تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس SIEMENS در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

در بین خانواده های ایرانی یکی از لوازم آشپزخانه که به صورت مکرر از آن استفاده می شود، ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی زیمنس یکی از برندهای معتبر لباسشویی است؛ اما هر برندی ممکن است بعد از مدتی نیاز به تعمیر پیدا کند. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس با داشتن کادری مجرب از افراد متخصص، خدمات تعمیراتی مناسبی را به مشتریان خود عرضه می کند.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی زیمنس را تا 75 درصد تخفیف ارائه می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است و نمایندگی رسمی زیمنس نمی باشد. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد، چنانچه دفتر اصلی آن در ایران دایر شد شما را در جریان قرار خواهیم داد.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در تهران
  2. تعمیر لباسشویی زیمنس در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی زیمنس در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی زیمنس در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی زیمنس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی زیمنس
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی زیمنس
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی زیمنس

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در تهران

ماشین لباسشویی‌ها که وسایلی کاربردی به حساب می‌آیند؛ ممکن است در طولانی مدت دچار مشکل شوند. برای تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس مصرف‌کنندگان می‌توانند از راه‌های زیر با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در تهران در ارتباط باشند:

  • تماس با شماره 02158941 راحت‌ترین راه ممکن برای ارتباط با نمایندگی است.
  • ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس از دیگر راه‌های ارتباط است.
  • زمانی که شما درخواست خود را اعلام کردید؛ برای شما کد اشتراک به همراه نام تعمیرکار ارسال می‌شود.
  • تعمیرکار ظرف مدت یک ساعت خود را با آدرس اعلام شده می‌رساند و با استفاده از قطعات فابریک که دارای ضمانت‌نامه رسمی هستند؛ مشکل ماشین لباسشویی شما را برطرف می‌کند.
  • برگه گارانتی و فاکتور در پایان کار در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.
  • مشتریان با اعلام میزان رضایت خود از خدمات دریافتی می‌توانند به کیفیت خدمات‌رسانی کارشناسان کمک نمایند.

تعمیر لباسشویی زیمنس در تهران

نحوه تعمیر لباسشویی زیمنس در تهران به شرح زیر است؛ در صورتی که در شهر تهران زندگی می کنید و از ماشین لباسشویی ابن برند استفاده می کنید، دیگر نباید دغدغه تعمیرات لباسشویی خود را داشته باشید.
زیمنس در سراسر شهر تهران و البته در کل کشور، نمایندگی معتبر دارد. نمایندگی های تعمیرات باید به راحتی قابل دسترس باشند تا افراد بتوانند بدون هیچ دردسری از خدمات آن ها استفاده کنند. در صورتی که از لباسشویی این برند استفاده می کنید، در صورت خرابی دستگاه باید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس تماس بگیرید.
راه های ارتباطی مشتریان با این نمایندگی، سایت و تلفن ثابت است. هوم خانه به عنوان نمایندگی معتبر لباسشویی زیمنس، با داشتن پرسنل متخصص و با تجربه، کار تعمیرات مشتریان را به بهترین نحو انجام می دهد. در صورتی که از خدمات نمایندگی تعمیرات زیمنس استفاده کنید، ضمانت 3 الی 12 ماهه خدمات هم دریافت خواهید کرد.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی زیمنس

هرگونه ایراد در ماشین لباسشویی زیمنس از طریق نمایندگی رسمی زیمنس قابل پیگیری است. برای رفع ایراد ماشین لباسشویی زیمنس افراد می‌توانند با شماره‌های موجود بر روی برگه گارانتی لباسشویی زیمنس تماس حاصل نمایند. البته باید گفت که گارانتی مدت اعتبار محدودی دارد و در صورتی که این اعتبار به پایان برسد هزینه تعمیر به طور کامل از مصرف‌کننده دریافت می‌شود. در صورتی که تمایل ندارید دستگاه خود را به نمایندگی رسمی بسپارید؛ می‌توانید از هوم خانه برای تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس درخواست کمک کنید.

هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس نیست. این تعمیرگاه مجاز خدمات ویژه‌ای را برای تعمیر لوازم خانگی ارائه می‌دهد. به طور مثال: تعمیرکار هوم خانه برای تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس و یا هر لوازم دیگری از قطعات اصل استفاده کرده و به همه سوال‌های مشتریان به طور دقیق پاسخ می‌دهد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس SIEMENS در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در محل و منزل به شرح زیر است؛ استفاده از قطعات اورجینال برای تعویض قطعات، یکی از مهم ترین مسائلی است که باید در هنگام تعمیر لباسشویی به آن توجه کنید.
تعمیر در محل و منزل توسط تعمیرکاران مجرب باعث می شود تا شما کمتر برای تعمیر، هزینه کنید. علاوه بر این از آسیب های احتمالی انتقال دستگاه به تعمیرگاه و بیرون از منزل، پیش گیری می شود.
شما قادر خواهید بود تا ناظر بر کار تعمیر لباسشویی خود باشید. در این صورت اطمینان حاصل می کنید که حتماً از قطعات اورجینال برای تعویض قطعه استفاده شده است.

در صورت تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن، باید بعد از تعمیر از سلامت دستگاه خود اطمینان حاصل کنید. البته متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس به اندازه کافی در این کار مهارت دارند. اما به هر حال شما باید زمانی که تکنسین به منزل تان مراجعه می کند، کاملاً آگاه و هوشیار باشید. بعد از اتمام کار باید فاکتور هزینه ها و ضمانت نامه را دریافت کنید. این ضمانت نامه به این معنی است که به مدت 3 الی 12 ماهه در صورت خرابی همان قطعه در دستگاه، تعمیرات ماشین لباسشویی به صورت رایگان انجام می شود.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش توضیح داده شده است؛ تعمیر لوازم خانگی با هزینه های منصفانه و مصوب، تنها توسط نمایندگی های معتبر انجام می شود.
شما با انتخاب راه درست تعمیرات دستگاه خود، از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری خواهید کرد. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس هزینه ها و قیمت قطعات اورجینال را به صورت شفاف و واضح در اختیار مشتریان قرار می دهد. شما قادر خواهید بود تا با مراجعه به سایت، لیست هزینه را مشاهده کنید. در صورت تمایل به تماس تلفنی می توانید از خدمات مشاوره ای هم بهره مند شوید.
متخصصان مجرب نمایندگی زیمنس با هزینه های منصفانه، ماشین لباسشویی شما را مثل روز اول به شما تحویل می دهند.

یکی از راه های صرفه جویی در هزینه ها، گرفتن مشاوره قبل از ارسال تعمیرکار به محل است. با مراجعه به سایت، از هر ساعتی می توانید درخواست خدمات خود را ثبت کنید و یا به صورت تلفنی تماس بگیرید. تعمیرگاه های نمایندگی، ابزارهای زیادی برای شناسایی مشکل ماشین لباسشویی دارند و در صورت لزوم، دستگاه به تعمیرگاه منتقل خواهد شد. در این صورت، به هزینه تعمیر، هزینه حمل و نقل نیز به آن اضافه خواهد شد.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس

به شما پیشنهاد می دهیم از جدول زیر برای محاسبه هزینه تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در محل استفاده نمایید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس هزینه تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس
هزینه نصب ماشین لباسشویی زیمنس 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی زیمنس 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی زیمنس 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی زیمنس 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی زیمنس بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی زیمنس 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی زیمنس 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی زیمنس 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی زیمنس 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی زیمنس 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی زیمنس 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی زیمنس 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی زیمنس 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی زیمنس بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی زیمنس 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی زیمنس

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی زیمنس در این بخش شرح داده شده است؛ هر کدام از مشکلاتی که برای لباسشویی زیمنس به وجود می آیند، دارای راه حلی هستند؛ اما راهکار باید توسط افراد متخصص در این زمینه به کار گرفته شوند.

اگر کار تعمیرات لباسشویی خود را به تعمیرکاران بی تجربه و نمایندگی های غیر رسمی بسپارید، قطعاً نتایج منفی دریافت خواهید کرد. این تعمیرکاران آسیب های بیشتری به دستگاه وارد می کنند و لباسشویی شما تنها برای مدت زمان کوتاه سالم خواهد بود.

شناسایی عیوب دستگاه در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس توسط ابزار سنجش دقیق انجام می شوند. به همین دلیل تعمیرکاران مشکل دستگاه را به طور کامل برطرف خواهند کرد. متخصصان مجرب این نمایندگی همه روزه برای خدمت رسانی آماده هستند و سابقه درخشانی را از خود به جا گذاشته اند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی زیمنس توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی زیمنس در ادامه شرح داده شده است؛ بعد از نصب لباسشویی توسط متخصصان مجرب نمایندگی تعمیر لباسشویی زیمنس باید لباسشویی را در شرایط مناسب نگهداری کنید. قرار نگرفتن در مقابل نور آفتاب، تمیز کردن دستگاه به صورت مکرر و استفاده از مواد شوینده مناسب در دستگاه، از مهم ترین مواردی هستند که باید رعایت شوند. در صورت سهل انگاری، ماشین لباسشویی با مشکلاتی مواجه خواهد شد که در برخی موارد نیاز به تعمیر و تعویض قطعات وجود دارد. مشکلات عمده ماشین لباسشویی زیمنس عبارتند از:

چگونه مشکل تخلیه نشدن آب لباسشویی زیمنس را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورتی که ماشیبن لباسشویی زیمنس آب را تخلیه نمی کند برای تعمیر و رفع عیب موارد زیر را به کار گیرید:

قطعات زیادی در این عملکرد دخیل هستند. تایمر، برد کنترل، موتور و درایو از قسمت هایی هستند که احتمالاً مشکل دستگاه به دلیل عملکرد ناصحیح آن هاست. تشخیص و همچنین برطرف کردن این مشکل به تخصص نیاز دارد و باید ابزارهایی مثل مولتی متر استفاده شود. برای حل این مشکل باید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس تماس گرفته و آن ها را در جریان بگذارید.

چرا ماشین لباسشویی زیمنس صدای زیادی تولید می کند؟ تعمیرکار متخصص این مورد را چطور حل میکند؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای بیش از حد آن است. در صورت صدای زیاد ماشین لباسشویی زیمنس موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • ماشین لباسشویی به هنگام نصب باید در سطح صافی قرار بگیرد.
  • در این صورت به احتمال زیاد، دستگاه دیگر سر و صدایی تولید نمی کند. برای تراز کردن دستگاه باید از پایه های تراز استفاده شود.
  • در صورتی که به هنگام شستشو، صدای زیادی تولید شود چرخش لباس ها به درستی صورت نمی گیرد.
  • ریختن حوله درون لباسشویی، موجب آسیب رسیدن به دیگ آن شده و حرکت آن را دچار مشکل می کند.

حوله بعد از خیس شدن دچار افزایش وزن می شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در منزل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

علت باز نشدن درب ماشین لباسشویی چیست؟ نحوه تعمیر تحصصی لباسشویی زیمنس در این مورد چگونه است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب آن است. در صورت باز نشدن درب لباسشویی زیمنس موارد زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد به کار گیرید:

  • این مشکل به دلیل خراب شدن لولای درب لباسشویی و یا خراب بودن قفل آن است.
  • در هر صورت باید از نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس کمک بگیرید. آن ها در هر زمانی که تماس بگیرید، پاسخگوی شما هستند. اگر قادر به تعمیر آن نبودید، تعمیرکار حرفه ای به محل فرستاده می شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی زیمنس در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

از چه روشی مشکل آبگیری نکردن لباسشویی زیمنس را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی آبگیری نکردن است. در صورت آبگیری نکردن ماشین لباسشویی زیمنس موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • قطع شدن آب علت این مشکل است.
  • همچنین خراب شدن شیر الکتریکی مانع از آبگیری می شود.
  • اگر فیلتر ورودی کثیف باشد باید آن را بررسی کنید.
  • در صورتی که هیدرواستات خراب شده باشد، آبگیری انجام نمی شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیرکار ماشین لباسشویی زیمنس در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

علت آبگیری ماشین لباسشویی زیمنس در حال خاموشی چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی آبگیری در حالت خاموش است. در صورت آبگیری ماشین لباسشویی زیمنس در حال خاموشی چیست، برای تعمیرات و رفع عیب موارد زیر را به کار گیرید:

در صورتی که شیر الکتریکی خراب شده باشد دستگاه در حال خاموشی نیز آبگیری می کند.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چرا عملیات آبگیری کردن ماشین لباسشویی زیمنس متوقف نمی شود؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی عدم توقف آبگیری در آن است. در صورت متوقف نشدن آبگیری ماشین لباسشویی زیمنس موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتیکه هیدرواستات خراب شده باشد، آبگیری متوقف نمی شود.
  • یا اگر شلنگ ورودی آب سوراخ باشد نیز دستگاه آبگیری را متوقف نمی کند.
  •  در صورت وجود هوای فشرده آبگیری ادامه می یابد.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیر ماشین لباسشویی زیمنس در محل توسط هوم خانه اقدام نمائید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل نشتی آب لباسشویی زیمنس ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت نشت آب از ماشین لباسشویی زیمنس موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی انجام دهید:

  • در صورتی که لاستیک یا واشر دور دستگاه خراب شده باشد، این مشکل به وجود می آید.
  • همچنین در نظر داشته باشید که اتصال ناقص شلنگ ورودی به شیر الکتریکی سبب این مشکل می شود.
  • در صورت پارگی در شلنگ ورودی انتظار نشتی را داشته باشید.
  • خراب شدن قفل درب ماشین لباسشویی نیز سبب نشتی آب می شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی زیمنس در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

لباسشویی زیمنس روشن نمی شود، تعمیرکار چه پیشنهاد برای تعمیر دارد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی زیمنس موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • باید جریان برق را در پریز، کابل بررسی کنید.
  • همچنین در صورتی که سیم کشی داخلی دستگاه ایراد داشته باشد، روشن نمی شود.
  • مورد دیگر سوختن یا نیم سوز شدن موتور است.
  • در صورتی که دستگاه بیش از اندازه کار کند و داغ، این مشکل پدید می آید، به لباسشویی اجازه دهید تا خنک شود.
  • در صورت بسته نشدن کامل درب نیز دستگاه روشن نمی شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با تعمیرگاه مجاز مرکزی لباسشویی زیمنس در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

چگونه ایراد نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی زیمنس را برطرف کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی زیمنس موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • اگر بیش از حد ظرفیت ماشین لباسشویی، لباس درون آن ریخته شود، دیگ قادر به چرخش نیست.
  • همچنین در صورت خراب بودن سوئیچ درب و بسته نشدن کامل نیز این مشکل پدید می آید.
  • در صورتی که دستگاه به طور کامل قادر به چرخش نیست یا کند می چرخد، باید موتور بررسی شود.

اگر نکات بالا را رعایت کردید ولی مشکل همچنان وجود دارد با نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی زیمنس در تهران توسط هوم خانه اقدام نمائید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در هوم خانه

نمایندگی تعمیرات، با ارائه ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه خدمات و افزایش سرعت در اجرای تعمیرات، کیفیت منحصر به فردی از تعمیرات را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است. در صورتی که لباسشویی شما دچار مشکل شد بلافاصله با مشاوران مجرب این نمایندگی تماس گرفته و از آن ها کمک بگیرید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس به شرح زیر است:

  1. ارائه قطعات اصل و اورجینال
  2. بهره مندی از خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  3. استفاده از فاکتور معتبر

برای تماس با تیم هوم خانه با شماره های مندرج در زیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی زیمنس در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4.5/5 - (2 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست