تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت Tecnokit در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

تنوع برند و مدل ماشین لباسشویی، یکی از دلایلی است که باعث سردرگمی خریداران می شود. بنابراین باید گذشته از این معیارها، در خرید لوازم خانگی به کیفیت دستگاه و قابلیت های آن، توجه زیادی کرد. تکنوکیت جزو آن دسته از برندهایی است که در تولید محصولات خود، به نیاز کاربران توجه کرده و تمامی آنها را در طراحی محصولات خود، مد نظر قرار می دهد.
نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت نیز در راستای توجه به نیاز مصرف کنندگان، خدمات پس از فروش این محصولات را ارئه کرده و به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی است. در این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با این مجموعه آشنا کرده و خدمات آن را برای شما عزیزان شرح دهیم. پس ما را در این مطلب همراهی فرمایید.

هوم خانه خدمات تعمیرات و عیب یابی ماشین لباسشویی تکنوکیت را تا 75 درصد تخفیف ارائه می دهد.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه تعمیرگاه لوازم خانگی است و نمایندگی رسمی تکنوکیت نیست. این برند در ایران نمایندگی فعال ندارد. چنانچه دفتر آن دایر شد، شما کاربران را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران
  2. تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهران
  3. نمایندگی تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در محل و منزل
  4. تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهران
  5. هزینه تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  6. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی تکنوکیت
  7. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی تکنوکیت
  8. هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی تکنوکیت

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران

دسترسی به نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت کار چندان سختی نیست و مشتریان می‌توانند به راحتی از راه‌های زیر با تعمیرکاران این نمایندگی در ارتباط باشند:

  • ساده‌ترین راه ارتباط با کارشناسان برقرای تماس با شماره 02158941 است.
  • علاوه بر این شما می‌توانید با ثبت‌نام در سایت یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت مشخصات خود را اعلام نمایید. پس از ارسال کد اشتراک و نام تکنسین به شماره موبایل شما کمتر از 1 ساعت کارشناسان به آدرس گفته شده؛ آمده و به تعمیر دستگاه شما مشغول می‌شوند.
  • تمامی قطعاتی که این تعمیرکاران در یخچال شما مورد استفاده قرار می‌دهند؛ فابریک است. به همین دلیل در آخر کار، برگه گارانتی به شما تقدیم می‌شود.
  • همچنین کارشناسان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت پس از اتمام کار خود برگه فاکتور را نیز به شما داده و در جهت بهبود ارائه خدمات سوالاتی درباره میزان رضایتمندی شما می‌پرسند.

تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران

نحوه تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران به شرح زیر است:

شهروندان تهرانی به هنگام مواجهه با خرابی ماشین لباسشویی باید هزینه های زیادی را متقبل شوند تا دستگاه معیوب را تعمیر نمایند. اما نمایندگی، فکر تمامی مشکلات سر راه تعمیرات لوازم خانگی را کرده و زمینه ای مناسب برای تعمیرات راحت این محصولات فراهم کرده است.
به همین دلیل نیز در مناطق مختلف شهر تهران، شعبه هایی را دایر کرده است. شما می توانید به راحتی به این مراکز مراجعه کرده و ماشین لباسشویی تکنوکیت خود را تعمیر نمایید.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی تکنوکیت

اکثر لوازم خانگی دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. ماشین لباسشویی تکنوکیت نیز جز این لوازم خانگی به شمار می‌رود که افراد در صورت خرابی دستگاه خود می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های موجود بر روی برگه گارانتی و درخواست تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت از نمایندگی مربوطه مشکل آن را برطرف کنند.

