تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات پروفایل

هوم خانه نمایندگی تعمیرات پروفایل در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی پروفایل را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

پروفایل یکی از برندهای شرکت آمریکایی جنرال الکتریک می باشد. محصولاتی که در این شرکت طراحی و ساخته می شوند از کیفیت ساخت عالی برخوردار می باشند. به همین جهت نیز دارای عملکرد خوب و درجه یکی هستند و می توانند انتظارات شما را به خوبی برآورده نمایند. اما این محصولات نیز همانند دیگر لوازم خانگی امکان دارد تحت شرایط مختلف ایراداتی پیدا کرده و در کارکرد آنها اختلالی ایجاد شود. در این موارد بهتر است از تکنسین هایی که در نمایندگی های مجاز فعالیت می کنند کمک گرفته و اقدام به تعمیر لوازم خانگی خود نمایید. هوم خانه جزو بهترین گزینه ها برای تعمیرات این برند می باشد. شما می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیرات پروفایل در تهران هر کدام از لوازم خانگی خود از این برند را تعمیر نمایید. با مراجعه به این مرکز ما به شما اطمینان می دهیم که لوازم خانگی شما به صورت تخصصی تعمیر شده و شما می توانید تا سال های سال از آنها استفاده نمایید.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات پروفایل در تهران

یکی از مزیت هایی که هوم خانه نسبت به دیگر نمایندگی ها دارد، نحوه تماس با آن می باشد. این نمایندگی برای این که زمینه تعمیر لوازم خانگی همراه با سهولت را برای مشتریان خود فراهم آورد در چندین نقطه از شهر تهران نمایندگی هایی تاسیس کرده است. این امر شرایطی ایجاد می کند تا امکان دسترسی آسان به این مرکز برای همه شهروندان تهرانی ممکن شود. به منظور مراجعه به نمایندگی تعمیرات پروفایل شما می توانید یکی از دو راه ارتباط با آن را بر حسب شرایط خود انتخاب کنید. یکی از این راه ها برقراری تماس با این مرکز استفاده از تماس تلفنی با آن می باشد.

شما می توانید با شماره تلفن های این نمایندگی تماس گرفته و آدرس و مشخصات کامل خود را در لیست سفارشات ثبت کنید. در این صورت در عرض کمتر از یک ساعت تکنسین های ما به آدرس شما اعزام خواهند شد تا دستگاه معیوب را از شما تحویل بگیرند. پس از تحویل گرفتن دستگاه آن را برای بررسی و تعمیر به محل نمایندگی انتقال می دهند. همچنین شما می توانید خودتان به صورت حضوری به نمایندگی مراجعه کنید. در این موارد می توانید دستگاه را نیز شخصاً به محل نمایندگی انتقال دهید. همچنین می توانید در صورت تمایل از نزدیک شاهد روند تعمیر دستگاه معیوب خود نیز باشید. در این موارد نیز می توانید از خدمات این مرکز برای انتقال لوازم خانگی توسط کادر نمایندگی تعمیرات پروفایل به محل نمایندگی استفاده نمایید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی پروفایل در محل

قیمت تعمیر در نمایندگی پروفایل بسیار منصفانه بوده و با وضعیت اقتصادی عموم مردم همخوانی دارد. یکی از اهداف هوم خانه  این است که بهترین سرویس و خدمات در این نمایندگی به متقاضیان عزیز ارائه دهد. به دلیل در پیش گرفتن همین سیاست نیز اکثر مراجعه کنندگان از این مرکز رضایت کامل داشته و دستگاه های تعمیر شده خود را دریافت نموده اند. هزینه های تعمیر در این مرکز با نرخ هایی که از سوی اتحادیه و نهادهای نظارتی تعیین می شود تطابق دارند و با آنها یکسان می باشند. همین شرایط باعث شده است تا تعمیرات در نمایندگی تعمیرات پروفایل با مناسب ترین قیمت ها انجام گیرد. زمانی که مراجعه کننده ای برای تعمیر لوازم خانگی معیوب خود به این مرکز می آید تعمیرکاران ابتدا دستگاه را عیب یابی می کنند. طی این روند قطعه و یا قطعات معیوب را مشخص می شود و طبق این بررسی ها هزینه های تقریبی تعمیر را مشخص می گردد. این هزینه ها به اطلاع مراجعه کننده می رسد تا در صورتی که فرد از هزینه های گفته شده رضایت داشته باشد کار تعمیر شروع شود. در پایان کار نیز به هنگام تحویل دستگاه به صاحب کالا، یک برگه فاکتور به وی ارائه می شود. در این برگه تمامی هزینه های تعمیر جزء به جزء نوشته شده و هزینه های تعمیر دستگاه طبق آن از مشتری دریافت می شود.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی پروفایل هوم خانه را انتخاب کنیم؟

  •  ویژگی ها و خدماتی که هوم خانه در اختیار مشتریان و مراجعه کنندگان قرار می دهد دلیلی است که برای تعمیرات لوازم خانگی پروفایل به آن مراجعه کنیم. این نمایندگی برای این که بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه کند تکنسین های خود را از بین افرادی دانش آموخته انتخاب کرده است. نمایندگی تعمیرات پروفایل به منظور آشنایی این تعمیرکاران با تمامی قطعات به کار رفته در ساختمان دستگاه ها دوره هایی برای آنها تدارک دیده است. این افراد در این دوره ها با جدیدترین روش های تعمیر نیز آشنا شده اند.
  • مهارت این تکنسین ها و همچنین دقت بالای آنها باعث شده است تا کار تعمیرات لوازم خانگی پروفایل در این مرکز به صورت تخصصی انجام شود. یکی دیگر از مزیت های این مرکز، انتقال دستگاه به محل نمایندگی توسط کادر آن می باشد. این امر سبب شده تا کار متقاضیان بسیار آسان شده و هزینه های تعمیرات آنها کاهش پیدا کند. زیرا کار انتقال دستگاه ها مخصوصاً اگر از لوازم خانگی بزرگ باشد در شهر تهران بسیار دشوار و هزینه بر می باشد.
  • در این نمایندگی اولویت کار تعمیرکاران برای تعمیر لوازم خانگی با تعمیر قطعات معیوب است. زیرا امکان دارد فقط با تعمیر یک قطعه عملکرد دستگاه اصلاح شود و مشکلی که رد دستگاه به وجود آمده است به راحتی برطرف گردد. این امر موجب کاهش هزینه های تعمیر نیز خواهد شد. تعمیرکاران شاغل در نمایندگی تعمیر یخچال پروفایل در صورتی قطعه به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد اقدام به تعویض قطعه ی معیوب می کنند. وجه تمایز این نمایندگی از سایر نمایندگی ها این است که در این مرکز برای تعویض قطعات معیوب از قطعات اورجینال استفاده می شود. استفاده از قطعات اصل باعث می شود تا راندمان دستگاه افت نکرده و همچنین عملکرد دستگاه دچار ایراد نشود.  از دیگر خدماتی که در این مرکز در اختیار  مراجعه کنندگان قرار می گیرد، ارائه کارت ضمانت نامه است.
  • زمانی که کار تعمیر لوازم خانگی معیوب تمام شد و موقع تحویل آن به مشتری، یک کارت ضمانت نامه به وی داده می شود. طبق این کارت گارانتی تعمیر دستگاه و عملکرد آن به مدت شش ماه تضمین می شود. در طول این شش ماه اگر دستگاه در همان قطعه ی تعمیر شده دوباره خراب شد، شما می توانید دوباره به  نمایندگی تعمیرات پروفایل مراجعه کنید. نمایندگی طبق این کارت گارانتی باید دستگاه را دوباره دستگاه را بررسی و تعمیر نماید. با این تفاوت که هزینه ی تعمیر در این مرحله به صورت رایگان می باشد. در این موارد هزینه ی ایاب و ذهاب نیز رایگان است. تمامی این خدمات و سرویس ها موجب می شود تا ضمن رضایت شما از این نمایندگی، لوازم خانگی شما نیز به صورت مطمئن تعمیر گردد.

معرفی لوازم خانگی پروفایل

همان گونه که در بخش های قبلی نیز گفته شد برند پروفایل یکی از زیر مجموعه های شرکت جنرال الکتریک آمریکا می باشد. این برند در زمینه طراحی و تولید انواع یخچال، یخچال فریز و ساید بای ساید فعالیت دارد. تمامی این محصولات دارای کیفیت ساخت بی نظیری هستند و عملکرد فوق العاده ای دارند. قابلیت هایی که در این محصولات تعبیه شده اند باعث شده تا این دستگاه ها به خوبی از عهده ی برآورده کردن توقعات کاربران برآیند.

اما ممکن است این محصولات نیز همانند دیگر لوازم خانگی تحت تاثیر عوامل مختلفی خراب شده یا دچار اختلال شوند. این محصولات جزو آن دسته از لوازم خانگی هستند که به صورت شبانه روز کار می کنند و وجود آنها در منزل ضروری است. پس باید هر چه سریع تر اقدام به تعمیر آنها نمایید. تعمیر آنها باید به روش صحیح انجام شده و همچنین از قطعات اورجینال برای تعویض قطعات آن استفاده شود. این موارد مانع از افت کیفیت عملکرد آنها خواهد شد. در این موارد نمایندگی تعمیرات پروفایل بهترین گزینه برای این کار می باشد.

تعمیرکار پروفایل در تهران

هوم خانه تعمیرگاه پروفایل را همانند دیگر واحدهای فنی به برترین ابزارآلات و فناوری ها تجهیز کرده است. این تجهیزات شرایطی را فراهم آورده تا تعمیر لوازم خانگی با استفاده از تازه ترین روش های تعمیر و بر اساس استانداردهای جهانی انجام شود. تعمیرگاه پروفایل در تهران یکی از مجهزترین و به روزترین تعمیرگاه ها است که تعمیرکاران در ان می توانند با سرعت عمل بالایی کار تعمیر این محصولات را انجام دهند. تعمیرکاران حاضر در نمایندگی تعمیرات پروفایل در این تعمیرگاه به تمامی قطعاتی که در ساختمان لوازم خانگی این برند به کار رفته است دسترسی دارند. تمامی این قطعات به صورت اورجینال هستند و در صورت نیاز برای تعویض قطعات مورد استفاده قرار می گیرند.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات پروفایل

هوم خانه که به عنوان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در تهران فعالیت دارد به صورت 24 ساعته آماده است تا لوازم خانگی شما را به صورت تخصصی تعمیر نماید. این مرکز به دلیل خدمات و فعالیت های درجه یک خود سابقه ای درخشان و کارنامه ای موفق در زمینه تعمیرات لوازم خانگی دارد. این مرکز بهترین خدمات و سرویس ها را در زمینه تعمیر انواع لوازم خانگی در طول فعالیت چند ساله ی خود به متقاضیان ارائه داده است. خدمات متمایز و همچنین هموار کردن راه برای تعمیر لوازم خانگی باعث شده تا نمایندگی تعمیرات پروفایل به عنوان اولین گزینه برای تعمیرات این برند باشد.

نمایندگی تعمیرات پروفایل در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات پروفایل در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات پروفایل در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات پروفایل در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات پروفایل در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست