تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات همیلتون

هوم خانه تعمیرات لوازم خانگی همیلتون در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی همیلتون را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند. برای ارتباط با خدمات نمایندگی تعمیرات همیلتون با شماره دفترچه گارانتی تماس حاصل نمایید. هوم خانه تعمیرات تخصصی تمامی برندهای لوازم خانگی را انجام میدهد.

در این مقاله قصد داریم شما را با تعمیرات همیلتون در تهران آشنا کنیم. همیلتون دارای محصولات زیادی از قبیل، زودپز برقی، پلوپز، سرخ‌کن، ترازو، توستر، چای ساز، ساندویچ ساز، آبمیوه گیری، مخلوط کن، سشوار، اتو بخار، همزن، جاروبرقی و … است. تنوع محصولات این برند موجب می‌شود تا عده زیادی هر یک از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را خریداری کنند. آنچه در تمام لوازم برقی مسلم است، وجود احتمال خرابی در آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها است. با توجه به قیمت بالای محصولات کوچک آشپزخانه، معمولاً در هنگام خرابی هر یک از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها، به فکر تعمیر آن می‌افتیم. تعمیرگاه‌های بسیاری در حال ارائه خدمات در این زمینه هستند؛ اما آنچه کار را سخت می‌کند، انتخاب یک نمایندگی تعمیرات همیلتون مطمئن و با سابقه است. مسلماً برای تعمیر صحیح و اصولی این وسایل لازم است که آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها را به دست حرفه‌ ای‌ ها بسپارید.

ما مجموعه هوم خانه را به عنوان تعمیرگاه تخصصی لوازم خانگی در تهران به شما معرفی می‌کنیم. این مجموعه سابقه زیادی در امر تعمیرات دارد و به صورت اختصاصی در زمینه تعمیر لوازم خرد آشپزخانه فعالیت می‌کند. از ویژگی‌ های این مرکز می‌توان به ارائه خدمات تعمیر همیلتون در محل اشاره کرد. به این صورت که تکنسین مربوط محصول را درب منزل و با ارائه رسید از شما تحویل گرفته و در روز بعد تعمیر شده، به همراه فاکتور و ضمانت‌نامه در محل تحویل خواهد داد. این امر به ویژه برای افراد پرمشغله یک امتیاز مهم محسوب می‌شود.

شما همچنین می‌توانید از طریق تماس با هوم خانه با کارشناسان تعمیر همیلتون گفتگو کرده و در مورد رفع عیوب ساده دستگاه از آن‌ها راه‌ کار دریافت کنید.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی همیلتون هوم خانه را انتخاب کنیم؟

آنچه ما را به انتخاب و اعتماد یک نمایندگی تعمیرات همیلتون برای تعمیر هر یک از لوازم این برند ترغیب می‌کند، سابقه و تجربه یک تعمیرگاه در ارائه خدمات، نحوه ارائه خدمات در آن و تضمین کیفیت خدمات است؛ بنابراین باید در حین انتخاب یک تعمیرگاه مجاز این فاکتورها را در نظر بگیریم. مجموعه هوم خانه نمایندگی همیلتون در تهران است. این مجموعه به صورت اختصاصی در زمینه تعمیرات لوازم کوچک آشپزخانه فعالیت می‌کند و دارای تجربه و سابقه بسیاری در این زمینه است. این مجموعه علاوه بر سابقه بسیار و فعالیت اختصاصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی همیلتون، تمامی مجوز‌های لازم را در این راستا دارا است. همچنین خدمات خود را با قیمت بسیار مناسب و بر اساس تعرفه تعیین‌شده از سوی نهادهای نظارتی به مشتریان ارائه می‌دهد.

هوم خانه در تلاش است تا با همکاری با کارشناسان و متخصصان تعمیر همیلتون، بهترین و حرفه‌ای‌ ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. به‌گونه‌ ای که دستگاه برای مدت زیادی پس از تعمیر نیز بدون نقص کار کند. عملکرد صحیح دستگاه پس از تعمیر مستلزم تعمیرات حرفه‌ ای و استفاده از قطعات مرغوب است. مجموعه هوم خانه همواره تمامی این اصول را برای افزایش سطح کیفیت خدمات خود رعایت می‌کند.

هوم‌خانه ارائه‌ دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی همیلتون در محل و منزل است؛ یعنی نیازی نیست برای تعمیر لوازم کوچکی مانند قهوه ساز، غذا ساز و … به نمایندگی تعمیرات آن مراجعه کنید. بلکه تنها با یک تماس، نیروی مربوطه وسیله را درب منزل از شما تحویل گرفته و روز بعد تعمیر شده، در محل تحویل خواهد داد.

علاوه بر تمام موارد فوق، شما می‌توانید با تماس با نمایندگی تعمیرات همیلتون (هوم خانه) با کارشناسان این مرکز صحبت کرده و از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها مشاوره تلفنی رایگان دریافت کنید. در موارد بسیاری پیش‌ آمده است که مشکلات کوچک دستگاه با استفاده از راهنمایی‌ های ارائه‌ شده توسط تعمیرکار همیلتون برطرف شده است. برای استفاده از خدمات این مجموعه کافیست با یکی از شماره تلفن‌ های ارائه‌ شده در قسمت انتهایی همین صفحه تماس بگیرید. همچنین می‌توانید مشکل دستگاه خود را در قسمت دیدگاه بیان کنید تا کارشناسان هوم خانه به صورت آنلاین به شما پاسخ دهند.

هزینه تعمیرات همیلتون

اگر قصد تعمیر هر یک از لوازم خانگی همیلتون را دارید، حتماً سؤالاتی درباره هزینه تعمیرات آن ذهن شما را مشغول کرده است. مسلماً منطقی‌ تر است بجای پرداخت هزینه هنگفت برای تعمیرات این لوازم، یک دستگاه دیگر خریداری کنیم؛ بنابراین داشتن اطلاعات در مورد هزینه تعمیرات دستگاه می‌تواند ما را در تصمیم‌گیری در این رابطه یاری کند.

هزینه تعمیرات به‌طورکلی در دو بخش دستمزد تعمیرکار و قیمت قطعات تعویضی خلاصه می‌شود. قیمت قطعات تعویضی به تفکیک کیفیت در بازار مشخص است. لازم به ذکر است حتی باکیفیت‌ ترین قطعه به‌ کار رفته در یک وسیله برقی کوچک، قیمت چندان بالایی ندارد. دستمزد تعمیرکار همیلتون نیز در نمایندگی‌های مجاز تعمیرات آن به تفکیک نوع وسیله مشخص است. به همین دلایل است که همواره تعمیر به تعویض ارجعیت دارد.

شما می‌توانید برای اطلاع از علت خرابی دستگاه و اطلاع از هزینه تعمیرات آن با کارشناسان تعمیر همیلتون در هوم خانه تماس بگیرید.

نحوه ارائه خدمات تعمیرات همیلتون در هوم خانه

پس از تماس با کارشناسان تعمیرات همیلتون و شرح مشکل، در صورتی که تعمیرکار همیلتون تشخیص دهد که مشکل دستگاه شما جزئی و قابل‌حل است، با ارائه توصیه‌ ها و راهنمایی‌ هایی به شما کمک می‌کند تا مشکلات کوچک و جزئی دستگاه را برطرف کنید. در غیر این صورت کارشناسان و تعمیرکاران مجموعه هوم خانه در اسرع وقت و در کمترین فاصله زمانی از نزدیک‌ ترین نمایندگی به محل اعزام می‌شوند. سپس با ارائه رسید کتبی دستگاه شما را تحویل گرفته و پس از حل مشکل دستگاه، آن را در روز بعد به همراه فاکتور و ضمانت‌نامه درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

همشهریان عزیز تهرانی می‌توانند برای تعمیرات لوازم خانگی کوچک مانند آب‌ میوه‌ گیری، چرخ‌ گوشت، چای‌ ساز، بخار شو، جارو شارژی، جاروبرقی، ماکروفر، سرخ‌کن و … یا مشاهده تعمیرات هر یک از این وسایل به صورت حضوری به آدرس کارگاه مجهز هوم خانه (نمایندگی تعمیرات همیلتون)، واقع در میدان فاطمی، خیابان چهلستون، بین چهارم و ششم پلاک 46 مراجعه نمایند.

نحوه تماس با تعمیرات همیلتون

برای تماس با هوم خانه نمایندگی تعمیرات همیلتون در تهران می‌توانید از طریق هر یک از شماره تلفن‌های مندرج در پایین صفحه با این مجموعه تماس گرفته، با کارشناسان تعمیر همیلتون صحبت کنید و از آن‌‌‌‌‌‌‌‌ها مشاوره تلفنی رایگان بگیرید یا درخواست تعمیرات بدهید. همچنین می‌توانید از طریق نوشتن ایراد دستگاه خود، در قسمت دیدگاه به صورت آنلاین و در همان لحظه با تعمیرکار همیلتون صحبت کرده و با شرح ایراد دستگاه خود، برای حل مشکلات آن راه‌کار دریافت کنید.