اما اگر افراد به هر دلیل تمایل به استفاده از خدمات نمایندگی رسمی را نداشتند. می‌توانند ضمن اعتماد به هوم خانه به عنوان یک مرکز معتبر از خدمات ویژه آن بهره‌مند گردند. هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت نیست. تعمیرکار هوم خانه طبق استانداردهای لازم با استفاده از قطعات فابریک و با ضمانت‌نامه رسمی کار تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت را انجام می‌دهد. در ضمن مشتریانی که درباره تعمیر دستگاه خود سوال‌هایی در ذهن دارند؛ می‌توانند سوال خود را در پایین صفحه در قسمت دیدگاه وارد کرده تا از تعمیرکار هوم خانه جواب‌های صحیح را دریافت کرده و به راحتی؛ بدون هزینه‌ای مشکل را برطرف سازند.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت Tecnokit در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در محل و منزل در این بخش ذکر شده است؛ مدیران هوم خانه، تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا خدمات رسانی در این مرکز، از هر جهت به نفع مشتریان باشد. از این رو نیز خدمات خود را در محل و منزل ارائه می کنند.
در مواردی که لوازم خانگی معیوب جزو لوازم خرد باشد انتقال آن به محل نمایندگی، کاری بسیار آسان است؛ اما این موضوع در مورد دستگاه هایی چون ماشین لباسشویی فرق کرده و باعث گسترده شدن وسعت خرابی می شود. علاوه بر آن، هزینه زیادی نیز در پی دارد.

با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت، می توانید بدون نیاز به انتقال دستگاه به محل نمایندگی، آن را در منزل تعمیر کنید. با این کار شما قادر هستید تا بر نحوه تعمیرات نظارت کرده و سؤالات خود در رابطه با نحوه نگهداری و استفاده از این محصول را هم از تعمیرکار بپرسید. لازم به ذکر است که تعمیرکاران نمایندگی با هماهنگی قبلی در محل حاضر می شوند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در ادامه توضیح داده شده است؛ هزینه های تعمیرات در این مرکز، بسیار منصفانه تعیین شده اند. میزان این هزینه ها با نرخ های تعیین شده از سوی اتحادیه، تطابق داشته و تعمیرکاران مجاز به دریافت هزینه مازادی نیستند.
مشتریان قبل از این که سفارش خود را برای تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت خود ثبت کنند می توانند تعرفه هزینه ها را مشاهده کرده و سپس اقدامات لازم را انجام دهند. این شفاف سازی هزینه ها باعث شده تا میان نمایندگی و مشتریان، اعتماد دوطرفه ای برقرار باشد.
با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت، هزینه های لازم برای تعمیرات به حداقل ممکن می رسد. زیرا در این مجموعه، تعمیرات با کیفیت بالا انجام شده و خدمات ارائه شده تا 3 الی 12 ماهه ضمانت می شوند.
این ضمانت 3 الی 12 ماهه به مشتریان اجازه می دهد تا در طول این مدت، ایرادات ماشین لباسشویی را به صورت رایگان، برطرف نمایند.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت

جدول زیر به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید هزینه تعمیر لباسشویی تکنوکیت را محاسبه کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت
هزینه نصب ماشین لباسشویی تکنوکیت 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی تکنوکیت 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی تکنوکیت 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی تکنوکیت 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی تکنوکیت بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی تکنوکیت 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی تکنوکیت 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی تکنوکیت 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی تکنوکیت 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی تکنوکیت 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی تکنوکیت 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی تکنوکیت 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی تکنوکیت 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی تکنوکیت بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی تکنوکیت 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی تکنوکیت

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی تکنوکیت در این بخش توضیح داده شده است؛ در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت به منظور ارتقاء کیفیت تعمیرات، از تعمیرکاران مخصوص برای هر کدام از لوازم خانگی استفاده می شود.
این تکنسین ها دوره های لازم برای تعمیرات را دیده اند و می توانند در مدت زمان کمی، دستگاه را عیب یابی و تعمیر کنند. تعمیرکاران این نمایندگی به هنگام اعزام به محل مشتری، تمامی تجهیزات لازم برای تعمیرات را نیز با خود به همراه می برند.
این کار باعث می شود تا تعمیرات با سرعت بالایی انجام شود. این افراد به هنگام بررسی قطعات معیوب، از تعویض آن اجتناب کرده و تلاش می کنند تا آنها را تعمیر کنند.
آنها فقط زمانی می توانند این قطعه ها را تعویض کنند که قطعات معیوب به هیچ عنوان قابلیت تعمیر نداشته باشند. در این شرایط نیز از قطعات اورجینالی که نمایندگی در اختیار آنها قرار داده است استفاده می کنند.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی تکنوکیت توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی تکنوکیت در این بخش توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه ارائه شده است؛ برخی از ایرادات ماشین لباسشویی به گونه ای هستند که به راحتی می توان آنها را رفع کرد.

تنها، کافی است اندکی اطلاعات فنی داشته باشید و دفترچه راهنمای استفاده از ماشین لباسشویی را با دقت مطالعه کنید. برای این که بتوانید این ایرادات را شناخته و با راهکارهای پیش رو آشنا شوید، توصیه می کنیم این قسمت را با دقت بالا مطالعه نمایید. زیرا در این قسمت به توضیح درباره ایرادات متداول ماشین لباسشویی و روش های تعمیر آنها پرداخته ایم.

چرا ماشین لباسشویی صدای زیادی تولید می کند؟ تعمیرات تخصصی لباسشویی تکنوکیت در این مورد

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی سر و صدای زیاد آن است. در صورت صدای زیاد ماشین لباسشویی تکنوکیت موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار ببرید:

  • ماشین لباسشویی های مدرن به گونه ای ساخته شده اند که به هنگام کار، صدای کمی تولید می کنند.
  • اگر متوجه شدید که ماشین لباسشویی شما به هنگام شستن لباس ها، صدای ناهنجار تولید می کند حتماً یکی از قطعات آن آسیب دیده است.
  • خراب شدن بلبرینگ و یا شکستن سه نظام ماشین لباسشویی از جمله این دلایل هستند. در این حالت باید این قطعات تعویض شوند.
  • خرابی تسمه، لاستیک دور درب و ایراد در هیتر نیز از دیگر عوامل بروز این ایراد می باشند.
  • برای تعمیر این قطعات می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت استفاده کنید.

در صورتی حل نشدن مشکل، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران تماس بگیرید.

علت لرزش ماشین لباسشویی تکنوکیت از چیست؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی لرزش آن است. در صورت صدای زیاد ماشین لباسشویی تکنوکیت نکات زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • برخی ماشین لباسشویی ها به هنگام کار، لرزش داشته و حرکت می کنند.
  • دلیل این ایراد، تراز نبودن دستگاه است.
  • با استفاده از پایه های قابل تنظیم، باید آن را تراز کنید.
  • در ضمن بست های ماشین لباسشویی را نیز بررسی کنید که بسته نباشند.
  • اگر با بررسی های انجام شده به نتیجه نرسیدید باید کمک فنر، فنرها و تسمه دستگاه را نیز چک کنید.

اگر دستگاه شما لرزش دارد، برای حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در تهران بهره مند شوید.

ایراد خشک نشدن لباس ها؛ چگونگی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در این مورد

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی خشک نشدن لباس ها در آن است. در صورت خشک نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی تکنوکیت راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع مشکل به کار گیرید:

  • خشک شدن لباس های داخل ماشین لباسشویی به دلیل چرخش تند دیگ ماشین لباسشویی است.
  • اگر دیگ دستگاه، چرخش مناسبی نداشته باشد لباس ها خشک نخواهند شد.
  • به جز آن، عملکرد المنت ماشین لباسشویی و موتور آن نیز در این امر دخیل هستند.
  • در صورتی که یکی از این قطعات، خراب شده و یا بسوزد، خشک کردن لباس ها انجام نخواهد شد.پس، باید آنها را بررسی نموده و در صورت نیاز، آنها را تعویض کنید.

در صورتی حل نشدن مشکل، با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران تماس بگیرید.

تمیز نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی تکنوکیت چه دلیلی دارد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی عدم تمیز شستن لباس ها است. در صورت تمیز نشدن لباس ها در لباسشویی تکنوکیت موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار ببرید:

  • در صورتی که بیش از حد ظرفیت ماشین، در آن لباس بگذارید، به خوبی شسته نمی شوند.
  • همچنین در صورتی که مواد شونیده کمی استفاده کنید نیز این مشکل به وجود می آید.

دلیل کار نکردن کلیدهای ماشین لباسشویی تکنوکیت چیست؟ چطور تعمیرات را انجام دهیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی کار نکردن دکمه های آن است. در صورت کار نکردن کلیدهای ماشین لباسشویی تکنوکیت موارد زیر را برای تعمیرات و رفع عیب به کار گیرید:

  • خرابی دکمه ها و نرسیدن برق به آن ها علت از کار افتادن می شود.
  • در صورت قطع شدن ارتباط برد اصلی و برد پانل کنترلی نیز این مشکل به وجود می آید.
  • در صورتی که تایمر خراب شده باشد نیز دکمه ها کار نمی کند.

در صورتی حل نشدن مشکل، با خدمات پس از فروش نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران تماس بگیرید.

بدنه ماشین لباسشویی برق دارد؛ چگونگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در این مورد

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی برق دار بودن بدنه آن است. در صورت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی تکنوکیت موارد زیر را برای رفع ایراد و تعمیر انجام دهید:

  • خرابی سیم کشی داخلی دستگاه علت برق دار شدن آن می شود.
  • اگر اتصال کوتاه در مدار داخلی ایجاد شده باشد نیز سبب برق دار شدن آن می شود.
  • سوختن موتور عامل دیگر این مشکل است.
  • در صورت شکستگی لولای درب باعث برق دار شدن می شود.

در صورتی حل نشدن مشکل، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در خانه تماس بگیرید.

لباسشویی تکنوکیت تخلیه نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی تکنوکیت موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار ببرید:

  • اگر پمپ و شلنگ لباسشویی سبب تخلیه آب می شود.
  • اگر انسداد یا مانعی درون پمپ و شلنگ باشد، عمل تخلیه انجام نمی گیرد.
  • در صورتی که پروانه پمپ و یا الکتروپمپ ایراد داشته باشد، نیز این مشکل پدید می آید.

اگر مشکل حل نشد، با تعمیرگاه مجاز مرکزی ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران تماس بگیرید.

چگونه مشکل نچرخیدن دیگ لباسشویی تکنوکیت را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی تکنوکیت موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی تکنوکیت موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:
  • اگر دیگ و یا مخزن دستگاه نچرخد، این مشکل پدید می آید.
  • در صورتی که موتور، کاسه نمد، دینام و یا بلبرینگ نیز خراب باشد، این ایراد در قطعات آن به وجود می آید.

در صورتی حل نشدن مشکل، با خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در محل تماس بگیرید.

عدم روشن شدن ماشین؛ برای تعمیرات لباسشویی تکنوکیت در این مورد چه کاری باید انجام دهیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن ماشین لباسشویی تکنوکیت موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • برق رسانی در پریز و دوشاخه و کابل را باید بررسی نمایید.
  • همچنین ایراد در سیم کشی داخلی نیز سبب این اتفاق می شود.
  • قطع شدن یکی از سیم ها سبب می شود تا دستگاه روشن نشود. کلید پاور را بررسی کنید.
  • خراب بودن میکروسوئیچ درب نیز سبب شده تا پیامی به برد ارسال نشود و برد دستور شروع به کار را ندهد.

اگر دستگاه شما روشن نمیشود، برای حل این مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی تکنوکیت در خانه بهره مند شوید.

مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی تکنوکیت در هوم خانه

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در این بخش ارائه شده است؛ هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران، بیش از نیم قرن است که در این حوزه کار می کند. به دلیل خدمات ارزنده ای که در طول این سال ها به مشتریان ارائه کرده است توانسته به عنوان معتبرترین مرکز تعمیراتی در این شهر شناخته شود.

مزایای بهره مندی از خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در تهران هوم خانه به شرح زیر است:

  1. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه قطعات اصل و فابریک

برای تماس با تیم هوم خانه با شمار های مندرج در زیر تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی تکنوکیت در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

4/5 - (1 امتیاز)

بدون برچسب

در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست