تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات هود فوتیل

تعمیرات هود فوتیل در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی انجام میگردد. هوم خانه نمایندگی رسمی هود فوتیل نمیباشد و در قالب تعمیرگاه تخصصی به عیب یابی لوازم خانگی تمامی برندها میپردازد.

مرکز تعمیرات هود فوتیل هوم خانه در تهران که می‌توان با اطمینان کامل برای تعمیر هود فوتیل به آن مراجعه کرد. در این نمایندگی از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می‌شود. همچنین این مجموعه از متخصصان مجرب برای تعمیر هود‌ فوتیل استفاده می‌کند. بسیاری از افراد برای تعمیر هود خود از نمایندگی‌های مجاز غافل می‌شوند. از این رو به تعمیرگاه‌ های غیر مجاز مراجعه می‌کنند. این امر ممکن است موجب پیدایش مشکلات جدید در هود شما شود.

در بسیاری از موارد پیش آمده است که قطعه‌ای نیاز به تعویض نداشته باشد و با تعمیرات دوباره به کار خود ادامه دهد؛ اما با مراجعه به تعمیرگاه های غیر متخصص هزینه بیشتری صرف تعویض قطعه می‌شود. در ادامه با نمایندگی تعمیرات این هود آشنا خواهید شد. همچنین در مورد تعمیرات، مشکلات متداول و عیب یابی تعمیرکاران در محل توضیحات مفیدی داده خواهد شد.

کاربران گرامی؛ توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی برند فوتیل نمی باشد و صرفا در غالب تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران اقدام به ارائه خدمات تعمیر هود فوتیل در محل می کند؛ برای استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات هود فوتیل که از سوی شرکت زینو اطلس ارائه می گردد کافی است تا با شماره 77230922-021 تماس حاصل فرمایید.

تعمیر هود فوتیل در تهران

تعمیر هود فوتیل در تهران به شرح زیر است:

هوم خانه نمایندگی تعمیرات هود فوتیل در تهران است . این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات هود فعالیت می‌کند. از همین رو تکنسین های مجربی در این مجموعه مشغول به کار هستند. این کارشناسان بسیار چیره دست و ماهر هستند. این مجموعه علاوه ‌بر تعمیرات انواع هود های آشپزخانه، به صورت حرفه ‌ای و تخصصصی در زمینه تعمیرات هود فوتیل فعالیت می‌کنند.

این فعالیت تخصصی موجب شده است تا کارشناسان هوم خانه به خوبی با جزئیات هود فوتیل آشنایی داشته باشند. از همین رو این تعمیرکاران با ایراد و مشکلات پیش آمده برای این وسیله آگاه هستند و میتوانند به سرعت و به صورت حرفه به حل مشکل پپیش آمده بپردازند.

تعمیرگاه مجاز و مرکزی هود فوتیل در محل و منزل

پیش از این اشاره ای به دشواری های مراجعه به نمایندگی تعمیرات هود فوتیل کردیم. مشغله های کاری، آلودگی های مختلف پخش شده در محیط، ترافیک و … همگی از عواملی هستند که افراد را از مراجعه به یک نمایندگی معتبر منصرف می‌کند. اغلب افراد مراجعه به نزدیک ترین محل برای تعمیر را ترجیح می‌دهند. اما باید آگاه باشید که قطعات اصلی و اورجینال تنها در اختیار نمایندگی های معتبر قرار دارد. همانطور که می دانید تعویض قطعه خراب با قطعه اورجینال از عوامل مهم در تعمیر یک وسیله است.

هوم خانه، بسیاری از مشکلات از جمله کم بود وقت را با اعزام کارشناسان خبره به محل حل کرده است. برای ارتباط با این مرکز تنها با شماره تلفن های آن تماس بگیرید تا کارشناسان آن در اسرع وقت برای بررسی و بهبود عملکرد هود شما به محل اعزام شوند.

هزینه تعمیر در تعمیرگاه مجاز هود فوتیل و مرکزی

از ویژگی های نمایندگی تعمیرات هود فوتیل استفاده از قطعات اصلی و اورجینال، کارشناسان خبره و حضور سریع در محل است. این عوامل سبب می‌شود تا افراد چنین تصور کنند که هزینه تعمیر و رسیدگی بسیار بیشتر و گران تر از سایر تعمیرگاه ها است. همانطور که میدانید امروزه مشکلات اقتصادی زیادی در جامعه و بین مردم وجود دارد. هزینه یکی از عوامل مهم در گرفتن تصمیم برای تعمیرات هود آشپزخانه است. گاهی حتی هزینه تعمیرات موجب منصرف شدن افرداد از این کار می‌شود.

اما هزینه تعمیر هود فوتیل در هوم خانه بسیار به‌ صرفه و ارزان است. کارشناسان این مرکز تعمیر را بر تعویض ترجیح داده و درصدد تعمیر قطعه خراب شده هستند. این امر موجب میشود تا هزینه زیادی بر مشتری تحمیل نشود. لازم به ذکر است سایر هزینه‌های مربوط مثل دستمزد تعمیرکاران و… بر اساس نرخ تعیین شده توسط نهاد های ناظر دریافت می‌شود.

تعرفه خدمات تعمیرات هود آشپزخانه فوتیل

بر اساس مبالغ درج شده در جدول زیر می توانید هزینه تعمیر هود فوتیل را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات هود آشپزخانه فوتیل هزینه تعمیر هود آشپزخانه فوتیل
هزینه تعمیر موتور هود آشپزخانه فوتیل 150.000 تومان الی 230.000 تومان
هزینه تعویض موتور هود آشپزخانه فوتیل 300.000 تومان الی 490.000 تومان
هزینه تعمیر برد الکترونیکی هود آشپزخانه فوتیل 230.000 تومان الی 390.000 تومان
هزینه تعویض برد الکترونیکی هود آشپزخانه فوتیل 450.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض پروانه هود آشپزخانه فوتیل 150.000 تومان الی 220.000 تومان
هزینه سرویس هود آشپزخانه فوتیل 230.000 تومان الی 360.000 تومان
هزینه کارشناسی و عیب یابی هود آشپزخانه فوتیل در محل 70.000 تومان الی 85.000 تومان

عیب یابی هود فوتیل

هود فوتیل دارای انواع مختلفی است مانند هود های کلاسیک، مورب، مخفی و… است. هر یک از این هود ها میتواند مشکلاتی مانند هم داشته باشند. اما این مسئله دلیل بر ان نیست که حتما تعمیر آن نیز به یک صورت است. تعمیر هریک از انواع هود ها نکات کلیدی مخصوص خود را دارند که در صورت رعایت نشدن ممکن است مشکلات جدیدی را به وجود بیاورد.

تعمیر این دستگاه توسط تعمیرکاران مسلط به آن موجب می‌شود که افراد با استفاده از دانش و تجربه خود هود شما را تعمیر کنند. نمایندگی تعمیرات هود فوتیل ، هوم خانه برای تشخیص ایراد و مشکلات این دستگاه متخصصانی به محل اعزام می‌کند. این متخصصان با تکیه بر تجربه خود در پی تعمیر قطعه به جای تعویض قطعه هستند.

اگر موفق به عیب یابی هود فوتیل در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز این محصول تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

مشکلات و ایرادات هود FOTILE

مشکلات و ایرادات هود فوتیل اغلب چند سال بعد از خرید و استفاده از آن نمایان میشود. هود های آشپزخانه از جمله وسایلی هستند که به ‌صورت مکرر در طول روز مورد استفاده قرار می‎‌گیرند و امر مهم تهویه هوای منزل را برعهده دارد. مسائل و مشکلاتی که برای هود فوتیل اتفاق میوفتد مختص این برند نیستند؛ بلکه همه هود ها با این مشکات دست و پنجه نرم می‌کنند. آن چه ما را وادار به استفاده از نمایندگی تعمیرات هود فوتیل می‌کند. ضرورت استفاده از قطعات اورجینال و آشنایی با قطعات و مشکلات این این هود است. این مشکلات عبارت است از:

مکش هود فوتیل ضعیف یا قطع شده

ضعیف شدن مکش هود یکی از دلایل خرابی هود می باشد که کارایی آن را با مشکل رو به رو می‌کند . این مشکل میتواند برای کثیف شدن فیلتر هود باشد و با تمیزکردن فیلتر حل شود. گاهی نیز این کثیفی و چربی به موتور و قطعات داخلی آسیب می رساند.

چرا دکمه های صفحه نمایش یا سنسور های بو و دمای هود فوتیل کار نمی کنند؟

این مشکل میتواند از برد دستگاه باشد. همچنین گاهی سیم کشی هود شما با مشکل رو به رو شده و یا دچاره قطعی شده است. در این صورت برد و سیم کشی هود شما نیاز به بازبینی دارد.

چرا هود فوتیل یکسره کار میکند؟ نظر تعمیرکار این هود در این باره؟

در این شرایط که هود به صورت یکسره کار می‌کند . قطعا برد و یا کلید شما دچار مشکل و قطعی شده است. متخصصان نمایندگی تعمیرات هود فوتیل می‌توانند به مشگل شما رسیدگی و برطرف نمایند.

علت ایجاد لرزش و صدای بلند هود فوتیل

لرزش یا صدای بلند از جمله مشکلات اثر هود ها است . این مشکل بیشتر از سمت موتور است.

استفاده از خدمات تعمیرات هود فوتیل در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

تعمیرگاه مجاز هوم خانه همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را برای تعمیر هود فوتیل به مصرف کنندگان خود ارائه دهد و مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در تعمیرگاه مجاز هود فوتیل، بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، هوم خانه یک کارت گارانتی به او ارائه می هد.
  • صرفه جویی در هزینه ها و زمان.
  • استفاده از قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر هود فوتیل
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص هود فوتیل
  • قیمت مناسب خدمات تعمیرات تا سقف 75 درصد

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر هود فوتیل، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد.

تعمیرات هود فوتیل در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیرات هود فوتیل در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات هود فوتیل در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیرات هود فوتیل در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیرات هود فوتیل در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)

بدون برچسب

در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست