تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر یخچال انیس

شرکت های زیادی در زمینه لوازم خانگی فعالیت می کنند و تا به حال محصولات زیادی را به بازار عرضه کرده اند. یکی از شرکت هایی که در این حوزه فعالیت دارد، شرکت انیس است. انیس یکی از شرکت های تولیدکننده لوزام خانگی است که مهمترین محصول آن انواع یخچال می باشد. اگرچه این برند به اندازه سامسونگ و ال جی معروف نیست که خدمات پس از فروش و نمایندگی های متعدد داشته باشد، اما نمایندگی تعمیرات یخچال انیس در هوم خانه با هدف افزایش سطح آسایش مردم، کلیه خدمات تعمیر یخچال انیس را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه ارائه می نماید.

کاربران گرامی، با استفاده از خدمات شرکت تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیرات یخچال انیس می توانید در هزینه های تعمیر خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال انیس در تهران

اولین سوالی که باید به آن پاسخ داده شود، روش های برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال انیس است که در زیر به آن ها اشاره کرده ایم:

  1. اولین روش، استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت هوم خانه می باشد. شما می توانید با استفاده از این شماره ها با نمایندگی تعمیرات یخچال انیس در تهران تماس بگیرید و از خدمات ما استفاده نمایید.
  2. دومین روش، استفاده از فرم درخواست تعمیرات می باشد. ابتدا وارد سایت شوید و سپس فرم درخواست تعمیرات پر نمایید.
  3. زمانی که فرم را پر کردید، صبر کنید تا کارشناسان ما بهترین تعمیرکار را برای مشکل شما پیدا کنند و آن را به محل شما بفرستند.
  4. در مرحله پایانی و زمانی که تعمیرات یخچال انیس تمام می شود، تعمیرکار ما به شما ضمانت نامه ای می دهد و از شما می خواهد که به کار او نمره بدهید و در نظرسنجی تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات هوم خانه شرکت نمایید.

نمایندگی تعمیر یخچال انیس در تهران

نمایندگی هوم خانه در تهران با ارائه خدمات تعمیرات انواع لوازم خانگی به یکی از بهترین شرکت های فعال در این زمینه تبدیل شده است. شما برای برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر یخچال انیس در هوم خانه با استفاده از روش های بالا (تماس تلفنی و درخواست فرم تعمیرات) هیچ محدودیتی نخواهید داشت. در هر کجای تهران هستید و در هر منطقه ای که زندگی می کنید، می توانید در تمامی روزهای هفته حتی جمعه ها و در هر ساعتی از شبانه روز که دچار مشکل شدید، با هوم خانه ارتباط برقرار کنید. همچنین می توانید از طریق ایمیل با هوم خانه کانال ارتباطی ایجاد نمایید.

خدمات پس از فروش یخچال انیس به چه صورت است؟

متاسفانه شرکت انیس خدمات پس از فروش خوبی را برای مصرف کنندگان خود ارائه نمی دهد. در واقع شما تنها با استفاده از شماره های روی کارتن یخچال می توانید با نمایندگی اصلی انیس ارتباط برقرار کنید و در غیر این صورت شما خودتان باید یخچالتان را تعمیر نمایید. البته دقت داشته باشید، تعمیر یخچال کار ساده ای نیست و به مهارت و دانش فنی نسبتاً زیادی نیازمند است. از همین رو شما می توانید با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال انیس هوم خانه مشکلات یخچال خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال انیس در محل و منزل

نمایندگی تعمیرات یخچال انیس در تهران یک ویژگی فوق العاده دارد و آن تعمیر یخچال انیس در محل است. با استفاده از این مزیت دیگری نیازی به جا به جایی یخچال جهت بردن به نمایندگی برای تعمیر ندارید. عدم جابجایی دستگاهی به بزرگی یخچال فواید بسیاری را برای شما به ارمغان می آورد. برای مثال صرفه جویی در زمان و پول، سادگی کار، کمتر آسیب دیدن یخچال و مشاهده فرآیند تعمیرات بخشی از مزیت های این ویژگی منحصر به فرد می باشد. به این ترتیب بهترین روش این است که به جای بردن دستگاه تا محل نمایندگی، نمایندگی را به محل بیاورید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات یخچال انیس

علاوه بر کیفیت، نمایندگی تعمیر یخچال انیس در هوم خانه به فکر هزینه تعمیرات کاربران خود نیز می باشد. از این رو هزینه تعمیرات یخچال توسط نمایندگی تعمیرات یخچال انیس به صورت منصفانه ای در نظر گرفته شده است و کیفیت با قیمت مطابقت دارد. همچنین هزینه خدمات در هوم خانه بر اساس اتحادیه تعیین شده است که کاملا قابل پیگیری می باشد.

ویژگی دیگر نمایندگی مجاز هوم خانه که قیمت خدماتش را کاهش می دهد، تعمیر قطعات به جای تعویض آن ها می باشد. از آنجایی که بیشتر قطعات یخچال قیمت زیادی دارند، تعمیر کردن آن ها روشی به صرفه تر از تعویض آن ها می باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال انیس

در این بخش از مطلب از طریق جدول زیر می توانید هزینه تعمیر یخچال انیس را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات یخچال انیس هزینه تعمیر یخچال انیس
هزینه شارژ گاز یخچال انیس 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال انیس 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال انیس 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال انیس 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال انیس 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال انیس 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال انیس 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال انیس 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال انیس 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال انیس بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال انیس 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال انیس 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال انیس 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال انیس 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال انیس 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال انیس 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال انیس 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال انیس 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال انیس 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال انیس 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال انیس 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال انیس

در بالا تمامی مشکلاتی که برای یخچال انیس ممکن است رخ دهند را مورد بررسی قرار داده ایم. در صورتی که یکی از این مشکلات بالا برای شما رخ داده است، هرچه سریع تر نسبت به رفع آن اقدام کنید. به این جهت می توانید به تعمیرکار متخصص در این زمینه مراجعه کنید. حتی اگر خودتان نتواستید مشکلات را بررسی نمایید، می توانید از نمایندگی تعمیر یخچال انیس در هوم خانه استفاده کنید و از تعمیرکاران ما بخواهید که مشکلات شما را بررسی نمایند. تعمیرکاران و کارشناسانی که در نمایندگی تعمیرات یخچال انیس فعالیت می کنند، بسیار مجرب و کارآزموده هستند و به آسانی دستگاه شما را عیب یابی می کنند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال انیس توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

پیش از تماس با نمایندگی تعمیرات بهتر است کمی با مشکلات متداول یخچال آشنا شوید و مطمئن شوید که یخچالتان مشکلی دارد یا خیر. در صورتی که یخچالتان مشکلی نداشته باشد، دیگری نیازی به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال انیس ندارید. پس ادامه مطلب را از دست ندهید:

علت صدای زیاد یخچال انیس چیست؟ جهت تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

آیا یخچال شما نیز از خود سر و صدای زیادی ایجاد می کند؟ لیست زیر را بخوانید تا با نشانه های این مشکل مهم آشنا شوید:

  • یخچال مانند ماشین لباسشویی، وسیله پر سر و صدایی نیست. پس در صورتی که سر و صدای زیادی از یخچال به گوشتان رسید، هرچه سریع تر به تعمیرکار مراجعه نمایید.
  • البته بد نیست بدانید که برخی اوقات صداهایی مانند صدای ترکیدن حباب از یخچال به گوش می رسد که این صدا طبیعی است و جای نگرانی ندارد.
  • اولین موردی که باید مورد بررسی قرار دهید، این است که یخچالتان تراز است یا خیر. در صورتی که تراز نبود، آن را بررسی و تراز نمایید.
  • کمپرسور یخچال را نیز را مورد بررسی قرار دهید تا مطئمن شوید خراب نشده باشد. این قطعه حتماً باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال انیس مورد بررسی قرار گیرد.

چرا یخچال انیس به خوبی خنک نمی‌ کند؟ برای تعمیرات چه کنیم؟

آیا یخچال شما به خوبی مواد غذایی را سرد نگه نمی دارد؟ لیست زیر دلایل این مشکل را گرد هم آورده است:

  • اول از همه بررسی کنید که دمای یخچال به صورت استاندارد تنظیم شده باشد.
  • در صورتی که یخچالتان نزدیک لوازم گرمایشی است، آن را جا به جا کنید و از کنار آن ها دور نمایید.
  • لاستیک درب یخچال را نیز باید مورد بررسی قرار دهید تا از صحت عملکرد آن مطمئن شوید.
  • گاز خنک کننده در یخچال وظیفه دارد که محیط یخچال را سرد نگه دارد. در صورتی که این گاز تمام شده باشد، باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال انیس پر شود.
  • دقت داشته باشید که نباید مواد غذایی خیلی گرم را در یخچال قرار دهید.

علت نشتی آب از یخچال انیس چیست؟ نحوه تعمیر و رفع عیب به چه صورت است؟

اگر یخچال شما با مشکل نشتی آب رو به رو شده است، می توانید با استفاده از لیست زیر این مشکل را برطرف نمایید:

نکته: گاهی اوقات ممکن است که کف یخچال کمی آب جمع شود. این امر طبیعی است و به این دلیل رخ می دهد که شما مواد غذایی مرطوب را در یخچال قرار داده اید.

  • برفک زدا سیستمی است که برفک های یخچال را از بین می برد. در صورتی که این سیستم خراب شده باشد، آب از یخچال نشت می کند.
  • قطعه دیگری که در این مشکل نقش بزرگی را ایفا می کند، قطعه ترموستات دیفراست می باشد. این قطعه باید توسط نمایندگی تعمیرات یخچال انیس بررسی شود.
  • در صورتی که یخ ساز خراب شده باشد، یخچال شما دچار این مشکل می شود.
  • در مرحله نهایی باید لوله های آب را مورد بررسی قرار دهید تا خراب یا مسدود نشده باشند.

چگونه مشکل برفک زدن پشت یخچال انیس را برطرف کنیم؟

برفک زدن یخچال یکی از مشکلاتی است که همیشه برای یخچال ها رخ می دهد و موارد زیر علت ایجاد این مشکل هستند:

  • در صورتی که گاز خنک کننده یخچال در آن پخش شود، این مشکل برای شما رخ می دهد. از این رو لوله های نگه دارنده این گاز را بررسی نمایید تا مطمئن شوید این لوله ها دچار مشکل نشده باشند. در صورتی که لوله ها آسیب دیده اند، باید آن ها تعویض کنید.
  • ترموسات قطعه ای در یخچال است که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. این قطعه باید توسط نمایندگی تعمیر یخچال انیس در محل مورد بررسی قرار گیرد.

چرا مواد غذایی داخل یخچال انیس منجمد می‌ شود؟ نظر تعمیرکار برای برطرف کردن این مشکل چیست؟

یخ زدن مواد غذایی در یخچال آخرین مشکلی است که در این مطلب آموزشی به بررسی آن می پردازیم. برای عیب یابی و تعمیر یخچال انیس باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • دمای یخچال را بررسی نمایید و مطمئن شوید که بیش از اندازه پایین نیامده است.
  • ترمیسور قطعه ای است که بر روی تنظیم دمای یخچال تاثیر می گذارد. در صورتی که متوجه شدید این اختلال از ترمیسور کویل است، این قطعه را تمیز کنید تا این مشکل را برطرف نمایید.
  • دقت داشته باشید که نباید مواد غذایی را جلوی فن خروجی قرار دهید.
  • برد دستگاه آخرین قطعه ای است که بر روی دمای یخچال اثر می گذارد. از آنجایی که این قطعه حساس است، باید توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال انیس مورد بررسی قرار گیرد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال انیس در هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی تعمیرات هوم خانه با داشتن سال ها سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی یکی از معتبرترین و بهترین نمایندگی های تعمیرات در استان تهران است. استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال انیس برای شما مزایای زیادی را به ارمغان می آورد که در ادامه دو مورد از مهمترین آن ها را بیان می کنیم:

  • تعمیرکاران ما ترجیح می دهند که قطعات را به جای تعویض، تعمیر نمایند و فقط در صورت نیاز آن ها را تعویض می کنند. به این شکل هزینه تعمیرات برای شما کاهش می یابد.
  • زمانی که تعمیرات دستگاه شما تمام می شود، تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال انیس به شما ضمانت نامه ای یک ساله برای تعمیرات ارائه می دهند که با استفاده از این ضمانت نامه از خدمات ویژه ای بهره مند خواهید شد.

تعمیر یخچال انیس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر یخچال انیس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر یخچال انیس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر یخچال انیس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر یخچال انیس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

1/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست