تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال حایر

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال حایر Haier در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت  نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

علاوه بر ظاهر زیبا، شما می توانید یخچال حایر را در مدل ها و ابعاد مختلف خریداری کنید. دستگاه تصفیه هوای داخل یخچال، فیلترهای تصفیه آب، نمایشگرهای مختلف روی درب یخچال و مهم تر از همه، کندانسور خطی از ویژگی های این محصول به شمار می آیند. زمانی که یخچال دچار ایراد و خرابی می شود نگران نباشید، در کمال خونسردی با نمایندگی تعمیرات یخچال حایر تماس گرفته و در اسرع وقت یخچال خود را در محل و منزل تعمیر کنید.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در تهران، تا 75 درصد در هزینه تعمیر صرفه جویی می نمایید.

کاربران گرامی این نکته را مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی حایر نمی باشد، بلکه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران است. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد، چنانچه مرکز اصلی آن دایر شد شما را در جریان قرار می دهیم.

در این مطلب شما موارد زیر را می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در تهران
  • تعمیر یخچال حایر در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در محل و منزل
  • تعمیر یخچال حایر در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال حایر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال حایر
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال حایر
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال حایر
با هوم خانه در ادامه مطلب همراه باشید تا خدمات تعمیرات یخچال هوم خانه و عیب یابی این دستگاه را مطالعه کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در تهران

بسیاری از افراد در صورتی که لوازم برقی در منزلشان خراب می‌شود؛ خود به فکر تعمیر آنها می‌افتند؛ اما تعمیر یخچال کار آسانی نیست و لازم است برای رفع عیوب آن از تعمیرکاران مجرب کمک گرفت. برای ارتباط با این تعمیرکاران لازم است که نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال حایر آشنا باشید. پس می‌توانید مراحل زیر را پیش بگیرید.

  • برای راحتی در برقراری ارتباط با شماره 02158941 در جهت رفع عیب یخچال حایر خود تماس بگیرید.
  • یا از طریق ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال حایر مشخصات و مشکل خود را اعلام کنید.
  • بعد از دریافت پیام کد اشتراک و نام تعمیرکار منتظر تعمیرکار باشید. آنها ظرف 1 ساعت با همراه داشتن قطعات فابریک در محل حضور می‌یابند.
  • همچنین پس از اتمام کار برگه گارانتی قطعه و فاکتور را به شما داده و از شما درخواست می‌کنند که فرم نظرسنجی را برای عملکرد بهتر پر نمایید.

تعمیر یخچال حایر در تهران

نحوه تعمیر یخچال حایر در تهران به شرح زیر است؛ خوشبختانه امروزه با تأسیس شعبه های متعدد نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در سراسر شهر تهران، فقط با یک تلفن، می توانید یخچال خود را بدون خارج کردن از منزل تعمیر کنید. تعمیرکار با حضور به موقع خود در محل، مانع از فاسد شدن مواد غذایی شما می شود.

او بلافاصله شروع به عیب یابی یخچال کرده و با پیدا کردن ایراد، اقدامات لازم را برای تعمیر یخچال انجام می دهد. آنچه که باعث می شود سرعت عمل تعمیرکار بالا برود مهارت و تجربه است. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب از اولویت های تعمیرکار بوده و در بسیاری از مواقع، تعمیر یخچال در همین مرحله به پایان می ‌رسد و دیگر نیازی به تعویض قطعه نخواهد بود.
اما در صورتی که عمر مفید قطعه به پایان رسیده باشد و خرابی در حدی باشد که با تعمیرات، قابل برطرف شدن نباشد تعمیرکار با استفاده از قطعات اورجینال آن را تعویض خواهد کرد.

هوم خانه با نیم قرن تجربه جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان برای خود پیدا کرده است. لذا این مرکز به یکی از نمایندگی های معتبر تعمیر یخچال حایر در تهران مبدل شده است.

خدمات پس از فروش یخچال حایر به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال حایر توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال حایر استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال حایر در محل و منزل خود بهره مند شوید.

 نمایندگی تعمیرات یخچال حایر Haier در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در محل و منزل به شرح زیر می باشد؛ از اهداف نمایندگی تعمیرات یخچال حایر انتقال ندادن یخچال به تعمیرگاه و کاهش هزینه های شما می باشد. زمانی که تعمیرکار در محل حضور پیدا می کند نیازی به جابجایی یخچال نبوده و شما هزینه ای برای جابجایی پرداخت نخواهید کرد.

این موضوع می تواند کمک زیادی به کاهش هزینه ها کند. زمانی که تعمیرکار به محل مراجعه می کند تجهیزات کامل و قطعات جانبی یخچال را به همراه خواهد داشت تا در یک جلسه، تعمیرات را به پایان برساند.
تعمیرکاری که به محل اعزام می شود در زمینه تعمیر یخچال، تخصص کافی دارد و هرگز تعمیرکار لباسشویی یا لوازم دیگر برای تعمیر یخچال اعزام نخواهد شد. در صورت تعویض قطعه، نمایندگی تعمیرات حایر تضمین می کند که تعمیرکار از قطعات اورجینال برای تعمیر استفاده می کند و هزینه ای که شما پرداخت خواهید کرد در ازای خدماتی است که تعمیرکار ارائه داده است.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال حایر در تهران

هزینه تعمیر یخچال حایر در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است؛ زمانی که شما با نمایندگی تعمیرات یخچال حایر تماس می گیرید، می توانید از مشاوره و راهنمایی های کارشناسان این مرکز استفاده کنید.

در برخی از موارد همین مشاوره های ساده و سطحی می ‌تواند به شما کمک کرده و ایراد دستگاه را خودتان برطرف کنید و دیگر نیازی به حضور تعمیرکار در محل نمی باشد. تمام هزینه های تعمیرات یخچال در نمایندگی حایر طبق نرخ مصوب است. تعمیرکار جهت شفاف سازی هزینه ها، در انتهای کار خود فاکتور رسمی به شما ارائه می دهد.

کیفیت کار در پرداخت هزینه تأثیرگذار است، اگر تعمیرکار به کار خود مسلط نباشد نمی ‌تواند تعمیرات را به درستی انجام داده و مجدداً یخچال شما دچار ایراد شده و مجدداً باید هزینه تعمیرات را پرداخت کنید. با دریافت ضمانت نامه یک ساله خدمات، اگر قطعه تعویض شده یا تعمیر شده مورد آسیب قرار گیرد، تعمیرکار مجدداً آن را تعویض خواهد کرد.

ارائه گارانتی 3 الی 12 ماهه سبب افزایش اعتماد کاربران به خدمات هوم خانه، تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال حایر در تهران شده است.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال حایر

در صورتی که می خواهید هزینه تعمیر یخچال حایر را بررسی کنید، می توانید از جدول زیر استفاده نمایید:

خدمات تعمیرات یخچال حایر هزینه تعمیر یخچال حایر
هزینه شارژ گاز یخچال حایر 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال حایر 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال حایر 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال حایر 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال حایر 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال حایر 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال حایر 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال حایر 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال حایر 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال حایر بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال حایر 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال حایر 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال حایر 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال حایر 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال حایر 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال حایر 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال حایر 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال حایر 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال حایر 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال حایر 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال حایر 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال حایر Haier

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال حایر در این بخش شرح داده شده است؛ نمایندگی تعمیرات یخچال حایر با استخدام ده ‌ها تعمیرکار ماهر، تمام خدمات مربوط به یخچال را در روزی که شما درخواست خود را ثبت کنید، ارائه می دهد.
متخصصان مجرب این مجموعه به دلیل تجربه بالا و برخورد با انواع ایرادات در یخچال، با ترفندهای تعمیر یخچال به خوبی آشنا هستند. کسانی که وارد این حرفه می شوند باید به آن علاقه داشته و کار خود را با رغبت انجام دهند.

اگر تعمیرکار از روی بی حوصلگی کار خود را انجام دهد کار با شکست روبرو خواهد شد. در کنار علاقه، دانش نیز بسیار اهمیت دارد. بالا بردن اطلاعات در زمینه کاری باعث می شود عیب یابی سریع و تعمیر در مسیر درستی قرار بگیرد.

پس از یافتن ایراد حالا تعمیرکار باید سعی کند ایراد را با تعمیر برطرف کند. قطعاً تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب هزینه های شما را کاهش خواهد. اما در صورتی تعمیرکار می تواند این تصمیم را بگیرد که قطعه قابل تعمیر و قابل استفاده باشد.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال حایر تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال حایر Haier توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات

مشکلات و ایرادات متداول یخچال حایر در ادامه شرح داده شده است؛ از آن جایی که یخچال ها به صورت 24 ساعته کار می کنند، ممکن است بیشتر دچار خرابی شوند. اگر اطلاعات فنی اندکی داشته باشید می توانید برخی از این ایرادات را خودتان در منزل رفع کنید. اما اگر چنین نبود، تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال حایر برای تعمیر یخچال، بهترین گزینه است. برخی ایرادات یخچال حایر در ادامه مطلب ذکر شده و راه کارهای پیش رو برای تعمیر آنها توضیح داده شده است.

در این بخش به معرفی برخی از ایرادات یخچال پرداخته ایم:

یخچال حایر برفک می زند، برای تعمیر این مشکل، تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن آن است. در صورت برفک زدن اواپراتور یخچال حایر برای تعمیرات و عیب یابی موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اگر لاستیک دور درب یخچال بر اثر فرسودگی یا پارگی از بین رفته باشد درب یخچال به خوبی بسته نمی شود.
  • در این حالت هوای گرم به درون یخچال راه پیدا کرده و با برخورد با هوای سرد درون یخچال، برفک شکل می‌گیرد.
  • لاستیک درب را تعویض کنید.
  • اگر مواد غذایی را به صورت گرم داخل یخچال قرار دهید هوای گرم با هوای سرد یخچال برخورد کرده و برفک تولید می ‌شود.
  • اگر دیفراست اتوماتیک، دچار ایراد شده باشد بر روی اواپراتور برفک تشکیل می شود.

اگر دستگاه شما برفک میزند، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال حایر در محل بهره مند شوید.

نحوه تعمیر مشکل اتومات نکردن یخچال حایر چگونه است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، اتومات نکردن آن است. در صورت اتومات نکردن یخچال حایر برای تعمیر و عیب یابی موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • باید تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال حایر حفره ایجاد شده در اطراف کندانسور و اواپراتور را پیدا کرده و تعمیر کند.
  • چرا که گاز یخچال از این حفره خارج شده و حالا یخچال اتومات نمی کند.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی مجاز تعمیر یخچال حایر در تهران  تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

به چه دلیل یخچال حایر سر و صدای زیادی دارد؟ برای عیب یابی و تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد آن است. در صورت صدای غیرعادی در یخچال حایر باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • اگر یخچال در وضعیت تراز قرار نگرفته باشد، روتر که در موتور یخچال در حال چرخش است صدای زیادی را ایجاد می کند.
  • اگر ابزار تراز در دسترس ندارید می توانید یک لیوان آب را روی یخچال قرار دهید و یخچال را به راحتی در حالت تراز قرار دهید.
  • در برخی از یخچال ها زمانی که فن شروع به کار می کند صداهایی شنیده می شود.
  • لوله موتور یخچال را نیز بررسی کنید. اگر از جای خود خارج شده است آن را در محل قبلی خود قرار داده و پیچ و مهره های آن را محکم کنید.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیر مجاز یخچال حایر در خانه تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

درب یخچال حایر بسته نمی شود، برای عیب یابی این مشکل تعمیرکار چه کاری انجام می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، بسته نشدن درب آن است. در صورت بسته نشدن درب یخچال حایر موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • تراز نبودن یخچال سبب بسته نشدن درب یخچال می شود.
  • همچنین در صورتی که لاستیک درب یخچال کثیف باشد نیز این اتفاق رخ می هد.
  • همچنین از قرار دادن ظروف زیاد در درب یخچال باید خودداری شود.

چرا کابین یخچال حایر خنک نیست؟ برای تعمیر این مشکل چه اقداماتی انجام دهیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، خنک نکردن آب آن است. در صورت خنک نبودن کابین یخچال حایر برای تعمیر و رفع عیب موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • باید ترموستات را تنظیم کنید.
  • همچنین در صورتی که گردوغبار روی کویل کندانسور ها قرار گیرد، سرما به خوبی وارد کابین یخچال نمی شود.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در منزل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

نحوه تعمیر مشکل روشن نشدن یخچال حایر به چه صورت است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن یخچال حایر باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • باید پریز و کابل برق را مورد بررسی قرار دهید.
  • همچنین ممکن است سیم برق دچار تاخوردگی یا پارگی شده باشد.
  • در مرحله بعد باید موتور را بررسی کنید. در صورت نیم سوز بودن یا سوختن کامل موتور، یخچال روشن نمی شود.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در محل تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

موتور یخچال حایر بیش از اندازه داغ می شود، برای تعمیر این مشکل چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، داغ کردن موتور آن است. در صورت داغ شدن موتور یخچال حایر باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورتی که دمای موتور یخچال بالا باشد، فیوز محافظتی کمپرسور باید خاموش باشد.
  • مواردی مانند قرار دادن یخچال در محیط گرم سبب این مشکل می شود.
  • همچنین اتومات نکردن یخچال نیز سبب داغ کردن موتور می شود.
  • خرابی فن را باید بررسی کنید.
  • کثیفی یا گردو غبار فن می تواند سبب شود تا موتور به خوبی خنک نکند.
  • کار کردن زیاد موتور دلیل دیگر این مشکل است.

اگر موتور دستگاه شما داغ شده است، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال حایر در منزل بهره مند شوید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل نشتی آب از یخچال حایر ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، نشت کردن آب از آن است. در صورت نشتی آب یخچال حایر باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع مشکل به کار گیرید:

  • در صورت خرابی پیستون و بسته شدن شیر برقی دستگاه این ایراد به وجود می آید.
  • در صورت سوختن این قطعه باید با کمک تعمیرکار یخچال حایر، این قطعه عوض شود.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در تهران تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای نزدیک به 50 سال  تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد و در تعمیرگاه مجاز هوم خانه شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود زیرا آنها دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال حایر به مصرف کنندگان  ارائه دهند به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز یخچال حایر، بعد از تعمیر دستگاه معیوب وهوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال حایر استفاده می گردد
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال حایر
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر یخچال حایر، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال حایر در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست