تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات نیولایف

هوم خانه نمایندگی تعمیرات نیولایف در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی نیولایف را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نمایند.

نیولایف برندی آمریکایی در زمینه تولید لوازم خانگی است که نقش پر رنگ محصولات خود را در زندگی مردم جهان و ایران به اثبات رسانده است. فعالیت نمایندگی تعمیرات نیولایف هوم خانه نیز در خور این برند ممتاز می باشد؛ چرا که در راستای جلب رضایت مشتری به نحو مطلوبی خدمات رسانی می کند. شما می توانید برای رفع اشکال لوازم خانگی نیولایف خود به سادگی با ما تماس گرفته و مشکل خود را برطرف نمایید. خدمات نمایندگی تعمیرات نیولایف شامل تعمیرآب میوه گیری نیولابف، تعمیر پلو پز نیولایف، تعمیر جاروبرقی نیولایف، تعمیر سرخ کن نیو لایف، تعمیر زودپز نیولایف، تعمیرچرخ گوشت نیولایف، تعمبراتو بخار نیولایف می باشد.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات نیولایف در تهران

مشتریان ما می‌توانند در تمام ساعات شبانه روز و به صورت ۲۴ ساعته با این مرکز تعمیراتی تماس حاصل نموده و درصدد تعمیر لوازم خانگی نیولایف خود بر آیند. اگر منزل شما در تهران واقع شده باشد می توانید به راحتی با این مرکز نمایندگی تماس گرفته و مشکل لوازم خانگی نیولایفتان را برای این مرکز بازگو کنید تا نمایندگی تعمیرات نیولایف در هوم خانه مشکل شما را بررسی کرده و ان را حل کند. مشتریان ما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانند با این مرکز ارتباط برقرار کرده و مشکلشان را حل کنند. در روش حضوری مشتری دستگاه خود را در اختیار تکنسین های نمایندگی تعمیرات قرار می دهد و تکنسین ها به تعمیرات دستگاه می پردازند ولی در روش غیر حضوری مشتری با تماسی که با مرکز این نمایندگی می گیرد می تواند با ما ارتباط برقرار کرده و از این طریق به راحتی مشکل به وجود آمده در دستگاه خود را بر طرف کند در این صورت است که نمایندگی تعمیرات نیولایف تکنسین ها و تعمیرکارانش را به محل درخواستی مشتری می فرستد، بنابراین دیگر نگران چنین مشکلاتی نباشید چون این نمایندگی مشکل حمل و نقل را برایتان حل نموده است. با این کار تعمیرکاران ما در کمترین زمان به محل شما اعزام خواهند شد و دستگاه معیوب را از شما تحویل خواهند گرفت. با انتقال دستگاه به محل نمایندگی، دستگاه به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و بعد از تشخیص نوع و محل خرابی اقدام به تعمیر آن خواهد شد.

هزینه تعمیر لوازم خانگی نیولایف در محل

عمل تعمیرات با کمترین مبلغ انجام می شود. صرفه جویی در هزینه یکی از امتیازاتی ست که نمایندگی تعمیرات نیولایف برایتان به ارمغان می آورد. هزینه تعمیرات بر اساس نرخ نامه مصوب اتحادیه تعیین خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نرخ نامه به سایت این نمایندگی مراجعه کنید. کلیه نرخ ها با استناد به نرخ مصوب اتحادیه به معرض نمایش گذاشته شده است. امکان مقایسه نرخ ها با دیگر مراکز تعمیر برایتان وجود دارد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی نیولایف هوم خانه را انتخاب کنیم؟

هوم خانه تمامی تکنسین های خود را از میان افراد خلاق و دارای استعداد و ماهر انتخاب کرده است. بنابراین در صورتی که به تعمیر نیاز پیدا کردید، مطمئن باشید که دستگاه معیوب خود را به افراد ماهر و متخصص می سپارید. این افراد آموزش های لازم را فرا گرفته اند و از تجربه کافی برخوردارند. بدون نگرانی کار تعمیر را به آن ها بسپارید. تکنسین ها و متخصصان فعال در نمایندگی تعمیرات نیولایف به راحتی مشکل را بررسی نموده و رفع عیب می کنند به صورتی که دستگاه مثل روز اولش برایتان کار می کند. متخصصین حاضر در نمایندگی تعمیرات نیولایف ابتدا دستگاه و قطعات داخلی آن را بررسی می کنند و در صورتی که قطعات، ایرادی جزئی داشته باشد، تمام تلاش شان را در راستای تعمیر قطعات انجام می دهند. در صورتیکه امکان تعمیر قطعه وجود داشته باشد، به هیچ عنوان هزینه اضافی را برای خرید قطعه جدید به مشتری تحمیل نمی کنند.

