تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل  Profile در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یخچال پروفایل مجهز به قفل کودک، آبسردکن و فیلتر تصفیه آب می باشد. شما می توانید این محصول را در گنجایش ها و مدل های مختلف خریداری کنید. این شرکت محصولات خود را گارانتی می ‌کند که یک موقعیت عالی برای مصرف‌ کنندگان محسوب می شود. شما با در دست داشتن گارانتی می توانید به هنگام تعمیر یخچال، هزینه های خود را کاهش دهید. با خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل، تعمیرگاه را به خانه خود بیاورید. تعمیرکاران با حضور در محل و منزل می توانند خدمات مربوط به یخچال را در بالاترین سطح کیفیت ارائه دهند.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در منزل تا 75 در هزینه تعمیر صرفه جویی نمایید.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی پروفایل نمی باشد بلکه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران است. با توجه به اینکه این برند نمایندگی رسمی ندارد؛ در صورتی که مرکزی اصلی و مرکزی پروفایل در ایران دایر شد شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در تهران
  • تعمیر یخچال پروفایل در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در محل و منزل
  • تعمیر یخچال پروفایل در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال پروفایل در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال پروفایل
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال پروفایل
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل
در ادامه این بخش به خدمات تعمیرات یخچال پروفایل هوم خانه و نحوه عیب یابی مشکلات دستگاه را بیان می کنیم.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در تهران

یخچال‌های پروفایل نیز ممکن است مانند دیگر یخچال‌ها معیوب شوند. برای رفع عیب آنها بهتر است که مشتریان آن را به دست تعمیرکارن ماهر بسپارند و از بابت تعمیر یخچال خود با قطعات فابریک آسوده خیال باشند. برای تماس با تعمیرکاران متخصص لازم است که با نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل آشنا باشید.

  • برای برقراری ارتباط با تعمیرکاران مجرب ابتدا با شماره 02158941 تماس بگیرید.
  • در صورتی که موفق به برقراری ارتباط نشدید؛ می‌توانید مشخصات خود را در سایت بعد از ثبت‌نام وارد نمایید یا با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیرات یخچال پروفایل تماس حاصل نمایید.
  • با دریافت پیام کد اشتراک و نام تعمیرکار؛ تعمیرکاران در مدت زمان 1 ساعت به محل زندگی شما آمده و مشکل یخچال شما را برطرف می‌کنند.
  • در آخر برگه فاکتور و کارت گارانتی قطعه استفاده شده را به شما تقدیم کرده و از شما برای ارائه خدمات بهتر سوالات نظرسنجی را می‌پرسند.

تعمیر یخچال پروفایل در تهران

نحوه تعمیر یخچال پروفایل در تهران به شرح زیر است؛ از آن جایی که نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در تمام مناطق تهران دارای شعبه می باشد، تعمیرکاران به محل شما نزدیک بوده و در فاصله زمانی کوتاهی به محل شما می رسند.

تمام خدمات این مجموعه به صورت تخصصی و همراه با ضمانت نامه یک ساله خدمات ارائه می ‌شود. دریافت خدمات از یک مرکز معتبر و با سابقه می تواند خیال شما را از حیث قطعات مصرفی و مدت زمان استفاده از یخچال بعد از تعمیرات، آسوده کند. اگر تعمیرکار را از نمایندگی های غیر مجاز و متفرقه انتخاب کنید ممکن است در فاصله ای نه چندان طولانی، مجدداً یخچال دچار آسیب شود.

قطعاً سپردن کار به فرد متبحر باعث می شود از خروجی کار راضی باشید. علاوه بر این، تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات پروفایل تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب را انتخاب می کنند که یکی از راه های مقرون به صرفه برای تعمیر یخچال می باشد.

هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال پروفایل در تهران است و از تعمیرکاران حرفه ای و مجاز برای امر تعمیر بهره می برد.

خدمات پس از فروش یخچال پروفایل به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال پروفایل توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال پروفایل در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل Profile در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در محل و منزل به شرح زیر می باشد؛ زمانی که یخچال شما خراب می شود اولین چیزی که به آن فکر می کنید جا به جایی آن به تعمیرگاه است؛ اما امروزه خدمات تعمیر در محل در اکثر نمایندگی های تعمیرات از جمله نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل وجود دارد.

کافی است با این مرکز تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید، تعمیرکار با تجهیزات کامل در زمان تعیین شده از سوی شما، در محل حضور پیدا می کند. زمانی که تعمیرکار در محل حضور پیدا می‌ کند شما می توانید سؤالات مربوط به نگهداری و نظافت یخچال را از او پرسیده و همچنین می تواند در روند کار تعمیرکار قرار بگیرید تا از کیفیت کار او مطمئن شوید.

می توانید از تعمیرکار بخواهید قبل از این که قطعه مورد نظر را تعویض کند آن را به شما نشان داده تا از اصل بودن آن مطمئن شوید. تمام هزینه های پرداختی شما در نمایندگی پروفایل طبق نرخ مصوب می باشد.

ارائه تعمیر یخچال پروفایل در محل توسط نمایندگی تعمیرات هوم خانه یکی دیگر از مزایای بهره مندی از خدمات این مرکز است.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال پروفایل در تهران

هزینه تعمیر یخچال پروفایل در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است؛ آنچه به شما کمک می کند تا هزینه تعمیرات یخچال کاهش پیدا کند سرویس سالیانه آن می باشد. توصیه می کنیم از این خدمات استفاده کنید. متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل با سال ها تجربه و دانش تخصصی با ارائه خدمات تعمیرات، آماده رفع هرگونه ایراد در یخچال می باشند. آنها تعمیر قطعه خراب را به جای تعویض قطعه معیوب انجام می ‌دهند تا شما هزینه کمتری را پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفاییل به قطعات فابریک و اصل دسترسی داشته و آنها را در اختیار تعمیرکار خود قرار می ‌دهد. زمانی که تعمیرکار در محل حضور پیدا می کند شما می توانید در روند کار قرار گرفته و این اطمینان را داشته باشید که قطعات تعویضی شما اورجینال و اصل می باشند. البته تعمیرکاران حرفه ای همواره تلاش می کنند فقط در مواقع ضروری اقدام به تعویض قطعه کنند.

ارائه گارانتی 3 الی 12 ماهه برای خدمات تعمیر و عیب یابی سبب افزایش رضایت مشتریان از خدمات هوم خانه شده است.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال پروفیل

بر اساس مبالغ درج شده در جدول زیر، می توانید هزینه تعمیر یخچال پروفیل را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات یخچال پروفیل هزینه تعمیر یخچال پروفیل
هزینه شارژ گاز یخچال پروفیل 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال پروفیل 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال پروفیل 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال پروفیل 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال پروفیل 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال پروفیل 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال پروفیل 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال پروفیل 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال پروفیل 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال پروفیل بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال پروفیل 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال پروفیل 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال پروفیل 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال پروفیل 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال پروفیل 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال پروفیل 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال پروفیل 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال پروفیل 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال پروفیل 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال پروفیل 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال پروفیل 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال پروفایل Profile

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال پروفایل در این بخش شرح داده می شود؛ یخچال جزو لوازمی است که دارای اجزاء و قطعات مختلف و پیچیده می باشد. اگر هر قطعه از آن آسیب ببیند، کارکرد کل یخچال دچار اختلال می شود.
تعمیرکار برای رفع ایراد باید با تمام اجزاء و قطعات یخچال آشنا و از نحوه کارکرد آنها اطلاع داشته باشد. شناخت اختلال و پیدا کردن منشأ آن بسیار مهم می باشد؛ چرا که تعمیرکار می تواند پروسه تعمیر یخچال را به درستی انجام دهد. تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل با بررسی های دقیق و موشکافانه سعی می کند ایراد دستگاه را به درستی تشخیص دهد.

پس از تشخیص عیب و ایراد در یخچال، حالا تعمیرکار می تواند اقدام به تعمیر آن کند. تمام خدمات ارائه شده در حوزه تعمیر یخچال از سوی این نمایندگی دارای گارانتی می باشد. تعمیرکار در انتهای کار خود با ارائه فاکتور، شما را در جریان خدمات صورت گرفته قرار می دهد.

اگر موفق به عیب یابی یخچال در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز یخچال پروفایل در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال پروفایل Profile توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات

مشکلات و ایرادات متداول یخچال پروفایل در ادامه شرح داده شده است؛ از آن جایی که یخچال ها به صورت 24 ساعته کار می کنند، ممکن است بیشتر دچار خرابی شوند. اگر اطلاعات فنی اندکی داشته باشید می توانید برخی از این ایرادات را خودتان در منزل رفع کنید. اما اگر چنین نبود، تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل برای تعمیر یخچال، بهترین گزینه است. برخی ایرادات یخچال حایر در ادامه مطلب ذکر شده و راه کارهای پیش رو برای تعمیر آنها توضیح داده شده است.

از جمله ایرادات متداول یخچال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

به چه دلیل درب یخچال پروفایل بسته نمی شود؟ چگونه این مشکل را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، بسته نشدن درب آن است. در صورت بسته نشدن درب یخچال پروفایل باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر گرفت:

  • از مهم ترین دلایلی که درب یخچال به خوبی بسته نمی شود قرار گرفتن یخچال در سطح شیب دار می باشد.
  • با استفاده از یک تراز می توانید به راحتی این مشکل را برطرف کنید.
  • اگر مدت زمان طولانی از نظافت یخچال گذشته باشد امکان دارد لاستیک درب یخچال کثیف شده و چسبندگی خود را از دست داده است.
  • با یک دستمال و مقداری مواد شوینده آن را تمیز کنید تا درب یخچال کاملاً بسته شود.
  • از گذاشتن ظروف زیاد و سنگین در درب یخچال خودداری کنید. این کار باعث افتاده شدن درب یخچال شده و پایین درب گیر کرده و به خوبی بسته نمی شود.