تاریخچه نمایندگی تعمیرات همیلتون

با شنیدن نام همیلتون (Hamilton Beach) همگی آن را به عنوان یک برند چینی می‌شناسند؛ زیرا از سال 2012 تمامی محصولات همیلتون به صورت قراردادی در کشور چین تولید می‌شوند؛ اما درواقع این برند از سال 1910 در ایالت متحده آمریکا تأسیس‌ شده است. از زمان آغاز تولید محصولات این برند در چین، پای محصولات همیلتون (Hamilton) به بازارهای ایران نیز باز شد. به‌ تبع گسترش تقاضا و خرید محصولات این برند، نمایندگی‌ های تعمیرات همیلتون نیز در زمینه تعمیر و خدمات پس از فروش شروع به فعالیت کردند. هوم خانه نیز به عنوان نمایندگی تعمیرات همیلتون در تهران در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت در حال فعالیت است.

نمایندگی تعمیرات همیلتون در تهران

این مجموعه به عنوان نمایندگی تعمیرات همیلتون در تهران در حال فعالیت نمیباشد. هوم خانه دارای شعب متعدد در سراسر تهران است که منجر به افزایش سرعت عمل آن در ارائه خدمات شده. پس از تماس شما با هوم خانه و دریافت مشاوره تلفنی رایگان از کارشناسان این مرکز، اگر مشکل دستگاه شما با این توصیه‌ ها حل نشود، تکنسین مربوط در کوتاه‌ ترین زمان از نزدیک‌ ترین نمایندگی hamilton برای تحویل گرفتن کالای شما در محل حاضر می‌شود و در روز بعد پس از تعمیر، کالا را به همراه فاکتور و ضمانت‌نامه کتبی درب منزل تحویل می‌دهد. این مجموعه همچنین به منظور جلب رضایت مشتریان و کسب رضایت آنان، امکانی را فراهم کرده تا مشتریان با مراجعه به کارگاه مجهز هوم خانه بتوانند بر روند تعمیرات دستگاه خود نظارت داشته باشند. مشتریان همچنین می‌توانند به صورت حضوری دستگاه خود را برای تعمیر به کارگاه هوم خانه بیاورند. برای استفاده از خدمات  نمایندگی تعمیرات همیلتون، کافیست با شماره برگه گارانتی تماس بگیرید.

 معرفی لوازم خانگی همیلتون

مجموعه هوم خانه ارائه‌ دهنده تمامی خدمات مربوط به تعمیرات محصولات همیلتون اعم از تعمیرات غذا ساز همیلتون، تعمیر آب‌ میوه‌ گیری همیلتون، تعمیر قهوه ساز همیلتون، تعمیرات سرخ‌ کن همیلتون، تعمیر مایکروفر همیلتون، تعمیرات اتو بخار همیلتون و تعمیر جاروبرقی همیلتون است. برای سرویس و تعمیر هر یک از این لوازم کافیست با تلفن های مجموعه تماس بگیرید.

سرویس و تعمیر لوازم خانگی همیلتون با استفاده از قطعات فابریک

همان‌ طور که می‌دانید استفاده از قطعات اصلی در تعمیرات یک برند بسیار مؤثر است. قطعات بی‌کیفیت و نامرغوب عمر مفید دستگاه پس از تعمیر کاهش می‌دهد. علاوه بر این سطح کیفیت خدمات یک مجموعه را نیز به چالش می‌کشد. مجموعه هوم خانه با تهیه قطعات از تولید کننده اصلی، همواره برای تعمیرات هر یک از این دستگاه‌ ها از قطعات فابریک و اورجینال به عنوان جایگزین استفاده می‌کند. به همین علت است که (نمایندگی تعمیرات همیلتون در تهران) به راحتی خدمات خود را ضمانت می‌کند؛ زیرا استفاده از قطعات مرغوب باعث می‌شود دستگاه تا مدت‌ها بدون نقص کار کند.

هوم خانه تعمیرات لوازم خانگی همیلتون

درنهایت بهتر است برای تعمیرات همیلتون، به نمایندگی‌ های مجاز تعمیرات آن مراجعه کنید. با تعمیرات صحیح اصولی می‌توانید تا مدت‌ها از دستگاه بهره ببرید. مجموعه هوم خانه ارائه‌ دهنده کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی همیلتون در تهران است. برای اطلاع از علت خرابی هر یک از دستگاه‌ های تولید این برند و همچنین اطلاع از هزینه تعمیرات آن‌‌‌‌‌‌‌‌ ها می‌توانید با شماره تلفن‌های این مجموعه تماس بگیرید تا دستگاه شما در کوتاه‌ ترین زمان به همراه ضمانت خدمات تعمیر و درب منزل تحویل شود.

تعمیرات همیلتون در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیرات همیلتون در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات همیلتون در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیرات همیلتون در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیرات همیلتون در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

59 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
دستمالچیان 02 آذر 1399

سری گوش کوب ب قی رنگ مشکی میخاستم

پاسخ دادن
avatar
موناحمیدپور 07 آذر 1399

بدنه ساندویج ساز همیلتون از کجا باید تهیه کرد بدنه دستگاه من شکسته ولی ازنظر کارایی دستگاهم سالم وکار میکنه

پاسخ دادن
avatar
معصومه 25 آذر 1399

با سلام من توستر همیلتون دارم خیلی هم ازش راضیم فقط سینیش اذینم میکنه به خاطر برجستگی از جابی نمیشه سینی سطح صافش رو خرید؟

پاسخ دادن
avatar
وحید 18 دی 1399

سلام برای سرویس بخار شوی همیلتون به کدام شماره زنگ بزنم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 فروردین 1400

    سلام، برای استفاده از خدمات با شماره 58941-021 در ارتباط باشید.

    پاسخ دادن
avatar
نفیسه 17 بهمن 1399

سلام اتو بخار همیلتون چراغش روشن میشه خاموش نمیشه یک باره دیگه همین جوری شد که به تعمیرات بردم درست شد الان دوباره هم همین شکلی شده

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 فروردین 1400

    سلام، ترموستات اتو بخار همیلتون شما باید تعویض شود.

    پاسخ دادن
avatar
فردوس موسوی 28 بهمن 1399

سلام وقت بخیر تیغه‌ی غذاسازم رو متاسفانه گم کردم چطور می‌تونم یه جدید تهیه کنم؟

پاسخ دادن
avatar
خندانی 26 اسفند 1399

خسته نباشید با عرض پوزش که این موقع شب مزاحم می شم من بخار شوی همسر تا ون رو دارم و در پوش مخزن اون رو گم کردم ، میخواستم بدونم شما درپوش مخزن بخارشو رو دارید؟ ممنون می شم پاسخ بدید.

پاسخ دادن
avatar
داود 13 اردیبهشت 1400

مخلوط كن پارچش شكسته داريد شما؟

پاسخ دادن
avatar
هدیه فرشچی 09 تیر 1400

سلام ...خدا قوت ببخشید ابمیوه گیری من پارچش شکست ...چطوری میتونم تهیه کنم مجدد؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 09 تیر 1400

    سلام وقت بخیر؛ به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
عابدی 13 تیر 1400

سبد ابمیوه گیری همیلتون jh 149, چطور میتونم تهیه کنم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 16 تیر 1400

    سلام، به وبسایت آی پی یدک مراجه کنید.

    پاسخ دادن
      avatar
      عاطفه 04 بهمن 1402

      سلام وقت بخیر ترازوی اشپزخانه ام همش Errمیزنه چیکارباید بکنم

      پاسخ دادن
        avatar
        homekhane3 05 بهمن 1402

        درود، باتری های دستگاه را بررسی کنید.

        پاسخ دادن
avatar
ریحانه جعفری 17 تیر 1400

سلام پره ی همزن برقی م گم شده از کجا باید تهیه کنم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 19 تیر 1400

    سلام؛ به وبسایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
محمد میثمی تبار 29 تیر 1400

سلام آبمیوه گیری همیلتون دارم موقع اب گرفتن لرزش شدید دارد چکار باید بکنم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 02 مرداد 1400

    سلامف کوبل ها مشکل دارن باید عوض بشن

    پاسخ دادن
avatar
پریسا 04 مهر 1400

سلام ببخشید من چرخ گوشت همیلتون دارم مخزن شکسته چطور میتونم تعویضش کنم راهنماییم کنید ممنون

پاسخ دادن
avatar
مژگان 05 مهر 1400

سلام،من چاي ساز هميلتون مدل hts-999 دارم الان يه چند وقتيه كه تا موقع به جوش اومدن آب سه بار خاموش ميشه و دوباره روشن ميشه، مشكلش چيه ميتونه باشه

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 09 مهر 1400

    سلام، سه تا مشکل ممکنه پیش اومده باشه، یا کلید بالای دستگاه خرابی، یا ترموستات کنتاکت کف و یا المنت

    پاسخ دادن
avatar
مهدی حسنی 07 مهر 1400

سلام خسته نباشید کوپل آبمیوه گیری سه کاره مدل FH_145وپارچ گوشت کوب برقی مدل HHB_5423را دارید؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 09 مهر 1400

    سلام، به فروشگاه قطعات لوازم خانگی آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
اخوان 21 آذر 1400

سلام خسته نباشید من پاوپز ۶ نفره همیلتون دارم اما قسمت پلاستیکی بدنه ش با هربار جابجایی تکه تکه میشه تعمیرکار میگه همیلتون همینطوری هستش میشه منو راهنمایی کنین که چیکار کنم حتی دستگیره ی پلاستیکی درب پلوپز هم خود به خود خرد شده

پاسخ دادن
avatar
فاطمه 30 دی 1400

سلام خسته نباشید من همزن کاسه ای هملتون دارم که پره یک طرف جا نمیخوره یه گردی پلاستیکی سفید داره که پره جا میخوره اونش شکسته باید چیکار کنم ؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 بهمن 1400

    سلام. کوبل آسیب دیده و باید به طور کامل تعویض بشه. چون به دلیل پلاستیکی به مرور زمان شل میشه و کیفیت خودش رو از دست میده.

    پاسخ دادن
avatar
محمدحسین ناظری از زاهدان 06 بهمن 1400

سلام خردکن همیلتون،دارم موتورش کار می‌کنه ولی تیغ،دستکاه نمیچرخه تعمیرکارهای شهرما میگن چرخ دنده خراب شده و پیدا نمیشه،،،میشه چرخ دنده رو برام بفرستین

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 بهمن 1400

    سلام. اگر موتور کار می کنه اما تیغه نمی چرخه، باید کوبل داخلی و تیغه تعویض بشه.

    پاسخ دادن
avatar
لرستانی 11 بهمن 1400

سلام من یک کوشتکوب برقی خریدم که قسمت مدت زیادی نیست که لاستیک قسمت میله که وارد دستگاه موتور میشه خراب شده یعنی جدا شده باید چکارش کنم ایا درست میشه

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 بهمن 1400

    سلام. دستگاه دارای کوبل کوچیکی داره، اگر اون رو جا بزنید، مشکل برطرف میشه. اما اگر کوبل مشکل داره، باید برای تعویض اقدام کنید.

    پاسخ دادن
avatar
محمد 18 بهمن 1400

سلام.من کوببلینگ جارو برقی همیلتون میخوام هرجا میرم میگن این مدل نداریم میشه راهنمایی کنید شرق تهران با اطرف تهران مثل رودهن و پردیس کجا مینونم تهبه کنم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 بهمن 1400

    سلام. میتونید با شماره 02158941 تماس بگیرید تا تکنسین های هوم خانه به شما کمک کنند.

    پاسخ دادن
avatar
قاسم اسدی 25 بهمن 1400

سلام دیگ هواپز از کجا وچطور میتونیم تهیه کنیم؟؟؟

پاسخ دادن
avatar
شاهین 19 فروردین 1401

سلام وقت بخیر. من یه آرامپز همیلتون مدل HSC-3200 دارم که متاسفانه در آرامپز شکست و همون‌طور که میدونید در آرامپز های همیلتون شیشه ایه و عملا دستگاه صحیح و سالم بلااستفاده شده، خواستم ببینم شما موجود دارید؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 20 فروردین 1401

    سلام. فقط باید با نمایندگی هملیتون تماس بگیرید. ما در این زمینه کمکی ازمون برنمیاد.

    پاسخ دادن
avatar
Samin 20 اردیبهشت 1401

گوشت کوب برقی من پارجش شکسته از کجا میتونم تهیه کنم ،لطفا بهم جواب بدید خیلی جستجو کردم و نتونستم تهیه کنم

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 21 اردیبهشت 1401

    سلام. می تونید با شماره 02158941 تماس بگیرید یا به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
سهیلادالوندپور 30 اردیبهشت 1401

سلام اتو بخار برای چند دقیقه روشن میشه گرم میشه ولی خیلی زود سرد میشه و دیگه داغ نمیشه

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 31 اردیبهشت 1401

    سلام. ترموستات های اتو بخار آسیب دیده و باید حتما مورد بررسی قرار بگیرند.

    پاسخ دادن
avatar
سلمان خسروی 21 مهر 1401

سلام من چطوری میتونم قطعات زودپز هامیلتون‌ph850 رو درخواست بدم برام بیاد سوپاپ و واشرهاشو میخوام

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 30 مهر 1401

    سلام. برای اطلاع از موجودی این قطعات می توانید با کارشناسان سایت آی پی یدک تماس حاصل نمایید.

    پاسخ دادن
avatar
سامنی 08 آبان 1401

سلام خسته نباشید من داشتم اب هویج میگرفتم مخزن تفالش پر شد لرزید من خاموش کردم بعد دکمه روشن خاموشش شل شده هر طرف میچرخونم نمیمونه برای خاموش کردن باید از برق بکشم باید چیکارش کنم درست شدنی هست؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 23 آبان 1401

    سلام. پلاتین های پشت کلید دستگاه دچار قطعی شده است که باید دستگاه باز شده و پلاتین ها بررسی گردد.

    پاسخ دادن
avatar
فاطمه افشاری 24 آبان 1401

سلام خسته نباشید من پارچ آبمیوه گیریم شکست باید چکارکنم درست میشه یا یکی دیگه باید بگیرم؟؟؟ هزینش چقدر میشه

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 25 آبان 1401

    سلام. امکان تعمیر پارچ آبمیوه گیری وجود ندارد و باید آن را تعویض کنید. برای تهیه پارچ آبمیوه گیری خود می توانید به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
اعظم کاظمی 24 آبان 1401

سلام قابلمه پلوپزم خراشیدگی داره باید تعویض بشه و کلید پلوپز خراب شده داخل نمیره باید با یک تیکه کاغذ نگهش دارم تا روشن بمونه. به کجا مراجعه کنم؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 25 آبان 1401

    سلام. برای تعمیر و رفع مشکل دستگاه خود می توانید با شماره 02158941 تماس برقرار کنید.

    پاسخ دادن
avatar
امیر علی فیضی 15 اسفند 1401

بخار شوی من از محل اتصال گلویی مخزن به لوله خرمی بخار میزنه بیرون چکار باید کرد

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 16 اسفند 1401

    سلام. بست زیر گلویی را بررسی کنید. همچنین ممکن است شلنگ نیز پاره شده باشد که باید بریده شده و بست مجددا جا زده شود.

    پاسخ دادن
avatar
س.واحدی 29 خرداد 1402

سلام ببخشید من آبمیوه گیری همیلتون دارم سه کاره هست این چند وقته موقع روشن کردن صدای بلندی میده انگار داره جیغ میزنه.ودیگری هم دکمه هاش موقع روشن کردن نمیمونن باید دستت رو دکمه باشه تا کارکنه اگه لطف کنید بابت این دومسئله راهنماییم کنید ممنون میشم.

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 30 خرداد 1402

    درود، لرزه گیرهای روی موتور را تعویض کنید.

    پاسخ دادن
avatar
محمدامین 26 شهریور 1402

باسلام یه اتو همیلتون دارم 10ثانیه کار کنه چراغش چشمک زن میشه و بوق میزنه و خاموش میشه چکار باید کنم

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 26 شهریور 1402

    درود، مشکل از برد اتو بوده و باید تعمیر شود.

    پاسخ دادن
avatar
خدابنده 07 آبان 1402

من ترازو دیجیتال آشپزخانه همیلتون خریدم ولی به محض روشن شدن خاموش میشه باطریش هم نو هست و در چند ثانیه ای که روشن هست هم اصلا هیچ وزنی رو نشون نمی ده و صفر هست با تلفن تمام نمایندگی ها هم تماس گرفتم هیچکدوم جواب ندادن کجا ببرم برای تعمیر؟

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 08 آبان 1402

    درود، حسگر یا برد دستگاه دچار مشکل شده است که برای تعمیر آن می توانید با شماره 02158941 تماس بگیرید.

    پاسخ دادن
avatar
09037662900 01 بهمن 1402

سلام خسته نباشید من سرخ کن همیلتون دارم برای بار اول میخواستم ازش استفاده کنم همه نکات استفاده برای بار اول رعایت کردم ولی بعد از اینکه داخلش غذا برای سرخ شدن گذاشتم به شدت دود ازش خارج شد

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 05 بهمن 1402

    درود، این بخار برای گرمای بیش از حد ناشی از عملکرد المنت است که مشکلی ندارد.

    پاسخ دادن