همانطور که در مورد بالا عنوان شد، تکنسین ها، حتی الامکان از تعویض قطعه خودداری می کنند و آن را تعمیر می کنند مگر آنکه خرابی به گونه ای باشد که قطعه کارایی خودش را از دست داده باشد. اگر راهی به جزء تعویض قطعه وجود نداشته باشد، متخصصین نمایندگی تعمیرات نیولایف از قطعات اورجینال و فابریک استفاده می کنند. علی رغم وجود قطعات تقلبی مشابه با قطعات اصلی در بازار، این اطمینان برایتان حاصل می شود که از قطعه اورجینال استفاده می شود. این نکته را در نظر داشته باشید، چنانچه خودتان قصد خرید قطعه ای را دارید حتماً با مشورتِ این نمایندگی، باشد چرا که به دلیل وجود تفاوت مشابه تقلبی، ممکن است جنس تقلبی را خریداری نمایید که این نیز آسیب جدی به دستگاهتان وارد می کند.

اگر از مشتریان نمایندگی نیولایف هستید پس تاکنون بارها از مشاوره رایگان این تیم حرفه ای استفاده کرده اید اما اگر برای اولین بار است که قصد استفاده از خدمات آن را دارید باید گفت، مکان مناسبی را انتخاب کرده اید. شما می توانید در مواردی که اطلاعات کافی ندارید، با این نمایندگی تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند گردید. افراد حاضر در تعمیر نیولایف، افرادی مجرب و آشنا با امور فنی می باشند.

تعمیرکار نیولایف در تهران

در صورتی که به تعمیر نیاز پیدا کردید، مطمئن باشید که دستگاه معیوب خود را به افراد ماهر و متخصص می سپارید. این افراد آموزش های لازم را فرا گرفته اند و از تجربه کافی برخوردارند. بدون نگرانی کار تعمیر را به آن ها بسپارید. تکنسین ها و متخصصان فعال در نمایندگی تعمیرات نیولایف به راحتی مشکل را بررسی نموده و رفع عیب می کنند به صورتی که دستگاه مثل روز اولش برایتان کار می کند.

از دیگر امتیازات این نمایندگی تعمیرات این است که اختیار حضور و یا عدم حضور شما در تعمیرگاه را به شما واگذار می کند. شما می توانید خودتان دستگاهتان را به تعمیرگاه ببرید و یا اینکه طی تماس تلفنی، منتظر حضور تعمیرکار در منزل خود باشید. پس از ثبت درخواست تعمیر خود به صورت غیر حضوری، تکنسین های زبده نمایندگی تعمیرات نیولایف ظرف مدت کوتاهی از زمان ثبت درخواست شما در محل مورد نظر حضور پیدا می کنند و تعمیرات را انجام می دهند.

نمایندگی تعمیرات نیولایف در راستای جلب رضایتمندی مشتری، و ارزیابی سطح کیفی خدماتش به صورت مستمر، نظرات مشتریان را بررسی و پایش می نماید و برای بهتر شدن خدماتش، تلاش می کند. شما نیز می توانید در این ارزیابی همراه و همگام با تیم خوب تعمیرات نیولایف باشید. در سایت این نمایندگی فرم نظرسنجی قرار گرفته، ضمن اینکه نماینده مربوطه در هنگام حضور در منزل و یا محل کارتان، یک فرم را به شما تحویل می دهد که می توانید آن را تکمیل کنید. همچنین در هنگام تماس تلفنی و دریافت مشاوره نیز می توانید، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمایید.

معرفی لوازم خانگی نیولایف

  • آبمیوه گیری نیولایف: آبمیوه گیری نیولایف با کیفیت و قابلیت هایی که دارد می تواند در هر خانه ای مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول یکی از دستگاه هایی است که در صورت نیاز به تعمیر می توانید در اختیار تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات نیولایف قرار دهید.
  • پلوپز نیو لایف: یکی دیگر از خدماتی که این مرکز در اختیار متقاضیان قرار داده است، تعمیر دستگاه های پلوپز با برند نیولایف می باشد. این نمایندگی با جمع آوری یک تیم تخصصی توانسته است تا بهترین خدمات و سرویس ها را به مراجعه کنندگان گرامی ارائه داده و رضایت آنها را جلب نماید.
  • تعمیر  جاروبرقی نیولایف: جارو برقی نیولایف دارای قابلیت های متنوعی می باشد که باعث شده تا امروزه در اکثر خانه ها از آن استفاده شود. این محصول ممکن است خراب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد که در این صورت بهتر است از سپردن آن به دست تعمیرکاران عمومی خودداری کرده و آن را در اختیار تعمیرکاران حاضر در نمایندگی تعمیر جاروبرقی نیولایف قرار دهید.
  • تعمیر سرخ کن نیو لایف: ممکن است حین استفاده از دستگاه مخلوط کن نیولایف خود متوجه شوید که دستگاهتان با خرابی و یا ایراداتی مواجه شده است. در این مواقع بهترین کار کمک گرفتن از نمایندگی تعمیرات نیولایف می باشد. این مرکز با تعمیر دستگاه های معیوب با استفاده از روش های جدید می تواند کیفیت تعمیر و عملکرد دستگاه شما را تضمین نماید.
  • تعمیر زودپز نیولایف: زود پز نیولایف یکی از محصولات با کارایی و دوام بالای تولید شده در این شرکت است. اما این دستگاه می تواند تحت تاثیر هر علتی خراب شود و یا به کل کار نکند. در این صورت باید هر چه سریع تر نسبت به تعمیر آن اقدام کرد. بهترین گزینه برای تعمیرات این دستگاه نمایندگی تعمیرات نیولایف در هوم خانه است. این مرکز با بهره گیری از تیم تخصصی خود می تواند دستگاه معیوب شما را با مناسب ترین قیمت ها و همچنین در کمترین زمان تعمیر کرده و تحویل شما دهد.
  • تعمیرچرخ گوشت نیولایف: اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که با خرابی در چرخ گوشت خود مواجه شده اید، پیشنهاد ما به شما کمک گرفتن از تعمیرکاران حاضر در نمایندگی تعمیرات نیولایف است. این تعمیرکاران با دانش فنی بالایی که دارند می توانند دستگاه معیوب شما را به صورت تخصصی مورد بررسی قرار داده و تعمیر نمایند.
  • تعمبراتو بخار نیولایف: در صورت بروز خرابی و ایراد در اتو بخار نیولایف خود دیگر نگران تعمیر آن نباشید. شما می توانید با تکیه بر سابقه ای که نمایندگی تعمیراتی نیولاف در تهران دارد، دستگاه معیوب خود را با کمترین هزینه و به ساده ترین شکل ممکن تعمیر کرده و در اختیار داشته باشید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات نیولایف