اگر موفق به عیب یابی یخچال در منزلتان نشدید با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال پروفایل در خانه تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

چرا کابین یخچال پروفایل خنک نمی شود؟ برای عیب یابی این مشکل چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خنک نکردن آب آن است. در صورت خنک نبودن کابین یخچال پروفایل باید نکات زیر را برای تعمیرات و عیب یابی در نظر گیرید:

  • ترموستات را مجدداً تنظیم کنید.
  • اگر متوجه شدید ترموستات خراب شده است باید آن را توسط نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل تعویض کنید.
  • با وجود گرد و غبار بر روی کویل کندانسورها، سرما به خوبی وارد کابین یخچال نمی شود.

اگر موفق به عیب یابی یخچال در منزلتان نشدید با تعمیر مجاز یخچال پروفایل در محل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

چگونه مشکل روشن نشدن یخچال پروفایل را تعمیر کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن یخچال پروفایل باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • ابتدا باید دو شاخه سیم برق یخچال را بررسی کنید، ممکن است از داخل پریز بیرون آمده باشد.
  • سپس طول سیم برق یخچال را به درستی چک کنید، ممکن است دچار تاشدگی و پارگی شده باشد و جریان برق به خوبی وارد یخچال نمی شود.
  • تعمیرکار باید موتور یخچال را بررسی کند تا از سالم بودن آن مطمئن شود، اگر موتور یخچال نیم سوز است یا به طور کامل سوخته باشد، باید تعویض شود.

اگر دستگاه شما روشن نمیشود، برای عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در محل بهره مند شوید.

چرا یخچال پروفایل برفک می زند؟ جهت تعمیر این مشکل چه باید کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن آن است. در صورت برفک زدن اواپراتور یخچال پروفایل برای تعمیرات و عیب یابی موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • فرسودگی و پارگی در یخچال پروفایل سبب می شود تا درب یخچال به خوبی بسته نشود.
  • در صورتی که هوای گرم به درون یخچال راه پیدا کند با تماس با هوای سرد، برفک ایجاد می شود.
  • همچنین در صورتی که غذای گرم در یخچال قرار داده شود نیز با هوای سرد یخچال برخورد کرده و برفک تولید می شود.
  • همچنین ایراد در دیفراست اتوماتیک نیز سبب برفک زدن اواپراتور می شود.

اگر موفق به عیب یابی یخچال در منزلتان نشدید با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال پروفایل در محل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

علت اتومات نکردن یخچال پروفایل چیست؟ رفع ایراد این مشکل چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، اتومات نکردن آن است. در صورت اتومات نکردن یخچال پروفایل برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • در صورتی که حفره در کندانسور و اواپراتور ایجاد شده باشد، گاز یخچال از این حفره خارج شده و یخچال اتومات نمی کند.

اگر دستگاه شما اتومات نمیکند، برای حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در خانه بهره مند شوید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل صدای زیاد یخچال پروفایل پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد آن است. در صورت صدای غیرعادی در یخچال پروفایل باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • تراز نبودن یخچال سبب این مشکل می شود.
  • همچنین در صورتی که روتر موتور یخچال در حل چرخش است، صدای زیادی تولید می کند.
  • همچنین فن یخچال نیز سبب ایجاد صدا می شود.
  • در صورتی که لوله موتور یخچال از جای کنده شده باشد، با پیچ و مهره آن را در جای خود ثابت کنید.

اگر موفق به عیب یابی یخچال در منزلتان نشدید با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال پروفایل در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

دلیل داغ شدن موتور یخچال پروفایل چیست؟ چطور تعمیر این مورد انجام دهیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، داغ کردن موتور آن است. در صورت داغ شدن موتور یخچال پروفایل باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • بالا بودن دمای یخچال سبب می شود تا موتور یخچال داغ شود.
  • فیوز محافظتی کمپرسور باید در این مواقع خاموش باشد.
  • در صورتی که دمای موتور یخچال بالا باشد، فیوز محافظتی کمپرسور باید خاموش باشد.

اگر موتور دستگاه شما داغ میکند، برای حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل بهره مند شوید.

برای تعمیر مشکل نشتی آب از یخچال پروفایل چه اقداماتی را انجام دهیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، نشت کردن آب از آن است. در صورت نشتی آب یخچال پروفایل باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع مشکل به کار گیرید:

  • ایراد در پیستون وبسته شدن شیر برقی دستگاه سبب این مشکل می شود.
  • همچنین انسداد در لوله زهکشی دستگاه نیز سبب نشتی آب می شود.

اگر از دستگاه شما آب نشت میکند، برای رفع این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در محل بهره مند شوید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

تعمیرگاه مجاز هوم خانه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال پروفایل به مصرف کنندگان خود ارائه دهد و مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی مجاز تعمیر یخچال پروفایل، بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، هوم خانه یک کارت گارانتی به او ارائه می هد.
  • صرفه جویی در هزینه ها و زمان.
  • استفاده از قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال پروفایل
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال پروفایل
  • قیمت مناسب خدمات تعمیرات تا سقف 75 درصد

در مدت 3 تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر یخچال پروفایل، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد.

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال پروفایل در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست