تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات بایترون

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بایترون در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی بایترون را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

در این مقاله به معرفی نمایندگی تعمیرات بایترون هزینه تعمیرات محصولات این برند، چگونگی انتخاب یک تعمیرگاه مطمئن، تاریخچه بایترون و … خواهیم پرداخت. در هنگام خرابی لوازم منزل، انتخاب یک نمایندگی برای تعمیرات آن امری بسیار دشوار خواهد بود، به ویژه که در ایران خدمات پس از فروش معنایی ندارد؛ بنابراین باید بتوانیم برای تعمیر لوازم خانگی خود جایی را انتخاب کنیم که از هر لحاظ قابل‌ اطمینان باشد.

بایترون (Bitron) تولید کننده لوازم خانگی همچون اتو پرس , بخار شو , آون توستر , غذا ساز و گوشت‌ کوب برقی , قهوه ساز , سرخ‌ کن , پلوپز , کتری برقی , خردکن , آب‌ میوه‌ گیری چرخ‌ گوشت , چای‌ساز , همزن و … است. این برند توانسته جایگاهی مناسبی در بین خریداران پیدا کند و طرفداران خاص خود را به دست آورد؛ اما وجه اشتراک تمامی لوازم برقی تولید هر برند وجود احتمال خرابی در آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها است؛ بنابراین اصل به وجود آمدن نمایندگی تعمیرات بایترون و خدمات پس از فروش آن نیز بر این اصل استوار است.

مسلماً همگی ما در هنگام مواجه‌ شدن با مشکل در هر یک از لوازم خانه، سعی می‌کنیم آن را برای تعمیر به یک تعمیرگاه مجاز بفرستیم. مجموعه هوم خانه نمایندگی تعمیرات بایترون در تهران است. این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تعمیر بایترون در حال فعالیت است؛ بنابراین می‌توانید با اطمینان از حرفه‌ ا‌ی و اصولی بودن خدمات، کالای خود را برای تعمیر به هوم خانه بسپارید.

این مجموعه همچنین از مزایای دیگری همانند، ارائه مشاوره‌ های تلفنی توسط تعمیرکار بایترون، خدمات تعمیر بایترون در محل و منزل و گارانتی خدمات نیز برخوردار است. برای بهره‌مندی از خدمات این مجموعه، کافیست با شماره تلفن‌ های آن تماس بگیرید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی بایترون هوم خانه را انتخاب کنیم؟

اگر بخواهیم هوم خانه را برای تعمیرات لوازم خانگی بایترون انتخاب کنیم، مسلماً باید بتواند انتظارات ما را برآورده سازد؛ یعنی ویژگی‌هایی داشته باشد که ما را برای انتخاب آن به عنوان نمایندگی تعمیرات بایترون ترغیب کند.

یکی از این ویژگی‌ها داشتن مجوزهای رسمی است. این مجوزها باعث می‌شود از قانونی بودن و قابل‌پیگیری بودن خدمات مطمئن شویم و سپس کالای خود را برای تعمیرات به آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها بسپاریم. مجموعه هوم خانه چندین سال است که به صورت مستمر و با کسب تمامی مجوز‌های لازم به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات بایترون و خدمات پس از فروش آن فعال است.

این مجموعه به منظور راحتی مشتریان به ویژه برای مشتریان شاغل خود امکان ارائه خدمات تعمیر بایترون در محل و منزل را فراهم کرده است. به این صورت که پس از تماس شما با هوم خانه و مشورت با تعمیرکار بایترون، در صورت تمایل تکنسین برای تحویل کالا به درب منزل شما اعزام خواهد شد. تکنسین پس از تحویل کالا، دستگاه شما را در روز بعد تعمیر شده به همراه فاکتور و ضمانت درب منزل تحویل می‌دهد. در این صورت دیگر نیازی به مراجعه حضوری به محل نیست.

این مجموعه همچنین برای کمک به مشتریان خود مشاوره‌های تلفنی رایگان به آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها ارائه می‌دهد. در بسیاری از موارد، مشکلات ساده دستگاه با این راه‌ حل‌ ها توسط خود کاربر برطرف شده‌اند.

این مجموعه در حال همکاری با بهترین متخصصان تعمیرات بایترون است تا با تکیه‌ بر دانش و تجربه تعمیرکاران ماهر بتواند خدمات بهتر و رضایت‌بخش‌ تری را به مشتریان خود ارائه دهد. تمامی خدمات تعمیرات بایترون در هوم خانه به همراه گارانتی و با استفاده از قطعات اصلی انجام می‌شود.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات بایترون

یکی دیگر از عواملی که در انتخاب نمایندگی تعمیرات بایترون مؤثر است، هزینه تعمیرات در آن موسسه است. مسلماً همگی ما توقع داریم خدمات اصولی و حرفه‌ای با هزینه‌ ای مناسب ارائه شود. در نمایندگی بایترون (هوم خانه) هزینه تعمیرات بر اساس تعرفه‌ ای مشخص دریافت می‌شود؛ یعنی دستمزد تعمیرکار بایترون با توجه به نوع وسیله و علت خرابی آن، توسط نهادهای نظارتی تعیین شده است. همچنین قیمت قطعات تعویضی نیز به تناسب کیفیت مشخص هستند. علاوه بر این موارد برای تعمیر لوازم کوچک آشپزخانه، هزینه بسیار کمی نیاز است.

شما می‌توانید برای آگاهی از علت خرابی دستگاه و همچنین هزینه تعمیرات آن، با هر یک از شماره تلفن‌های هوم خانه تماس بگیرید.

نحوه ارائه خدمات در هوم خانه نمایندگی تعمیرات بایترون در تهران

پس از تماس با کارشناسان تعمیرات لوازم خانگی بایترون و شرح مشکل، در صورتی که کارشناسان مربوط تشخیص دهند که مشکل دستگاه شما جزئی و قابل‌حل است، با ارائه توصیه‌ ها و راهنمایی‌ هایی به شما کمک می‌کنند تا مشکلات کوچک و جزئی دستگاه را برطرف کنید. در غیر این صورت کارشناسان و تعمیرکاران مجموعه هوم خانه در اسرع وقت و در کمترین فاصله زمانی از نزدیک‌ ترین نمایندگی به محل اعزام می‌شوند. سپس با ارائه رسید کتبی دستگاه شما را تحویل گرفته و پس از حل مشکل دستگاه، آن را در روز بعد به همراه فاکتور و ضمانت‌نامه درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

همشهریان عزیز تهرانی می‌توانند برای تعمیرات لوازم خانگی کوچک مانند آب‌ میوه‌ گیری , چرخ‌ گوشت , چای‌ ساز , بخار شو , جارو شارژی , جاروبرقی , ماکروفر , چای‌ ساز , سرخ‌ کن و … یا مشاهده تعمیرات هر یک از این وسایل به صورت حضوری به آدرس کارگاه مجهز هوم خانه (نمایندگی تعمیرات بایترون)، واقع در میدان فاطمی، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم پلاک 44 مراجعه نمایند.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات بایترون

برای تماس با نمایندگی تعمیرات بایترون می‌توانید از هر کدام از روش‌های تماس با شماره تلفن‌ های آن یا ارسال نظر در قسمت دیدگاه استفاده کنید. در هر دو صورت می‌توانید به‌ طور مستقیم با تعمیرکار بایترون گفتگو کرده و در مورد ایراد دستگاه خود اطلاعات کسب کنید.

نمایندگی تعمیرات بایترون در تهران

مجموعه هوم خانه نمایندگی تعمیرات بایترون در تهران، در تلاش است تا خدمات بهتر و بیشتری را به همشهریان تهرانی خود ارائه دهد. به همین منظور امکان تحویل کالا درب منزل را برای آن دسته از افرادی که همواره از کمبود وقت در طول روز رنج می‌برند فراهم کرده تا بدون نیاز به مراجعه حضوری دستگاه را برای تعمیرات بفرستند و آن را به راحتی درب منزل تحویل بگیرند.

معرفی لوازم خانگی بایترون

از آنجایی‌ که این مجموعه نمایندگی تعمیرات بایترون است، تمامی خدمات مربوط به تعمیر هر یک از لوازم تولید این برند در این مرکز قابل‌ ارائه است. خدماتی نظیر:

به‌طورکلی، تمامی معایب کلیه لوازم تولید این برند در هوم خانه قابل تعمیر هستند. برای استفاده از خدمات این مرکز کافیست با شماره تلفن‌ های آن تماس بگیرید یا ایراد دستگاه خود را در قسمت دیدگاه بنویسید تا تعمیرکار بایترون به صورت آنلاین به سؤالات شما پاسخ دهد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات بایترون

همان‌ طور که می‌دانید تجربه تعمیرکار در تعمیرات صحیح و اصولی یک دستگاه بسیار مؤثر است؛ اما حتی اگر بهترین تعمیرکار با بهترین متدها نیز دستگاه شما را تعمیر کند، باز هم قطعات هستند که ماندگاری و دوام آن را مشخص خواهند کرد. نمایندگی تعمیرات بایترون، به منظور افزایش ماندگاری و دوام دستگاه پس از تعمیر و جلب رضایت مشتریان، همواره در تلاش است با جایگزینی قطعات دستگاه، با قطعه اصلی و مرغوب در جهت دوام بیشتر دستگاه گام بردارد. تمامی خدمات مجموعه هوم خانه دارای گارانتی است.

درنهایت توصیه می‌شود برای تعمیرات بایترون به نمایندگی مجاز آن یعنی هوم‌خانه مراجعه کنید تا علاوه بر استفاده از مشاوره تلفنی رایگان و سایر خدمات این مرکز، تعمیرات لوازم خانگی خود را با قیمتی مناسب، در کنار کیفیتی بسیار خوب انجام دهید.

برای صحبت با تعمیرکار بایترون به منظور اطلاع یافتن از علت خرابی دستگاه، نحوه و هزینه تعمیر آن می‌توانید با هر یک از شماره تلفن‌های هوم خانه تماس بگیرید یا در قسمت دیدگاه ایراد دستگاه خود را بیان کنید.

نمایندگی تعمیرات بایترون در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات بایترون در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات بایترون در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات بایترون در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات بایترون در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

18 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
ملکی 12 آذر 1400

سلام، وقت بخیر، همزن من دچار مشکل شده وقتی روشن میکنم صدایی میده که مشخصه نسوخته، احساس میکنم که ارمیچرش می چرخه ولی سری هاش از بیرون نمی چرخه، خودم ساکن گرمسار هستم و محصول را از تهران خریدم، برای تعمیر چکار کنم؟؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 14 آذر 1400

    سلام، کوبل دستگاه شما به مشکل خورده و به احتمال زیاد روی هم مچ نمیشن.

    پاسخ دادن
avatar
مرتضی دمیرچیلو 25 دی 1400

سلام وقت بخیر سولاردم من دچار مشکل شده و هیچ چیز رو گرم نمیکنه ممنون میشم مشکل و هزینه تعمیرش رو بفرمایید

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 بهمن 1400

    سلام. این امکان وجود داره که لامپ مگنترون آسیب دیده باشه و یا برد الکترونیکی خراب شده باشه. تمامی بخش های مکانیکی باید عیب یابی بشه. اما به احتمال زیاد خرابی از سوی لامپ مگنترون و برد سولاردم است.

    پاسخ دادن
avatar
نازگل 16 اسفند 1400

سلام پلوپزم چند وقته دچارمشکل شده وموقع پخت یهوحرفEوعدد2میاد دلیلش چیه مشکل چی میتونه باشه ممنون میشم اگه پاسخ بدید ایا در استان گلستان هم نمایندگی دارید؟؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 16 اسفند 1400

    سلام. در صورت داشتن سنسور حرارتی باید بررسی بشه. باید حتما به تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
زهرا 16 خرداد 1401

سلام وقت بخیر.اتو پرس من دستش شکسته ایا امکان تعویض ان وجود دارد.و می فرمایید هزینه اش چقدر می شود.با تشکر

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 16 خرداد 1401

    سلام. برای خرید دسته اتوپرس به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
رستمی نژاد 21 خرداد 1401

سلام خسته نباشید همزن برقیه من تیغه همزنش قسمتی که جا میخوره شکسته امکان درست شدنش هس؟؟؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 26 خرداد 1401

    سلام. به سایت آی پی یدک مراجعه کنید تا قطعه مورد نظرتون رو بتونید خریداری نمایید.

    پاسخ دادن
avatar
مینامیناوند 23 مهر 1401

سلام،من یه اتو ایستاده گرفتم،که وقتی خاموشه آب مخزنش سرریز میشه،وقتی هم که بعد استفاده مخزنشو در میارم تو جایگاهی که مخزن قرار میگیره آب جمع شده.این طبیعیه؟آب جایگاه مخزنو باید خالی کنم؟این که خیلی سخته.

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 30 مهر 1401

    سلام. به احتمال زیاد مخزن اتو به صورت صحیح جای گذاری نشده است.

    پاسخ دادن
avatar
صبا طهماسبی 27 بهمن 1401

سلام خسته نباشید کاسه خردکن من شکسته چجوری میتونم تهیه کنم؟

پاسخ دادن
avatar
بهزاد 26 فروردین 1402

سلام اتو پرس دارم كه بخار نميدهد

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 27 فروردین 1402

    درود، اگر بخار از دستگاه شما خارج نمی شود، درون اتوپرس رسوباتی جمع شده است که باید به صورت کامل رسوب زدایی گردد. همچنین مشکل می تواند مربوط به پمپ اتوپرس باشد که باید بررسی و در صورت نیاز تعمیر شود.

    پاسخ دادن
avatar
الهه 10 مرداد 1402

سلام وقتتون بخیر ببخشید وقتی میخوام از بخارگر برای اتو کردن لباسم استفاده کنم از قسمت اتو مانندش ابتدا قطره قطره آب می‌ریزه و بعد همراه با بخار مقدار زیادی آب می‌ریزه بیرون،برای رفع مشکل لطفا راهنمایی بفرمایید

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 10 مرداد 1402

    درود، اگر در ابتدای کار مقداری آب از دستگاه خارج می شود، مشکلی ندارد. اجازه دهید بخار به حد مناسب خود برسد و سپس از آن استفاده کنید.

    پاسخ دادن