اگر یکی از لوازم خانگی نیولایف را در منزل دارید و دچار مشکل فنی شد نام هوم خانه نمایندگی تعمیرات نیولایف را به خاطر بسپارید. این نمایندگی با دارا بودن کادری مجرب و با تجربه و همچنین برخورداری از دانش به روز و فناوری جدی، در بازه زمانی کوتاهی قادر به تعمیر لوازم خانگی شما خواهد بود. به خاطر داشته باشید، پیش از هر اقدامی، می توانید از مشاوره رایگان استفاده کرده و سپس درخواست تعمیر خود را ثبت نمایید. با وجود گستردگی تهران، در بخش های مختلف این شهر پر جمعیت، نمایندگی های فعالی حضور دارند که به صورت تمام وقت حتی در ساعات خاموشی شهر، مشغول به فعالیت هستند.

نمایندگی تعمیرات نیولایف در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات نیولایف در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات نیولایف در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات نیولایف در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات نیولایف در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

14 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
شیرین 26 مرداد 1400

سلام شما درب آبمیوه گیری نیولایف هم دارین

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 27 مرداد 1400

    سلام به سایت ای پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
زهرا غلامی 06 شهریور 1400

شما شیشه چای ساز نیولایف رو هم عوض میکنید. آخه شکسته. کجا باید سراغ بگیرم؟ من استان کرمانشاه زندگی میکنم.

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 27 شهریور 1400

    سلام، به وبسایت فروش قطعا لوازم خونگی آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
    avatar
    آقای غنی 18 دی 1400

    سلام. شیشه هواپز نیولاف ما ترک برداشته . آیا چسب مخصوص داره یا باید تعویض بشه. آیا شما این شیشه را دارید؟

    پاسخ دادن
avatar
مشكات 01 آبان 1400

سلام.درب زودپز هارد استيل نيولايف رو موجود داريد ؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 01 آبان 1400

    سلام وقت بخیر برای خرید قطعات به سایت آی پی یدک مراجعه کنید.

    پاسخ دادن
avatar
مرتضی محمدپور 15 دی 1400

سلام پارچ مخلوط کن نیولایف میخواستم از تبریز

پاسخ دادن
avatar
فاطمه 07 اردیبهشت 1401

سلام ببخشید من آبمیوه گیر نیولایف خریدم ولی پایینش نوشته ساخت ایران مگه خارجی نیست؟؟؟

پاسخ دادن
    avatar
    تیم هوم خانه 07 اردیبهشت 1401

    سلام. برند نیولایف ایرانی نیست. اما اگر ساخت ایران بر روی اون درج شده، مونتاژ ایران می باشد.

    پاسخ دادن
avatar
محمود پارسا 18 اردیبهشت 1402

سلام من پنکه ایستاده مدل sRF-04s-720دارم بدلیل اتصالی تیر چراغ برق کیت ونمایشگر دستگاه دچار خرابی شده وپنکه کار نمیکنه ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 19 اردیبهشت 1402

    درود، نوسان برق موجب خرابی کیت الکترونیکی دستگاه شده است که باید تعمیر شود.

    پاسخ دادن
avatar
محمد 11 مرداد 1402

سلام دستگاه بخارشور من ،بخار تولید نمیکنه یا خیلی خیلی جزئی و بعد قطع میشه و فقط صدا میده از برند نیولایف هستش ایا امکان داره بخاطر ابی که استفاده کردم باشه ؟ اب لوله کشی شهری بوده

پاسخ دادن
    avatar
    homekhane3 14 مرداد 1402

    درود، مشکل از مخزن آب یا پمپ دستگاه است. لازم است پمپ را بررسی کرده و بویلر را رسوب زدایی کنید.

    پاسخ دادن