تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال

ماشین های لباسشویی یکی از مهمترین لوازم خانگی به حساب می آیند که امروزه در مدل های مختلفی تولید شده و هریک از آن ها نیز دارای قابلیت های متعددی هستند. اگرچه ماشین لباسشویی برند تی سی ال از بالاترین تکنولوژی و باکیفیت ترین قطعات برخوردار است اما گاهی در کارکرد خود دچار مشکلات و ایرادت جدی یا جزئی نیز می شود. در این صورت برای تعمیر آن ها نیاز به استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال می باشد تا تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی تی سی ال به بهترین نحو ممکن انجام شود. نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در تعمیرگاه مجاز هوم خانه تکنسین های ماهر و مجرب خود را برای تعمیر لباسشویی تی سی ال به منزل شما اعزام می کنند تا از خرابی بیشتر ماشین لباسشویی خود پیشگیری نمایید.

کاربران گرامی با استفاده از خدمات تعمیر لباسشویی تی سی ال در تعمیرگاه لوازم خانگی هوم خانه هزینه های تعمیر خود ر تا 75 درصد کاهش دهید.

به منظور افزایش سطح آگاهی مشتریان در این مقاله به بررسی موارد زیر خواهیم پرداخت:

  • روش تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال
  • تعمیرات لباسشویی تی سی ال در محل
  • نحوه عیب یابی لباسشویی تی سی ال توسط تعمیرکار نمایندگی
  • هزینه تعمیر لباسشویی تی سی ال
  • پاسخ به سوالات متداول مصرف کنندگان درباره نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال TCL در تهران

نحوه دریافت خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در نمایندگی مجاز هوم خانه به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا برای ثبت درخواست تعمیر باید با نمایندگی مرکزی هوم خانه تماس حاصل نمایید.
  2. همچنین می توانید با استفاده از تکمیل فرم درخواست تعمیرات به صورت آنلاین اقدام کنید.
  3. پس از ارتباط با کارشناسان نمایندگی، مشخصات شما در سیستم ثبت شده و کد اشتراک و نام تعمیرکار لباسشویی تی سی ال برای شما ارسال می شود.
  4. تعمیرکار مربوطه در کمتر از یک ساعت جهت عیب یابی دستگاه شما در محل حاضر می شود.
  5. پس از اتمام خدمات تعمیرات لباسشویی تی سی ال، ضمانتنامه و گارانتی معتبر تقدیم شما می گردد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در تهران

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در تهران به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات در زمینه تعمیر و عیب یابی لباسشویی تی سی ال بوده و باکیفیت ترین خدمات سرویس و پشتیبانی را با بهترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. تعمیرگاه مجاز هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در انواع مدل ها دارای بخش های مجزایی برای عیب یابی و تعمیر دستگاه ها و تکنسین های متخصصی است که به صورت اختصاصی در زمینه تعمیر لباسشویی تی سی ال آموزش دیده اند و این امر موجب ارائه خدمات تخصصی تر و بهتر به مشتریان عزیز شده است. در صورتی که با هریک از مشکلات ماشین لباسشویی تی سی ال مواجه شده اید و به دنبال تعمیرات تخصصی دستگاه خود هستید، می توانید با نمایندگی مرکزی هوم خانه تماس بگیرید.

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی تی سی ال به چه صورت است؟

یکی از مهمترین مسائل در هنگام خرابی ماشین لباسشویی تی سی ال استفاده از خدمات پس از فروش آن است. شما برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال باید از ضمانتنامه و گارانتی معتبر برخوردار باشید و در صورتی که از تاریخ گارانتی دستگاه نگذشته باشد، می توانید در صورت وجود هرگونه ایراد در ماشین لباسشویی خود از خدمات ضمانتنامه دستگاه کمک بگیرید و با تماس با نمایندگی تی سی ال از خدمات پس از فروش آن که توسط برخی شرکت های داخلی ارائه می شود، برخوردار شوید.

در صورتی که از تاریخ گارانتی شما گذشته باشد، کارت گارانتی خود را گم کرده باشید و یا رضایت کافی از خدمات پس از فروش ارائه شده توسط این شرکت ها نداشته باشید، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در تعمیرگاه مجاز هوم خانه با بهترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن برخوردار شوید.

تعمیر لباسشویی تی سی ال در محل، منزل یا خانه شما

با حمل و نقل و جا به جایی ماشین لباسشویی تی سی ال ممکن است ضربه ای به دستگاه وارد شده و دچار مشکلات بیشتری شود، از این رو بهترین کار برای عیب یابی لباسشویی تی سی ال استفاده از خدمات تعمیرات در محل و منزل می باشد. در نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال کارشناسان و تعمیرکاران ماهر به منزل و محل مورد نظر شما اعزام می شوند و تا جایی که ممکن است قطعات را تعمیر کرده و یا آن را تعویض می نمایند. تکنسین های نمایندگی مجاز هوم خانه می توانند در زمان تعیین شده ضمن مراجعه به منزل، تعمیر و عیب یابی ماشین لباسشویی تی سی ال شما را بدون انتقال به تعمیرگاه انجام می دهند.

تنها در صورت نیاز ممکن است قطعه معیوب به نمایندگی مرکزی منتقل شود. تعمیرکاران نمایندگی مرکزی هوم خانه با توجه به آموزش های تخصصی در زمینه مشکلات و ایرادات ماشین لباسشویی تی سی ال و سال ها تجربه در زمینه تعمیرات با انواع مدل ها به خوبی آشنا هستند و می توانند دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان عیب یابی و تعمیر نمایند.

تعمیر و عیب یابی لباسشویی تی سی ال TCL توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

در بعضی مواقع ممکن است لباسشویی تی سی ال شما مانند قبل به درستی کار نکند و مشکلاتی در نحوه کارکرد آن ایجاد شود که در این زمان اگر هیچگونه تخصصی در زمینه تعمیر لباسشویی تی سی ال ندارید، به هیچ وجه برای تعمیر ماشین لباسشویی خود اقدام نکنید؛ زیرا ممکن است مشکلات بیشتری برای دستگاه ایجاد شده و در نتیجه تعمیر آن سخت تر گردد. عیب یابی مهمترین بخش در تعمیرات لباسشویی تی سی ال محسوب می شود. پیش از اقدام برای هرگونه تعمیرات باید بدانید که دقیقا کدام قسمت از دستگاه دچار مشکل شده است و سپس به تعمیرات آن بپردازید.

در صورتی که ایراد دستگاه به درستی تشخیص داده نشود، باعث می شود تا سایر قسمت های دستگاه نیز دچار مشکل شود. بنابراین برای عیب یابی صحیح دستگاه خود بهتر است از نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در هوم خانه کمک بگیرید. تعمیرکار لباسشویی تی سی ال در تعمیرگاه مجاز هوم خانه از تخصص بالایی برخوردار است و می تواند مشکل دستگاه شما را به سرعت تشخیص داده و آن را رفع نمایند.

از جمله مشکلات رایج ماشین لباسشویی تی سی ال شامل موارد زیر می باشد:

چرا آب لباسشویی تی سی ال تخلیه نمی شود؟ برای تعمیر و عیب یابی دستگاه چه کنیم؟

در صورتی که دستگاه شما آب را به درستی تخلیه نمی کند، برای تعمیر و عیب یابی لباسشویی تی سی ال باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • ابتدا بررسی نمایید که فیلتر کف لباسشویی و خروجی فاضلاب آن دچار گرفتگی نشده باشد. در صورت گرفتگی باید آن را سریعا رفع کنید.
  • همچنین شلنگ خروجی دستگاه را نیز چک کنید تا گرفتگی در آن وجود نداشته باشد. در مواردی ممکن است شلنگ تخلیه دچار پیچ خوردگی شده باشد و مسدود شود که در این حالت آب لباسشویی تخلیه نخواهد شد.
  • پمپ تخلیه نیز از مواردی است که باید حتما بررسی شود. در صورتی که پمپ تخلیه به وسیله اجسامی مسدود شده باشد، باید آن را تمیز نمایید.
  • چنانچه پمپ تخلیه دستگاه معیوب شده باشد، باید آن را با قطعه اورجینال تعویض نمایید.

در صورتی که همچنان مشکل عدم تخلیه آب در دستگاه شما وجود دارد، برای تعمیر آن با نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال تماس بگیرید.

درب لباسشویی تی سی ال قفل نمی شود، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

در صورتی که درب ماشین لباسشویی تی سی ال شما قفل نمی شود، برای عیب یابی آن موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • ابتدا بررسی کنید که بین درب لباسشویی مانعی وجود نداشته باشد. در صورتی که حجم لباس ها زیاد باشد، ممکن است بین دیگ لباسشویی و درب لباسی گیر کرده باشد.
  • میکروسوئیچ قفل درب را نیز بررسی نمایید. اگر این میکروسوئیچ معیوب بوده و یا دچار شکستگی شده باشد، باید نسبت به تعویض آن اقدام نمایید.

اگر به خدمات عیب یابی و تعمیر دستگاه خود نیاز دارید، می توانید از تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در هوم خانه کمک بگیرید.

چرا لباس ها در دستگاه خشک نمی شوند؟ شیوه تعمیر لباسشویی تی سی ال در این مواقع

خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی نیز یکی از مشکلاتی است که مصرف کنندگان ممکن است با آن مواجه شوند، برای تعمیر و عیب یابی لباسشویی تی سی ال باید موارد زیر بررسی شود:

  • زمانی که پمپ تخلیه دستگاه دچار مشکل شده باشد، لباس ها خشک نخواهند شد.
  • در صورت وجود مشکل در المنت حرارتی دستگاه، عملیات خشک کردن لباس ها به خوبی انجام نمی شود و بهتر است المنت های گرمایی دستگاه را بررسی نمایید که حتما سالم باشند.
  • ترموستات لباسشویی نیز محدودیت گرمایی دستگاه را کنترل می کند و باید حتما چک شود.
  • ممکن است مشکل از پمپ تخلیه، کلاهک شوینده و مخزن آبکشی باشد که باید بررسی شوند و در صورت نیاز تعمیر و یا تعویض گردند.

در صورت برطرف نشدن مشکل دستگاه، از کارشناسان نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال کمک بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی تی سی ال روشن نمی شود؟ برای عیب یابی و تعمیرات دستگاه چه باید کرد؟

در مواردی ممکن است لباسشویی تی سی ال شما روشن نشود که برای عیب یابی و تعمیر آن باید به این موارد توجه نمایید:

  • ابتدا از اتصال دستگاه به پریز برق و جریان برق در منزل اطمینان حاصل نمایید.
  • اگر میکروسوئیچ درب معیوب باشد، لباسشویی تی سی ال روشن نمی شود.
  • فیوز حرارتی لباسشویی را بررسی کنید. در صورتی که حرارت لباسشویی بیش از اندازه بالا باشد، دستگاه روشن نخواهد شد.
  • وجود هرگونه خرابی در چفت درب لباسشویی نیز باعث روشن نشدن آن می شود.
  • قطعات دیگری مانند برد الکترونیکی، موتور لباسشویی و … نیز باید حتما مورد بررسی قرار بگیرند.
  • وجود ایراد و خرابی در هریک از این قطعات می تواند از روشن شدن لباسشویی جلوگیری نماید.

اگر خودتان متوجه ایراد وارده به دستگاه نشدید، در اولین فرصت با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال در هوم خانه تماس بگیرید.

هزینه تعمیر لباسشویی تی سی ال در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه هایی که در نمایندگی تعمیر لباسشویی تی سی ال در هوم خانه برای تعمیر و عیب یابی لباسشویی تی سی ال در نظر گرفته می شود، با توجه به نقص فنی و میزان خرابی دستگاه متفاوت خواهد بود. اما نکته ای که در این زمینه حائز اهمیت می باشد این است که کلیه هزینه های تعمیرات منصفانه بوده و مطابق با نرخ مصوب اتحادیه در نظر گرفته می شود. تعمیرگاه مرکزی هوم خانه تحت نظر اصناف و نمایندگی بوده و هزینه های تعمیرات آن نیز بسیار مقرون به صرفه می باشد. پیش از اقدام برای تعمیر لباسشویی تی سی ال، هزینه حدودی توسط کارشناسان نمایندگی به اطلاع شما خواهد رسید و در صورت تمایل می توانید درخواست تعمیرات دستگاه خود را ثبت نمایید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی تی سی ال

در صورتی که می خواهید هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال را محاسبه کنید، می توانید از جدول زیر استفاده نمایید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی تی سی ال هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تی سی ال
هزینه نصب ماشین لباسشویی تی سی ال 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی تی سی ال 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی تی سی ال 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی تی سی ال بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی تی سی ال 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی تی سی ال 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی تی سی ال 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی تی سی ال 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی تی سی ال 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی تی سی ال 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی تی سی ال 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی تی سی ال 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی تی سی ال بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی تی سی ال 130.000 تومان الی 260.000 تومان

پاسخ به پرسش های متداول مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تی سی ال

بسیاری از مشتریان در زمینه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال با سوالات مختلفی رو به رو می شوند که ما در این بخش قصد داریم تا به این سوالات پرتکرار پاسخ دهیم:

  • هزینه تعمیرات لباسشویی تی سی ال در نمایندگی مرکزی هوم خانه چقدر است؟

به طور کلی هزینه تعمیر لباسشویی تی سی ال در منزل به نوع ایراد دستگاه بستگی دارد و نمی توان هزینه ثابتی برای آن در نظر گرفت اما از آنجایی که کلیه هزینه های تعمیرات این مجموعه طبق تعرفه اتحادیه تعیین می گردد، به میزان 75% هزینه های تعمیرات شما کاهش پیدا خواهد کرد.

  • پرداخت صورتحساب تعمیرات دستگاه به چه صورت است؟

پس از اتمام فرآیند تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی تی سی ال، مشتریان می توانند در صورت رضایت هزینه را پرداخت نمایند.

  • در صورت بروز خرابی در لباسشویی باید مجددا هزینه ای پرداخت نمود؟

در صورتی که خرابی مجدد لباسشویی از همان مشکلی باشد که برای رفع آن با نمایندگی هوم خانه تماس گرفته باشید و از مدت اعتبار گارانتی 12 ماهه دستگاه نگذشته باشد، تعمیر مجدد دستگاه شما رایگان خواهد بود.

نتیجه گیری استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در هوم خانه

تکنسین ها و متخصصین نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در تعمیرگاه مجاز هوم خانه با دارا بودن سال ها تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی به خصوص ماشین لباسشویی در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی لباسشویی تی سی ال به مشتریان عزیز می باشد. همچنین قابل ذکر است که تعمیرکاران این مجموعه آشنایی کاملی با انواع مدل های ماشین لباسشویی تی سی ال دارند و با گذراندن دوره های تخصصی تعمیر لباسشویی تی سی ال در تلاش هستند تا باکیفیت ترین و بهترین خدمات را در زمینه عیب یابی و تعمیر لباسشویی تی سی ال در محل ارائه دهند. همچنین لازم به ذکر است که کلیه قطعات مورد استفاده در این نمایندگی از نوع فابریک و اورجینال با بهترین قیمت هستند.

در صورتی که نیاز به تعمیر و عیب یابی لباسشویی خود دارید و از تجربه کافی در این زمینه برخوردار نمی باشید، بهتر است تعمیرات دستگاه را به متخصصان باتجربه نمایندگی هوم خانه بسپارید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات لباسشویی تی سی ال در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

امتیاز


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست