تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات کاراجا

هوم خانه نمایندگی تعمیرات کاراجا در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی کاراجا را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

اگر می‌خواهید یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی را برای خرید انتخاب کنید لوازم خانگی شرکت کاراجا انتخاب مناسبی برای شما است. این شرکت انواع مختلف لوازم خانگی شامل جاروبرقی، آبمیوه گیری، مخلوط کن و…. را با کیفیت بسیار بالا تولید کرده و به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می کند. قطعات موجود در دستگاه های تولید شده توسط شرکت کاراجا تخصصی است به همین دلیل در هنگام خراب شدن تعمیر آن تنها باید به وسیله تعمیرکار متخصص در این زمینه انجام شود. شما می توانید در هنگام بروز مشکلات مختلف در دستگاه های کاراجا با هوم خانه که نمایندگی تعمیرات کاراجا در تهران است تماس بگیرید و با مشورت با کارشناسان آن برای حل مشکلات دستگاه اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نمایندگی با ما در ادامه همراه شوید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات کاراجا در تهران

یکی از مهم ترین مزایایی که نمایندگی تعمیرات کاراجا در تهران دسترسی آسان به آن است. این امکان برای شما وجود دارد که در تمام روزهای هفته حتی در روزهای تعطیل و در هر ساعت از شبانه روز از خدمات آن بهره مند گردید. بدون اینکه از منزل خارج شوید، طی تماس با این نمایندگی تعمیرات، می توانید از حضور متخصص در منزل و یا محل کارتان برخوردار شوید. این موضوع نه تنها در وقتتان صرفه جویی می کند بلکه به صورت عملی، شاهد تعمیر دستگاه خواهید بود. البته کارگاه های مرتبط نیز میزبان خوبی برای نگهداری و تعمیر لوازم معیوب هستند و شما می توانید لوازم خانگی معیوب خود را به تعمیرگاه منتقل کنید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی کاراجا در محل

می توانید اطمینان حاصل نمایید که هزینه تعمیر لوازم خانگی، توسط هوم خانه نمایندگی کاراجا متناسب با عرف بازارِ تعمیرات و بر اساس تعرفه های مجاز اعلام شده از سوی صنف می باشد. این نمایندگی هم چنین شرایط مالی مشتریان را در نظر می گیرد و مبلغ مورد نظر را با کمترین سود از مشتری دریافت می کند. در نتیجه در هنگام بروز خطایی در لوازم خانگی، نگران هزینه تعمیر نباشید چرا که این نمایندگی زیر نظر هوم خانه در هنگام بروز مشکل در لوازم خانگی تحت پوشش این برند، با نازل ترین قیمت موجود و در برخی موارد کمتر از نرخ مصوب، کار تعمیر لوازم خانگی شما را انجام می دهد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی کاراجا هوم را انتخاب کنیم؟

انتخاب نمایندگی تعمیرات کارجا را می توانید در امتیازات آن جستجو کنید.

  • تعمیر و تعویض قطعات اصلی: ممکن است این نگرانی را داشته باشید که در هنگام تعمیر، از قطعات تقلبی در دستگاه نصب شود. اگر با نمایندگی تعمیرات کاراجا مشترک هستید، به هیچ عنوان جای نگرانی نیست چرا که متخصصان مربوطه از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کنند آن هم تنها در صورتی که قطعه مورد نظر به طور کامل خراب شده باشد و قابل استفاده نباشد در غیر این صورت تمام تلاش خود را برای تعمیر قطعه معیب به کار می بندد تا از تحمیل هزینه اضافه برای شما جلوگیری نماید.
  • منظم و دقیق: افراد فعال در مجموعه نمایندگی تعمیرات کاراجا بسیار دقیق و منظم هستند. این نکته را در حضور دقیق آن ها در محل و هم چنین به همراه داشتن وسایل مورد نیاز، متوجه شوید. تاخیر در کارشان نیست و به محض دریافت درخواست تعمیر شما، رأس ساعت تعیین شده در منزل و یا محل کارتان حضور پیدا می کنند و طبق زمان بندی تعیین شده قبلی، کار تعمیر را انجام داده و محل را ترک می کنند.
  • تعهد، تخصص و کارآمدی: تمام تعمیرکارانی که در نمایندگی تعمیرات کاراجا مشغول به کار هستند دانش و تجربه کافیدر زمینه تعمیرات دستگاه های مختلف این برند را دارا می باشند. این تعمیرکاران در کلاس های آموزشی مختلف در زمینه شناسایی قطعات دستگاه های کاراجا و نحوه تعمیر آن را شرکت کرده و مرتبا در حال بروز کردن اطلاعاتشان در این زمینه می باشند به همین دلیل بعد از مشاهده دستگاه شما و بررسی آن در کوتاه ترین زمان عیب آن را تشخیص داده و آن را رفع    می نمایند.
  • مشاوره مستمر: در صورتی که لوازم خانگی کاراجا را در منزل دارید و مشکل فنی پیدا کرده است، می توانید از مشاوره پیش از تعمیر نمایندگی استفاده نمایید. ارائه مشاوره نمایندگی تعمیرات کاراجا تنها به خدمات پیش از تعمیر ختم نمی شود بلکه شما می توانید در حین تعمیر و پس از آن نیز از اطلاعات کاربردی و فنی استفاده نمایید. ارتباط متخصصان این نمایندگی با مشتریان به صورت مستمر خواهد بود. روش مشاوره نیز به این صورت می باشد که در صورت نیاز، شما در هنگام تماس با این نمایندگی، ابتدا مشکل دستگاهتان را برای کارشناسان این نمایندگی بیان می کنید، سپس این کارشناسان مشکل شما را بررسی کرده و راه کارهای رفع آن را به شما به صورت تلفنی آموزش می دهند تا شما بتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید.
  • ارائه گارانتی خدمات تعمیر: یکی از بهترین امتیازاتی که نمایندگی تعمیرات کاراجا به شما مشتریان خواهد داد، گارانتی تعمیر خواهد بود به این معنی که پس از پایان تعمیر، ظرف مدت 6 ماه پس از تعمیر، در صورت بروز مشکل، تکنسین های این نمایندگی متعهد می شوند تا تعمیر لوازم خانگی شما را بدون اخذ هزینه ای، انجام دهند. البته لازم است کارت ضمانت خرید و ضمانت تعمیر را در جای مناسبی نگهداری کنید تا در مواقع لزوم براحتی در دسترستان قرار گیرد.

محصولات نمایندگی تعمیرات کاراجا

سرویس جهیزیه، سرویس غذا خوری، دستگاه برقی پشمک ساز، دستگاه ساندویچ ساز، گوشت کوب دستی و برقی، دستگاه قهوه ساز، دستگاه چای ساز، سرویس صبحانه خوری، همزن دستی و برقی، ست قابلمه، ست زود پز، پاپکرن ساز، ست تابه، خرد کن، غذا ساز کوک، جارو برقی، سرویس تابه، غذا ساز چند کاره، ظرف نگهدارنده، سرویس قاشق و چنگال، سرویس چاقو، آبمیوه گیری، چرخ گوشت، تخته گوشت، سبزی خرد کن، شکلات خوری، قهوه جوش، سرویس فنجان و نعلبکی، سرویس پارچ و لیوان، کفگیر و ملاقه، ظروف ادویه و غیره از جمله محصولات و تولیدات برند معتبر کاراجا می باشد که در صورت بروز هر گونه مشکلی جهت تعمیر جاروبرقی کاراجا , تعمیر قهوه ساز کاراجا و … نمایندگی تعمیرات کاراجا هوم خانه، پاسخگوی شما خواهد بود.

تعمیرکار کاراجا در تهران

اگر به دنبال ملاک هایی نظیر فعالیت شبانه روزی، دانش روز، تخصص و تعهد تکنسین ها، مبالغ متعارف حق تعمیر، ضمانت تعمیر، مشاوره رایگان می باشید، تمام این امتیازات را به صورت یکجا در تعمیرگاه کاراجا هوم خانه در تهران خواهید دید. وجود نمایندگی های متعدد از این مجموعه، نگرانی شما را برای ترافیک و شلوغی تهران بر طرف می نماید چرا که لازم نیست شما به دنبال تعمیرگاه باشید، بلکه تعمیرکار به منزل شما خواهد آمد. هوم خانه یکی از بهترین نمایندگی ها در تهران است که تعمیرکاران آن مشکل دستگاه معیوب شما را در کوتاهترین زمان شناسایی کرده و آن را رفع می نماید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات کاراجا

پیدا کردن یک تعمیرکار خوب لوازم خانگی دغدغه ای است که بسیاری از افراد با آن روبه رو می باشند. هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات کاراجا با تعمیرکاران مجرب قدم کوچکی را در ارائه خدمات برای محصولات کاراجا برداشته است. تعمیرکاران هوم خانه سال ها عمر خود را صرف تعمیرات لوازم خانگی کاراجا کرده و تجربه بالایی را به دست آورده اند. تعمیرکاران این مرکز متعهد هستند تا قطعه معیوب را تعمیر کنند، اما مواقعی که با تعمیرات، وسیله مورد نظر درست نشود آنها باید قطعه مورد نظر را با یک قطعه فابریک و اصل تعویض کنند.

نمایندگی تعمیرات کاراجا در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات کاراجا در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات کاراجا در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات کاراجا در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات کاراجا در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

11 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
فهیمه 25 فروردین 1400

سلام وقتتون بخیر من سه کاره کوک پلاس دارم با همزنش خمیر هم زدم از اون روز گیر می‌کنه موتور کار می‌کنه ولی پره های همزن یه روز کار می‌کنه یه روز کار نمیکنه هزینه تعمیرش چقدر میشه با تشکر

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 اردیبهشت 1400

    سلام، کوبل داخل پروانه ها را بررسی نمایید و در صورت خرابی تعویض شود

    پاسخ دادن
avatar
سمیه 16 دی 1400

سلام خسته نباشید من تیغه غذاساز کارآگاهان میخام از کجا میتونم تهیه کنم

پاسخ دادن
avatar
مژگان 14 مهر 1402

سلام وقتتون بخیر بزرگوار من چایی ساز سخنگوی کاراجا دارم تقریبا از اسفند پارسال خریدم چند وقتی هست دکمه چایی حاضر کردنشو میزنم اب رو داغ میکنه اما جوش‌نمیاره از برق چند روز کشیدم گفتم شاید اب رفته باشه اما درست نشد

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 15 مهر 1402

    درود، ترموستات دستگاه خراب است.

    پاسخ دادن
avatar
بهاره 06 آبان 1402

سلام وقت بخیر من چای‌ساز سخنگوی کاراجا دارم فقط دکمه روشن کار می‌کنه علت چی می‌تونه باشه؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 07 آبان 1402

    درود، سنسور و برد چای ساز را چک کنید.

    پاسخ دادن
avatar
فرانک 18 آذر 1402

سلام صبحتون بخیر ببخشید شیشه سماربرقی من شکسته چجوری میتونم تهیه کنم

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 19 آذر 1402

    درود، تصویر قطعه مورد نظر را به شماره 09333336936 ارسال نمایید تا در صورت موجود بودن برای شما ارسال شود.

    پاسخ دادن
avatar
حمیدرضارضائی 09 بهمن 1402

سلام من چایساز سخنگو کاراجا دارم از دیشب هر دکمه ای رو که میزنم چراغش روشن میشه ولی هیچ اتفاقی نمیفته نه جوش میاره نه چای سازش کار میکنه

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 09 بهمن 1402

    درود، برد الکترونیکی دستگاه را بررسی کنید.

    پاسخ دادن