تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل VESTEL در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

تعمیر خرابی ماشین لباسشویی، یکی از دغدغه هایی است که اکثر افراد با آن سر و کله می زنند. با توجه به این مسأله، در این مقاله قصد داریم مصرف کنندگان ماشین لباسشویی وستل را راهنمایی کنیم تا به هنگام خرابی این محصول، دچار سردرگمی نشوند. برای این که خرابی های به وجود آمده در ماشین لباسشویی این برند را تعمیر کنید، بهترین گزینه، مراجعه به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل می باشد. این مرکز به صورت شبانه روزی فعالیت می کند و محدودیت زمانی برای مراجعه مشتریان خود قائل نیست. برای آشنایی با نحوه خدمات رسانی در این نمایندگی، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

هوم خانه با نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی در محل توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی وستل نیست بلکه تعمیرگاه مجاز لباسشویی وستل در تهران است. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد، شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در تهران
  2. تعمیر لباسشویی وستل در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی وستل در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی وستل در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی وستل در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی وستل
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی وستل
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی وستل

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در تهران

افرادی که می‌خواهند کار تعمیر ماشین لباسشویی وستل خود را به دست کارشناسان زبده بسپارند؛ کافیست که از راه‌های زیر برای تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در تهران اقدام نمایند:

  • آسان‌ترین راهی که به شما پیشنهاد می‌کنیم تماس با شماره 02158941 است.
  • علاوه بر این راه شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی وستل مشخصات خود را اعلام فرمایید.
  • پس از وارد شدن مشخصات شما در سیستم نمایندگی؛ کد اشتراک  و نام تعمیرکار برای شما ارسال می‌گردد.
  • تعمیرکار ماشین لباسشویی وستل ظرف مدت یک ساعت در آدرسی که اعلام فرموده‌اید؛ حضور یافته و مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف می‌نماید.
  • تعمیرکار ماشین لباسشویی وستل از قطعات فابریک برای تعمیر ماشین لباسشویی شما استفاده می‌کند.
  • در پایان کار برگه گارانتی قطعه استفاده شده را به همراه برگه فاکتور به شما تقدیم می‌کند.
  • و شما می‌توانید با شرکت در نظرسنجی میزان رضایت خود از خدمات دریافتی را اعلام نمایید.

تعمیر لباسشویی وستل در تهران

اگر در تهران زندگی می کنید و ماشین لباسشویی وستل شما خراب شده است، کافی است تلفن را بردارید و با ما تماس بگیرید. متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات وستل آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند. با این متخصصان صحبت کرده و مشکل دستگاه را توضیح دهید.
آنها مشاوره هایی را به شما ارائه می کنند تا خرابی دستگاه را خودتان برطرف کنید. یا می توانید از طریق سایت این مجموعه، اقدام کرده و سفارش خود را ثبت کنید. با این کار، پرسنل ما با شما تماس گرفته و آدرس شما را ثبت خواهند کرد.

با مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در تهران و استفاده از خدمات این مجموعه، بدون نیاز به خروج از منزل، ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنید. به این ترتیب از متحمل شدن هزینه های رفت و آمد و ماندن در ترافیک سنگین شهر تهران، معاف خواهید شد.

خدمات رسمی پس ار فروش ماشین لباسشویی وستل در تهران

ماشین لباسشویی‌ها نیز ممکن است مانند دیگر لوازم برقی دچار مشکل شوند. در صورتی که دستگاهی که خریداری کرده‌اید؛ دارای خدمات پس از فروش و کارت گارانتی باشد؛ می‌توانید به راحتی با شماره نمایندگی رسمی برند وستل که بر روی کارت گارانتی درج شده است تماس بگیرید و از کارشناسان نمایندگی ماشین لباسشویی وستل درخواست کمک نمایید.
در صورتی که تمایل ندارید دستگاه خود را به نمایندگی رسمی آن بسپارید؛ می‌توانید از کارشناسان هوم خانه درخواست کمک نمایید. هوم خانه تعمیرگاه مجاز برای تعمیر لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل نیست. هوم خانه با بهترین قطعات و کیفیت؛ کار تعمیر ماشین لباسشویی وستل را در منزلتان انجام داده و به شما تحویل می‌دهد. همچنین تعمیرکار هوم خانه به سوالاتی که شما در پایین این صفحه در قسمت دیدگاه می‌پرسید، جواب داده و بدون هیچ هزینه‌ای به شما کمک می‌کنند تا مشکل ماشین لباسشویی خود را برطرف سازید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل VESTEL در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در محل، منزل و خانه شما در ادامه شرح داده شده است؛ ارائه خدمات در زمان تعیین شده از سوی مشتری و در آدرس ذکر شده در فرم درخواست تعمیر ماشین لباسشویی از جمله خدمات هوم خانه می باشد.
هدف این مجموعه از ارائه این خدمات، فراهم کردن زمینه ای مناسب برای تعمیرات راحت تر ماشین لباسشویی وستل و برداشتن تمامی مشکلات بر سر راه خانواده ها برای اقدام به تعمیر این محصول می باشد.
بعد از ثبت سفارش مشتریان، تکنسین ها در همان روز به محل، اعزام می شوند. این افراد تجهیزات و ابزارهای مدرنی را با خود به همراه دارند تا در روند تعمیرات به هیچ مشکلی برخورد نکنند.

در فرایند تعمیرات، تعمیرکاران ما ابتدا دستگاه را عیب یابی می کنند، سپس اقدامات لازم را در جهت تعمیر آن انجام می دهند. نمایندگی تعمیرات لباسشویی وستل تمامی خدمات خود را به صورت تمام و کمال ارائه داده و از نحوه کار تکنسین های خود مطمئن است. ضمانت 3 الی 12 ماهه خدمات که در پایان کار به مشتری ارائه می شود، گواه این ادعا است.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی وستل در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی وستل در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش شرح داده شده است؛ نمایندگی وستل هزینه های تعمیرات را بسیار منصفانه تعیین کرده است. زیرا دستمزد تکنسین ها را بر اساس آن چه در نرخ نامه اعلام شده از سوی اتحادیه وجود دارد تعیین می کند. به همین سبب نیز تعمیرکاران موظفند فقط دستمزد خود و هزینه تعویض قطعات را از مشتری دریافت کنند. برخی از مصرف کنندگان ماشین لباسشویی وستل، به منظور کاهش هزینه ها، ترجیح می دهند از تعمیرگاه های عمومی و یا تعمیرکاران ناشناس کمک بگیرند.

اما باید به این نکته نیز توجه کنند که در این مراکز، علاوه بر این که مشکل دستگاه به صورت اصولی تعمیر نمی شود بلکه دامنه خرابی ماشین لباسشویی نیز گسترده تر می گردد. بنابراین از سپردن تعمیر ماشین لباسشویی وستل به مراکز نامعتبر خودداری کنید.
در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل فاکتوری برای شفاف سازی هزینه ها به مشتریان ارائه می شود. در این فاکتور تمامی مخارج تعمیرات ماشین لباسشویی عنوان شده است. برای پرداخت راحت هزینه ها، می توانید از کارت خوان های سیار این نمایندگی استفاده کنید.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی وستل

با کمک جدول درج شده در این بخش از مطلب، می توانید هزینه تعمیر لباسشویی وستل را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی وستل هزینه تعمیر ماشین لباسشویی وستل
هزینه نصب ماشین لباسشویی وستل 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی وستل 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی وستل 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی وستل 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی وستل بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی وستل 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی وستل 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی وستل 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی وستل 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی وستل 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی وستل 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی وستل 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی وستل 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی وستل بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی وستل 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی وستل

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی وستل در این بخش توضیح داده شده است؛ تمامی مراکزی که در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی کار می کنند، مدعی تعمیرات تخصصی می باشند.
اما در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل این موضوع تنها یک شعار نیست. بلکه با استفاده از تعمیرکاران مخصوص برای هر کدام از لوازم خانگی و آموزش آنها، به این شعار، جامه عمل پوشانده شده است.
یکی از مواردی که اکثر مشتریان این مجموعه با دیدن آن متوجه صداقت در گفته ها و کیفیت عملکرد این نمایندگی شده اند، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه، در آن می باشد.

این امر باعث می شود تا قطعه فابریک ماشین لباسشویی حفظ شود و هزینه تعمیرات تا حد بسیار زیادی کاهش یابد. اما برخی مواقع، قطعه آسیب دیده به هیچ عنوان قابل تعمیر نیست. در این موارد نیز تعمیرکاران ما با استفاده از قطعات اورجینالی که نمایندگی در اختیار آنها قرار داده است، اقدام به تعویض آنها می کنند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی وستل توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی وستل در ادامه توضیح داده شده است؛ ماشین لباسشویی جزو لوازمی است که دارای ساختاری پیچیده بوده و تعمیر آن کار هر کسی نیست. به همین سبب هم در مواردی که ماشین لباسشویی وستل شما خراب شد، توصیه می شود از دست کاری آن خودداری نمایید. زیرا این کار باعث می شود تا ایراد دیگری بر موارد قبلی اضافه گردد. تنها کاری که در این حالت باید انجام دهید، تماس با خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی وستل است.

دلیل کار نکردن کلیدهای ماشین لباسشویی چیست؟ شیوه تعمیرات لباسشویی وستل در این نوع مشکل

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی کار نکردن دکمه های آن است. در صورت کار نکردن دکمه های ماشین لباسشویی وستل باید برای تعمیر و عیب یابی چه مواردی را به کار برد:

  • بر روی ماشین لباسشویی دکمه هایی تعبیه شده است که تنظیمات دستگاه را امکان پذیر می کنند.
  • چنانچه این دکمه ها کار نکنند، کار با ماشین لباسشویی ، ممکن نیست.
  • خرابی این دکمه ها به دلیل عدم برق رسانی به دستگاه است یا این که تایمر و یا برد آن خراب شده است.
  • برای تعمیر دستگاه در این حالت، از تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل کمک بگیرید.
  • آنها با استفاده از تخصصی که دارند، این قطعات را تعمیر کرده و در صورت نیاز، قطعات اورجینال را جایگزین آنها می کنند.

چرا بدنه ماشین لباسشویی برق دارد؟ چگونگی تعمیر ماشین لباسشویی وستل در این مورد

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی برق دار بودن بدنه آن است. در صورت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی وستل موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی ، ایرادی است که باید آن را جدی بگیرید. زیرا ممکن است خطرات جانی نیز در پی داشته باشد.
  • ابتدا چک کنید که سیم کشی دستگاه ایراد نداشته باشد. سپس سراغ موتور آن بروید.
  • بررسی نمایید که موتور آن نسوخته باشد. در صورت سوختن موتور باید آن را تعویض کنید.
  • سپس کنترل کنید که سیم ارت ماشین لباسشویی وستل به زمین وصل باشد.
  • شاید به اشتباه آن را به لوله خروجی آب وصل کرده اید.
  • شکستن لولای درب نیز می تواند باعث این خرابی شود. برای رفع این ایراد اساسی، نیاز به تخصص تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل است.

مشکل تخلیه نشدن آب؛ برای تعمیر لباسشویی وستل در این مشکل چه باید کرد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب در لباسشویی وستل نکات زیر را برای تعمیر و رفع مشکل به کار گیرید:

  • آب ماشین لباسشویی به وسیله پمپ و شیلنگ لباسشویی تخلیه می شود.
  • چنانچه این پمپ و یا شیلنگ مسدود شوند، آب آن تخلیه نمی شود.
  • برای رفع این ایراد باید این قطعات را چک کرده و گرفتگی آنها را رفع کنید.
  • در ضمن گیر کردن پروانه پمپ و ایراد در الکتروپمپ و پمپ را نیز بررسی کنید.
  • چنانچه خراب باشند باید با یک نمایندگی معتبر تماس بگیرید.

در صورتی حل نشدن مشکل، حتما با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی وستل در محل تماس بگیرید.

تعمیرکار هوم خانه چه نظری در مورد مشکل نچرخیدن دیگ لباسشویی وستل دارد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی وستل موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • نچرخیدن دیگ و یا مخزن ممکن است به دلیل ایراد در یکی از این قطعات ایجاد شده باشد: خرابی تسمه، موتور، کاسه نمد، دینام و بلبرینگ.باید هر یک از بررسی کرد.

اگر همچنان دیگ دستگاه شما نمیپرخد، جهت عیب یابی و رفع مشکل با خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وستل در محل تماس حاصل نمایید.

ماشین لباسشویی وستل روشن نمی شود، برای عیب یابی و تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی وستل موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ابتدا برق رسانی در پریز، دوشاخه و کابل را مورد بررسی قرار دهید.
  • همچنین سیم کشی داخلی دستگاه را نیز چک کنید.
  • در صورتی که کلید پاور قطع شده باشد، نیز این مشکل به وجود می آید.
  • خرابی میکروسوئیچ درب عامل دیگر روشن نشدن دستگاه است.

در صورتی حل نشدن مشکل، حتما با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در محل تماس بگیرید.

دلیل لرزش ماشین لباسشویی؛ چگونگی تعمیر ماشین لباسشویی وستل در این مورد

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی لرزش آن است. در صورت لرزش ماشین لباسشویی وستل نکات زیر را برای تعمیر و عیب یابی انجام دهید:

  • لرزش ماشین لباسشویی در حین کار کردن به دلیل تراز نبودن آن است.
  • همچنین شل شدن تسمه های خشک کن سبب لرزش می شود.

اگر دستگاه شما همچنان مشکل لرزش دارد، جهت عیب یابی و رفع مشکل از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در منزل بهره مند شوید.

ایراد خشک نشدن لباس ها؛ نحوه تعمیر ماشین لباسشویی وستل در این مشکل

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خشک نشدن لباس ها در آن است. در صورت خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی وستل نکات زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • انسداد و یا پیچ خوردگی شلنگ تخلیه ممکن است سبب این ایراد شود.
  • باید پمپ تخلیه را نیز بررسی کنید و در صورت وجود مانع آن را رفع کنید.

در صورتی حل نشدن مشکل، حتما با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی وستل در خانه تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی صدای زیادی تولید می کند؟ تعمیرکار متخصص ماشین لباسشویی وستل این مورد را چطور حل میکند؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای بیش از حد آن است. در صورت صدای زیاد ماشین لباسشویی وستل موارد زیر را برای تعمیر و رفع عیب باید انجام دهید:

  • تراز نبودن ماشین لباسشویی عامل صدای زیاد دستگاه است.
  • آسیب به بلبرینگ و یا شکستن سه نظام نیز سبب صدای زیاد می شود.
  • خرابی تسمه و یا لاستیک دور درب و خرابی هیتر از دیگر دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی هستند.

اگر دستگاه شما همچنان صدا دارد، جهت عیب یابی با خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی وستل در محل تماس حاصل نمایید.

علت تمیز نشدن لباس ها در ماشین چیست؟ برای عیب یابی لباسشویی وستل جه کاری باید انجام داد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی عدم تمیز شستن لباس ها است. در صورت تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی وستل موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار ببرید:

  • اگر بیش از حد ظرفیت در لباسشویی، لباس ریخته باشید این مشکل پدید می آید.
  • همچنین باید توجه داشته باشید که دستگاه به آب گرم وصل باشد. از مواد شوینده مرغوب نیز باید استفاده کنید.

در صورتی حل نشدن مشکل، حتما با نمایندگی تعیمر ماشین لباسشویی وستل در تهران تماس بگیرید.

چرا باید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در هوم خانه استفاده کنیم؟

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل به شرح زیر است:

هوم خانه با سابقه ای بالغ بر نیم قرن، افتخار دارد که همواره توانسته رضایت مشتریان خود را جلب نماید. این مرکز به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل، چندین سال است که به عنوان یکی از معتبرترین مراکز تعمیراتی در تهران شناخته می شود.

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی وستل هوم خانه به شرح زیر است:

  1. قطعات اصل و فابریک
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه فاکتور با سربرگ شرکت

برای تماس با تیم هوم خانه با شماره های مندرج در زیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی وستل در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست