تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر یخچال جنرال استیل را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

یکی از بزرگ ترین و معتبرترین برند تولید کننده لوازم خانگی، برند جنرال استیل می باشد که در سال 1326 با همکاری یکی از شرکت های آمریکا، موفق به تولید یخچال های خانگی شد. این کمپانی، محصولات خود را با پیشرفته ترین و جدیدترین تکنولوژی ها تولید و عرضه می کند. برند جنرال استیل با طراحی و ساخت یخچال های فوق العاده با دوام و زیبا و با ظرفیت مناسب، نیاز آشپزخانه شما را در نگهداری بلند مدت از مواد غذایی تامین می کند. هوم خانه، تعمیرگاه تعمیرات یخچال جنرال استیل با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. در این مقاله سعی داریم شما را بیشتر با این مجموعه آشنا کرده و مطالب بسیار سودمندی در رابطه با تعمیر این دستگاه در اختیارتان قرار دهیم.

هوم خانه به عنوان تعمیرگاه تعمیرات یخچال جنرال استیل تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است و نمایندگی رسمی نمی باشد. برای ارتباط با نمایندگی رسمی به سایت مربوطه خود نمایندگی مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در تهران
  • تعمیر یخچال جنرال استیل در تهران
  • تعمیرگاه تعمیر یخچال جنرال استیل در محل و منزل
  • تعمیر یخچال جنرال استیل در تهران
  • هزینه تعمیر یخچال جنرال استیل در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول یخچال جنرال استیل
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال جنرال استیل
  • هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیر یخچال جنرال استیل
در ادامه این مطلب در مورد تعمیرات و عیب یابی ایرادات یخچال جنرال استیل و مزایای تعمیرگاه مجاز هوم خانه نکاتی را بیان کرده ایم. همراه ما باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در تهران

یخچال جنرال استیل که از یخچال‌های پرطرفدار در بازار است، گاهی ممکن است به مشکل خورده و دچار ایراداتی شود که برای رفع این ایرادات می‌توان با نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در تهران تماس حاصل کرد. در زیر راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات جنرال استیل آمده است.

  • اولین راه و البته سریع‌ترین راه برای ارتباط با تعمیرکاران نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل تماس با شماره 02158941 است.
  • راه دوم تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل با محل زندگی شماست.
  • و اما در صورتی که تمایل به تماس با نمایندگی ندارید؛ می‌توانید از طریق سایت ثبت‌نام کرده و مشخصات خود را در آن وارد نمایید.
  • زمانی که توسط هر یک از این روش‌ها مشخصات خود را به نمایندگی اعلام می‌کنید؛ نمایندگی کد اشتراک و نام تعمیرکار را برای شما ارسال می‌کند و تعمیرکار یخچال جنرال استیل به منزل شما می‌آیند.
  • حداکثر زمان حضور تعمیرکار یخچال جنرال استیل 1 ساعت بعد از وارد شدن مشخصات شما در نمایندگی است.
  • تعمیرکارن با قطعات فابریک مشکل دستگاه شما را برطرف کرده و فاکتوری با محتوای قطعات مصرف شده به همراه هزینه آنها را به شما تحویل می‌دهند.
  • کارت گارنتی نیز از دیگر خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل است که 3 الی 12 ماه اعتبار دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل در قطعات استفاده شده طی این مدت مجددا این قطعات تعمیر و یا تعویض می‌گردند.

تعمیر یخچال جنرال استیل در تهران

نحوه تعمیر یخچال جنرال استیل در تهران به شرح زیر می باشد:

خراب شدن لوازم خانگی بزرگ، همیشه باعث نگرانی شهروندان تهرانی است و دغدغه بزرگی برای ساکنان تهران محسوب می شود. زیرا آنها برای یافتن تعمیرگاه مطمئن در شهر بزرگی همچون تهران و همچنین در حمل لوازم خانگی معیوب به تعمیرگاه به خاطر ترافیک های سنگین، به مشکل برمی خورند. از این رو تعمیرگاه تعمیرات یخچال جنرال استیل برای برطرف کردن این مشکل و رفاه شهروندان تهرانی، شعبه هایی را برای تعمیرات یخچال جنرال استیل در شهر تهران تأسیس کرده است. به این ترتیب شهروندان در صورت برخورد با مشکل، به راحتی به این شعبه ها مراجعه می کنند. شما می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری درخواست خود را از طریق سایت ثبت کنید.

هوم خانه با نیم قرن تجربه توانسته است جایگاه ویژه و قابل قبولی را در زمینه تعمیر و عیب یابی یخچال جنرال استیل پیدا کند.

خدمات رسمی پس از فروش یخچال جنرال استیل

هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال جنرال استیل نیست. برای استفاده از خدمات پس از فروش یخچال جنرال استیل و یا گارانتی در نظر گرفته شده برای یخچال که مدت اعتبار مشخصی برای آن معین شده است، می‌توانید با شماره‌ای که در برگه گارانتی مندرج شده تماس حاصل نمایید. اگر از تعمیر یخچال جنرال استیل در نمایندگی رسمی این برند رضایت کامل ندارید؛ می‌توانید به هوم خانه به عنوان یک مرکز معتبر اعتماد کرده و از خدمات ویژه‌ای که دارد، بهره‌مند شوید. تعمیر یخچال فریزر جنرال استیل در این مجوعه با استانداردهای لازم انجام می‌شود. در نظر داشته باشید که هرگونه سوالی در زمینه تعمیر یخچال جنرال استیل و یا نیاز به عیب‌یابی آن دارید، می‌توانید در انتهای صفحه در قسمت دیدگاه از کارشناسان ما پرسش نمایید تا تعمیرکار هوم خانه در سریع‌ترین زمان ممکن به پرسش‌های شما پاسخ دهد و شما با دریافت جواب سوال خود بدون کمترین هزینه‌ای مشکل یخچال جنرال استیل را در منزل برطرف نمایید.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در محل، منزل و خانه شما

خدمات تعمیرگاه تعمیرات یخچال جنرال استیل در محل و منزل در این بخش شرح داده شده است:

حمل و نقل لوازم خانگی بزرگ به تعمیرگاه، کار آسانی نیست و ممکن است در حین حمل، این وسیله سنگین و حجیم دچار خراش و آسیب دیدگی شود. از این رو نمایندگی جنرال استیل به منظور رفاه مشتریان خود، خدمات تعمیر در محل و منزل را نیز به مراجعان ارائه می دهد. به این صورت که شما از طریق تماس با شماره تماس های درج شده در سایت و یا از طریق سایت، درخواست خود را ثبت می کنید. متخصصان مجرب ما در همان روز با هماهنگی قبلی به محل مورد نظر اعزام می شوند و در مدت زمان بسیار کمی یخچال شما را عیب یابی کرده و تعمیر می کنند. تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال جنرال استیل با تجهیزات کامل به محل اعزام می شوند و در همان روز یخچال شما را مثل روز اول تحویل می دهند.

ارائه خدمات تعمیرات یخچال جنرال استیل در محل از مزایای ویژه تعمیرگاه تعمیرات یخچال جنرال استیل در هوم خانه می باشد.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال جنرال استیل

هزینه تعمیر یخچال جنرال استیل در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه بیان شده است:

در تعمیرگاه مجاز و مرکزی نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل، تعمیرات با هزینه تعیین شده از سوی اتحادیه صورت می گیرد. نمایندگی تعمیرات جنرال استیل در صورت ثبت درخواست تعمیر، قبل از اعزام تعمیرکار به منزل شما، هزینه های احتمالی را محاسبه کرده و برای شما شفاف سازی می کند. در صورت رضایت مشتری، تعمیرکار را به محل اعزام می شود. تعمیرکاران ما برای جلب اعتماد مشتریان، پس از اعزام و تعمیر یخچال، در پایان کار فاکتوری به شما می دهند که تمامی تعمیرات اعمال شده در آن درج شده و هیچ گونه هزینه اضافی از شما عزیزان گرفته نمی شود. متخصصان مجرب ما با تعمیر قطعه خراب بجای تعویض قطعه، هزینه های تعمیر شما را کاهش می دهند. نگران نحوه پرداخت هزینه نباشید. چون به راحتی می توانید از دستگاه کارت خوان سیاری که همراه تعمیرکاران ما هستند، استفاده کنید.

ارائه فاکتور معتبر برای شفاف سازی هزینه و ارائه گارانتی برای افزایش اعتماد از دیگر خدمات هوم خانه تعمیرگاه یخچال جنرال استیل است.

تعرفه خدمات تعمیرات یخچال جنرال استیل

جدول تعرفه خدمات تعمیر یخچال جنرال استیل در ادامه درج شده است:

خدمات تعمیرات یخچال جنرال استیل هزینه تعمیر یخچال جنرال استیل
هزینه شارژ گاز یخچال جنرال استیل 450.000 تومان الی 950.000 تومان
هزینه رفع نشتی گاز و وکیوم کامل یخچال جنرال استیل 100.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه اضافه کردن کندانسور ضمیمه یخچال جنرال استیل 150.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه شست و شو کامل مدار یخچال جنرال استیل 40.000 تومان الی 45.000 تومان
هزینه تعویض فیلتر درایر یخچال جنرال استیل 40.000 تومان الی 50.000 تومان
هزینه تعویض ترموستات یخچال جنرال استیل 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض موتور داخل یخچال جنرال استیل 170.000 تومان الی 750.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل معمولی یخچال جنرال استیل 200.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه تعویض فن داخل سرامیکی یخچال جنرال استیل 670.000 تومان الی 2.100.000 تومان
هزینه تعمیر برد یخچال جنرال استیل بستگی به مدت زمان تعمیر و مدل یخچال دارد.
هزینه تعمیر یخساز ساید بای ساید یخچال جنرال استیل 320.000 تومان الی 820.000 تومان
هزینه تعویض تایمر یخچال جنرال استیل 270.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعمیر آبسرد کن یخچال جنرال استیل 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه برطرف کردن آبریزی از یخچال جنرال استیل 170.000 تومان الی 410.000 تومان
هزینه تعویض لاستیک درب یخچال جنرال استیل 370.000 تومان الی 1.100.000 تومان
هزینه رفع مشکل رگلاژ درب یخچال جنرال استیل 80.000 تومان الی 90.000 تومان
هزینه جا به جایی درب ساید بای ساید یخچال جنرال استیل 270.000 تومان الی 290.000 تومان
هزینه تعویض لولای درب یخچال جنرال استیل 120.000 تومان الی 150.000 تومان
هزینه تعویض کمپرسور یخچال جنرال استیل 1.600.000 تومان الی 3.700.000 تومان
هزینه تعویض رله و اورلود کمپرسور یخچال جنرال استیل 150.000 تومان الی 340.000 تومان
هزینه عیب یابی یخچال جنرال استیل 85.000 تومان الی 95.000 تومان

عیب یابی یخچال General steel جنرال استیل

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار یخچال جنرال استیل به شرح زیر می باشد:

در نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل برای عیب یابی و رفع عیب متخصصان مجربی را استخدام شده است تا مشتریان از کیفیت تعمیرات مطمئن باشند. تعمیرکاران ما پس از اعزام به محل و منزل شما، ابتدا یخچال را بررسی و عیب یابی کرده، سپس با مهارت و تجربه ای که دارند در سریع ترین زمان ممکن و با دقت به تعمیر آن می پردازند. تکنسین های ما برای به حداقل رساندن هزینه تعمیرات، قطعات خراب را تعمیر می کنند و فقط در صورت قابل تعمیر نبودن قطعه، آن را تعویض می کنند. آن ها در صورت تعویض قطعه از قطعات اورجینال استفاده می کنند تا کیفیت کار خود را ثابت کرده و احتمال خراب شدن مجدد یخچال شما را به صفر برسانند.

اگر موفق به عیب یابی یخچال جنرال استیل در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز این محصول تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول یخچال General steel جنرال استیل توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول یخچال جنرال استیل در این بخش ذکر شده است:

چرا یخچال جنرال استیل روشن نمی شود؟ برای تعمیر چه باید کرد؟

در صورت روشن نشدن یخچال جنرال استیل باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار برد:

  • ممکن است سیم یا دوشاخه رابط معیوب شده باشد.همچنین ممکن است ایراد از ترموستات باشد.
  • در صورتی که اورلود نیز مشکل داشته باشد این امر رخ می دهد.
  • در صورت ایراد در موتور نیز یخچال روشن نمی شود.

اگر یخچال جنرال استیل شما روشن نمیشود و با راهنمایی های تعمیرکار نمایندگی تعمیرات مشکل دستگاه حل نشد، سریعا با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه جهت عیب یابی و رفع مشکل تماس حاصل نمایید.

مشکل برفک زدن یخچال جنرال استیل از چیست؟ برای تعمیر این مشکل چه کاری لازم است؟

در صورت برفک زدن یخچال جنرال استیل باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • این امر در یخچال فریزرهای دیفراست طبیعی است.
  • اما در یخچال فریزر های نوفراست، مشکل از المنت می باشد و باید تعویض شود.
  • این مشکل را به دست نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل رفع کنید.

نحوه تعمیر مشکل اتومات نکردن یخچال جنرال استیل چگونه است؟

در صورت اتومات نکردن یخچال جنرال استیل باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

این مشکل در یخچال های دارای ترموستات می تواند به دلیل عوامل زیر باشد:

  • لوله بلو از جای خود خارج شده است.
  • ترموستات تنظیم نمی باشد.
  • گاز یخچال به شارژ نیاز دارد.
  • فن یخچال دچار مشکل شده است.

اگر دستگاه شما مشکل اتومات کردن دارد و با راهنمایی بالا رفع عیب نشد، کافی است از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در محل بهره مند شوید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای صدای غیر عادی یخچال جنرال استیل پیشنهاد می دهد؟

در صورت صدای غیرعادی در یخچال جنرال استیل باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب به کار برد:

  • معیوب بودن موتور
  • شل شدن اتصالات موتور به شاسی
  • اختلال در فن موتور
  • تراز نبودن یخچال

اگر دستگاه شما صدای غیر عادی دارد، کافی است جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در منزل بهره مند شوید.

یخ ساز یخچال جنرال استیل یخ نمی زند، برای تعمیر و رفع ایراد چه کنیم؟

در صورت یخ نزدن یخ ساز یخچال جنرال استیل باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

برای حل این مشکل به بررسی قطعات زیر بپردازید:

  • موتور یخ ساز معیوب شده است.
  • چک کنید که شیر برقی کار کند. (آب وارد یخ ساز می شود یا خیر)

نحوه تعمیر مشکل لرزش شدید یخچال جنرال استیل به چه صورت است؟

در صورت لرزش شدید یخچال جنرال استیل باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اتصالات در موتور یا شاسی سبب می شود تا یخچال دچار لرزش شود.
  • همچنین ایراد در کمپرسور و آلودگی در لوله های مویین سبب این مشکل می شود.
  • در صورت نیاز به تعمیر قطعات فنی دستگاه می توانید با تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه، جهت تعمیر یخچال جنرال استیل در تهران تماس بگیرید.

درب یخچال جنرال استیل بسته نمی شود، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

در صورت بسته نشدن درب یخچال جنرال استیل باید موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • ممکن است ظروف به درستی در قفسه ها چیده نشده باشند.
  • همچنین در صورتی که چسبندگی لاستیک یا واشر از بین برود نیز این امر رخ می دهد.
  • پارگی یا خرابی لاستیک دلیل دیگر این مشکل است.

اگر درب دستگاه شما بسته نمیشود، کافی است برای عیب یابی و حل مشکل از خدمات نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در تهران بهره مند شوید.

مشکل برق داشتن بدنه یخچال جنرال استیل را چگونه تعمیر کنیم؟

در صورت برق داشتن بدنه یخچال جنرال استیل باید موارد زیر را برای تعمیر و رفع ایراد در نظر بگیرید:

  • ایراد در سیم برق سبب می شود تا بدنه برق دار باشد.
  • همچنین اگر سیم پیچی لامپ درون کابین ایراد داشته باشد نیز این امر رخ می دهد.
  • همچنین باید ترموستات بررسی شود.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل خنک نشدن یخچال جنرال استیل پیشنهاد می دهد؟

در صورت ختک نشدن یخچال جنرال استیل باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی در نظر بگیرید:

  • در صورت کار نکردن ترموستات، دمای یخچال پایین می آید.در صورتی که این قطعه خراب شود به قطعات دیگر دستور خنک کردن هوای یخچال را نمی دهد.
  • برای تعمیر می توانید از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر یخچال جنرال استیل در محل کمک بگیرید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

هوم خانه دارای نزدیک به 50 سال  تجربه در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد و در تعمیرگاه مجاز هوم خانه شما شاهد تلاش کارشناسان ما خواهید بود زیرا آنها دائما در تلاشند تا بهترین خدمات را برای تعمیر یخچال جنرال استیل به مصرف کنندگان  ارائه دهند به همین دلیل در جواب به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز یخچال جنرال استیل ، بعد از تعمیر دستگاه معیوب وهوم خانه یک کارت گارانتی به شما تحویل خواهد داد
  • صرفه جویی در زمان و هزینه
  • در هوم خانه تنها قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر یخچال جنرال استیل استفاده می گردد
  •  انجام فرایند تعمیرات توسط هوم خانه بسیار بالاست
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص یخچال جنرال استیل
  • شما با استفاده از خدمات تعمیرگاه هوم خانه تا 75 درصد در هزینه های تعمیر صرفه جویی خواهید کرد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر یخچال جنرال استیل، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید.

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات یخچال جنرال استیل در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست