تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک General Electric در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این دستگاه را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

فضای جادار یخچال جنرال الکتریک، هرکسی را وسوسه به خرید آن می کند. طراحی فضای مخصوص برای انواع شیشه ها و امکان تغییر ارتفاع طبقات، قرار دادن ظروف را برای شما آسان کرده است. آبسرد کن، سیستم تهویه، صدای کم و دکمه های دیجیتالی تنظیم درجه دما از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. با خراب شدن یخچال خود می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک استفاده کنید. تعمیر انواع یخچال در برندهای مختلف در این نمایندگی با بالاترین سطح کیفی انجام می شود.

هوم خانه یکی از معتبرترین تعمیرگاه های مجاز تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران است که از قطعات اصل و تعمیرکاران حرفه ای بهره می برد.

مشتریان گرامی مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی یخچال جنرال الکتریک نمی باشد بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد، چنانچه مرکز رسمی آن دایر شد شما عزیزان را در جریان قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران
  • تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران
  • نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در محل و منزل
  • تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال جنرال الکتریک
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک
  • هوم خانه نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک
در ادامه مطلب با هوم خانه همراه باشید تا با تعمیرگاه مجاز یخچال جنرال الکتریک آشنا شوید و عیب یابی ایرادات رایج دستگاه را نیز مطالعه کنید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران

یکی از اساسی­‌ترین مسائلی که در هنگام خرید انواع وسایل برقی از جمله یخچال فریزر، باید به آن توجه کرد؛ نحوه­ تماس با نمایندگی آن وسیله، در جهت رفع هرگونه سوال و یا مشکل است. از این رو در زیر به راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران پرداخته‌ایم.

  • یکی از آسان­‌ترین راه­های برقراری ارتباط با نمایندگی یخچال جنرال الکتریک، برقراری تماس تلفنی با شماره­ 02158941 است.
  •  مراجعه به سایت این شرکت و ثبت درخواست و یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک از دیگر راه‌های برقراری ارتباط است.
  •  تفاوتی ندارد که کدام راه را برای برقراری تماس با نمایندگی این شرکت انتخاب می­‌کنید؛ فقط باید دقت داشته باشید که بعد از ثبت مشخصات شما پیامی که در آن نام تعمیرکار و کد اشتراک است؛ برای شما ارسال می‌گردد و تعمیرکار ظرف مدت 1 ساعت به خانه­ شما مراجعه می­‌کند و با استفاده از قطعات فابریک مشکل را برطرف می‌نماید.
  • در آخر نیز باید به یاد داشته باشید که برگه­ گارانتی و فاکتور را به از تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک تحویل بگیرید و در صورت تمایل در نظرسنجی شرکت کرده و میزان رضایت خود از خدمات دریافتی را اعلام فرمایید.

تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران

نحوه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران به شرح زیر است؛ نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تمام مناطق تهران، دارای شعبه می باشد و تعمیرکار در زمان کوتاهی در محل حضور پیدا می کند.

یک تعمیرکار حرفه ای باید به تمام ترفندهای تعمیرات و قسمت ‌های مختلف یخچال آشنا بوده تا بتواند عیب یابی را به درستی انجام داده و کوتاه ترین و مقرون به صرفه ترین راه تعمیر را نیز انتخاب کند. آنها باید تمام دوره های تخصصی را در زمینه تعمیر یخچال گذرانده و به مهارت های لازم دست پیدا کنند.
متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک علاوه بر آموزش های لازم در زمینه شناخت و نحوه تعمیر یخچال، به ابزار و قطعات اورجینال دسترسی داشته و در بالاترین سطح کیفی قادر به تعمیر یخچال می باشند. تعمیرکار با حضور در محل و منزل، زمان کافی برای بررسی یخچال در اختیار دارد و می تواند تمام قطعات یخچال را مورد بررسی قرار دهد.

هوم خانه با نیم قرن تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی و یخچال جنرال الکتریک جایگاه ویژه ای بین مشتریان پیدا کرده است.

خدمات پس از فروش  یخچال جنرال الکتریک به چه صورت است؟

با توجه به اینکه برندهای خارجی همچون الجی در کشور ایران به دلیل محدودیت های سیاسی، حضور مستقیم ندارند و خدمات پس از فروش یخچال جنرال الکتریک توسط شرکت های مختلفی ارائه میشود که برای تماس با آنها میتوانید از شماره هایی که روی ضمانت نامه محصول درج شده است استفاده کنید.

در صورتی که شما هم جر افرادی هستید که از این خدمات راضی نبوده اید، میتوانید از امداد آی.پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک استفاده کنید تا بتوانید از امکاناتی همچون تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل و منزل خود بهره مند شوید.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک General Electric در محل، منزل یا خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در محل و منزل در ادامه ذکر شده است؛ در صورتی که نتوانستید با مطالعه این مطلب، ایراد را برطرف کنید می توانید از خدمات در محل نمایندگی جنرال الکتریک استفاده کنید.

زمانی که شما با سامانه تماس برقرار کرده و با کارشناس صحبت می‌ کنید می‌ توانید از تعرفه خدمات نیز آگاه شوید. اگر تعمیر یخچال خود را به افراد متفرقه بسپارید به دلیل استفاده از قطعات تقلبی و نامرغوب، دستگاه شما در فاصله زمانی کوتاهی مجدداً خراب خواهد شد. شما باید مجدداً هزینه تعمیرات را پرداخت کنید.

تعمیرکار حرفه ای سعی می کند با تعمیر قطعه یا تعویض قطعه، یخچال را تعمیر کرده تا شما مجبور به تعویض یخچال نشوید. قطعاً هزینه ای که شما برای تعمیرات پرداخت می کنید خیلی کمتر از هزینه خرید یک یخچال خواهد بود.

هوم خانه با اعزام تعمیرکار به محل کمک بسیار شایانی به رفاه کاربران کرده است، زیرا دیگر نیازی به جابه جایی یخچال به تعمیرگاه نبوده بلکه تعمیرکار در محل اعزام می شود و خدمات عیب یابی و تعمیر یخچال جنرال الکتریک را برای شما انجام می دهد.

از مزایای تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل می توان موارد زیر را نام برد:

  1. کاهش چشمگیر در هزینه ها (به دلیل عدم نیاز به جابه جایی دستگاه و عدم پرداخت هزینه حمل و نقل)
  2. ناظر بودن بر عملکرد تعمیرکار
  3. عدم آسیب دیدن یخچال به دلیل عدم جابه جایی
هوم خانه با ارائه خدمات تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل، انقلابی جدید برای امر تعمیرات فراهم آورده است.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال جنرال الکتریک

هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه شرح داده شده است؛ با تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک، کارشناس مربوطه حدود هزینه تعمیر یخچال را برای شما بازگو می کند؛ اما تعمیرکار باید در محل حضور پیدا کند و پس از بررسی یخچال با توجه به نوع و شدت خرابی و اقدامات مورد نیاز، هزینه تعمیرات را به درستی تخمین بزند.

تعمیرکار متذکر خواهد شد اگر تعمیر قطعه امکان پذیر نباشد قطعه را تعویض خواهد کرد. اگر چه ممکن است با استفاده از قطعات اورجینال، هزینه تعمیرات یخچال شما افزایش پیدا کند؛ اما کیفیت کار، تضمین شده و شما می ‌توانید سال ها با اطمینان از یخچال خود استفاده کنید. بهتر است تهیه قطعات را بر عهده تعمیرکار بگذارید؛ چرا که تشخیص قطعه تقلبی و اصل، کار بسیار سخت و تخصصی می باشد و از عهده شما خارج خواهد بود.

اما تعمیرکاران این مجموعه با سال ها سابقه و کسب تجربه می ‌توانند این اختلاف را تشخیص داده و قطعه اصلی را جایگزین قطعه معیوب کنند.

هوم خانه هزینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک را براساس نرخ اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می کند. 

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال جنرال الکتریک

اگر تصمیم دارید هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک در محل را محاسبه کنید، می توانید از جدول زیر کمک بگیرید:

خدمات تعمیرات یخچال جنرال الکتریک هزینه تعمیر یخچال جنرال الکتریک
هزینه شارژ گاز یخچال جنرال الکتریک 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال جنرال الکتریک 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال جنرال الکتریک 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال جنرال الکتریک 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال جنرال الکتریک 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال جنرال الکتریک 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال جنرال الکتریک 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال جنرال الکتریک 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال جنرال الکتریک 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال جنرال الکتریک بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال جنرال الکتریک 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال جنرال الکتریک 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال جنرال الکتریک 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال جنرال الکتریک 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال جنرال الکتریک 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال جنرال الکتریک 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال جنرال الکتریک 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال جنرال الکتریک 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال جنرال الکتریک 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال جنرال الکتریک 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال جنرال الکتریک 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال جنرال الکتریک General Electric

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال جنرال الکتریک به شرح زیر است؛ وقت شناسی، خوش قولی و برخورد محترمانه با مشتری از جمله تعهدات تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک به شمار می‌ آید.
تعمیرکاران در ساعتی که شما تعیین کنید در محل حضور پیدا می‌ کنند و شما می ‌توانید به امورات دیگر خود بپردازید. همچنین آنها با صبر و حوصله تعمیر یخچال را انجام داده و به سؤالات شما پاسخ می دهند.

تمام خدماتی که از سوی این نمایندگی ارائه می شود دارای تعرفه های ثابت می باشند. تعمیرکار قبل از اقدام به تعمیر یخچال، طی یک بررسی اجمالی از روند تعمیر اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهد تا شما با حدود هزینه ها آشنا شوید. تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه معیوب و در اختیار داشتن گارانتی، در هزینه های شما تأثیرگذار خواهد بود.

اگر موفق به عیب یابی این محصول در منزلتان نشدید با نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال جنرال الکتریک تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال جنرال الکتریک General Electric

مشکلات و ایرادات متداول یخچال جنرال الکتریک در این بخش شرح داده شده است:

  • مشکل برفک زدن
  • مشکل اتومات نکردن
  • مشکل عدم سرما
  • مشکل صدا
  • مشکل کار نکردن و …

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک، جهت رضایت شما عزیزان به راهنمای عیب یابی این دستگاه پرداخته است تا در صورت فنی بودن به راحتی به تعمیر در منزل خود بپردازید.

برای تعمیر مشکل برفک زدن یخچال جنرال الکتریک چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برفک زدن آن است. در صورت برفک زدن اواپراتور یخچال جنرال الکتریک باید راهکارهای زیر را برای تعمیرات به کار گیرید:

اگر سیستم دیفراست یخچال دچار ایراد شود اواپراتور برفک خواهد زد. خراب شدن لاستیک دور درب یخچال نیز می‌ تواند عامل برفک زدن یخچال باشد. زمانی که لاستیک دور درب یخچال خراب باشد گرما به داخل یخچال نفوذ پیدا کرده و در برخورد با هوای سرد، قطرات آب یخ زده و حالت برفک پیدا می کنند. جهت رفع این مشکل می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک استفاده نمایید.

در صورت حل نشدن مشکل، با خدمات نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید.

چرا یخچال جنرال الکتریک اتومات نمی کند؟ برای تعمیر این مشکل چه کار کنیم؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، اتومات نکردن آن است. در صورت اتومات نکردن یخچال جنرال الکتریک باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • اگر بر اثر جابجایی یخچال، لوله بلو از جای خود خارج شده باشد یخچال اتوماتیک نخواهد کرد. اگر این توانایی را دارید خودتان آن را در جای خود قرار دهید.
  • اگر مدت زمان زیادی از یخچال خود استفاده می کنید ممکن است پلاتین کلید ترموستات فرسوده و به یکدیگر جوش خورده است که این کار مانع اتوماتیک یخچال می شود. یک تعمیرکار حرفه ای می تواند با جدا کردن سطوح و سمباده کشی، این ایراد را برطرف کند.
  • اگر در قسمت اپراتور برفک زیادی جمع شده است در سرما سازی اختلال وارد شده و موجب اتومات نکردن یخچال می شود.

اگر دستگاه شما همچنان اتومات نمیکند، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در منزل بهره مند شوید.

بدنه یخچال جنرال الکتریک برق دارد، تعمیرکار برای تعمیر این مشکل چه کاری انجام می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، برق دار بودن آن است. در صورت برق داشتن بدنه یخچال جنرال الکتریک راهکارهای زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

در بسیاری از مواقع اتصال بدنه موتور، اتصال بدنه ترموستات و اتصال بدنه سرپیچ لامپ درون یخچال موجب برق دار شدن بدنه یخچال می شود. تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک باید تمام موارد را بررسی کرده و پس از عیب یابی، مشکل را برطرف کند.

در صورت حل نشدن مشکل، با خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در محل تماس بگیرید.

به چه دلیل یخچال جنرال الکتریک کار نمی کند؟ برای عیب یابی و تعمیر چه اقدمااتی لازم است؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، کار نکردن آن است. در صورت کار نکردن یخچال جنرال الکتریک باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • در صورتی که دو شاخه و کابل مشکل داشته باشد و همچنین اگر موتور ایراد پیدا کند، یخچال کار نمی کند.
  • در صورتی که موتور یخچال سوخته یا نیم سوز شده باشد این امر نیز رخ می دهد.
  • همچنین ایراد در ترموستات نیز سبب می شود تا یخچال کار نکند.

در صورت حل نشدن مشکل، با خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در منزل تماس بگیرید.

علت کار کردن مداوم یخچال جنرال الکتریک چیست؟ برای تعمیرات و رفع عیب چه کنیم؟

در صورت کار کردن مداوم یخچال جنرال الکتریک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • ایراد در درب یخچال و باز و بسته کردن مکرر آن سبب می شود تا یخچال به طور مداوم کار کند.
  • در صورتی که لاستیک یا واشر نیز ایراد داشته باشد این امر رخ می دهد.
  • همچنین باید فاصله یخچال و دیوار نیز حفظ شود تا هوا جریان پیدا کند. عدم جریان هوا سبب می شود تا یخچال به طور یکسره کار کند.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل صدای زیاد فن یخچال جنرال الکتریک پیشنهاد می دهد؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، صدای بیش از حد فن آن است. در صورت صدای زیاد فن یخچال جنرال الکتریک باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب در نظر بگیرید:

  • در صورتی که برفک در قسمت فن باشد، صدا ایجاد می شود.
  • همچنین قرار گرفتن یخچال در سطح شیب دار نیز سبب این مشکل می شود. زیرا باعث می ‌شود مایع به سمت بالا کشیده شده و به علت دمای پایین یخچال، یخ بزند و به فن برخورد کرده و ایجاد صدا کند.

در صورت حل نشدن مشکل، با خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در خانه تماس بگیرید.

موتور یخچال جنرال الکتریک خیلی داغ شده است، برای تعمیر و رفع مشکل چه کنیم؟

در صورت داغ شدن موتور یخچال جنرال الکتریک باید راهکارهای زیر را برای تعمیر و عیب یابی انجام دهید:

  • دمای معمولی موتور یخچال 70 درجه است. دمای بالاتر سبب می شود تا اورلود موتور را خاموش کند.
  • در صورتی که یخچال در محیط گرم قرار داشته باشد، موتور داغ می کند.
  • همچنین ایراد در فن کندانسور نیز دلیل دیگر این مشکل است.
  • اگر فن کثیف باشد نیز دستگاه عملکرد لازم را برای خنک کردن موتور را ندارد.
  • یکسره کار کردن موتور دلیل دیگر این مشکل است.
  • رله استارت باید چک شود.

در صورت داغ کردن بیش از حد کمپرسور دستگاه با تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در محل تماس بگیرید.

چرا سرمای یخچال جنرال الکتریک زیاد نیست و موتور یخچال کار نمیکند؟ تعمیرکار برای تعمیر این مشکل چه کار می کند؟

یکی از مشکلات یخچال فریزر، سرمای زیاد ان است. در صورت کار نکردن موتور یخچال جنرال الکتریک و صدای چیک چیک دستگاه موارد زیر را برای رفع عیب و تعمیر به کار ببرید:

  • خرابی رله استارت سبب کار نکردن موتور یخچال می شود.
  • همچنین اگر موتور نیم سوز شده باشد نیز این امر رخ می دهد.
  • باید سیگل گردش گاز چک شود.

در صورت حل نشدن مشکل، با خدمات نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در منزل تماس بگیرید.

نحوه تعمیر مشکل سرمای زیاد یخچال جنرال الکتریک چگونه است؟

در صورت سرمای زیاد در یخچال جنرال الکتریک باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر تنظیمات دمای یخچال به هم خورده باشد، سرمای زیادی تولید می شود.
  • ایراد در دریچه دمپر نیز دلیل دیگر این مشکل است.
  • همچنین باید ترموستات چک شود که خراب نشده باشد.
  • ایراد در سیم کشی ترموستات نیز می تواند این امر را به وجود آورد.

در صورتی که مشکل از دمپر و ترموستات باشد، می توانید با نمایندگی تعمیر یخچال جنرال الکتریک در تهران تماس بگیرید.

از چه طریقی می توانیم مشکل بوی بد یخچال جنرال الکتریک را تعمیر کنیم؟

در صورتی که یخچال جنرال الکتریک بوی نامطبوع دارد باید موارد زیر را برای رفع مشکل و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • فاسد شدن مواد غذایی سبب بوی نامطبوع از یخچال می شود.
  • باید قفسه ها و بدنه یخچال به صورت منظم تمیز شوند.
  • واشر و لاستیک دور درب را فراموش نکنید.
  • از قرار دادن مواد غذایی به صورت سرباز خودداری کنید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه یک مکان در جهت خدمت رسانی در جهت ارائه بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال جنرال الکتریک به مصرف کنندگان خودمی باشند تا مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کنند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال جنرال الکتریک شما بعد از تعمیر دستگاه معیوب خود از هوم خانه یک کارت گارانتی تحویل خواهید گرفت
  • هوم خانه صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال جنرال الکتریک استفاده می کنند
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال جنرال الکتریک
  • هزینه های تعمیرات در هوم خانه مطابق با تعرفه های اتحادیه است که همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه ها می شود

در مدت سه الی 12 ماه ضمانت نامه تعمیر یخچال جنرال الکتریک، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست