تعمیرات لوازم خانگی

تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش

هوم خانه تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش را در شمال, جنوب, شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب و با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

در زندگی امروزه، ماشین لباسشویی یکی از وسایل کاربردی و ضروری موجود در هر خانه ای است. زندگی بدون این دستگاه بسیار سخت و خسته کننده می شود. اگر از ماشین لباسشویی آزمایش در منزل خود استفاده می کند در هنگام خراب شدن آن با توجه به اینکه دستگاه از قیمت بالایی برخوردار است باید تعمیرات اصولی را انجام دهید. هوم خانه که تعمیرگاه مجاز و مرکزی تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش می باشد، در خدمت تمام شهروندان تهرانی است. این مرکز، مزایا و خدمات ویژه ای دارد که در ادامه برخی از آنها را برای شما شرح داده ایم.

هوم خانه تعمیرگاه لباسشویی آزمایش تا 75 درصد در هزینه تعمیرات صرفه جویی می کند.

مشتریان گرامی مد نظر داشته باشید که هوم خانه نمایندگی رسمی آزمایش نمی باشد، بلکه تعمیرگاه لوازم خانگی در تهران است برای ارتباط با نمایندگی رسمی این برند به سایت مربوطه مراجعه کنید.

آنچه شما در این مطلب می خوانید:

  1. نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در تهران
  2. تعمیر لباسشویی آزمایش در تهران
  3. خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی آزمایش
  4. تعمیرگاه تعمیرات لباسشویی آزمایش در محل و منزل
  5. تعمیر لباسشویی آزمایش در تهران
  6. هزینه تعمیر لباسشویی آزمایش در تعمیرگاه مجاز و مرکزی
  7. مشکلات و ایرادات متداول لباسشویی آزمایش
  8. عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار لباسشویی آزمایش
  9. هوم خانه تعمیرگاه مجاز تعمیرات لباسشویی آزمایش

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در تهران

گاهی اوقات رفع ایرادات به وجود آمده در لوازم الکترونیکی به دلیل نیاز به ابزارآلات مخصوص و نیز مهارت‌های لازم جهت جلوگیری از بروز ایرادات بیشتر باید توسط تعمیرکار ماهر و حرفه‌ای انجام پذیرد. در زیر راه‌های تماس با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در تهران ذکر شده است.

  • سریع‌ترین راه تماس با کارشناسان جهت تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش شماره تلفن 02158941 است.
  • همچنین مصرف‌کنندگان می‌توانند از طریق ثبت‌نام در سایت و یا تماس با نزدیک‌ترین شعبه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش و اعلام مشخصات خود از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش به بهترین شکل بهره‌مند شوند.
  • کارشناس مرکز تماس با بررسی ایراد بوجود آمده برای ماشین لباسشویی شما، پیام کوتاهی حاوی کد اشتراک و نام تعمیرکار برای متقاضایان ارسال می‌کند.
  • مدت زمان تقریبی مراجعه تعمیرکار ماشین لباسشویی آزمایش حداکثر یک ساعت جهت رفع نقص دستگاه شما در آدرس اعلامی است.
  • در پایان هم برگه گارانتی معتبر به همراه فاکتور تحویل مصرف‌کنندگان می‌شود.
  • مصرف‌کنندگان با تکمیل فرم نظرسنجی،جهت بهبود خدمات‌دهی تعمیرکار و شرکت نمایندگی تعمیرات کمک شایانی می‌کنند.

تعمیر لباسشویی آزمایش در تهران

خدمات تعمیر لباسشویی آزمایش در تهران به شرح زیر می باشد:

مهمترین دغدغه کاربران ماشین لباسشویی آزمایش این است که پس از خراب شدن دستگاه به کدام تعمیرگاه اعتماد کنند؟ همانطور که می دانید در تهران نیز تعمیرگاه های متعددی وجود دارد. وجود این تعمیرگاه های بی شمار، کمی انتخاب را سخت نموده است. اگر می خواهید مشکل را به صورت اساسی و تضمین شده حل کنید انتخاب تعمیرگاه تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش بهترین کار می باشد. این مرکز تعمیراتی از کادری مجرب و ماهر تشکیل شده است و در انتهای کار نیز ضمانت نامه 3 الی 12 ماهه خدمات را ارائه می دهد. این ضمانت نامه خیال مشتری را از ترس خراب شدن مجدد قطعه و نیاز به تعمیرات دوباره آن راحت می نماید.

آنچه که باید برای شما کاربران گرامی یادآور شویم این نکته است که تعمیرگاه لوازم خانگی آزمایش در ایران مشغول به فعالیت است و هوم خانه تنها تعمیرگاه مجاز و مرکزی برای تعمیر لباسشویی آزمایش می باشد. در ادامه خدمات هوم خانه به عنوان مرکز تعمیر لباسشویی آزمایش را برای شما شرح می دهیم.

خدمات رسمی پس از فروش ماشین لباسشویی آزمایش

خدمات پس از فروش و کارت گارنتی دو موضوع مهمی هستند که افراد در هنگام خرید لوازم برقی باید به آن توجه نمایند. ماشین لباسشویی‌های آزمایش از خدمات پس از فروش و برگه گارانتی برخوردارند و در صورتی که ماشین لباسشویی با مشکل رو به رو شود؛ به راحتی با تماس با شماره موجود بر روی کارت گارنتی این مشکل قابل حل است. اما در صورتی که افراد به هر دلیلی نتوانستند که با نمایندگی رسمی این برند تماس حاصل نمایند. می‌توانند برای تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش، آن را به تعمیرکار هوم خانه بسپارند.

هوم خانه نمایندگی رسمی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش نیست. هوم خانه تنها مرکز مورد اعتماد و معتبری است که کار تعمیر لوازم خانگی را انجام می‌دهد. مصرف‌کنندگان در صورت سپردن دستگاه خود به هوم خانه برای تعمیر، از خدماتی چون، تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در منزل با استفاده از قطعات فابریک با هزینه‌ای مناسب بهره‌مند می‌گردند. همچنین افراد در صورتی که بخواهند خود مشکل دستگاه را حل کنند؛ می‌توانند از قسمت دیدگاه در پایین صفحه سوالات خود را مطرح کنند. تعمیرکار هوم خانه در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ مناسب می‌دهد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در محل و منزل

در زیر به خدمات تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در محل و منزل می پردازیم.

ماشین لباسشویی از وسایل سنگین و بزرگ آشپزخانه محسوب می شود‌‌. جابجایی این وسیله برای انتقال آن به تعمیرگاه مجاز، بسیار سخت بوده و به همین دلیل نیز بسیاری از افراد از تعمیر این دستگاه صرف نظر می کنند. مزیتی که تعمیرگاه تعمیرات آزمایش دارد این است که خدمات خود را با حضور در محل و منزل نیز عرضه می کند. افرادی که از این ماشین لباسشویی در منزل خود استفاده می کنند بدون جابجایی این دستگاه سنگین و تنها با یک تماس برای انجام تعمیرات اقدام نمایند‌‌. این تعمیرگاه معتبر و مجاز با در نظر گرفتن مشغله کاری بسیاری از افراد، در روزهای تعطیل نیز سرویس های خود را ارائه می دهد. کاربران می توانند با توجه به شرایط خود در هر زمانی که فرصت آن را دارند سفارش خود را در نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش ثبت نمایند.

ارائه خدمات تعمیر و عیب یابی لباسشویی آزمایش در محل در تعمیرگاه هوم خانه سبب افزایش تسهیل خدمت رسانی به مشتریان شده است.

هزینه تعمیر لباسشویی آزمایش در تعمیرگاه مجاز مرکزی هوم خانه

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش در تعمیرگاه مجاز و مرکزی به شرح زیر می باشد:

همانطور که می دانید تعمیرات ماشین لباسشویی شامل موارد بسیار گسترده ای می باشد. با توجه به نوع مشکل، کارهای انجام شده برای درست کردن دستگاه نیز متفاوت است. در حالت کلی می توان گفت میزان هزینه های پرداختی در این مرکز با توجه به مشکل دستگاه، میزان دستمزد و نرخی که در اتحادیه تصویب شده، متفاوت می باشد. تمام هزینه ها قبل از حضور تعمیرکار برای مشتری شفاف سازی می شود. کاربران می توانند در صورت داشتن توانایی مالی برای پرداخت این میزان هزینه ها، برای اعزام تعمیرکار اقدام کنند. این تعمیرکاران به فکر شما هستند و در درجه اول، تعمیر قطعه خراب به جای تعویض قطعه را اصول کاری خود قرار می دهند. تعمیرکاران تعمیرگاه تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در صورت نیاز ضروری به تعویض قطعه، استفاده از قطعات اورجینال با قیمت مناسب را هدف کاری خود قرار داده اند.

ارائه فاکتور با سربرگ شرکت سبب افزایش اعتماد مشتریان به خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در هوم خانه شده است.

تعرفه خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش

شما می توانید بر اساس مبالغ درج شده در جدول زیر، هزینه تعمیر لباسشویی آزمایش را برآورد کنید:

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش هزینه تعمیر ماشین لباسشویی آزمایش
هزینه نصب ماشین لباسشویی آزمایش 370.000 تومان الی 400.000 تومان
هزینه سرویس ماشین لباسشویی آزمایش 300.000 تومان الی 350.000 تومان
هزینه تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی آزمایش 400.000 تومان الی 700.000 تومان
هزینه تعمیر تایمر ماشین لباسشویی آزمایش 350.000 تومان الی 800.000 تومان
هزینه تعمیر صفحه دیجیتالی ماشین لباسشویی آزمایش بستگی به ارور لباسشویی دارد.
هزینه تعویض لاستیک درب ماشین لباسشویی آزمایش 350.000 تومان الی 1.300.000 تومان
هزینه تعویض کمک فنر ماشین لباسشویی آزمایش 350.000 تومان الی 600.000 تومان
هزینه تعویض هیدرواستارت ماشین لباسشویی آزمایش 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی آزمایش 300.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض میکروسوییچ ماشین لباسشویی آزمایش 350.000 تومان الی 850.000 تومان
هزینه تعویض کاسه نمد و بلبرینگ ماشین لباسشویی آزمایش 950.000 تومان الی 1.500.000 تومان
هزینه تعویض موتور ماشین لباسشویی آزمایش 400.000 تومان الی 1.800.000 تومان
هزینه تعویض دیگ و آبکش ماشین لباسشویی آزمایش 750.000 تومان الی 1.350.000 تومان
هزینه تعویض پانل ماشین لباسشویی آزمایش بستگی به مدل و نوع لباسشویی دارد.
هزینه تعویض خرطومی دیگ ماشین لباسشویی آزمایش 130.000 تومان الی 260.000 تومان

عیب یابی لباسشویی آزمایش

نحوه عیب یابی و تعمیرات توسط تعمیرکار ماشین لباسشویی آزمایش در زیر ارائه شده است.

ماشین لباسشویی آزمایش دارای ساختار پیچیده ای است و قطعات موجود در آن نیز به نسبت سایر ماشین های لباسشویی، متفاوت می باشد. پرسنل و متخصصین نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در کار خود ماهر هستند‌. این تعمیرکاران با مشکلات و عیوب این برند لباسشویی آشنا می باشند. پس از حضور در محل، این افراد ابتدا تمام عیوب موجود در لباسشویی را شناسایی می کنند. این کار با توجه به تجربه بالای این افراد، در کسری از زمان انجام می شود. پس از شناسایی کامل عیوب، تمام آنها را با نهایت دقت برطرف می نمایند.

اگر موفق به عیب یابی ماشین ظرفشویی آزمایش در منزلتان نشدید با تعمیرگاه مجاز این محصول تماس حاصل فرمایید تا مشکل شما حل شود.

بررسی مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی آزمایش در نمایندگی تعمیرات هوم خانه

در ادامه به مشکلات و ایرادات متداول ماشین لباسشویی آزمایش می پردازیم.

شناسایی ایرادات متداول ماشین لباسشویی آزمایش برای کاربران آن ضروری است. این افراد می توانند برخی از مشکلات را بدون نیاز به تعمیرکار بررسی کرده و حتی برطرف نیز نمایند. باید بدانید که تعمیرگاه آزمایش به محض تماس افرادی که با این مرکز ارتباط برقرار می کنند، تعمیرکار را برای عیب یابی و تعمیر به محل آن ها می فرستد. در ادامه برخی از ایرادات متداول این ماشین لباسشویی را ذکر کرده ایم.

علت تکان خوردن بیش از حد ماشین لباسشویی آزمایش در حین کار چیست؟ برای تعمیر و عیب یابی چه کنیم؟

در صورت تکان خوردن بیش از حد دستگاه، موارد زیر را برای تعمیرات و رفع ایراد ماشین لباسشویی آزمایش به کار گیرید:

  • این مشکل به طور عمده زمانی ایجاد می شود که بر روی ماشین لباسشویی ، وسایل سنگین وجود داشته باشد. در این حالت احتمال آسیب دیدن قطعات مختلفی همچون فنر، کمک فنر و… نیز وجود دارد.
  • برای رفع این مشکل باید این قطعات را توسط خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش چک کرده و در صورت وجود عیب، مشکل را رفع کنید.
  • عامل دیگری که سبب لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی می شود تراز نبودن آن است. در هنگام تکان های بیش از حد ماشین لباسشویی، تراز بودن یا نبودن آن نیز نیاز به بررسی دارد.

در صورتی که مشکل لباسشویی آزمایش حل نشد، با نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی آزمایش در تهران تماس بگیرید.

علت نشت کردن آب از ماشین لباسشویی آزمایش چیست؟ برای تعمیر در چنین مواقعی چه باید کرد؟

در صورت نشت کردن آب از دستگاه، راهکارهای زیر را برای رفع ایراد و تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش به کار گیرید:

  • نشت کردن آب، دردسرهای بسیار زیادی را به دنبال خود دارد و باعث کثیف شدن فضای درون آشپزخانه می شود.
  • برای رفع این ایراد، ابتدا باید محل نشتی را پیدا کنید. اگر نشتی از درب دستگاه است واشرهای آن خراب شده و نیاز به تعویض دارند.
  • در صورت وجود نشتی از پشت ماشین لباسشویی شیلنگ های آن باید بررسی و چک شوند.
  • اگر نتوانستید محل و منبع نشتی را پیدا کنید باید بدنه را باز کرده و از این طریق اقدام نمایید.
  • بهتر است برای بررسی دقیق تر با نمایندگی تعمیر لباسشویی آزمایش در تهران تماس حاصل فرمایید.

لباسشویی آزمایش آبگیری نمی کند، برای تعمیر چه اقداماتی لازم می باشد؟

در صورت آبگیری نکردن لباسشویی آزمایش، موارد زیر را برای رفع ایراد به کار گیرید:

  • عوامل متعددی سبب بروز این امر می شود که در میان آنها می توان به خراب شدن شیر ورودی و یا وصل نبودن آن، کثیف شدن فیلتر ماشین لباسشویی و‌.‌.. اشاره نمود.
  • برای بررسی و رفع ایراد، شیر ورودی را چک کنید و در صورت وصل نبودن آن را وصل کنید. در قدم بعدی فیلتر را چک نمایید. اگر تمیز نبود آن را تمیز و در صورت نیاز تعویض کنید.
  • پس از انجام تمام موارد گفته شده، در صورت پا برجا بودن مشکل از تعمیرکاران تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش کمک بگیرید.

تعمیرکار هوم خانه چه راهکاری را برای رفع مشکل سر و صدای زیاد لباسشویی آزمایش ارائه می دهد؟

در صورتی که ماشین لباسشویی آزمایش در حین کار صدا می دهد، برای رفع عیب و تعمیرات موارد زیر را انجام دهید:

  • در هنگام بروز این مشکلات، کاری که باید انجام دهید بررسی میزان لباس های موجود در دستگاه است.
  • اگر تعداد لباس ها از حد ظرفیت ماشین لباسشویی بیشتر باشد باعث تولید سر و صدای بیش از حد می شود.
  • در صورتی که به اندازه کافی درون دستگاه، لباس انداخته اید باید قطعاتی همچون پولی، آبکش، بلبرینگ و دیگ را چک نمایید.
  • اگر با محل قرار گیری این قطعات آشنا نیستید می توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در محل تماس برقرار کنید.

برد لباسشویی آزمایش سوخته است، برای تعمیر چه کاری انجام دهیم؟

در صورت سوختن برد ماشین لباسشویی آزمایش، راهکارهای زیر را برای رفع ایراد و تعمیر به کار گیرید.

  • برد ماشین لباسشویی ممکن است بر اثر اتصالات برق و یا اینکه رسیدن جریان آب به بدنه لباسشویی، بسوزد. در این گونه مواقع تنها راه تعمیر، تعویض برد لباسشویی می باشد.

برای اینکه بتوانید برد دستگاه را تعمیر کنید، بهتر است با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در تهران تماس بگیرید تا سریعا تعمیرکار را به محل اعزام نماید.

علت خشک نشدن البسه در ماشین لباسشویی آزمایش چیست؟

در صورت خشک نشدن البسه در لباسشویی آزمایش می توانید موارد زیر را برای تعمیرات و عیب یابی به کار گیرید:

  • در صورتی که لباس ها در لباسشویی خشک نمی شود و نم دار است، به دنبال ایراد فنی در آن باشید.
  • در صورتی که ایراد در المنت و تسمه رخ داده باشد، دستگاه با مشکل عدم تخلیه آب مواج می شود و آب از دیگ لباسشویی خارج نمی شود، در نتیجه لباس ها همچنان خیس می مانند.
  • همچنین توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی نیز اهمیت دارد، زیرا در صورتی که حجم لباس ها بیش از حد ظرفیت باشد، دستگاه قادر به خشک کردن کامل لباس ها نیست.
  • در صورتی که مشکل خشک نشدن لباس ها در دستگاه حل نشد، با نمایندگی مجاز مرکزی لباسشویی آزمایش تماس بگیرید.

علت تمیز نشدن لباس ها در ماشین لباسشویی آزمایش از چیست؟ برای تعمیرات و رفع عیب چه باید کرد؟

در صورت تمیز نشدن لباس ها در دستگاه، راهکارهای زیر را برای تعمیر و رفع عیب ماشین لباسشویی آزمایش به کار ببندید:

  • در صورتی که بعد از اتمام کار ماشین لباسشویی، لباس ها تمیز نشده باشند، باید به دنبال رفع ایراد باشید.
  • البته بهترین کار این است که چک کنید که براساس ظرفیت ماشین لباسشویی آزمایش در آن لباس قرار داده اید.
  • همچنین در صورتی که از پودر یا مواد شوینده نامناسب استفاده کرده باشید یا حجم کمی شوینده برای شستشو به کار برده باشید، لباس ها تمیز شسته نمی شوند.
  • در صورتی که مشکل ماشین لباسشویی حل نشد، با نمایندگی مجاز مرکزی تعمیرات لباسشویی آزمایش تماس بگیرید.

چرا ماشین لباسشویی آزمایش آبگیری نمی کند؟ برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

در صورت آبگیری نکردن لباسشویی آزمایش راهکارهای زیر را برای تعمیرات و رفع عیب انجام دهید:

  • در صورتی که شیر آب بسته باشد؛ یا اگر شیلنگ ورودی مسدود باشد، آنگاه لباسشویی آبگیری نمی کند.
  • همچنین در صورتی که شیر برقی خراب شده باشد، یا اگر سیم کشی ها خراب شده باشند، دستگاه آبگیری نمی کند.
  • در این موارد باید تمامی قطعات را بررسی کنید تا عیب را پیدا کرده و آن را تعمیر کنید.
  • در صورتی که مشکل عدم آبگیری دستگاه حل نشد، با هوم خانه در تهران تماس بگیرید تا با تکنسین های خبره ای که دارد، مشکل لباسشویی آزمایش را حل کند.

دیگ ماشین لباسشویی آزمایش نمی چرخد، برای تعمیر و عیب یابی چه باید کرد؟

در صورتی که دیگ دستگاه نمی چرخد؛ موارد زیر را برای تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش به کار ببندید:

  • خراب شدن قطعاتی نظیر دینام، تسمه و بلبرینگ، موتور و کاسه نمد سبب می شود تا دیگ لباسشویی نچرخد.
  • بنابراین باید قطعات مرتبط را بررسی کرده و اقدام به رفع عیب نمایید.

به دلیل حساسیت بالا و ظرافت در این قطعات، توصیه می شود از تعمیرگاه تعمیرات مجاز لباسشویی آزمایش در تهران کمک بگیرید.

استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در هوم خانه چه مزایایی برای مصرف کننده دارد؟

در تعمیرگاه مجاز هوم خانه همواره متخصصان ما در تلاش اند تا بهترین خدمات را برای تعمیر ماشین ظرفشویی آزمایش به مصرف کنندگان خود ارائه دهد و مشتریان خود را با رضایت کامل همراهی کند؛ برای پاسخ به این پرسش که با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز هوم خانه از چه مزایایی برخوردار می شوید در ادامه با ما همراه باشید.

  • در نمایندگی مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش، بعد از تعمیر دستگاه معیوب و در زمان تحویل دادن آن به مشتری، هوم خانه یک کارت گارانتی به او ارائه می هد.
  • هوم خانه صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای شما میسر می سازد.
  • تعمیرکاران هوم خانه تنها از  قطعات فابریک در روند عیب یابی و تعمیر ماشین ظرفشویی آزمایش استفاده می کنند
  • سرعت در انجام فرایند تعمیرات
  • استفاده از خدمات تعمیرکار متخصص ماشین ظرفشویی آزمایش
  • هزینه های تعمیرات در هوم خانه مطابق با تعرفه های اتحادیه است که همین مسئله موجب کاهش 75 درصدی هزینه ها می شود

در مدت شش تا 12 ماه ضمانت نامه ی تعمیر ظرفشویی آزمایش، هیچ گونه هزینه ای اضافی از مشتری گرفته نمی شود و حتی هزینه ی ایاب و ذهاب نیز به صورت رایگان می باشد و شما نباید هزینه ایی برای آن پرداخت کنید.

تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

تعمیرات ماشین لباسشویی آزمایش در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

5/5 - (1 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

0 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست