تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال دونار

هوم خانه تعمیرگاه یخچال دونار در شمال جنوب شرق و غرب تهران است که با استفاده از تعمیرکار مجرب و  با ضمانت‌نامه معتبر و قطعات اصلی خدمات تعمیر و عیب‌یابی یخچال دونار را به شما ارائه می‌نماید.

نگهداری از مواد غذایی به دمای خاصی نیازمند است که باعث می‌شود تا استفاده از یخچال امری ضروری شناخته شود. این وسیله، امکان نگهداری از مواد غذایی را فراهم می‌کند تا در صورت نیاز از آنها استفاده شود. یخچال دونار می‌تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد. در این بین، نحوه استفاده از آن هم حائز اهمیت است؛ اما به هر حال در مواردی که دستگاه دچار خرابی شد و به تعمیرات نیاز پیدا کرد، نمایندگی تعمیرات یخچال دونار، مشکل شما را برطرف خواهد کرد.

هوم خانه خدمات تعمیر و عیب‌یابی یخچال دونار را در محل و با بهره‌مندی از تعمیرکاران حرفه‌ای و مجرب انجام می‌دهد.

مشتریان گرامی این نکته را مد نظر داشته باشید که هوم خانه به عنوان تعمیرگاه لوازم خانگی در سراسر تهران مشغول به کار است و جایگاه قابل قبولی در بین مشتریان دارد، اما نمایندگی رسمی نیست. برای برخورداری از خدمات نمایندگی رسمی دونار به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می‌خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال دونار در تهران
  • تعمیر یخچال دونار در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال دونار Donar در محل و منزل
  • تعمیر یخچال دونار در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال دونار در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال دونار
  • عیب‌یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال دونار
  • هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال دونار
با هوم خانه همراه باشید تا با مزایای خدمات تعمیرگاه یخچال دونار در تهران آشنا شوید و روش عیب‌یابی و تعمیر یخچال را نیز بیاموزید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال دونار در تهران

کارشناسان و تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال دونار در تهران با داشتن تخصص و تجهیزات در زمینه تعمیر یخچال می‌توانند یخچال شما را به خوبی و در سریع‌ترین زمان ممکن تعمیر نمایند. برای ارتباط با این کارشناسان کافیست که از روش‌های زیر استفاده نمایید.

برای سهولت در ارتباط با کارشناسان نمایندگی تعمیرات یخچال دونار می‌توانید با شماره 02158941 تماس حاصل کنید.

همچنین به غیر از روش بالا می‌توانید در سایت مشخصات خود را وارد نمایید و یا با نزدیک‌ترین شعبه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال دونار تماس گرفته و مشخصات خود را اعلام نمایید تا کد اشتراک و نام تکنسین برای شما ارسال گردد.

کارشناسنان نمایندگی تعمیرات یخچال دونار در کوتاه‌ترین زمان ممکن در آدرس اعلام شده حضور داشته و یخچال شما را با قطعات فابریک تعمیر می‌کنند.

در پایان کار، کارشناسان و تعمیرکاران به شما برگه گارانتی و فاکتور را تحویل می‌دهند.

همچنین می‌توانید برای رضایتمندی از خدمات تعمیرکار یخچال دونار در نظرسنجی شرکت نمایید و با نظرات خود به کارشناسان این نمایندگی در جهت ارتقا سطح خدمات‌رسانی کمک نمایید.

خدمات رسمی پس از فروش یخچال دونار

هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال دونار نیست. در واقع هوم خانه تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال دونار است که با استفاده از قطعات فابریک و با ضمانت‌نامه رسمی مشکل یخچال دونار را در محل برطرف می‌کند. در صورتی که یخچال دونار با مشکل رو به رو شده باشد، می‌توانید از خدمات پس از فروش یخچال دونار و گارانتی آن که دارای زمان محدودی است، با شماره‌های که بر روی کارت گارانتی وجود دارد تماس گرفته و از آن استفاده کنید. در صورتی که از تعمیر یخچال دونار در نمایندگی رسمی این برند رضایت کامل ندارید؛ می‌توانید با کارشناسان هوم خانه مشکل یخچال خود را مطرح نمایید. هوم خانه با ارائه خدمات ویژه‌ طبق استانداردهای لازم؛ کار تعمیر یخچال فریزر شما را انجام می‌دهد. همچنین اگر سوالی درباره تعمیر یخچال دونار دارید، می‌توانید سوال خود را از قسمت انتهای صفحه در قسمت دیدگاه مطرح نمایید. تعمیرکار هوم خانه در مدت زمان کوتاهی به سوال شما پاسخ می‌دهد و شما می‌توانید در منزل بدون هیچ هزینه‌ای مشکل یخچال خود را برطرف کنید.

تعمیر یخچال دونار در تهران

مهم‌ترین بخش از تعمیر یک وسیله، توانایی شناسایی مشکل و تسلط داشتن بر ویژگی‌های دستگاه است. حتی یخچال‌های برترین برندها هم ممکن است بعد از مدتی نیاز به تعمیر پیدا کنند. بنابراین باید به دنبال راه ‌حل مناسبی برای رفع این مشکل باشید. تعمیر لوازم خانگی باید توسط متخصصان مجرب صوت بگیرد. در صورتی که در تهران زندگی می‌کنید و یخچال دونار شما دچار مشکل شده است، با نمایندگی تعمیرات یخچال دونار تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنید. کارشناسان این مرکز همه روزه برای خدمت‌رسانی به مصرف‌کنندگان این محصول، حاضر هستند. این افراد آموزش تخصصی برای تعمیر این دستگاه را گذرانده ‌اند و مهارت ویژه‌ای را کسب کرده‌‌اند.

مهارت و کارایی متخصصان این تعمیرگاه در زمان مراجعه برای تعمیر دستگاه و خدمت‌‌رسانی توسط مشتریان سنجیده خواهد شد؛ اما لازم به ذکر است که این مرکز تعمیرات، در اکثر نقاط تهران مستقر است و توانسته رضایت مشتریان را کسب کرده و خدمات ارزنده‌‌ای را ارائه کند.

هوم خانه که تعمیرگاه تعمیرات یخچال دونار در تهران است با نیم قرن تجربه توانسته است رضایت مشتریان را کسب کند و در این امر بسیار موفق عمل کرده است.

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال دونار Donar در محل، منزل یا خانه

در صورتی که ساکن تهران هستید، می‌‌توانید با تعمیرگاه تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیر یخچال به منزل شما مراجعه کنند. نمایندگی تعمیرات یخچال دونار با مراجعه به محل مشتری، خدمات مورد نظر را ارائه می‌دهد.

در هنگام خرابی یخچال، ممکن است بسیار متضرر شوید؛ اما امروزه مراکز تعمیرات بسیاری در دسترس هستند. با وجود متخصصان مجرب، دیگر زمان زیادی برای پیدا کردن تعمیرگاه مناسب اختصاص نخواهید داد. این افراد با حضور در محل و منزل، مشکلات را شناسایی و برطرف می‌‌کنند.

استفاده از خدمات نمایندگی هر دستگاه،‏‌‌ علاوه بر این که اطمینان خاطر زیادی برای مشتریان به وجود می‌آورد، در زمان و همچنین هزینه هم صرفه‌جویی خواهد کرد. خدمت‌رسانی تعمیرات یخچال دونار در محل و منزل در هر زمانی که تعیین کنید، صورت خواهد گرفت و در نهایت، تعمیر یخچال شما بدون هیچ دردسری انجام خواهد شد.

هوم خانه با ارائه خدمات تعمیر یخچال دونار در محل توانسته است شعار خود را که رضایت مشتری سرلوحه امور در این شرکت است را تحقق بخشد.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال دونار

هزینه تعمیر یخچال دونار در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش شرح داده شده است:

در صورتی که از خدمات این تعمیرگاه استفاده کنید، ضمانت 3 الی 12 ماهه خدمات را هم دریافت خواهید کرد. اگر اشکال مورد نظر مربوط به بخش تعمیر شده باشد. این امتیاز باعث می‌شود تا از پرداخت هزینه مجدد برای تعمیر جلوگیری شود. با داشتن کارت ضمانت و ارائه آن، می‌توانید از خدمات تعمیر مجدد دستگاه استفاده کنید.

تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال دونار با ارائه لیستی از هزینه‌ها و خدمات، این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا اطلاعات لازم را به دست آورند. لیست خدمات و هزینه‌ها به راحتی قابل دسترس است و از طریق تکنسین‌‌هایی که برای ارائه خدمات مراجعه می‌‌کنند، در اختیار افراد قرار می‌گیرد. با ارائه این لیست، ‌اطمینان حاصل می‌شود که هزینه دریافت شده توسط تکنسین بر اساس تعرفه‌های موجود است.

هوم خانه به عنوان تعمیرگاه معتبر تعمیرات یخچال دونار در تهران هزینه‌ها را براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می‌کند.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال دونار

بر اساس مبالغ درج شده در جدول درج شده در این بخش از مطلب، می توانید به راحتی هزینه تعمیر یخچال دونار در منزل خودتان را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات یخچال دونار هزینه تعمیر یخچال دونار
هزینه شارژ گاز یخچال دونار 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال دونار 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال دونار 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال دونار 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال دونار 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال دونار 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال دونار 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال دونار 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال دونار 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال دونار بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال دونار 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال دونار 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال دونار 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال دونار 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال دونار 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال دونار 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال دونار 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال دونار 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال دونار 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال دونار 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال دونار 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب‌یابی یخچال دونار Donar

همانطور که گفته شد، متخصصان مجرب با داشتن تجربه و همچنین مهارت‌های لازم قادر به شناسایی علت‌ها و مشکلات یخچال دونار هستند. خرابی دستگاه به دو صورت قابل حل است: تعویض قطعه یا تعمیر قطعه خراب که تکنسین باید توانایی تشخیص اقدام مناسب را داشته باشد تا با انتخاب روش صحیح حل این مشکل، هزینه کمتری برای مشتریان رقم بزند. در صورت اقدام نامناسب تکنسین‌، نیاز به تعمیر مجدد دستگاه وجود دارد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال دونار بسیار مورد اطمینان بوده و مشکل شما را حل می‌کنند.

اگر موفق به عیب‌یابی یخچال دونار در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز این محصول تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال دونار Donar

نحوه استفاده از لوازم خانگی، مسئله‌ای است که مستقیماً بر میزان عمر آنها و خرابی تأثیرگذار است. در صورتی که به صورت غیر اصولی از یخچال استفاده کنید، بعد از مدتی نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد. بعد از مراجعه متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال دونار به محل و منزل، مشکل تشخیص داده می‌شود و قطعات تعمیر یا تعویض می‌‌شوند. فراموش نشود که گاهی تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه در مواردی می‌تواند هزینه دیگری را برای تعمیر به وجود بیاورد و مجدداً نیاز به تعمیر و یا تعویض وجود داشته باشد. به همین خاطر تعویض قطعه و استفاده از نوع اورجینال آنها توسط متخصصان، باعث بهبود کارایی خواهد شد. در ادامه برخی از ایرادات موجود در یخچال دونار مطرح شده است:

چرا موتور یخچال دونار ضعیف است؟ برای تعمیر و عیب‌یابی چه کنیم؟

در صورت ضعیف بودن موتور یخچال دونار باید موارد زیر را برای عیب‌یابی و تعمیرات به کار گیرید:

استفاده نادرست از یخچال شامل موارد زیر است:

  • باز گذاشتن درب آن
  • تمیز نکردن به صورت مداوم
  • تنظیمات نامناسب درجه یخچال
  • و موارد دیگر، باعث می ‌شوند تا یخچال کارایی لازم را نداشته باشد و به خوبی نتواند مواد غذایی را خنک نگه دارد.

این موضوع باعث می‌شود تا موتور آن، بیش از حد کار کند و بنابراین ضعیف شود. برای جلوگیری از این اتفاق، بهتر است هر چند وقت یکبار دستگاه توسط متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات یخچال دونار به خوبی بررسی شود.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل نشتی آب از یخچال دونار ارائه می دهد؟

در صورت نشتی داشتن یخچال دونار باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب‌یابی به کار گیرید:

  • یخچال به دلایل مختلفی می‌تواند نشتی داشته باشد.
  • سرازیر نشدن لوله زه‌کشی به تشت زیر یخچال و یا مسدود شدن این لوله، از دلایل نشتی آب یخچال است. این موارد نیاز به تعمیر فوری دارد.

یخچال دونار سر و صدا و بوی بدی دارد، برای تعمیر این یخچال در چنین مواقعی چه باید کرد؟

در صورت سروصدای زیاد یخچال دونار موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی به کار گیرید:

  • ممکن است متوجه وجود مواد غذایی فاسد درون یخچال نشوید و بعد از مدتی بوی نامطبوعی درون یخچال ایجاد شود که بعد از خارج کردن این مواد از یخچال هم ادامه پیدا می‌کند.
  • در این مورد خودتان قادر به رفع مشکل هستید و با خارج کردن مواد به طور کامل و شستن داخل یخچال با آب و صابون، مشکل رفع خواهد شد.
  • سر و صدای یخچال ممکن است به دلیل تراز نبودن یخچال و همچنین شل بودن قطعات مختلف آن باشد.
  • سفت کردن پیچ‌ها و تراز کردن یخچال، این مشکل را برطرف خواهد کرد؛ اما در صورت تمایل می‌توانید از متخصصان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال دونار مشاوره بگیرید.

یخچال دونار برفک می‌زند، برای تعمیر و عیب‌یابی چه کنیم؟

در صورت برفک زدن یخچال دونار راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • در صورتی که مکانیزم برفک‌زدایی یخچال به درستی کار نکند و لوله‌‌های پشت فریزر گرم نشوند، یخ درون یخچال ایجاد می‌شود و نیاز به تعمیر وجود دارد.
  • به صورت طبیعی هر 6 تا 8 ساعت، سیستم برفک‌زدایی یخچال فعال می‌شود و مانع از برفک‌زدن یخچال می‌شود.
  • در بعضی موارد تنها تعمیر گرمکن می‌تواند مشکل را برطرف سازد؛ اما امکان نیاز به تعویض هم وجود دارد.
  • در صورتی که مشکل فنی‌تر بود و قادر به رفع آن نبودید با نمایندگی تعمیر یخچال دونار در تهران تماس بگیرید.

چگونه مشکل خنک نشدن یخچال دونار را تعمیر کنیم؟

در صورت خنک نشدن یخچال دونار باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • ممکن است یخچال بعد از مدتی دیگر خنک نباشد. این مشکل می‌تواند به دلیل تنظیم نامناسب دمای آن باشد.
  • زیرا دمای یخچال در تابستان و زمستان باید تغییر کند.
  • در صورتی که با تنظیم دما، مشکل برطرف نشد، مشکل فنی وجود دارد که شامل خرابی کمپرسور، کمبود گاز و غیره می‌شود که باید توسط نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال دونار تشخیص داده شده و مشکل برطرف شود.

علت داغ کردن موتور یخچال دونار چیست؟ برای تعمیرات چه کنیم؟

در صورت داغ شدن موتور یخچال دونار راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • در صورتی که کمپرسور یخچال داغ کند مشکل از کثیف بودن فن است.
  • همچنین اگر در اولورد یخچال ایراد به وجود آمده باشد این امر رخ می‌دهد.
  • قرار گرفتن یخچال در محیط گرم نیز سبب داغ کردن بیش از حد موتور می‌شود.
  • یکسره کار کردن موتور دلیل دیگر این مشکل است.

برای تعمیر یا تعویض کمپرسور یخچال با تعمیرکار نمایندگی یخچال دونار در تهران تماس بگیرید.

به دلیل یخچال دونار خاموش می شود؟ برای تعمیر آن چه کاری لازم است؟

در صورت خاموش شدن یخچال دونار موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی در نظر بگیرید:

  • در صورت قطع جریان برق این مشکل پیش می‌آید. اگر دوشاخه به درستی در پریز قرار نگرفته باشد این مشکل رخ می‌دهد.
  • همچنین در صورت ایراد در سیم‌کشی داخلی یخچال نیز این امر ایجاد می‌شود.

اگر دستگاه شما همچنان خاموش است، جهت عیب یابی و تعمیر از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال دونار در خانه بهره مند شوید.

دلیل منجمد شدن مواد غذایی در یخچال دونار چیست؟ برای تعمیر چه کنیم؟

در صورت منجمد شدن مواد غذایی باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب‌یابی یخچال دونار در نظر بگیرید:

  • باید درجه دما، همچنین ترموستات و دریچه دمپر را چک کنید.
  • بهترین دما 2 درجه سانتی‌گراد است.
  • همچنین در صورتی که دریچه دمپر بیش از اندازه باز بماند هوای داخل یخچال سرد می‌شود.
  • در صورتی که ترموستات نیز ایراد پیدا کند این امر به وجود می‌آید.

اگر مواد غذایی در دستگاه شما همچنان منجمد میشود، برای عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال دونار بهره مند شوید.

برای تعمیر مشکل برق داشتن بدنه یخچال دونار چه اقداماتی انجام دهیم؟

در صورت برق داشتن بدنه یخچال دونار موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • ایراد در سیم‌کشی سیم‌های رابط
  •  ایراد در ترموستات
  • و یا سرپیچ‌های درون فضای یخچال این امر را به وجود می‌آورد.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال دونار در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف‌کننده دارد؟

در تعمیرگاه مجاز هوم خانه کارشناسان ما در تکاپو هستند تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال دونار به مصرف‌کنندگان ارائه دهند؛ به همین دلیل برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می‌شوید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال دونار، بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، از هوم خانه یک کارت گارانتی دریافت می‌کنید.
  • در هوم خانه شما صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان را تجربه خواهید کرد.
  • تعمیرکاران هوم خانه از  قطعات فابریک در روند عیب‌یابی و تعمیر یخچال دونار بهره می‌گیرند.
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار عالی است.
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال دونار
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه‌های تعمیر صرفه‌جویی می‌کنید.

در مدت سه تا 12 ماه ضمانت‌نامه یخچال دونار، هیچ‌گونه هزینه‌ای اضافی از مشتری گرفته نمی‌شود و حتی هزینه ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان است و شما نباید هزینه‌ایی برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال دونار در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال دونار در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال دونار در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال دونار در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال دونار در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

4 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
وفایی 28 فروردین 1401

سلام یخچال دونار بین فریزر و یخچال قبلا خیلی داغ میکنه قبلا اینجوری نبود و یکدفعه خیلی داغ کرد و دست رو میسوزونه و درجه دما روی یخچال هم جدیدا گهگاهی کلا قطع میشه و دوباره وصل میشه

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 29 فروردین 1401

    سلام. داغ شدن طبیعیه، اما اگر دست رو خیلی میسوزونه، ممکنه که یخچال یکسره کار می کنه. حتما سنسور محیطی و برد رو بررسی کنید.

    پاسخ دادن
avatar
حیدری جم 05 بهمن 1401

یخچال بدون برفک چرا برفک میزند فقط طبقه اولش از بالا این مشکل دارد لطفاً راهنمای کنید

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 13 بهمن 1401

    سلام. در یخچال های نوفراست سیستم دیفراست شامل سنسور، المنت، ترموفیوز و برد مشکل داشته یا درین گرفتگی دارد.

    پاسخ دادن