مداوم از دستگاه، آب موجود در آن بخار می ‌شود و نیاز است مخزن بخارشو مجدداً از آب پر شود. گاهی هم میزان آبی که درون مخزن بخارشو ریخته‌اید کافی نیست. به همین علت بخار به دست نمی ‌آید یا بخار ایجاد شده کم است. سعی کنید از حجم کافی، آب درون مخزن استفاده کنید.
  • در مرحله دوم، کلاهکی که در زیر مخزن بخارشو قرار دارد را بررسی کنید. اگر در جای خود لق می ‌زند و به درستی نصب نشده است، از نصب صحیح آن مطمئن شوید.
  • در مرحله سوم دستگاه بخاشور فلر را روشن کنید و دکمه روشن را تا زمانی که دستگاه بخار بدهد نگه‌ دارید. اگر همچنان بخاری مشاهده نمی ‌کنید، بخش‌ های دیگری از این دستگاه باید مورد بررسی قرار بگیرند. علت بخار نکردن بخارشو، ممکن است در فیلتر آن باشد. برای رفع این ایراد فیلتر را تمیز کرده و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.
  • و در مرحله پایانی علت بخار ندادن بخارشو فلر ، المنت حرارتی را بررسی کنید. اگر المنت حرارتی خراب شده باشد بایستی تعمیر یا تعویض صورت گیرد. نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در هر شرایط از خرابی دستگاه بخارشو فلر آماده خدمات رسانی به همشهریان می باشد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر

خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر به قرار زیر است:

اگر جزء استفاده کنندگان بخارشو فلر هستید با مطالعه این مقاله می توانید از عیب های آن آگاه شوید و به هنگام خرابی متوجه خواهید شد که به کدام نمایندگی مراجعه کنید. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر آماده ی ارائه ی خدمات به صورت 24 ساعته به شما همشهریان تهرانی می باشد.

نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات بخارشو فلر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست