تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات گوسونیک

هوم خانه نمایندگی تعمیرات گوسونیک در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی گاسونیک را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

گوسونیک به عنوان یک برند ترکیه‌ ای یکی از فعال ترین شرکت ها در زمینه ساخت انواع لوازم خانگی می باشد. این برند طیف گسترده ای از لوازم خانگی را طراحی و تولید کرده و به بازارهای داخلی و خارجی ارائه می کند. محصولات این برند دارای طراحی ظاهری متمایزی بوده و از عملکرد قابل قبولی نیز برخوردار می باشد. این محصولات در ایران نیز متقاضیان زیادی دارد و جزو محصولات پرفروش به حساب می آید. یکی از مشکلاتی که این کاربران دارند تعمیر آنها به هنگام خرابی است. باید به اطلاع این عزیزان برسانیم که هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات گوسونیک در تهران فعالیت دارد. این نمایندگی می تواند محصولات این برند را به صورت تخصصی تعمیر کرده و در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای این که بیشتر با خدمات این مرکز و ویژگی‌ های آن آشنا شوید توصیه می کنیم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات گوسونیک در تهران

نمایندگی ما در تهران به جهت فراهم آوردن آسایش مشتریان راه های ارتباطی مختلفی برای ارتباط با این مرکز در نظر گرفته است. یکی از این راه ها مراجعه به سایت اینترنتی ما می باشد. شما با مراجعه به این سایت سفارش خود را ثبت می کنید. در این مورد تکنسین های ما با شما تماس گرفته و مشخصات و آدرس شما را دریافت خواهند کرد. یکی دیگر از راه های ارتباطی با نمایندگی تعمیرات گوسونیک مراجعه به صورت حضوری است. شما فرم مخصوصی را پر کرده و در آن آدرس و مشخصات خود را قید خواهید کرد. تکنسین های ما در همان روز به آدرس محل شما اعزام شده و لوازم خانگی معیوب شما را تعمیر خواهند کرد.

در ضمن شما می توانید با شماره تلفن های نمایندگی گوسونیک نیز تماس گرفته از مشاوره های تکنسین های آن برخوردار شوید و یا سفارش تعمیر را ثبت کنید. زمانی که با این مرکز به صورت تلفنی ارتباط برقرار می کنید تکنسین های ما خرابی و ایراد دستگاه را از شما پرسیده و آن را به صورت غیر حضوری عیب یابی می کنند و متناسب با آن راهکارهایی را ارائه می دهند. اگر با رعایت و انجام این راهکارها مشکل شما برطرف شد دیگر نیازی به مراجعه ی تکنسین ها و تعمیر دستگاه وجود ندارد. این مشاوره ها به صورت رایگان بوده و هزینه ای برای شما ندارند. اما اگر مشکل لوازم خانگی رفع نشود تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات گوسونیک در اولین فرصت به آدرس شما مراجعه کرده و دستگاه را در محل عیب یابی و تعمیر خواهند کرد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی گوسونیک در محل

هزینه تعمیر لوازم خانگی از برند گوسونیک در نمایندگی مجاز ما در تهران بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی مشخص شده اند. این موضوع سبب شده تا هزینه های تعمیر در این مرکز کاملاً منصفانه باشد. اگر مشتری برای تعمیر دستگاه معیوب خود به نمایندگی تعمیرات گوسونیک مراجعه کند، تکنسین های ما در کمترین زمان به محل اعزام شده و دستگاه را مورد بررسی قرار می دهند. در این بررسی ها ایراد دستگاه مشخص شده و قطعه و یا قطعات معیوب آن شناسایی می شوند. مطابق با خرابی دستگاه میزان هزینه های ناشی از تعمیر به صورت تخمینی محاسبه خواهد شد.

این هزینه ها به مشتری اعلام می شود و در صورتی که وی رضایت داشته باشد تکنسین ها اقدام به تعمیر دستگاه می کنند. هزینه هایی که برای تعمیر لوازم خانگی معیوب در نظر گرفته شده است در یک برگه فاکتور نوشته شده و به مشتری ارائه می گردد. با ارائه ی فاکتور به صاحب کالا هزینه های تعمیر از وی دریافت خواهد شد. ارائه ی خدمات درجه یک به همراه شفاف سازی برای مشتریان باعث شده تا بین نمایندگی تعمیرات گوسونیک و مراجعه کنندگان اعتماد دوطرفه ایجاد شود.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی گوسونیک هوم خانه را انتخاب کنیم؟

خدمات و سرویس هایی که این مرکز به مشتریان خود ارائه می کند باعث شده تا افراد این نمایندگی را برای تعمیرات لوازم خانگی گوسونیک خود انتخاب کنند. یکی از ویژگی هایی که این مرکز را از سایر مراکز تعمیرات متمایز می کند تخصصی بودن تعمیر لوازم خانگی در آن می باشد. به همین منظور تکنسین های نمایندگی تعمیرات گوسونیک از بین افرادی ماهر و متخصص انتخاب شده اند. برای تعمیرکاران منتخب در این مرکز دوره هایی تدارک دیده شده است. تکنسین ها طی این دوره ها با تمامی قطعات به کار رفته در ساختمان دستگاه ها و همچنین وظایف آنها آشنا شده اند.

این امر سبب شده تا آنها بتوانند دستگاه ها را در کمترین زمان و با دقت بالایی عیب یابی و تعمیر کنند. از دیگر خدمات این نمایندگی می توان به انتقال دستگاه به محل نمایندگی توسط کادر نمایندگی اشاره کرد. در مواردی که دستگاه در محل قابل تعمیر نباشد تکنسین ها مجبورند برای تعمیر آنها را به محل نمایندگی انتقال دهند. با وجود ترافیک سنگین و همچنین هزینه ی بالای ماشین های باربری، انتقال دستگاه ها در تهران کاری دشوار و هزینه بر است. اما همان گونه که در بالا گفته شد این کار توسط کادر نمایندگی انجام شده و مشکلی برای مشتری به وجود نمی آید.

در نمایندگی تعمیرات گوسونیک تعمیرکاران ما سعی دارند قطعه یا قطعات آسیب دیده را تعمیر کنند و از تعویض آن اجتناب می کنند. زیرا ممکن است تنها با تعمیر یک قطعه ایراد دستگاه رفع شده و عملکرد آن به حالت سابق برگردد. این موضوع بر هزینه ی تعمیر نیز تاثیر گذاشته و هزینه های ناشی از تعمیر به حداقل می رسد. اما در صورتی قطعه به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد، تعمیرکاران ما مجبور به تعویض قطعه ی معیوب می شوند. البته توجه داشته باشید که در این نمایندگی برای تعویض قطعات از قطعات اصل استفاده می شود. این قطعات از افت راندمان دستگاه و کیفیت عملکرد آن پیشگیری می کند.

این مرکز به دلیل اعتمادی که به کیفیت کار تعمیرکاران خود دارد دستگاه های تعمیر شده را گارانتی می کند. در همین راستا یک کارت گارانتی به هنگام تحویل دستگاه به مشتری داده می شود. بر اساس آن تعمیر دستگاه و عملکرد آن به مدت شش ماه ضمانت می گردد. این کارت ضمانت نامه به شما این اجازه را می دهد که در این شش ماه اگر دستگاه دوباره خراب شده آن را به اطلاع نمایندگی برسانید. نمایندگی تعمیرات به دلیل ضمانت خود وظیفه دارد دستگاه را دوباره عیب یابی و تعمیر نماید. تمامی هزینه ها اعم از هزینه ی تعمیر و ایاب و ذهاب تکنسین ها در این حالت به صورت رایگان بوده و هزینه ای بابت آنها دریافت نمی شود.

معرفی لوازم خانگی گوسونیک

این برند ترکیه ای تمام نیاز کاربران را مد نظر قرار داده و متناسب با آن انواع لوازم خانگی را با قابلیت های مختلف طراحی و تولید کرده است. جهت تعمیرات این محصولات اعم از از: تعمیر آبمیوه گیری گوسونیک ، تعمیر جاروبرقی گوسونیک ، تعمیر مایکروفر گوسونیک و…. می توانید از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیر گوسونیک استفاده نمایید.

این محصولات از کیفیت ساخت و عملکرد بسیار عالی برخوردار هستند. قابلیت هایی که این محصولات دارند باعث شده تا کاربران از آنها نهایت رضایت را داشته باشند. اما اگر به هنگام استفاده از هر کدام از این محصولات متوجه خرابی آن شدید بهتر است هر چه سریع تر اقدام به تعمیر کنید تا مشکل حادتر نشود. برای این کار بهترین گزینه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات گوسونیک در تهران می باشد. این مرکز لوازم خانگی شما را در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها تعمیر خواهد کرد.

تعمیرکار گوسونیک در تهران

تعمیرگاه گوسونیک در تهران به دلیل تجهیزاتی که در آن موجود است به عنوان یکی از مجهزترین واحدهای فنی به شما می آید. در این تعمیرگاه سعی شده از بهترین و برترین ماشین آلات و تجهیزات روز دنیا استفاده شود تا تعمیر لوازم خانگی به صورت تخصصی قابل اجرا باشد. با استفاده از این تجهیزات می توان لوازم خانگی معیوب را با تازه ترین روش ها تعمیر کرد. همین ویژگی ها سبب شده تا سرعت عمل و دقت تکنسین ها بالا رفته و تعمیرات به صورت تخصصی انجام شود. وجود تمامی قطعات به کار رفته در ساختمان هر کدام از لوازم خانگی گوسونیک از دیگر ویژگی های نمایندگی تعمیرات گوسونیک به حساب می آید. البته شایان ذکر است که همه ی این قطعات به صورت اصل و اورجینال هستند. استفاده از این قطعات برای تعویض قطعات معیوب لوازم خانگی سبب می شود عملکرد دستگاه ها به روال قبلی بازگشته و کیفیت آنها کاهش پیدا نکند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات گوسونیک

هوم خانه با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه ی تعمیرات انواع لوازم خانگی بهترین گزینه برای تعمیرات لوازم خانگی شما از برند گوسونیک است. با مراجعه به این نمایندگی شما می توانید از خدمات عالی آن بهرمند شده و لوازم خانگی خود را در کمترین زمان به صورت تعمیر شده تحویل بگیرید. نمایندگی تعمیرات گوسونیک به صورت 24 ساعته آماده است تا دستگاه های معیوب شما را به صورت تخصصی تعمیر نماید. خدماتی که در این مرکز به مشتریان ارائه می شود باعث شده تا رضایت آنها جلب شود. همین ویژگی ها نام این نمایندگی را در طول این سال ها به نامی آشنا و نیک در بین عموم مردم تبدیل کرده است.

نمایندگی تعمیرات گوسونیک در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات گوسونیک در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات گوسونیک در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات گوسونیک در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات گوسونیک در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

56 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
امیر 19 مهر 1400

مخلوط ما خراب قطعه اش پیدا نمیشه شما می تونین واسم کمک کنی

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 01 آبان 1400

    سلام وقت بخیر، برای خرید قطعات به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
    avatar
    شاه جوان 19 خرداد 1402

    سلام پنکه ما روی دگمه گردش بود و به دیوار تکیه گیر کرده و داغ شده و خاموش شد برای تعمیرش باید چکار کنم

    پاسخ دادن
      avatar
      homekhane3 21 خرداد 1402

      درود، برای تعمیر پنکه خود با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.

      پاسخ دادن
avatar
مهرو 05 اسفند 1400

سلام سشوار من قابش جلوش آب شده آیا قابل تعمیر

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 05 اسفند 1400

    سلام. ما تعمیرات سشوار انجام نمیدیم. می تونید با نمایندگی برند سشوار خودتون تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
      avatar
      زینب 25 خرداد 1401

      سلام قابلمه پلو پز من دسته هاش پلاستیکه گذاشتم تو توستر آب شد قطعشو از کجا خریداری منم؟

      پاسخ دادن
        avatar
        تیم هوم خانه 26 خرداد 1401

        سلام. برای خرید قطعات می تونید به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

        پاسخ دادن
        avatar
        تیم هوم خانه 26 خرداد 1401

        سلام. برای خرید قطعات پلوپز به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

        پاسخ دادن
      avatar
      هانیه 05 مهر 1402

      سلام گوشتکوب برقی من خراب شده . با چه شماره ای برای تعمیرش تماس بگیرم ؟

      پاسخ دادن
        avatar
        homekhane3 06 مهر 1402

        درود، می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

        پاسخ دادن
avatar
سپنتا کوچولو 19 اسفند 1400

سلام وقتتون بخیر من بخارشوی گوسونیک مدلGsc_1583 دارم ولی طرز کارشو نمیدونم کسی میتونه راهنمایی کنه منو

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 23 اسفند 1400

    سلام. باید با نمایندگی کارچر تماس بگیرید تا آموزش های لازم رو به شما بدهند.

    پاسخ دادن
avatar
ساناز 06 اردیبهشت 1401

گوشت کوب برقی ما موتورش سوخته هنوز گارانتی داره اما نمی دونیم برا استفاده از گارانتی کجا بریم؟ همدان هستیم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 07 اردیبهشت 1401

    سلام. اگر هنوز گوشت کوب برقی شما گارانتی داره، برگه ای که داخل جعبه دستگاه هست، محل ارائه خدمات گارانتی درج شده.

    پاسخ دادن
avatar
احمد 09 شهریور 1401

سلام یکی از دنده پلاستکی چرخ گوشت شکسته از کجا میتونم تهیه کنم ؟ چرخ گوشت گوسنیک خانگی هستش

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 13 شهریور 1401

    سلام. برای خرید دنده پلاستیکی چرخ گوشت، به سایت آی پی یدک مراجعه کنید تا تکنسین ها به شما کمک کنند.

    پاسخ دادن
avatar
سوری 12 مهر 1401

سلام وقت بخیر دکمه خاموش و روشن کتری چای ساز من خراب شده قطعش برای تعمیر هست؟ گاسونیک مدلGst879

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 30 مهر 1401

    سلام. امکان تعمیر دکمه خاموش و روشن چای ساز وجود ندارد و باید تعویض شود.

    پاسخ دادن
avatar
کمالی 15 آبان 1401

باسلام چایساز مدل ۷۶۸ قوریش شکسته قوری مدل خودش رو ازکجا میتونم تهیه کنم؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 23 آبان 1401

    سلام. برای تهیه قوری چایساز با شماره 02158941 تماس بگیرید و یا به سایت آی پی امداد مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
فرهاد 11 آذر 1401

سلام خسته نباشید من ارام پز دارم دربش موقع بستن ارور میزنه و کار نمیکنه باید کجا بدیم تعمیر ما در غرب تهران هستیم

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 14 آذر 1401

    سلام. برای تعمیرات آرام پز خود می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.

    پاسخ دادن
avatar
عسل افشار 19 اردیبهشت 1402

سلام من قبل عید یک چایساز خریدم به یکماه نکشید از کار افتاد برقش خاموش روشن میشه اما دما رو تکون نمیده یعنی اصلا آب رو به جوش نمیاره هرچی به نمایندگی پیامک زدیم یا تلفن زدیم هیچکس پاسخگو نبود، تنکابن هستیم

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 20 اردیبهشت 1402

    درود، مشکل می تواند از کلید روی دسته، برد دستگاه یا ترموستات کنتاکت زیر کتری باشد که باید بررسی شود.

    پاسخ دادن
avatar
محسن 28 اردیبهشت 1402

سلام من یه مخلوط کن گاسونیک مدل GBS 422دارم پایه پارچ مخلوط کن شکسته میخواستم بدونم شما قطعه شو دارید که اون رو تعویض کنم

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 30 اردیبهشت 1402

    درود، برای بررسی موجودی قطعات دستگاه خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
محسن صادقی 13 خرداد 1402

سلام تیغه همزن قلمی گاسونیک Gosonic مدل GSB- 839 را از کجا میتونم تهیه کنم ؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 13 خرداد 1402

    درود، می توانید با شماره 02158941 تماس حاصل نمایید.

    پاسخ دادن
      avatar
      خانم محمدی 30 خرداد 1402

      سلام غذاساز خریدم میخام استفاده کنم اصلا روشن نمیشه لطفا راهنماییم کنید

      پاسخ دادن
        avatar
        homekhane3 30 خرداد 1402

        درود، مشکل می تواند مربوط به اتصالات و سیم کشی دستگاه یا میکروسوئیچ باشد که باید چک شود.

        پاسخ دادن
avatar
علی 08 تیر 1402

سلام، دستگاه خردکن من از لحاظ موتوری کار می کند ولی پره های تیغه نمی چرخد.

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 10 تیر 1402

    درود، کوبل زیر پره ها دچار مشکل شده است که باید تعویض شود.

    پاسخ دادن
avatar
عسکری پور 13 تیر 1402

سلام خسته نباشید من همزن گوسونیک مدل GSM-607دارم سری تخم مرغ زنش خراب شده شما موجود دارید؟با تشکر

پاسخ دادن
avatar
لیدا 26 مرداد 1402

سلام برای پلوپز گاسونیک برنج زمانش ۲۵ دقیقه هس هر کاری کردم نتونستم زمانش رو بیشتر کنم به نظرتون خراب شده دکمه هاش

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 27 مرداد 1402

    درود، ممکن است برنامه ریزی دستگاه بهم خورده باشد که باید برد یا تایمر را بررسی کنید.

    پاسخ دادن
avatar
صادق حسین پناهی 27 مهر 1402

سلام سرخکن گوسونیک ۸ لیتری مدل ۷۵۸خریدم همه چراغ نمایشگر روشن میشه ولی المنت روشن نمیشه. خواستم راهنمای کنید.ممنون

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 29 مهر 1402

    کیت، برد و سنسور دستگاه را چک کنید.

    پاسخ دادن
avatar
محمدرضا بهشتی 06 آبان 1402

سلام وقت بخیر خرد کن گوسنیک را ده روز پیش خریدم ان زمان تست نرم انجام دادم دیدم کار می کند دیروز امدم رسما ازش کار بکشم یه صدای کوچکی داد و ئیگر کار نکرد متاسفانه کارت گارنتی اش را گم کردم . نزدیکترین تعمیرگاه به محل سکونتم جماست من در حوالی مصلی تهران هستم . ممنون می شوم کمکم کنید

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 07 آبان 1402

    درود، برای تعمیر دستگاه خود با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
محمدی 10 آبان 1402

سلام گوشکوب برقی ما خراب ما موتورش سوخته آیا میتوانید درستش کنید

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 11 آبان 1402

    درود، با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
الهام 24 آذر 1402

سلام وقتتون بخیر یه اتو مدلGsI_169دارم روشن میشه اما داغ نمیکنه میگن بردش سوخته ممنون میشم کمکم کنید

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 24 آذر 1402

    درود، مشکل از برد یا المنت دستگاه می باشد.

    پاسخ دادن
avatar
منیر زندی 08 دی 1402

سلام وعرض ادب، بخارپز من روشن میشه بعداز دودقیقه کار کردن خاموش میشه، میخواستم بدونم کجا باید مراجعه کنم

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 09 دی 1402

    درود، برد، تایمر و سوئیچ دستگاه را بررسی کنید.

    پاسخ دادن
avatar
نامی 22 دی 1402

سلام وقتتون بخیر همزن گوسونیک مدل ۸۸۹دارم پره همزن شکسته موچود دارید؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 22 دی 1402

    درود، تصویر قطعه مورد نظر را در واتساپ به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

    پاسخ دادن
avatar
خسروی 29 دی 1402

سلام اتو بخار مخزن دار ، بخارش کار نمیکنه و گفتن شیربخارش سوخته میشه تعویض کرد ؟و کجا ببرم برای تعمیرش

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 01 بهمن 1402

    درود، پمپ یا شیر برقی اتو خراب است که امکان تعویض این قطعات وجود داشته و می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
رضا قلی بیگی 04 اسفند 1402

با درود و وقت بخیر هواپز گوسونیک من خراب شده با کجا باید تماس بگیرم

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 04 اسفند 1402

    درود، برای تعمیر هواپز خود می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
حامد 12 اسفند 1402

لطفاً آدرس یا شماره تماس تعمیرگاه درشرق تهران ترجیحا خیابان پیروزی را می فرمایید

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 13 اسفند 1402

    درود، می توانید از طریق شماره 02158941 با کارشناسان آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

    پاسخ دادن
avatar
فواد 01 اردیبهشت 1403

بنده یه دستگاه ابسردکن gosonic مدل gwd-539 دارم که درب منبع آب اون شکسته و نیاز دارم به تعویض آن

پاسخ دادن