تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی LG در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر این محصول را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

برند الجی را همه ما به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی می شناسیم. به همین سبب هم در اکثر خانه ها از لباسشویی های این برند استفاده می شود. اگر شما هم جزو مصرف کنندگان این محصولات هستید و با خرابی در آن مواجه شده اید، ما را در این مقاله همراهی کنید تا با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی در تهران آشنا شوید. این مرکز به عنوان تعمیرگاه تخصصی این محصولات فعالیت دارد و نیاز شما در رابطه با تعمیر لباسشویی الجی را پاسخ گو است.

هوم خانه با نیم قرن تجربه در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی الجی در تهران توانسته است جایگاه قابل قبولی را در بین مشتریان پیدا کند.

مشتریان گرامی توجه داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی ال جی نیست بلکه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران است. این برند در ایران نمایندگی رسمی ندارد چنانچه دفتر اصلی آن دایر شد، شما را در جریان قرار می دهیم.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  • نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران
  • تعمیر لباسشویی ال جی در تهران
  • نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی در محل و منزل
  • تعمیر لباسشویی ال جی در تهران
  • هزینه تعمیر لباسشویی ال جی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  • مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی ال جی
  • عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی ال جی
  • هوم خانه نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی ال جی

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران

تعمیر ماشین لباسشویی کاری نیست که مصرف‌کننده بتوانند به راحتی آن را انجام دهد. از این رو لازم است که تعمیر آن را به دست افراد کارآزموده سپرد. در زیر در راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران اشاره کرده‌ایم.

  • برای ارتباط راحت از شماره 02158941 استفاده کنید.
  • همچنین از طریق ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیکترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی؛ برقراری ارتباط با تعمیرکار نمایندگی ماشین لباسشویی امکان‌پذیر است.
  • در صورتی که مشخصات شما وارد و پیامک کد اشتراک و نام تکنسین برای شما ارسال شد. تعمیرکار حداکثر طی یک ساعت خود را به منزل شما رسانده و مشکل را برطرف می‌کند.
  • در پایان کار تعمیرکار کارت گارانتی قطعه استفاده شده در دستگاه شما را که دارای 3 الی 12 ماه اعتبار است به همراه برگه فاکتور به شما تحویل می‌دهد.
  • شرکت کردن شما در نظرسنجی نیز می‌تواند به خدمات‌رسانی هرچه بهتر از سوی نمایندگی کمک نماید.

تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

افرادی که در تهران زندگی می کنند از هزینه ها و دردسر یافتن تعمیرگاه تخصصی برای تعمیر لباسشویی الجی شاکی هستند. ما این نوید را به این افراد می دهیم که با وجود شعب مختلف نمایندگی تعمیرات الجی معتبر در مناطق مختلف شهر تهران، دیگر خبری از هزینه های بالای رفت و آمد و دردسرهای دیگر نیست. شما به راحتی می توانید با این مرکز تماس گرفته و از خدمات آن استفاده کنید. برای ارتباط با این نمایندگی، شما می توانید هم به صورت تلفنی و هم از طریق سایت این مجموعه، اقدام نمایید.

متخصصان مجرب ما پاسخ گوی تماس های تلفنی شما بوده و توضیحاتی را در رابطه با نوع خرابی دستگاه از شما خواهند خواست. آنها مشاوره های تلفنی رایگانی به شما ارائه می دهند. به این ترتیب شاید دیگر نیازی به حضور تعمیرکار نباشد و شما بتوانید آن را تعمیر کنید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی

هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی نیست. در واقع هوم خانه تعمیرگاه مجاز مرکزیماشین لباسشویی ال جی  است که با استفاده از قطعات فابریک و با ضمانت‌نامه رسمی مشکل ماشین لباسشویی شما را در محل برطرف می‌کند.

در صورتی که ماشین لباسشویی ال جی  با مشکل رو به رو شده باشد، می‌توانید از خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی ال جی و گارانتی آن که دارای زمان محدودی است، با شماره‌هایی که بر روی کارت گارانتی وجود دارد تماس گرفته و از طریق نمایندگی رسمی مشکل را برطرف کنید. در غیر این صورت می‌توانید با کارشناسان هوم خانه مشکل را مطرح نمایید. هوم خانه با ارائه خدمات ویژه‌ طبق استانداردهای لازم؛ کار تعمیر ماشین لباسشویی ال جی را انجام می‌دهد. همچنین اگر سوالی درباره تعمیر ماشین لباسشویی دارید، می‌توانید سوال خود را از قسمت انتهای صفحه در قسمت دیدگاه مطرح نمایید. تعمیرکار هوم خانه در مدت زمان کوتاهی به سوال شما پاسخ می‌دهد و شما می‌توانید در منزل بدون هیچ هزینه‌ای مشکل ماین لباسشویی خود را برطرف کنید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی LG در محل، منزل و خانه شما

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الجی در محل و منزل به شرح زیر می باشد؛ هوم خانه سالهاست با ارائه خدمات درجه یک در زمینه تعمیرات لوازم خانگی، توانسته جایگاه خود را در میان متقاضیان این خدمات، تثبیت کند.

محبوبیت این مرکز، خود به خود به دست نیامده، بلکه به لطف نوع خدمات و سرویس هایی که در این مرکز ارائه می شود، توانسته به این جایگاه برسد. یکی از این خدمات، انجام تعمیرات در محل و منزل است. این نمایندگی، تکنسین های خود را به محل اعزام می کند تا با حضور در محل و منزل، لوازم خانگی را تعمیر کنند. این موضوع در مورد لوازم خانگی بزرگ، بسیار مؤثر واقع شده و هزینه های انتقال آن به محل نمایندگی الجی را حذف کرده است.

تکنسین های این نمایندگی به هنگام حضور در محل و منزل مشتری، تجهیزاتی که برای تعمیر لباسشویی لازم دارند را نیز با خود به همراه می آورند. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی در پایان کار خود، ضمانت یک ساله خدمات نیز به مشتریان ارائه می کنند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی الجی در تعمیرگاه مجاز و مرکزی در این بخش شرح داده شده است؛ هزینه تعمیرات ماشین لباسشویی الجی یکی چالش هایی است که کاربران دارند. اما با وجود خدمات این نمایندگی، این نگرانی نیز رفع شده است.

زیرا در این مرکز، تمامی هزینه ها بسیار منصفانه تعیین شده و نحوه خدمات رسانی نیز باعث حذف هزینه های مازاد شده است. به عنوان مثال با استفاده از خدمات این مجموعه، هزینه ای بابت انتقال دستگاه به محل نمایندگی پرداخت نمی شود.

همچنین به دلیل ضمانت یک ساله خدمات، به مدت یک سال تعمیر دوباره لباسشویی به صورت رایگان خواهد بود. شما می توانید قبل از ثبت سفارش تعمیرات، از میزان تقریبی هزینه تعمیرات آگاه شده و لیست تعرفه هزینه تعمیرات در این نمایندگی را مشاهده کنید.

به این ترتیب با اطلاع کامل از هزینه تعمیرات، مراحل تعمیر لباسشویی الجی را طی خواهید کرد. در پایان کار نیز فاکتوری دربردارنده لیست خدمات و هزینه قطعات تعویض شده به شما ارائه خواهد شد. با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی تعمیرات باکیفیت و با هزینه کم را تجربه خواهید کرد.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

در صورتی که تصمیم دارید هزینه تعمیر لباسشویی ال جی را برآورد کنید، می توانید از جدول زیر استفاده نمایید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ال جی
هزینه نصب ماشین لباسشویی ال جی 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی ال جی 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ال جی 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی ال جی 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی ال جی بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی ال جی 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی ال جی 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی ال جی 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی ال جی 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی ال جی 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی ال جی 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی ال جی 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی ال جی 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی ال جی بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی ال جی 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی ال جی

عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی الجی در این قسمت شرح داده شده است؛ نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی، تعمیر لباسشویی را به دست تعمیرکارانی که دوره های تخصصی تعمیرات لباسشویی را گذرانده اند می سپارد. این تکنسین ها طی این دوره با ساختمان دستگاه و همچنین قطعات آن آشنایی کامل پیدا کرده و روش تعمیر آنها را آموزش می بینند. به همین دلیل نیز تعمیرات دستگاه را به صورت اصولی انجام می دهند. آنها در فرایند تعمیرات، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض آن را برتر می دانند.

زیرا اعتقاد دارند با این کار به دلیل حفظ قطعه فابریک دستگاه، عملکرد دستگاه همانند سابق خواهد بود. همچنین هزینه تعمیرات نیز به صورت چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد. اما در صورتی که مجبور باشند قطعه را تعویض کنند، قطعات اورجینال را جایگزین آنها می کنند. با این کار از افت کیفیت عملکرد دستگاه جلوگیری می شود.

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی الجی توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات هوم خانه

مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی الجی در ادامه توضیح داده شده است؛ کیفیت محصولات برند الجی مثال زدنی است. اما این موضوع باعث نمی شود که این محصولات به هیچ عنوان خراب نشوند.

لوازم برقی دارای ساختمان حساسی بوده و به همین سبب هم استفاده نادرست از آنها به سرعت موجب خراب شدن آنها می شود. در این بخش از مقاله درباره برخی ایرادات لباسشویی و نحوه تعمیر آنها، توضیحاتی ارائه شده است.

لباس ها در لباسشویی الجی به درستی شسته نمی شوند، برای تعمیر چه کنیم؟

در صورت تمیز شسته نشدن لباس ها در لباسشویی الجی باید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • برخی از کاربران لباسشویی از نحوه شستشوی لباس در لباسشویی، شاکی هستند.
  • این موضوع ارتباط مستقیمی با برنامه تنظیم شده برای شستشوی لباس ها و همچنین نوع مواد شوینده دارد.
  • سعی کنید برای شستشوی لباس ها، برنامه ای مناسب انتخاب کرده و میزان مواد شوینده را نیز به صورت دقیق مصرف کنید.
  • در ماشین لباسشویی، لباس را با حجم زیاد قرار ندهید.
  • در آخر کار نیز بررسی کنید که شیر آب وصل شده به دستگاه و همچنین شیلنگ تخلیه آب ایراد نداشته باشند.

در صورتی که با اقدامات انجام شده، ایراد رفع نشد با تعیرکار نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الجی تماس بگیرید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای تعمیر مشکل روشن نشدن لباسشویی ال جی ارائه می دهد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی روشن نشدن آن است. در صورت روشن نشدن لباسشویی الجی باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • ابتدا برق رسانی به لباسشویی را چک کنید.
  • برای این کار باید پریز، کابل و دوشاخه را کنترل کنید.
  • اما اگر این بخش ها ایراد نداشته باشند باید به سراغ کلید روش/ خاموش دستگاه بروید.
  • اگر این قطعه خراب شده باشد می توانید آن را تعویض نمایید.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی مجاز مرکزی ماشین لباسشویی الجی در تهران اقدام نمائید.

چگونه مشکل نشتی آب از لباسشویی ال جی را رفع کنیم؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نشت کردن اب است. در صورت نشت آب از لباسشویی الجی نکات زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در اکثر موارد، نشت آب از بخش شیلنگ و اتصالات آن است.
  • برای این که بفهمید مشکل از کجاست، پنل پشت دستگاه را باز کرده و دستگاه را روشن کنید.
  • حین شستشو کنترل کنید تا متوجه شوید که آب از کجا نشت دارد.
  • اگر مشکل از محل اتصالات باشد آنها را محکم کنید.
  • اما اگر مشکل از شیلنگ باشد باید آن را تعویض نمایید.

با رعایت نکات بالا مشکل نشت آب برطرف نشد با نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی در تهران اقدام نمائید.

درب لباسشویی ال جی باز نمی شود، برای تعمیر چه اقداماتی لازم است؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی باز نشدن درب ماشین است. ر صورت بیرون ریختن کف از ماشین لباسشویی الجی باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • از مواد شوینده مرغوب استفاده شود.
  • همچنین باید میزان مناسبی از مواد شوینده در جاپودری ریخته شود.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی در منزل اقدام نمائید.

دلیل لرزش ماشین لباسشویی ال جی چیست؟ نحوه تعمیر آن به چه صورت است؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی لرزش آن است. در صورت لرزش ماشین لباسشویی الجی موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که جسم سنگینی روی لباسشویی باشد، این مشکل پیش می آید.
  • همچنین در صورت خرابی بلبرینگ، شفت و تسمه نیز این مشکل پدید می آید.
  • تراز نبودن ماشین لباسشویی عامل دیگر این مشکل است.

اگر مشکل لرزش در دستگاه شما همچنان پابرجاست، لازم است جهت عیب یابی از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در تهران بهره مند شوید.

چرا لباسشویی ال جی به درستی تخلیه نمی کند، برای عیب یابی و تعمیر چه کاری لازم می باشد؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی تخلیه نشدن آب است. در صورت تخلیه نشدن آب از ماشین لباسشویی الجی باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که پمپ تخلیه و لوله تخلیه ایراد داشته باشد این مشکل پیش می آید.
  • مسدود بودن شلنگ و یا فیلتر پمپ سبب عدم تخلیه آب می شود.

اگر دستگاه شما همچنان مشکل تخلیه نشدن آب دارد، میتوانید جهت عیب یابی و رفع مشکل با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الجی در محل تماس حاصل نمائید.

دلیل عدم چرخیدن دیگ ماشین لباسشویی ال جی چیست؟ تعمیرکار چگونه برای تعمیر اقدام می کند؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی نچرخیدن دیگ ماشین است. در صورت نچرخیدن دیگ ماشین لباسشویی الجی باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • تسمه و موتور ماشین لباسشویی باید چک شود.همچنین در صورت نیم سوز شدن موتور این مشکل پدید می آید.
  • در صورت قرار دادن حجم زیاد لباس این امر به وجود می آید.

اگر دیگ دستگاه شما نمیچرخد، میتوانید جهت عیب یابی با نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی در تهران ارتباط برقرار نمائید.

کلید های لباسشویی ال جی کار نمی کنند، برای تعمیر چه کاری را باید انجام دهیم؟

یکی دیگر از مشکلات ماشین لباسشویی کار نکردن دکمه های آن است. در صورت کار نکردن ماشین لباسشویی الجی باید موارد زیر را برای تعمیر و عیب یابی به کار گیرید:

  • قطع بودن جریان برق پریز و کابل سبب می شود تا ماشین لباسشویی کار نکند.
  • همچنین در صورتی که میکروسوئیچ درب نیز ایراد داشته باشد این مشکل پدید می آید.

اگر کلیدهای دستگاه شما کار نمیکند، لازم است جهت رفع مشکل از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در محل بهره مند شوید.

دلیل قطع شدن فیوز با روشن کردن ماشین لباسشویی ال جی از چیست؟

یکی از مشکلات ماشین لباسشویی قطع شدن فیوز آن است. در صورت قطع شدن فیوز با روشن شدن ماشین لباسشویی الجی موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • ایراد در سیم کشی و مدار لباسشویی سبب می شود تا فیوز قطع شود.
  • همچنین اتصال کوتاه نیز عامل دیگر قطع شدن فیوز است.
  • ایراد در سیم کشی و مدار داخلی ماشین لباسشویی سبب قطع شدن فیوز می شود.
  • وجود اتصال کوتاه نیز سبب می شود تا سیم کشی ایراد پیدا کند و فیوز بپرد.

با رعایت نکات بالا اگر مشکل رفع نشد با خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی الجی در محل اقدام نمائید.

چرا باید از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی در هوم خانه استفاده کنیم؟

مزایای استفاده از خدمات هوم خانه نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی به شرح زیر است؛ این مقاله به منظور توضیح خدمات ارائه شده در هوم خانه، به رشته تحریر درآمده است. با توجه به آن چه در این مطلب به آن اشاره شد، حتماً شما هم به این نتیجه رسیده اید که با تعمیر لباسشویی الجی در این مرکز، می توانید از نتیجه بخش بودن تعمیرات، مطمئن باشید. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی افتخار دارد در طول 50 سال فعالیت خود، توانسته رضایت مشتریان را جلب کرده و تعمیرات را به نحو احسنت انجام دهد.

مزایای کلی هوم خانه برای تعمیر ماشین لباسشویی الجی در محل به شرح زیر است؛

  1. ارائه خدمات تعمیرات در هفت روز هفته و در 24 ساعت شبانه روز
  2. ارائه گارانتی معتبر
  3. ارائه قطعات اصل و فابریک
  4. کاهش هزینه تعمیرات تا 75 درصد
  5. ارائه ضمانت 3 الی 12 ماهه

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی الجی در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست