تعمیرات لوازم خانگی

نمایندگی تعمیرات رزگاز

هوم خانه نمایندگی تعمیرات رزگاز در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیرات لوازم خانگی رزگاز را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

شرکت خصوصی رزگاز برای اولین بار در سال 1363 در استان اصفهان و در شهرستان کاشان، در بخش محصولات و لوازم خانگی با هدف تولید اجاق گاز های کابینت دار، فر دار و رومیزی فعالیت خود را شروع کرده است. این شرکت با به کار گیری روشهای نوین و دارا بودن خط های تولید مدرن و مجهز و همچنین خط تولید لعاب و رنگ، با تکیه بر کیفیت و خلاقیت در امر تولید و خدمات پس از فروش، محصولات خود را در بازارهای سراسر ایران عرضه کرده و در اختیار مشتریان ویژه و خوش سلیقه ی خود قرار می دهد. محصولات رزگاز به دلیل بالا بودن کیفیت و نوع آوری و خلاقیت در تولید و قیمت مناسب، مورد استقبال ویژه ی خانواده ها ی ایرانی قرار گرفته است. هوم خانه نمایندگی تعمیرات رزگاز در تهران است که آماده تعمیرات تخصصی اجاق گاز رزگاز شما می باشد.

شرکت رزگاز با تکیه بر سابقه ی درخشان خود در طی سالیان گذشته، تولید محصولات مرغوب و با کیفیت، ایجاد جایگاه ویژه و به دست آوردن محبوبیت محصولات خود میان خانواده ها، بازار کشورهای آفریقایی، آسیای میانه و حاشیه ی خلیج فارس را هدف گرفته است. این شرکت با دارا بودن امتیاز هایی نظیر تنوع، پیشرفتگی و زیبایی در محصولات تولیدی، گارانتی 5 ساله همراه با نصب رایگان سعی در جلب رضایت مشتریان و همچنین برداشتن گامی موثر در راستای استقلال و اقتصاد کشور دارد. مدیران و مهندسین متخصص رزگاز پیوسته در حال تلاش برای ساخت بهتر محصولات همگام با آخرین و پیشرفته ترین متد و دست آوردهای علمی هستند و هرگز دست از تلاش بر نخواهند داشت.

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات رزگاز در تهران

در صورتیکه شما هم برای منزلتان اجاق گاز رزگاز را انتخاب کرده اید باید با خدمات پس از فروش رزگاز و نحوه دسترسی به نمایندگی تعمیرات رزگاز آشنایی لازم را داشته باشید تا به هنگام نیاز به تعمیرکار برای اجاق گازتان دچار مشکل نشوید. اگر اجاق گاز شما با مشکلاتی از قبیل کار نکردن المنت تولید گرمای اجاق گاز، روشن نشدن شعله ی اجاق گاز و…  مواجه شده است، شما می توانید با هوم خانه نمایندگی رزگاز در تهران تماس بگیرید. این مرکز هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری و آنلاین آماده ی ثبت سفارشات تعمیر لوازم خانگی شما به صورت 24 ساعته و شبانه روزی می باشد و با دارا بودن نمایندگی های متعدد در بیشتر مناطق تهران جهت رفاه حال مشتریان خود در تلاش است.

به همین دلیل افراد می توانند به راحتی به این مراکز مراجعه کرده و دستگاه معیوب خود را به نمایندگی، جهت انجام تعمیرات انتقال دهند اما در صورتیکه دستگاه شما بزرگ بوده و حمل آن هزینه بر و دشوار باشد شما می توانید حضورا به مراکز نمایندگی تعمیرات رزگاز مراجعه کرده و با ثبت سفارش تعمیر خود، فرم مربوطه را پر کنید. سپس تکنسین های ما در کوتاه ترین زمان ممکن به محل شما مراجعه کرده و دستگاهتان را برای عیب یابی و تعمیر به نمایندگی انتقال خواهند داد. اگر مایل به ثبت سفارش حضوری نسبت به تعمیر دستگاه تان نیستید، شما می توانید به صورت تلفنی با نمایندگی تعمیرات رزگاز تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. بعد از ثبت سفارش به صورت تلفنی، تکنسین های ما در کمتر از یک ساعت در آدرس مورد نظر شما حضور پیدا کرده و دستگاه را از شما تحویل خواهند گرفت.

هزینه تعمیر لوازم خانگی رزگاز

یکی از مهم ترین مواردی که در مورد تعمیر لوازم خانگی مد نظر مشتریان می باشد، بخش هزینه تعمیرات است. هزینه های تعمیرات لوازم خانگی در مراکز نمایندگی بر اساس نرخ های تعیین شده توسط نهاد های نظارتی و اتحادیه به اطلاع نمایندگی ها می رسد، از این رو هزینه تعمیر در نمایندگی تعمیرات رزگاز نسبت به دیگر مراکز کمتر می باشد و رضایت مشتریان را در بر دارد. وقتی مشتری جهت درخواست تعمیر دستگاه خود با نمایندگی تماس می گیرد، تکنسین های ما برای بررسی دستگاه در کمتر از یک ساعت به محل مورد نظر مراجعه می کنند و پس از عیب یابی دستگاه، قطعات معیوب شناسایی شده و نسبت به آسیب وارد شده به دستگاه، هزینه های احتمالی برای تعمیر قطعه یا قطعات تخمین زده شده و ب اطلاع مشتری می رسد.

اگر مشتری پس از اطلاع از هزینه ی تعمیر، باز هم مایل به تعمیر دستگاه خود باشد، تکنسین ها دستگاه معیوب را جهت تعمیر به نمایندگی منتقل خواهند کرد. البته هزینه های براورد شده جهت تعمیر دستگاه توسط نمایندگی در قالب فاکتور به اطلاع مشتری خواهد رسید و پس از تعمیر، هنگام تحویل دستگاه به مشتری داده خواهد شد و هزینه های تعمیر طبق فاکتور از مشتری دریافت خواهد شد. یکی از دلایل اعتماد مشتریان به نمایندگی هوم خانه، نحوه ی شفاف سازی هزینه ها توسط این مرکز برای مشتریان می باشد.

چرا برای تعمیرات لوازم خانگی رزگاز هوم خانه را انتخاب کنیم؟

هوم خانه یکی از مراکزی است که تمام تلاش خود را در جهت ارائه ی خدمات خود در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی برای رفاه حال مشتریان و کسب رضایت آنها به کار گرفته است. این نمایندگی با به کار گیری نیروهای آموزش دیده، دارای مهارت و متخصص اقدام به تعمیر لوازم خانگی مشتریان در هر ساعت از شبانه روز به صورت کاملا استاندارد و حرفه ای می کند. همچنین برای به روز شدن دانش تعمیرکاران خود برای آن ها دوره های آموزشی جهت آشنایی با قطعات و نحوه ی کارکرد و تعمیر آن ها را ترتیب داده است. از این رو می توان به داشتن مهارت و تخصص تکنسین های نمایندگی تعمیرات رزگاز اعتماد کرد. از دیگر خدمات ارائه شده توسط این مرکز می توان به انتقال دستگاه معیوب به نمایندگی اشاره کرد که علاوه بر کاهش هزینه های تعمیرات، راحتی مراجعه کنندگان را نیز در بر خواهد داشت.

با توجه به دشوار و هزینه بر بودن نقل و انتقال لوازم خانگی در شهر تهران، این ویژگی در بین مراجعه کنندگان به این مرکز مورد توجه و استقبال ویژه ای قرار گرفته است. این در صورتی است که بسیاری از نمایندگی ها و مراکز تعمیرات لوازم خانگی حاضر به ارائه ی خدمات مناسب به مشتریان نیستند و برخی از آنها تعمیر دستگاه مراجعین را تقبل نمی کنند حتی ممکن است تخصص لازم برای تعمیر را نداشته باشند و در قبال تعمیر دستگاه هزینه های بسیار بالایی را از مشتری مطالبه کنند و هیچ گونه ضمانتی در قبال سرویس دهی دستگاه به مشتری ارائه نکنند. اولویت کار تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات رزگاز با تعمیر قطعات معیوب است. با این کار ایراد دستگاه رفع شده و مخارج احتمالی کاهش می یابد.

معرفی لوازم خانگی رزگاز

شرکت تولیدی صنعتی رزگاز یکی از بهترین تولید کنندگان اجاق گاز در انواع رو میزی ، کابینت دار، فردار، مایکروفر و دیگر محصولات خانگی می باشد. اجاق گازهای فردار 5 شعله رزگاز شامل ویژگی هایی از قبیل جوجه گردان، فندک اتوماتیک، شبکه ی چدنی، محفظه ی احتراق، فن دار، شعله ی زمان دار دیجیتال، نمای شیشه ای، دوآون (فن برقی و فر گازی)، قطعات ایتالیایی، ظرف پیرکس، صفحه ی استیل یا شیشه ای، ترموکوپل دار، کشو دار ریلی و شیشه ی نشکن در رنگ های لعابی سفید، سیاه و استیل می باشد. اجاق گازهای رومیزی رزگاز دارای 4، 5 و 6 شعله با صفحه شیشه ای، توکار، ترموکوپل دار، میکروسوئیچ، شبکه ی چدنی، سرشعله ی بسته و پلوپز وسط یا کنار می باشند.

اجاق گاز های رزگاز با استفاده از فناوری های نوین و به روز در امر تولید و کیفیت بالای محصولات، نه تنها در سر تا سر ایران بلکه در سایر کشورها جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده و همچنین توانسته است در بازار جهانی حرفی برای گفتن داشت باشد. محصولات تولیدی شرکت رزگار با عملکرد بی نظیر و فوق العاده ی خود ازجمله لوازم خانگی پر فروش محسوب می شود. با توجه به موارد گفته شده باید در نظر داشته باشیم که تعمیرات این محصولات، حتما باید با تخصص و مهارت بالا صورت پذیرد. از این رو برای آرامش خاطرمان از بابت تعمیر به موقع و صحیح دستگاه بهتر است با نمایندگی تعمیرات رزگاز که آماده ی ارائه ی خدمات در هر زمان و مکانی برای مشتریان می باشد کمک بگیریم.

تعمیرکار رزگاز در تهران

برای انتخاب یک تعمیرگاه قابل اعتماد که بشود بدون نگرانی دستگاه معیوب خود را برای تعمیر به دست آن سپرد، مهارت تکنسین های آن در تعمیر بسیار حائز اهمیت است. هوم خانه نمایندگی تعمیرات رزگاز در تهران با به کار گیری کادری مجرب، کارشناس و متخصص در امر تعمیرات که بسیار خوش برخورد و مشتری مدار می باشند، در سر تا سر تهران دارای نمایندگی بوده و آماده سرویس دهی، تعمیر و یا در صورت نیاز تعویض قطعات معیوب با قعطعات اورجینال کارخانه به مشتریان خود می باشد. چنانچه قطعه ی تعویض شده توسط تکنسین ها مجددا دچار مشکل شد، ضمن تعویض دوباره ی قطعه با قطعه اورجینال، هیچ هزینه ای از بابت ایاب و ذهاب و تعمیرات از مشتری دریافت نخواهد شد و تمامی هزینه ها به عهده ی شرکت می باشد. پس در صورت ایراد پیدا کردن دستگاه خود کافی است با هوم خانه تماس حاصل فرمایید.

هوم خانه نمایندگی تعمیرات رزگاز

هوم خانه به عنوان نمایندگی تعمیرات رزگاز در تهران یکی از برترین شرکت های تعمیر دستگاه های معیوب می باشد. این شرکت با سابقه درخشان توانسته است بهترین تکنسین های روز ایران را در این مرکز جمع آوری کرده تا با داشتن متخصص ترین تکنسین های لوازم خانگی بهترین خدمات و سرویس ها را به شما مشتریان عزیز ارائه دهد. برای تعمیر دستگاه معیوب خود کافی است با شماره تلفن های این مرکز تماس بگیرید تا تعمیرکاران متخصص این مرکز در سریع ترین زمان ممکن در محل و منزل شما حاضر ‌شوند و تعمیر وسیله مورد نظر شما را با کمترین هزینه انجام دهند.

نمایندگی تعمیرات رزگاز در مرکز تهران

یوسف آباد , فاطمی , گیشا , امیر آباد , شهرآرا , مطهری , عباس آباد و…

نمایندگی تعمیرات رزگاز در شمال تهران

نیاوران , زعفرانیه , ولنجک , الهیه , جردن , انرزگو , پاسداران , دروس , شریعتی , دولت , ظفر , میرداماد , هروی و …

نمایندگی تعمیرات رزگاز در جنوب تهران

انقلاب , آزادی , جمهوری , نازی آباد , حافظ , امام خمینی , ولیعصر و …

نمایندگی تعمیرات رزگاز در شرق تهران

تهرانپارس , نارمک , رسالت , سید خندان , فرجام , پیروزی , حکیمیه , لواسانات و …

نمایندگی تعمیرات رزگاز در غرب تهران

آریاشهر , آیت الله کاشانی , اشرفی اصفهانی , پونک , شهران , جنت آباد , ستاری , اکباتان , تهرانسر و …

3.3/5 - (3 امتیاز)


در بحث و گفتگوی این مطلب شرکت کنید!

1 دیدگاه برای این مطلب ثبت شده است

دیدگاهی بنویسید

دیدگاه خود را وارد کنید
نام خود را وارد کنید
ایمیل خود را وارد کنید ایمیل وارد شده صحیح نیست
avatar
زهرا بهبودی نژاد 01 دی 1399

سلام. بنده در شیراز هستم. لطفا نمایندگی رزگاز در شیراز معرفی کنید. ممنون

پاسخ دادن