تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات کنمور

هوم خانه نمایندگی تعمیرات کنمور در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی کنمور را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برند کنمور یکی از برند های معروف و پرطرفدار در بین خانوارهای ایرانی می باشد که از قدیم محبوبیت خود را حفظ کرده و به بهترین برند تبدیل شده است. محصولات و لوازم خانگی که این برند تولید می کند باکیفیت و بی نظیر می باشند به طوری که از تمامی فناوری های به روز شده در این محصولات استفاده می شود. بیشتر این لوازم حاوی تجهیزات کاملا بروزی هستند و می ‌توانند نیاز کاربران را به خوبی برطرف کنند. در کنار فناوری‌ های مورد نیاز محصولات این برند، زیبایی آن هم در نظر گرفته می شود. محصولات این برند همانند لوازم خانگی دیگر ممکن است به مرور زمان دچار ایرادات و مشکلاتی شود و شما را با دردسر هایی مواجه کند که در این صورت شما به تعمیر کار و یک تکنسین حرفه ای و کارآزموده نیاز پیدا خواهید کرد که علاوه بر تعمیر لوازم خانگی شما آن را در اسرع وقت به شما تحویل دهد. نمایندگی تعمیرات کنمور در هوم خانه این امکان را برای شما فراهم کرده و لوازم خانگی شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر خواهد کرد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات کنمور در تهران

اگر شما هم جزء شهروندان تهرانی باشید می توانید با نمایندگی تعمیرات کنمور در هوم خانه تماس گرفته و دستگاه خود را با استفاده از خدمات این مرکز تعمیر نمایید. نحوه ی تماس با هوم خانه به دو صورت امان پذیر می باشد. روش اول این است که خودتان به صورت حضوری به این مرکز مراجعه کرده و دستگاه خود را در اختیار تکنسین های آن قرار دهید. در این روش می توانید از نزدیک شاهد تعمیر دستگاه خود بوده و آن را در کمترین زمان و به صورت تعمیر شده تحویل بگیرید. روش دوم هم به این صورت می‌ باشد که با شماره تلفن های این نمایندگی تماس بگیرید و آدرس و نام و نشانی خود به صورت کامل ثبت نمایید. با این کار تعمیرکاران ما در کمترین زمان به محل شما اعزام خواهند شد و دستگاه معیوب را از شما تحویل خواهند گرفت. با انتقال دستگاه به محل نمایندگی تعمیرات کنمور ، دستگاه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تشخیص نوع و محل خرابی اقدام به تعمیر آن خواهد شد. برای تحویل دستگاه تعمیر شده نیز نمایندگی کنمور می تواند آن را به آدرس ثبت شده توسط شما مراجعه کرده و دستگاه را تحویل دهد. همچنین خودتان نیز به صورت شخصی می توانید به محل نمایندگی مراجعه کنید و دستگاه خود را تحویل بگیرید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی کنمور در محل

یکی دیگر از مزایایی که نمایندگی تعمیرات کنمور دارد به صرفه بودن قیمت های تعمیرات آن می باشد. به دلیل آنکه تمامی فعالیت های این مرکز تعمیرات لوازم خانگی تحت نظارت اتحادیه انجام می پذیرد، خدمات ارائه شده از کیفیت بالایی برخودار است و هزینه تعمیری که دریافت می شود بر اساس نرخنامه مصوب اتحادیه است. واحد نمایندگی تعمیرات کنمور به دلیل ساختار مشتری ‌مداری خود، اهتمام ویژه‌ای به ارائه کلیه خدمات تعمیر و ترمیم با قیمت ‌های شرکتی و براساس نرخنامه مصوب اتحادیه به هموطنان گرامی دارد. علاوه بر این در شرایطی که خرابی و اختلال پیش آمده در لوازم خانگی، قابل تعمیر نباشد، تعمیرکار چاره ای جز تعویض قطعات دستگاه نخواهد داشت.

به عبارتی دیگر میزان خرابی برخی قطعات گاه به اندازه ای است که تعویض آنها بسیار مقرون بصرفه تر از تعمیر آنهاست و همین موضوع باعث می شود که از هزینه های اضافی تعمیر نیز جلوگیری شود. استفاده از قطعات اصل و فابریک نیز در کاهش قیمت تعمیرات آینده وسیله تاثیر گذار بوده و باعث می شود دستگاه شما دیر تر دچار ایراد و مشکل شود و این امر به خودی خود در کاهش هزینه های تعمیراتی نیز دخیل و تاثیر گذار است.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی کنمور هوم خانه را انتخاب کنیم؟

  • کارشناسان نمایندگی تعمیرات کنمور با تمرکز بر اشکالات رایج این دستگاه‌ها و واکاوی تعداد بیشماری از آنها، تسط بالایی بر ساختار لوازم خانگی این برند یافته اند به گونه‌ای که عیب‌ یابی هر یک از آنها را در کمترین زمان ممکن انجام داده و عملیات تعمیر را با بالاترین میزان موفقیت به اتمام می‌ رسانند.
  • نمایندگی تعمیرات کنمور در هوم خانه بیشتر قطعاتی که برای تعمیر لوازم خانگی شما استفاده می کند را دارا می باشد. این قطعات صد درصد اصل و فابریک و دارای ضمانت نامه می باشند. تکنسین ها، حتی الامکان از تعویض قطعه خودداری می کنند و آن را تعمیر می کنند مگر آنکه خرابی به گونه ای باشد که قطعه کارایی خودش را از دست داده باشد. اگر راهی به جزء تعویض قطعه وجود نداشته باشد، متخصصین نمایندگی تعمیرات کنمور از قطعات اورجینال و فابریک استفاده می کنند. علی رغم وجود قطعات تقلبی مشابه با قطعات اصلی در بازار، این اطمینان برایتان حاصل می شود که از قطعه اورجینال استفاده می شود. این نکته را در نظر داشته باشید، چنانچه خودتان قصد خرید قطعه ای را دارید حتماً با مشورتِ این نمایندگی، باشد چرا که به دلیل وجود تفاوت مشابه تقلبی، ممکن است جنس تقلبی را خریداری نمایید که این نیز آسیب جدی به دستگاهتان وارد می کند.
  • ما به عنوان نمایندگی تعمیرات کنمور در هوم خانه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات آن را برای شما انجام می دهیم و در صورتی که دستگاه معیوب، گارانتی و خدمات پس از فروش داشته باشد هیچ هزینه ای از مشتری دریافت نخواهیم کرد. دستگاه هایی هم که فاقد گارانتی هستند و یکبار توسط تکنسین ما تعمیر شده باشند و مشخص شود رفع عیب به صورت کامل انجام نشده هیچ هزینه ای برای رفع عیب مجدد از شما دریافت نخواهد شد.
  • از دیگر ویژگی های نمایندگی تعمیر یخچال کنمور در تهران می توان به ارائه ی کارت ضمانت نامه ی شش ماهه از سوی این شرکت به صاحبان دستگاه ها اشاره کرد. در طول این شش ماه اگر در همان قسمت از دستگاه خرابی دوباره ای ایجاد گردد این نمایندگی متضمن تعمیر دوباره ی آن به صورت رایگان خواهد بود. در ضمن طول این شش ماه ضمانت، هزینه های ایاب و ذهاب نیز رایگان است. انتقال دستگاه توسط تعمیرکاران به محل نمایندگی نیز دیگر مزیت استفاده از خدمات این مرکز می باشد که مشکلات صاحب کالا را در این رابطه به صورت کامل از بین برده است. این نمایندگی با تجربه ی چندین ساله ی خود در زمینه تعمیرات و نصب و راه اندازی لوازم خانگی به صورت تخصصی توانسته است رضایت حداکثری متقاضیان را جلب نماید.
  • در نمایندگی تعمیرات کنمور، تعمیر به صورت تخصصی در منزل شما بدون نیاز به جابجایی دستگاه و با استفاده از قطعات اصلی صورت می گیرد مخصوصا در صورتی که دستگاه معیوب شما دارای وزن و ابعاد بالایی است و امکان جابجایی و حمل آن به تعمیرگاه وجود ندارد. این نمایندگی، کارشناسان تعمیر خود را به محلی که شما می گویید می فرستد و کارهای تعمیراتی هر یک از لوازم خانگی شما را که دچار ایراد شده یا به مشکل بر خورده اند را انجام خواهد داد، بنابراین دیگر نگران حمل این وسایل سنگین نباشید.
  • اگر از مشتریان نمایندگی تعمیرات کنمور هستید پس تا کنون بارها از مشاوره رایگان این تیم حرفه ای استفاده کرده اید اما اگر برای اولین بار است که قصد استفاده از خدمات آن را دارید باید گفت، مکان مناسبی را انتخاب کرده اید. شما می توانید در مواردی که اطلاعات کافی ندارید، با این نمایندگی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند گردید. افراد حاضر در تعمیر کنمور ، افرادی مجرب و آشنا با امور فنی می باشند که کمک بزرگی برای شماست.

معرفی لوازم خانگی کنمور

نمایندگی تعمیرات کنمور تمامی محصولات این برند را تعمیر کرده و خدماتش را در اختیار تمامی مشتریانش قرار می دهد. این خدمات شامل تعمیر ماشین لباسشویی کنمور، تعمیر ماشین ظرفشویی کنمور، تعمیر یخچال کنمور، تعمیر یخچال فریزر کنمور، تعمیر فر و اجاق گاز کنمور، تعمیر چای ساز کنمور و … می باشد.

تعمیرکار نمایندگی کنمور در تهران

در صورتی که برای تعمیر هر کدام از لوازم خانگی خود از برند کنمور به دنبال یک نمایندگی مجاز در تهران می گردید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به شرکت هوم خانه، نمایندگی های تعمیرات کنمور است. این مرکز با بهره گیری از کادری مجرب و تعمیر دستگاه های معیوب در کمترین زمان و با مناسب ترین قیمت ها به صورت 24 ساعته آماده ارائه ی خدمات به متقاضیان در سطح شهر تهران می باشد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز از نحوه و نوع تعمیر دستگاه های خود مطمئن باشید. نمایندگی تعمیرات کنمور در هوم خانه با بیش از نیم قرن سابقه، تخصصی ترین مرکز خدمات پس از فروش، نصب، سرویس و تعمیرات این لوازم خانگی دارا می باشد که در سالهای متمادی توانسته است طرفداران و مشتریان زیادی را به خود جلب کند. مرکز تعمیر لوازم خانگی هوم خانه با بهره مندی از سال‌ها تجربه و استفاده از بروزترین تجهیزات الکترونیکی، کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری لوازم خانگی را در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به مشتریان عزیز ارائه می‌دهد.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات کنمور

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات کنمور در تهران آماده است تا دستگاه های شما عزیزان را در کمترین زمان و با کمترین هزینه تعمیر نماید. تعمیر دستگاه ها به صورت تخصصی و تضمین شده باعث شده این مرکز به عنوان یکی از برترین نمایندگی های تعمیرات در بین مردم شناخته شود. عملکرد بی عیب و نقص و کارنامه ی درخشان این مرکز در طی این سال ها گواه این امر می باشد. رضایت حداکثری مراجعه کنندگان نیز مهر تاییدی بر این گفته ها است.

نمایندگی تعمیرات کنمور در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات کنمور در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات کنمور در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات کنمور در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات کنمور در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست