تعمیرات لوازم خانگی

تعمیر آبمیوه گیری کاراجا

در بین شرکت های تولیدکننده لوزام خانگی، برندهایی وجود دارند که به صورت مستقیم در زمینه لوازم آشپزخانه مانند تستر، آبمیوه گیری، چایی ساز و حتی قاشق و چنگال فعالیت می کنند. این برندها محصولات خود را به صورت جهانی عرضه می کنند. برند کاراجا یکی از برندهایی که است که منحصراً در زمینه تولید لوزام آشپزخانه فعالیت می کند. این برند در سال 1973 برای اولین بار در کشور ترکیه فعالیت خود را شروع کرد. امروزه نمایندگی های بسیاری از این برند در کشور ما وجود دارد که نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در هوم خانه یکی از آن هاست.

کاربران گرامی، با استفاده از مجموعه تعمیرات لوازم خانگی هوم خانه برای تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا می توانید در هزینه های تعمیر خود صرفه جویی نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا در تهران

راه های برقراری ارتباط با نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کاراجا به صورت زیر است:

  1. تماس تلفنی: ساده ترین و اولین راه برای برقراری ارتباط با نمایندگی هوم خانه استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت می باشد. در این روش، ابتدا وارد سایت شوید و با نمایندگی تماس بگیرید. حالا می توانید مشکلات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید. بعد از این تماس باید صبر کنید تا کارشناسان ما مشکلات شما را بررسی کنند و تعمیرکاری متخصص برای تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در محل برای شما بفرستند.
  2. فرم درخواست تعمیرات: روش بعدی، استفاده از فرم درخواست تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا می باشد. در این روش نیز باید وارد سایت شوید. سپس اطلاعات مورد نیاز فرم تعمیرات را پر کنید. بعد از تکمیل فرم باید صبر کنید تا کارشناسان ما مشکلات شما را بررسی کنند و تعمیرکاری مناسب را برای شما انتخاب کرده و به محل شما اعزام نمایند.

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در تهران

نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کاراجا به عنوان یکی از بهترین نمایندگی های خدمات و تعمیرات در استان تهران شناخته می شود. همشهریان عزیز تهرانی می توانند در هر کجای تهران که ساکن هستند، تنها با یک تماس از دفتر نمایندگی درخواست تعمیرکار دهند؛ چرا که نمایندگی هوم خانه در تمامی نقاط تهران شعبه دارد. فرقی ندارد در کجای تهران هستید زیرا مشتریان ساکن در مناطق شمال، جنوب، شرق و غرب می توانند به راحتی از خدمات این نمایندگی استفاده کنند. شایان ذکر است که خدمات تعمیرات آبمیوه گیری هوم خانه در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته به کاربران ارائه می شود.

خدمات پس از فروش آبمیوه گیری کاراجا به چه صورت است؟

محصولاتی که توسط این برند عرضه می شوند، کیفیت بالایی دارند اما اگر مشکلی نیز برای آن ها پیش بیاید، می توانید از خدمات پس از فروش آن استفاده کنید. با اینکه کیفیت خدمات پس از فروش آبمیوه گیری کاراجا بسیار بالا است، ولی ممکن است که بعضی از مصرف کنندگان از این خدمات ناراضی بوده و به دنبال نمایندگی دیگری برای دریافت خدمات پس از فروش باشند. در این حالت پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کاراجا است.این نمایندگی نسبت به تمامی نمایندگی های تعمیر یک سر و گردن بالاتر است و باکیفیت ترین خدمات را به کاربران خود ارائه می دهد.

نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا در محل و منزل

یکی از مشکلاتی که ممکن است تاکنون برای همه شما در هنگام خرابی یک دستگاه رخ داده باشد، جابجایی دستگاه تا محل نمایندگی جهت تعمیر آن است. اما نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا این مشکل را برطرف نموده است. نمایندگی هوم خانه تعمیرکار را به محل و یا منزل شما می فرستد و شما دیگر نیازی به فرستادن آن به مرکز ندارید. این ویژگی مزایای زیادی دارد که مهمترین آن ها، کاهش قیمت و هزینه تمام شده تعمیرات می باشد. همچنین دیگر لازم نیست که شما ساعت های زیادی را در ترافیک بگذرانید تا به محل نمایندگی برسید. از طرفی می توانید روند تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در محل را از نزدیک مشاهده کنید.

هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا

اگر یک بار از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در هوم خانه استفاده کرده باشید، متوجه قیمت های پایین خدمات شده اید. نمایندگی هوم خانه قیمت خدمات خود را بر اساس نرخ اتحادیه تعیین کرده است و به خاطر همین موضوع قیمت ها بسیار منصفانه هستند.
هرچند به غیر از موضوع بالا، دلیل دیگری نیز وجود دارد که باعث می شود هزینه خدمات به صورت چشمگیری کاهش یابد و آن موضوع سیاست کاری نمایندگی جهت تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا می باشد. بر اساس این قانون، تعمیرکاران ما فقط زمانی اجازه دارند که قطعات را عوض کنند که دیگر راهی برای تعمیر آن ها باقی نمانده باشد.

تعرفه خدمات تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا

جدول زیر به شما کمک خواهد کرد تا هزینه تعمیر آبمیوه گیری کاراجا را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا هزینه تعمیر آبمیوه گیری کاراجا
هزینه تعویض موتور آبمیوه گیری کاراجا 500.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ آبمیوه گیری کاراجا 70.000 تومان الی 140.000 تومان
هزینه تعویض تیغه آبمیوه گیری کاراجا 100.000 تومان الی 500.000 تومان
هزینه تعویض صافی یا فیلتر آبمیوه گیری کاراجا 200.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعویض کوبل آبمیوه گیری کاراجا 100.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پارچ آبمیوه گیری کاراجا 100.000 تومان الی 500.000 تومان

عیب یابی آبمیوه گیری کاراجا

پیشنهاد می شود که به جای گشتن در اینترنت و تماس با تعمیرکاران سیار و یا نامعتبر، برای حل مشکل آبمیوه گیری خود از خدمات نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در هوم خانه استفاده کنید و از تعمیرکارانی که نمایندگی به محل شما میفرستد، بخواهید تا دستگاه شما را بررسی کنند و در صورت تشخیص خرابی آن را تعمیر نمایند.
اگر در این باره دچار ابهام هستید باید به شما بگویم که تمامی خدمات  تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا توسط تعمیرکارانی مجرب و کارآزموده انجام می شود. از همین رو خدماتی باکیفیت و بدون عیب و نقص به شما ارائه خواهد شد.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول آبمیوه گیری کاراجا توسط تعمیرکار نمایندگی هوم خانه

زمانی مردم به نمایندگی های تعمیر مراجعه میکنند که مشکلی برای دستگاه آن ها پیش آمده باشد. در صورتی که دستگاه آن ها سالم باشد، به نمایندگی های تعمیر مراجعه نمی کنند ولی یک مشکل بزرگ وجود دارد؛ اینکه افراد نمی دانند که آیا دستگاهشان خراب شده است یا خیر. به خاطر همین موضوع، تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کاراجا لیستی از مشکلات متداول دستگاه آبمیوه گیری تهیه کرده است که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

موتور آبمیوه گیری کاراجا داغ می کند، برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

  • حجم استاندارد هر دستگاهی متفاوت است. اگر بیشتر از حجم استاندارد آبمیوه گیری در آن میوه بریزید، موتور داغ می کند.
  • اولین قطعه ای که در این بخش باید بررسی کنید، محور شفت اصلی می باشد. بهتر است که این قطعه توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا بررسی شود.
  • در صورتی که از موتور دود بلند می شود، خبر از نیم سوز شدن موتور می دهد. نیم سوز شدن موتور نیز باعث میشود که موتور داغ کند.
  • میوه های سخت مانند آناناس به دستگاه فشار زیادی وارد می کنند تا تبدیل به آبمیوه شوند. پس آن ها را در آبمیوه گیری نریزید.

چرا آبمیوه گیری کاراجا به خوبی نمی‌ چرخد؟ برای تعمیرات چه کنیم؟

برای حل این مشکل رایج در بین آبمیوه گیری ها باید موارد زیر را اجرا کنید:

  • اول از همه سیم ها و کلیدهای آبمیوه گیری را مورد بررسی قرار دهید. از اهم متر استفاده کنید و جریان برق آن ها را بسنجید.
  • سپس جریان پایانه های کلید را نیز با استفاده از اهم متر اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید که برق در آن ها وجود دارد و خراب نشده اند.

در صورتی که متوجه خرابی این قطعات شدید و خودتان نتوانستید که آن ها را تعمیر کنید، توصیه می شود با نزدیک ترین شعبه از نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در محل تماس بگیرید.

علت صدا و لرزش آبمیوه گیری کاراجا در حین کار از چیست؟

  • در اولین مرحله بویین و بلبرینگ را گریس کاری کنید. به احتمال زیاد با این کار لرزش و صدای دستگاه برطرف می شود.
  • در صورتی که با گریس کاری مشکل شما حل نشد، احتمال می رود این دو قطعه خراب شده باشند که در نتیجه باید به سرعت تعمیر شوند.
  • بین بویین و تیغه فضایی خالی وجود دارد. در این فضای خالی نباید وسیله ای قرار بگیرد. این قسمت را تمیز کنید و مطمئن شوید که جسمی داخل آن قرار نگرفته است.

در صورت مواجهه با این مشکل بهتر است سریعا با نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا در هوم خانه تماس حاصل نمایید.

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد بوی بد و نامطبوع آبمیوه گیری کاراجا دارد؟

منظور ما از بوی نامطبوع بویی شیبه به سوختگی قطعات می باشد.

  • موتور اولین موردی است که باید مورد بررسی قرار بگیرد. در صورتی که موتور آبمیوه گیری سوخته باشد، باید آن را عوض کنید.
  • آبمیوه نباید به قسمت های داخلی و مخصوصاً قسمت های الکتریکی دستگاه برخورد کند. در غیر این صورت این مشکل رخ می دهد.
  • موتور مرطوب نیز باعث به وجود آمدن این مشکل می شود. در صورت تشخیص این موضوع موتور را خارج کنید و با دستمال آن را خشک کنید.

برای حل مشکل بوی نامطبوع از آبمیوه گیری باید به موتور دستگاه دسترسی داشته باشید. به همین جهت پیشنهاد می شود که از تعمیرکار نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کاراجا بخواهید تا مشکل شما را حل کند.

آبمیوه گیری کاراجا در حین کار خاموش می شود، برای عیب یابی و تعمیر آن چه اقداماتی لازم است؟

در هر دستگاه الکتریکی قطعه ای به نام اورلود وجود دارد. در صورتی که برای دستگاه مشکلی غیرمنتظره رخ دهد، این قطعه آبمیوه گیری را خاموش می کند یا از روشن شدن آن جلوگیری می کند. با توجه به این موضوع:

  • در مرحله ابتدایی اورلود ( محافظ الکتریکی) را بررسی کنید و از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید.
  • قطعه بعدی پروانه های خنک کننده هستند که این قطعات باید توسط تعمیرکار متخصص مورد بررسی قرار بگیرند.
  • برای جلوگیری از این مشکل از دستگاهتان زیاد کار نکشید، زیرا فشار زیادی به آن وارد می شود.
  • آخرین قطعه ای که برای عیب یابی این مشکل باید مورد بررسی قرار بگیرد، سوییچ دستگاه است.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا هوم خانه چه مزایایی دارد؟

نمایندگی هوم خانه سال های زیادی است که در زمینه تعمیر دستگاه های مختلف لوازم خانگی فعالیت دارد. نمایندگی تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در هوم خانه یکی از بهترین نمایندگی های خدمات پس از فروش این برند است که مزایای بسیاری را برای مصرف کنندگان خود در نظر گرفته است. در ادامه به بخشی از مزایای این نمایندگی اشاره می کنیم:

  • تمامی خدمات هوم خانه توسط تعمیرکاران حرفه ای صورت می گیرد.
  • در صورتی که دستگاه شما به قطعه جدیدی نیازی داشته باشد، این نمایندگی بهترین قطعه را ارائه می دهد.
  • برقراری ارتباط با مرکز نمایندگی در هر ساعت از شبانه روز
  • ارائه برگه ضمانت نامه یک ساله تعمیرات آبمیوه گیری کاراجا که کیفیت خدمات را ضمانت می کند.

تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیر آبمیوه گیری کاراجا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست