تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر بخارشور بایترون را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

کمپانی بایترون توسط برادران بیانکو در سال 1955 میلادی در آمریکا راه اندازی شد. کارلو، انریکو و جیووانی در ابتدای کار به تولید لوازم خانگی پرداختند اما به سرعت حوزه کاری خود را گسترش دادند و به صنعت الکترونیک نیز  ورود پیدا کردند. در حال حاضر این شرکت به عنوان حامی محیط زیست نیز شناخته می شود. نمایندگی فروش این کمپانی در ایران نیز وجود دارد و انواع محصولات نظیر لوازم خانگی، الکترونیکی در بخش های سرمایشی، گرمایشی و بهداشتی عرضه می شود. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه فعالیت و خدمات رسانی هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون آشنا کنیم. این نمایندگی با داشتن مشاوران و متخصصان کارآزموده و حرفه ای فرآیند تعمیر را برای شما تسهیل می نمایند به گونه ای که زمان و یا هزینه زیادی را از دست نمی دهید.

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی بخارشو بایترون نیست. بلکه به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی در سراسر تهران مشغول به فعالیت است. این برند، نمایندگی رسمی و فعال ندارد، چنانچه نمایندگی در ایران فعال شد شما عزیزان را در جریان این موضوع قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • تعمیر بخارشو بایترون در تهران
  • نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون در محل و منزل
  • هزینه تعمیر بخارشو بایترون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول بخارشو بایترون
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار بخارشو بایترون
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید.

تعمیر بخارشو بایترون در تهران

نحوه تعمیر بخارشو بایترون در تهران به شرح زیر است:

نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون با سابقه ای درخشان در بکارگیری نیروی کار متخصص و مجرب به رتبه قابل قبولی در کسب رضایتمندی مشتریان دست یافته است. مهارتِ متخصصان مجرب این مجموعه در بیان اطلاعات کاربردی، مشاوره های مناسب و تعمیر وسایل مشخص می شود. شناسایی و عیب یابی مشکلات دستگاه بخارشو ظرف مدت کوتاهی، انجام می شود و این نشان از تبحر آنان در حوزه تعمیر می باشد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون در محل و منزل

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون در محل و منزل در ادامه شرح داده شده است:

سرویس دهی نمایندگی تعمیرات بایترون به دو روش حضوری و غیر حضوری انجام می شود و انتخاب آن، بستگی به شرایط زمانی و مکانی شما دارد. نیازی نیست برنامه ریزی خاصی برای دریافت نوبت و حمل وسیله به تعمیرات داشته باشید. کافی ست به صورت تلفنی و یا با ارسال پیامک و یا ایمیل، درخواست تعمیر خود را به نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون اعلام کنید. در کمتر از یک دقیقه متصدی مربوطه با شما تماس گرفته و نشانی منزل یا محل کار شما را دریافت می نماید.

این حضور در محل و منزل توسط تعمیرکار برای شما بسیار مفید خواهد بود چرا که هر زمان که آمادگی لازم را داشته باشید، این تعمیر صورت خواهد گرفت حتی اگر شامگاه باشد. امکان برنامه ریزی کامل برای شما وجود دارد چون همه هماهنگی ها توسط خود شما صورت می گیرد. گاهی به صورت تلفنی می توانید مشکل دستگاه را بیان کنید و برای رفع آن از مشاوران متخصص در نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون کمک بگیرید. در این شرایط حادِ مقابله با بیماری کرونا در پایتخت، که امکان تردد، سلامت شما و خانواده ها را در معرض خطر قرار می دهد، بهترین کار همین همکاری به صورت دور کاری ست. نیازی به نگرانی نیست، مشاوران فنی به روشی ساده و کاملاً قابل درک شما را راهنمایی می کنند.

هزینه تعمیر بخارشو بایترون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی

هزینه تعمیر بخارشو بایترون در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه مطلب ذکر شده است:

شفافیت در بخش تعیین هزینه های تعمیر بخارشو از ویژگی های نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون می باشد. موضوعی کاملاً واضح که بر اساس آن امکان برنامه ریزی مالی برای همان مورد را نیز در اختیار شما قرار می دهد. پیچیدگی خاصی ندارد. تعیین نرخ بر اساس جدول استاندارد و نرخ نامه مصوب مشخص می شود. پیش از اعلام نرخ توسط تکنسین اعزامی به منزل یا محل کار خود، می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی بایترون جستجو کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات بخارشوی بایترون

هوم خانه در جدول زیر تعرفه خدمات تعمیر بخارشو بایترون در محل را برای شما درج کرده است:

خدمات تعمیرات بخارشوی بایترون هزینه تعمیر بخارشوی بایترون
هزینه تعویض بویلر و منبع بخارشوی بایترون 200.000 تومان الی 300.000 تومان
هزینه تعویض پمپ آب بخارشوی بایترون 120.000 تومان الی 380.000 تومان
هزینه تعویض المنت بخارشوی بایترون 550.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض دسته گروپ بخارشوی بایترون 330.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی بخارشوی بایترون 100.000 تومان الی 140.000 تومان

عیب یابی بخارشو بایترون

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار بخارشور بایترون به شرح زیر است:

دستگاه بخارشو بایترون زمانی با مشکل مواجه می شود که یا یک یا چندین قطعه تشکیل دهنده آن دچار نقص شده باشد و یا به طور کامل خراب شده باشد. هر کدام از این موارد هزینه تعمیر مختص خودش را خواهد داشت. شاید این موضوع برای شما ملموس بوده باشد که گاهی بدون هیچ درنگ و بررسی، به شما گفته می شود که دستگاه خراب است و لازم است دستگاه جدیدی خریداری نمایید. این موضوع درست نیست. تعمیرکاران نمایندگی بخارشور بایترون با ارزیابی دقیقی که انجام می دهند، بلافاصله مشکل دستگاه را شناسایی می نمایند. در برخی از موارد تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه را به شما پیشنهاد می دهند.

این پیشنهاد زمانی قابل اجرا می باشد که قطعه داخلی سالم است اما بنا به دلایلی دچار مشکل شده است. در این شرایط با تعمیر سازنده که توسط تکنسین نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون صورت می گیرد، عملکرد دستگاه به روال اول بر می گردد اما گاهی پس از ارزیابی، مشخص می شود که قطعه یا قطعات مورد نظر، خراب شده اند و قابلیت استفاده را ندارند. در این شرایط است که  استفاده از قطعات اورجینال در دستور کار آن ها قرار می گیرد.

قطعات فابریک برای بخارشوی بایترون

شاید در این سوال ذهن شما را درگیر کند که چرا خرید قطعه اورجینال بخارشوی بایترون را با هزینه زیاد متقبل شوم؟

نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون در پاسخ به این سوال می گوید استفاده از قطعات اورجینال حتی در ازای پرداخت هزینه بیشتر را در اولویت قرار دهید. درست است که در حال حاضر قطعات تقلبی با همین نام اما با قیمت مناسب تری به فروش می رسد اما خرید و استفاده از قطعات فیک، نتیجه ای به جزء خرابی کل دستگاه را به همراه ندارد. اگر برایتان مقدور است اجازه دهید تعویض قطعه را خود نماینده اعزامی انجام دهد چرا که قطعات اصل و اورجینال را جایگزین می کنند. اگر هم خودتان قصد خرید قطعه را دارید با کمک مشاوره متخصصان این نمایندگی و از مکان های معتبر خریداری نمایید.

مشکلات و ایرادات متداول بخارشو بایترون

مشکلات و ایرادات متداول بخارشو بایترون در این بخش شرح داده شده است:

بخارشو بایترون نیز مانند سایر دستگاه های نظیر آن گاهی دچار مشکلاتی می شوند و این مشکلات به صورت رایج در این دستگاه ها قابل مشاهده است. با آگاهی از این موضوع که در هنگام برخورد با مشکلات چگونه عمل کنید، نکته مهمی ست که در این بخش از مقاله به آن پرداخته می شود. فراموش نکنید اگر از مشتریان نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون هستید و با تازگی از خدمات آن استفاده نموده اید، از ضمانت یکساله خدمات برخوردار می شوید به این معنا که اگر هر یک از مشکلات زیر برای دستگاه پیش آمد در طول این یکسال، می توانید به صورت رایگان آن را مجدداً تعمیر نمایید.

از بخارشوی بایترون بخار خارج نمی شود، برای تعمیرات چه کنیم؟

در صورتی که دستگاه بخارشوی بایترون بخار خارج نمی شود موارد زیر را برای تعمیرات به کار گیرید.

  • همانطور که مطلع هستید، تولید بخار مهم ترین بخش از عملکرد دستگاه برای کسب نتیجه مطلوب است.
  • عدم وجود آب کافی در دستگاه، مسدود شدن نازل بخار شو، گرم نشدن آب موجود در دستگاه، عدم تنظیم سرعت بخار دستگاه، وجود نشتی، فعال شدن قفل کودک و غیره از جمله مواردی ست که از خروج بخار دستگاه جلوگیری می کند.
  • در صورت بروز این مشکل موارد یاد شده را بررسی نمایید.

چنانچه مشکل بخارشوی بایترون حل نشد، با نمایندگی تعمیرات مجاز مرکزی تماس بگیرید.

بخارشو بایترون قدرت مکش پایینی دارد، برای عیب یابی چه کنیم؟

در صورت کاهش مکش بخارشوی بایترون راهکارهای زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد به کار گیرید.

  • بخارشو از قطعاتی نظیر واشر و نازل تشکیل شده است. چنانچه این دو قطعه خراب شوند، قدرت مکش دستگاه کم می شود و نتیجه لازم از عملکرد دستگاه حاصل نمی شود.
  • تعمیر و تعویض این دو قطعه مهم را با کمک فردی مطلع و با تجربه انجام دهید.

برای حل مشکل با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیرات بخارشوی بایترون در هوم خانه در تهران تماس حاصل کنید.

بخارشوی بایترون روشن نمی شود، تعمیرکار چه نظری در این مورد دارد؟

در صورتی که بخارشوی روشن نمی شود موارد زیر را برای تعمیر به کار بگیرید:

  • بخار شو شما چه از نوع برقی و یا شارژی باشد ممکن است این مشکل را تجربه کند. چنانچه از نوع شارژی آن استفاده می کنید ممکن است شارژ باطری تمام شده باشد و یا اینکه باطری آن سوخته باشد و نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا کنید.
  • اگر هم از نوع برقی دستگاه استفاده می کنید ممکن است به دلیل بروز نوسان برق یا اتصالی، خرابی دکمه روشن/ خاموش، نیم سوز شدن موتور و غیره باشد.

در صورت رفع نشدن مشکل با نمایندگی تعمیرات بخارشوی بایترون در هوم خانه تماس بگیرید.

تعمیرکار چه نظری در مورد مشکل بخار نکردن بخارشوی بایترون دارد؟

در صورت بخار نکردن بخارشوی بایترون موارد زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد به کار گیرید:

  • این مشکل ارتباط مستقیمی با قطعه تسمه دستگاه دارد.
  • گاهی تسمه به علت استفاده مستمر و عدم نگهداری از دستگاه از اندازه نرمال خارج و بزرگ تر می شود.
  • شل شدن تسمه باعث کار نکردن سیستم اسپری می شود.
  • همچنین این موضوع در اثر خرابی دکمه اسپری نیز می تواند ایجاد شود که نیازمند تعویض می باشد.

در صورتی که مشکل حل نشد با تعمیرگاه مجاز مرکزی تعمیر بخارشوی بایترون هوم خانه تماس بگیرید.

برای رفع مشکل تمیز نکردن بخارشو بایترون چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورتی که بخارشوی تمیز نمی کند، راهکارهای زیر را برای رفع عیب و تعمیر به کار گیرید:

  • پر بودن مخزن، کثیف بودن فیلتر و یا دیواره های دستگاه مانع از عملکرد پاکیزه آن می شود.
  • به یاد داشته باشید که در صورت وجود موارد بالا نه تنها استفاده از آن فایده ای ندارد بلکه فشار زیادی را به دستگاه وارد می کنید چرا که دستگاه با وجود کثیفی در حال فعالیت شدید است و این موضوع عمر دستگاه را کوتاه می کند.

در هر صورت لازم است از فرآیند فعالیت دستگاه و ایرادات رایج و حتی تخصصی تعمیرات بخارشو اطلاعاتی کسب نمایید. این موضوع دید شما را بالا برده و شما را به انجام اقدامات بهتری هدایت می کند.

در تمام این موارد همکاری و همراهی سازنده نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون را در کنار خود داشته باشید.

علت مسدود شدن نازل بخارشو بایترون چیست، برای رفع عیب و تعمیر چه کنیم؟

در صورت مسدود شدن نازل بخارشوی بایترون برای تعمیر و عیب یابی راهکارهای زیر را به کار گیرید.

  • در صورتی که از آب معمولی برای پر کردن دیگ بخار استفاده شود، رسوبات در ته دیگ باقی می ماند. زیرا آب دارای املاحی مانند منیزیم یا کلیسم است که سبب رسوب می شود. برای رفع مشکل می توانید از سرکه استفاده کنید.

در صورت رفع نشدن مشکل بخارشوی بایترون می توانید با نمایندگی مرکزی مجاز هوم خانه در تهران تماس بگیرید.

دلیل گرم نشدن آب درون مخزن بخارشو بایترون گرم چیست؟ برای عیب یابی و تعمیر چه کنیم؟

در صورت گرم نشدن آب درون مخزن بخارشوی بایترون می توانید راهکارهای زیر را برای تعمیرات به کار ببرید:

  • اگر مشکلی در موتور یا برد ایجاد شود، دیگ بخار قادر به گرم کردن آب نیست.
  • همچنین در صورتی که بخارشوی قادر نباشد آب را به درجه بخار برساند دیگر کارایی ندارد.

در این حالت برای رفع مشکل، با نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون تماس بگیرید.

خارشوی بایترون نشتی دارد؟ برای تعمیرات آن چه اقدامی کنیم؟

در صورتی که بخارشوی بایترون نشتی دارد، موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • شل بستن درپوش دیگ بخار سبب می شود تا دستگاه نشتی داشته باشد.
  • همچنین در صورتی که آب با فشار استاندارد از دستگاه خارج نشود بخاری ایجاد نمی شود.

نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون با برخورداری از تیمی حرفه ای و با تجربه، بهترین راه کارها را برای رفع اشکال دستگاه، پیش پای شما می گذارد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون

نتیجه گیری از خدمت هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون به شرح زیر است:

یک نمایندگی تعمیرات معتبر، آسایش و آرامش را به منزل شما باز می گرداند. هوم خانه نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون در تهران از جمله مراکز تعمیرات موفقی ست که در زمینه ارائه مشاوره و تعمیرات لوازم خانگی و هم چنین ارائه اطلاعاتی در خصوص شیوه های نگهداری از وسایل، اعتماد و رضایت مشتریان را کسب کرده است.

نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات بخارشو بایترون در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست